Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Fritid og hobby > Jåleforumet

Hvordan fjerner man best hudorm?

Jåleforumet Forum for hudpleie, hår, sminke, kropp mm.

Svar
 
Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 27-01-09, 08:12   #1
Pelen
Bør lage seg en tittel selv
 
Pelen sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Oslo
Innlegg: 21.327
Blogginnlegg: 294
Pelen har et rykte de fleste bare kan drømme omPelen har et rykte de fleste bare kan drømme omPelen har et rykte de fleste bare kan drømme omPelen har et rykte de fleste bare kan drømme omPelen har et rykte de fleste bare kan drømme omPelen har et rykte de fleste bare kan drømme omPelen har et rykte de fleste bare kan drømme omPelen har et rykte de fleste bare kan drømme omPelen har et rykte de fleste bare kan drømme omPelen har et rykte de fleste bare kan drømme omPelen har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Hvordan fjerner man best hudorm?

Er det noe man kan kjøpe/bruke hjemme som hjelper?

Pelen er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 27-01-09, 08:44   #2
Slettet bruker
Passiv
 
Innlegg: n/a
Standard

Sv: Hvordan fjerner man best hudorm?

Klemmer'n ut. :fjortis, tilstår:

  Svar med sitat
Gammel 27-01-09, 09:02   #3
Pelen
Bør lage seg en tittel selv
 
Pelen sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Oslo
Innlegg: 21.327
Blogginnlegg: 294
Pelen har et rykte de fleste bare kan drømme omPelen har et rykte de fleste bare kan drømme omPelen har et rykte de fleste bare kan drømme omPelen har et rykte de fleste bare kan drømme omPelen har et rykte de fleste bare kan drømme omPelen har et rykte de fleste bare kan drømme omPelen har et rykte de fleste bare kan drømme omPelen har et rykte de fleste bare kan drømme omPelen har et rykte de fleste bare kan drømme omPelen har et rykte de fleste bare kan drømme omPelen har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Hvordan fjerner man best hudorm?

Opprinnelig lagt inn av smilefjes, her.

Klemmer'n ut. :fjortis, tilstår:

Tilstår også, men det må finnes noen bedre måte.

Pelen er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 27-01-09, 09:03   #4
Left
Passiv
 
Innlegg: n/a
Standard

Sv: Hvordan fjerner man best hudorm?

Åpne porene med damp, og ta litt bomull på fingertuppene og klem forsiktig ut.

  Svar med sitat
Gammel 27-01-09, 09:13   #5
Slettet bruker
Passiv
 
Innlegg: n/a
Standard

Sv: Hvordan fjerner man best hudorm?

Opprinnelig lagt inn av sjuggerpløm, her.

Åpne porene med damp, og ta litt bomull på fingertuppene og klem forsiktig ut.

Det høres mer damete ut når man sier det på denne måten.

  Svar med sitat
Gammel 27-01-09, 09:37   #6
Left
Passiv
 
Innlegg: n/a
Standard

Sv: Hvordan fjerner man best hudorm?

Hørt om han som hadde så mye hudorm at fjeset hans ble fredet?






  Svar med sitat
Gammel 27-01-09, 09:42   #7
Slettet bruker
Passiv
 
Innlegg: n/a
Standard

Sv: Hvordan fjerner man best hudorm?

Opprinnelig lagt inn av sjuggerpløm, her.

Hørt om han som hadde så mye hudorm at fjeset hans ble fredet?






  Svar med sitat
Gammel 27-01-09, 09:53   #8
Left
Passiv
 
Innlegg: n/a
Standard

Sv: Hvordan fjerner man best hudorm?

Jeg innbiller meg også, at man må være veldig nøye med vask og rens av huden, for å unngå hudormer hvis man har lett for å få det? Det finnes en serie med hudpleieprodukter beregnet på ungdom, kanskje det kunne være noe? Der er det vel reklamert med at det ikke skal bli hudormer?

