Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Fritid og hobby > Jåleforumet

Hjelper rynkekremer?

Jåleforumet Forum for hudpleie, hår, sminke, kropp mm.

Svar
 
Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 25-05-07, 10:35   #21
Bluen
intro
 
Bluen sin avatar
 
Medlem siden: Nov 2006
Hvor: Lillestrøm
Innlegg: 31.857
Blogginnlegg: 388
Bluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Hjelper rynkekremer?

Opprinnelig lagt inn av Pelen, her.

Når jeg skriver a-krem mener jeg en som jeg har kjøpt i Frankrike (og som vel egentlig heter noe annet) og som nok er betydlig sterkere. Jeg tror du må ha resept hjemme for å få kjøpt den. Den flasset jeg litt av når jeg brukte den sist. Spesielt i pannen (og det er der jeg har en rynke eller kanskje to).

OK, det blir noe annet, ja. Jeg tenkte på den svenske "A-creme".

__________________
Høstbarn 06 og 08
"Still there’s a light i hold before me
You’re the measure of my dreams
"
Bluen er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 25-05-07, 10:45   #22
Elin
Bør lage seg en tittel selv
 
Elin sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Hvor: Akershus
Innlegg: 6.489
Elin er kulere enn de flesteElin er kulere enn de flesteElin er kulere enn de flesteElin er kulere enn de flesteElin er kulere enn de flesteElin er kulere enn de flesteElin er kulere enn de flesteElin er kulere enn de flesteElin er kulere enn de flesteElin er kulere enn de flesteElin er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Hjelper rynkekremer?

Opprinnelig lagt inn av Elinblu, her.

En viss rolle spiller det kanskje, men jeg tror det er begrenset hva dyre kremer kan gjøre for huden. Hvor fort den "eldes", tror jeg for en stor del er genetisk betinget. Soling spiller nok også inn (sa det notoriske blekansiktet - det er lov å håpe ).

Jeg tror lite på dette med gener og fin/stygg hud. Jeg ser på kvinnene i min familie som er eldre enn meg og som har sverget til ingenting, Spenol eller Nivea, og det ser man. Dessuten var jo solfaktor i dagkremer et ukjent fenomen bare for noen år siden, så der ligger nok litt av grunnen til at de er/var mer rynkete enn oss unge, snertne, bevisste kvinner av i dag er ()

Opprinnelig lagt inn av Elinblu

Pelen: Jeg synes det høres lurt ut å bar bruke dagkremen om sommeren. Jeg sliter med tørr hud, men den blir merkbart mindre tørr på sommerstid, så jeg bruker gjerne den samme kremen morgen og kveld.

Jeg vil gjerne legge til noe her: Bruk dagkrem MED solfaktor om sommeren. Gjerne så mye som faktor 30. Man blir brun uansett! (:erfaren faktor 30-bruker

__________________
"Eleganse er ikke et privilegium for de som nettopp har trådt ut av ungdommen, men derimot for kvinner som allerede har tatt kontroll over fremtiden sin."
Elin er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 25-05-07, 10:48   #23
Filifjonka
Fortynnet
 
Filifjonka sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 27.204
Blogginnlegg: 297
Filifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Hjelper rynkekremer?

Opprinnelig lagt inn av Elin, her.

Jeg tror lite på dette med gener og fin/stygg hud. Jeg ser på kvinnene i min familie som er eldre enn meg og som har sverget til ingenting, Spenol eller Nivea, og det ser man. Dessuten var jo solfaktor i dagkremer et ukjent fenomen bare for noen år siden, så der ligger nok litt av grunnen til at de er/var mer rynkete enn oss unge, snertne, bevisste kvinner av i dag er ()

Jeg tror på gener. Moren min hadde veldig ung og glatt hud til hun var over 50, hun har aldri brukt tid eller penger på hudpleie (eller mye solfaktor). Men da hun begynte å røyke igjen etter å ha holdt opp i 16 år, kom rynkene.

Bestemoren min hadde også "ung" hud, og hun kan umulig ha hatt noe særlig kremer å snakke om.

Og jeg blir ikke brun med faktor 30 hele sommeren heller.

Filifjonka er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 25-05-07, 10:54   #24
Bluen
intro
 
Bluen sin avatar
 
Medlem siden: Nov 2006
Hvor: Lillestrøm
Innlegg: 31.857
Blogginnlegg: 388
Bluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Hjelper rynkekremer?

Opprinnelig lagt inn av Maximillia, her.

Jeg tror på gener. Moren min hadde veldig ung og glatt hud til hun var over 50, hun har aldri brukt tid eller penger på hudpleie (eller mye solfaktor). Men da hun begynte å røyke igjen etter å ha holdt opp i 16 år, kom rynkene.

Og jeg blir ikke brun med faktor 30 hele sommeren heller.

Der slapp jeg å skrive innlegget mitt, gitt (bortsett fra at mamma røyker lite, tror jeg - hun gjør det nemlig i smug for sin strenge datter). Signerer Maximillia. Jeg bruker faktor 15 og holder meg utrolig hvit. Det skal også innrømmes at jeg løper mellom skyggeflekkene; jeg har en aldri så liten solnevrose.

Mamma har alltid sett ung ut, og jeg har alltid sett irriterende ung ut. Først de siste åra har det begynt å bli gøy. Jeg har i alle fall tro på at sol skaper rynker, det ser man med stor tydelighet på en del godt voksne solslikkere.

__________________
Høstbarn 06 og 08
"Still there’s a light i hold before me
You’re the measure of my dreams
"
Bluen er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 25-05-07, 10:59   #25
Elin
Bør lage seg en tittel selv
 
Elin sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Hvor: Akershus
Innlegg: 6.489
Elin er kulere enn de flesteElin er kulere enn de flesteElin er kulere enn de flesteElin er kulere enn de flesteElin er kulere enn de flesteElin er kulere enn de flesteElin er kulere enn de flesteElin er kulere enn de flesteElin er kulere enn de flesteElin er kulere enn de flesteElin er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Hjelper rynkekremer?

Opprinnelig lagt inn av Elinblu, her.

Jeg har i alle fall tro på at sol skaper rynker, det ser man med stor tydelighet på en del godt voksne solslikkere.

Ingen tvil om det, og man skal ikke gå rundt å være nøttebrun hele året slik mange er, for da vil man bli rynkete før eller siden.

Jeg blir veldig lett brun, men bruker allikevel faktor 30 i ansiktet og brystet. Allikevel er jeg brun, det er bare at jeg slipper færre av de farlige strålene og at det tar litt lenger tid å bli svart.

__________________
"Eleganse er ikke et privilegium for de som nettopp har trådt ut av ungdommen, men derimot for kvinner som allerede har tatt kontroll over fremtiden sin."
Elin er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 25-05-07, 11:01   #26
Toffskij
kamerat
 
Toffskij sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 28.864
Blogginnlegg: 693
Toffskij har et rykte de fleste bare kan drømme omToffskij har et rykte de fleste bare kan drømme omToffskij har et rykte de fleste bare kan drømme omToffskij har et rykte de fleste bare kan drømme omToffskij har et rykte de fleste bare kan drømme omToffskij har et rykte de fleste bare kan drømme omToffskij har et rykte de fleste bare kan drømme omToffskij har et rykte de fleste bare kan drømme omToffskij har et rykte de fleste bare kan drømme omToffskij har et rykte de fleste bare kan drømme omToffskij har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Hjelper rynkekremer?

Jeg må også melde meg på med genetisk god hud, som aldri har fått noe mer enn en dæsj fuktighetskrem av enkleste sort i ny og ne. Den er nedarvet fra både mors- og farssiden i flere generasjoner.

__________________
Prima (0503) et Secunda (0505)

“Do you find it easy to get drunk on words?"
"So easy that, to tell you the truth, I am seldom perfectly sober.”
(Dorothy L. Sayers, Gaudy Night)
Toffskij er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 25-05-07, 11:01   #27
Filifjonka
Fortynnet
 
Filifjonka sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 27.204
Blogginnlegg: 297
Filifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Hjelper rynkekremer?

Jeg er lys, og hvis jeg hadde brukt faktor 30 hele sommeren i Norge (som ikke alltid er like solfylt) så hadde jeg ikke fått noe farge. Jeg soler meg veldig moderat, og bare om sommeren - men da vil jeg gjerne ha litt sommerfarge. Det hadde jeg aldri fått med faktor 30.