:ferdigmedåfjase:

  Svar med sitat
Gammel 27-01-09, 09:58   #9
kokosbolle
Har bakt søte kaker
 
kokosbolle sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2007
Hvor: Den fineste byen
Innlegg: 23.505
Blogginnlegg: 696
kokosbolle har et rykte de fleste bare kan drømme omkokosbolle har et rykte de fleste bare kan drømme omkokosbolle har et rykte de fleste bare kan drømme omkokosbolle har et rykte de fleste bare kan drømme omkokosbolle har et rykte de fleste bare kan drømme omkokosbolle har et rykte de fleste bare kan drømme omkokosbolle har et rykte de fleste bare kan drømme omkokosbolle har et rykte de fleste bare kan drømme omkokosbolle har et rykte de fleste bare kan drømme omkokosbolle har et rykte de fleste bare kan drømme omkokosbolle har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Hvordan fjerner man best hudorm?

Jeg renser fjeset og tar på ansiktskrem morgen og kveld, det hjelper betraktelig på huden. Vet at mange hopper over kveldsstellet, men jeg tar ALLTID det, og har fått finere og finere hud.

__________________
The deadline for complaints was yesterday
vinterbolle jan 2007
sommerbolle juni 2010
minibolle mai 2012
kokosbolle er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 27-01-09, 10:54   #10
Pelen
Bør lage seg en tittel selv
 
Pelen sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Oslo
Innlegg: 21.327
Blogginnlegg: 294
Pelen har et rykte de fleste bare kan drømme omPelen har et rykte de fleste bare kan drømme omPelen har et rykte de fleste bare kan drømme omPelen har et rykte de fleste bare kan drømme omPelen har et rykte de fleste bare kan drømme omPelen har et rykte de fleste bare kan drømme omPelen har et rykte de fleste bare kan drømme omPelen har et rykte de fleste bare kan drømme omPelen har et rykte de fleste bare kan drømme omPelen har et rykte de fleste bare kan drømme omPelen har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Hvordan fjerner man best hudorm?

Opprinnelig lagt inn av sjuggerpløm, her.

Åpne porene med damp, og ta litt bomull på fingertuppene og klem forsiktig ut.

Ja, det vet jeg jo, men finnes det ikke noe man kan pensle på å bli kvitt dem. :lettvint:

Opprinnelig lagt inn av kokosbolle, her.

Jeg renser fjeset og tar på ansiktskrem morgen og kveld, det hjelper betraktelig på huden. Vet at mange hopper over kveldsstellet, men jeg tar ALLTID det, og har fått finere og finere hud.

Jeg gjør ALLTID som du gjør også.

Jeg har noen sorte porer rundt nesevingene som jeg ikke tror at mange ser, men jeg får ikke fjernet dem (og får jeg det så kommer de tilbake) og det irriterer meg.

Pelen er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 27-01-09, 11:30   #11
Ingrid-lille
Dramaqueen
 
Ingrid-lille sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Hvor: Nordens Paris
Innlegg: 1.402
Ingrid-lille imponerer mange og er sikkert smartIngrid-lille imponerer mange og er sikkert smartIngrid-lille imponerer mange og er sikkert smartIngrid-lille imponerer mange og er sikkert smartIngrid-lille imponerer mange og er sikkert smartIngrid-lille imponerer mange og er sikkert smartIngrid-lille imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Sv: Hvordan fjerner man best hudorm?

Man går til hudpleieren når det blir for mye. :enkel: De har ett eller annet de smører på før de klemmer de ut.

Ingrid-lille er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 27-01-09, 11:31   #12
Ingrid-lille
Dramaqueen
 
Ingrid-lille sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Hvor: Nordens Paris
Innlegg: 1.402
Ingrid-lille imponerer mange og er sikkert smartIngrid-lille imponerer mange og er sikkert smartIngrid-lille imponerer mange og er sikkert smartIngrid-lille imponerer mange og er sikkert smartIngrid-lille imponerer mange og er sikkert smartIngrid-lille imponerer mange og er sikkert smartIngrid-lille imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Sv: Hvordan fjerner man best hudorm?

Jeg husker forresten han ene gutten i klassen min på ungdomsskolen. Han hadde en slik "svarting" ved siden av øret. Jeg pleide å drømme om å få klemme den ut.

Ingrid-lille er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 27-01-09, 11:36   #13
Smurfine79
Carpe Diem!
 
Smurfine79 sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2008
Hvor: oslo
Innlegg: 3.435
Smurfine79 imponerer mange og er sikkert smartSmurfine79 imponerer mange og er sikkert smartSmurfine79 imponerer mange og er sikkert smartSmurfine79 imponerer mange og er sikkert smartSmurfine79 imponerer mange og er sikkert smartSmurfine79 imponerer mange og er sikkert smartSmurfine79 imponerer mange og er sikkert smartSmurfine79 imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Sv: Hvordan fjerner man best hudorm?

Opprinnelig lagt inn av Ingrid-lille, her.

Jeg husker forresten han ene gutten i klassen min på ungdomsskolen. Han hadde en slik "svarting" ved siden av øret. Jeg pleide å drømme om å få klemme den ut.

__________________
Carpe Diem
Jeg er perfekt, bortsett fra at jeg er meg selv!
Gutter 02 & 07
Smurfine79 er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 27-01-09, 11:38   #14
Karamell
Introvert textrovert
 
Karamell sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 28.694
Blogginnlegg: 287
Karamell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Hvordan fjerner man best hudorm?

Jeg har nylig lært at man skal rense huden om morgenen også fordi man skiller ut mest "dritt" om natten når man sover. Jeg gjør det ikke, men jeg har lært det.

__________________
Guttene 02 og 05.
On n'aime que ce qu'on ne possède pas tout entier.


Karamell er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 27-01-09, 11:38   #15
Smurfine79
Carpe Diem!
 
Smurfine79 sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2008
Hvor: oslo
Innlegg: 3.435
Smurfine79 imponerer mange og er sikkert smartSmurfine79 imponerer mange og er sikkert smartSmurfine79 imponerer mange og er sikkert smartSmurfine79 imponerer mange og er sikkert smartSmurfine79 imponerer mange og er sikkert smartSmurfine79 imponerer mange og er sikkert smartSmurfine79 imponerer mange og er sikkert smartSmurfine79 imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Sv: Hvordan fjerner man best hudorm?

And BTW, jeg har nesten ikke sorte prikker men etter et par behandlinger hos hudpleier mens jeg gikk gravid kom det plutselig poppende ut både i tide og utide. Jeg skrubber 2-3 ganger i uka, å har ansiktsmaske 1-2 ganger i uka, å nå er jeg nesten kvitt dem igjen (å det uten å måtte klemme dem ut)

__________________
Carpe Diem
Jeg er perfekt, bortsett fra at jeg er meg selv!
Gutter 02 & 07
Smurfine79 er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 27-01-09, 12:01   #16
Pelen
Bør lage seg en tittel selv
 
Pelen sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Oslo
Innlegg: 21.327
Blogginnlegg: 294
Pelen har et rykte de fleste bare kan drømme omPelen har et rykte de fleste bare kan drømme omPelen har et rykte de fleste bare kan drømme omPelen har et rykte de fleste bare kan drømme omPelen har et rykte de fleste bare kan drømme omPelen har et rykte de fleste bare kan drømme omPelen har et rykte de fleste bare kan drømme omPelen har et rykte de fleste bare kan drømme omPelen har et rykte de fleste bare kan drømme omPelen har et rykte de fleste bare kan drømme omPelen har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Hvordan fjerner man best hudorm?

Opprinnelig lagt inn av Karamell, her.

Jeg har nylig lært at man skal rense huden om morgenen også fordi man skiller ut mest "dritt" om natten når man sover. Jeg gjør det ikke, men jeg har lært det.

Det gjør jeg også, jeg har en "såpe" fra Shiseido i dusjen som jeg bruker til ansiktet hver morgen.

Opprinnelig lagt inn av Smurfine79, her.

And BTW, jeg har nesten ikke sorte prikker men etter et par behandlinger hos hudpleier mens jeg gikk gravid kom det plutselig poppende ut både i tide og utide. Jeg skrubber 2-3 ganger i uka, å har ansiktsmaske 1-2 ganger i uka, å nå er jeg nesten kvitt dem igjen (å det uten å måtte klemme dem ut)

Jeg har sensitiv hud og bør ikke skrubbe for mye dessverre. Ellers et godt tips. Ansiktmaske går jo bra, men da må jeg bruke noe som er for fet hud bare akkurat rundt nesen for ellers er den ikke i nærheten av fet. Jeg får aldri kviser, bare disse prikkene som jeg selv ser.

Ansiktspleie kan jeg selvsagt gå på, men jeg har ikke tid nå. Vi driver og pakker ned et helt hus og vi går litt på felgene hjemme så jeg prioriterer ikke det nå.

Pelen er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 27-01-09, 12:03   #17
Smurfine79
Carpe Diem!
 
Smurfine79 sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2008
Hvor: oslo
Innlegg: 3.435
Smurfine79 imponerer mange og er sikkert smartSmurfine79 imponerer mange og er sikkert smartSmurfine79 imponerer mange og er sikkert smartSmurfine79 imponerer mange og er sikkert smartSmurfine79 imponerer mange og er sikkert smartSmurfine79 imponerer mange og er sikkert smartSmurfine79 imponerer mange og er sikkert smartSmurfine79 imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Sv: Hvordan fjerner man best hudorm?

Opprinnelig lagt inn av Pelen, her.

Det gjør jeg også, jeg har en "såpe" fra Shiseido i dusjen som jeg bruker til ansiktet hver morgen.

Jeg har sensitiv hud og bør ikke skrubbe for mye dessverre. Ellers et godt tips. Ansiktmaske går jo bra, men da må jeg bruke noe som er for fet hud bare akkurat rundt nesen for ellers er den ikke i nærheten av fet. Jeg får aldri kviser, bare disse prikkene som jeg selv ser.

Jeg har også sensitiv hud, men du må bare finne riktig hudpleieserie(ihvertfall mått jeg det) Å veldig viktig, ansiktsskrubb først og maske etterpå(du kan jo feks ta skrubben en gang i uka bare også, alt hjelper)

__________________
Carpe Diem
Jeg er perfekt, bortsett fra at jeg er meg selv!
Gutter 02 & 07
Smurfine79 er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 27-01-09, 12:04   #18
Smurfine79
Carpe Diem!
 
Smurfine79 sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2008
Hvor: oslo
Innlegg: 3.435
Smurfine79 imponerer mange og er sikkert smartSmurfine79 imponerer mange og er sikkert smartSmurfine79 imponerer mange og er sikkert smartSmurfine79 imponerer mange og er sikkert smartSmurfine79 imponerer mange og er sikkert smartSmurfine79 imponerer mange og er sikkert smartSmurfine79 imponerer mange og er sikkert smartSmurfine79 imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Sv: Hvordan fjerner man best hudorm?

Og jeg gjør dette hjemme selv nå, har ikke tid til å gå til hudpleier lenger.

__________________
Carpe Diem
Jeg er perfekt, bortsett fra at jeg er meg selv!
Gutter 02 & 07
Smurfine79 er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 27-01-09, 12:05   #19
Avelonia
Gangster girl
 
Avelonia sin avatar
 
Medlem siden: Apr 2008
Hvor: I norge
Innlegg: 1.389
Avelonia er populærAvelonia er populærAvelonia er populærAvelonia er populær
Standard

Sv: Hvordan fjerner man best hudorm?

Hudormer er jo forurensing og annen shit som setter seg i huden, ett godt hudprogram gjør susen.
Ekklet å klemme dem ut, de kommer liksom ut som en mark.

Avelonia er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 27-01-09, 12:08   #20
Pelen
Bør lage seg en tittel selv
 
Pelen sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Oslo
Innlegg: 21.327
Blogginnlegg: 294
Pelen har et rykte de fleste bare kan drømme omPelen har et rykte de fleste bare kan drømme omPelen har et rykte de fleste bare kan drømme omPelen har et rykte de fleste bare kan drømme omPelen har et rykte de fleste bare kan drømme omPelen har et rykte de fleste bare kan drømme omPelen har et rykte de fleste bare kan drømme omPelen har et rykte de fleste bare kan drømme omPelen har et rykte de fleste bare kan drømme omPelen har et rykte de fleste bare kan drømme omPelen har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Hvordan fjerner man best hudorm?

Opprinnelig lagt inn av Smurfine79, her.

Jeg har også sensitiv hud, men du må bare finne riktig hudpleieserie(ihvertfall mått jeg det) Å veldig viktig, ansiktsskrubb først og maske etterpå(du kan jo feks ta skrubben en gang i uka bare også, alt hjelper)

Hvilket merke bruker du? Hudpleiere har sagt til meg at jeg ikke bør bruke skrubb.

Pelen er ikke aktiv   Svar med sitat
Svar

Trådverktøy
Visningsmåter

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum


Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 10:29.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Norsk: Lavkarbo.no | Selvrealisering.no
©2006 - 2015, Foreldreportalen.no