Filifjonka er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 25-05-07, 11:09   #28
Elin
Bør lage seg en tittel selv
 
Elin sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Hvor: Akershus
Innlegg: 6.489
Elin er kulere enn de flesteElin er kulere enn de flesteElin er kulere enn de flesteElin er kulere enn de flesteElin er kulere enn de flesteElin er kulere enn de flesteElin er kulere enn de flesteElin er kulere enn de flesteElin er kulere enn de flesteElin er kulere enn de flesteElin er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Hjelper rynkekremer?

Opprinnelig lagt inn av Maximillia, her.

Jeg er lys, og hvis jeg hadde brukt faktor 30 hele sommeren i Norge (som ikke alltid er like solfylt) så hadde jeg ikke fått noe farge. Jeg soler meg veldig moderat, og bare om sommeren - men da vil jeg gjerne ha litt sommerfarge. Det hadde jeg aldri fått med faktor 30.

Men faktoren stenger da ikke bruningen ute, den tar bare lenger tid.
Jeg er også lys, og ja, jeg legger meg ikke flat, og blir nøttebrun på 20 min. med faktor 30, men jeg blir sakte (og jevnt- ikke solbrent) brun og jeg reduserer faren for rynker og hudkreft betraktelig.

__________________
"Eleganse er ikke et privilegium for de som nettopp har trådt ut av ungdommen, men derimot for kvinner som allerede har tatt kontroll over fremtiden sin."
Elin er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 25-05-07, 11:17   #29
Divine
Textrovert
 
Divine sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 22.764
Blogginnlegg: 251
Divine har et rykte de fleste bare kan drømme omDivine har et rykte de fleste bare kan drømme omDivine har et rykte de fleste bare kan drømme omDivine har et rykte de fleste bare kan drømme omDivine har et rykte de fleste bare kan drømme omDivine har et rykte de fleste bare kan drømme omDivine har et rykte de fleste bare kan drømme omDivine har et rykte de fleste bare kan drømme omDivine har et rykte de fleste bare kan drømme omDivine har et rykte de fleste bare kan drømme omDivine har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Hjelper rynkekremer?

Mamma er ikke-røyker og soler seg nesten aldri. Hun har babymyk hud nesten uten rynker. Søsteren til mamma røyker og elsker å sole seg. Hun er ekstremt gusten i hudet og har masse rynker. Så jeg håper at jeg som ikke-røyker og anti-sol-dame kommer til å se ut mer som mamma enn som tante når jeg blir eldre.

Men når det er sagt, så tror jeg mer på gener enn på hudpleie.

__________________
En stor og en liten (94 og 02)

Ikke la det aller beste bli det godes fiende
Divine er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 25-05-07, 12:25   #30
Filifjonka
Fortynnet
 
Filifjonka sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 27.204
Blogginnlegg: 297
Filifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Hjelper rynkekremer?

Opprinnelig lagt inn av Elin, her.

Men faktoren stenger da ikke bruningen ute, den tar bare lenger tid.
Jeg er også lys, og ja, jeg legger meg ikke flat, og blir nøttebrun på 20 min. med faktor 30, men jeg blir sakte (og jevnt- ikke solbrent) brun og jeg reduserer faren for rynker og hudkreft betraktelig.


Ja, men den tiden har jeg ikke. Blir som sagt ikke brun på en sommer med faktor 30. Jeg bruker solfaktor, men ikke så høy faktor.

Filifjonka er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 28-05-07, 22:34   #31
Trulte
:)
 
Trulte sin avatar
 
Medlem siden: Jan 2007
Innlegg: 9.010
Trulte er kulere enn de flesteTrulte er kulere enn de flesteTrulte er kulere enn de flesteTrulte er kulere enn de flesteTrulte er kulere enn de flesteTrulte er kulere enn de flesteTrulte er kulere enn de flesteTrulte er kulere enn de flesteTrulte er kulere enn de flesteTrulte er kulere enn de flesteTrulte er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Hjelper rynkekremer?

Det eneste som hjelper mot rynker (da snakker jeg ikke om tørrhetslinjer) sies å være a vitamin syre. Jmf Doktor Fyrand ved Rikshospitalet.
A vitamin syre er ikke det samme som a vitamin krem. I Norge heter den Aberela og fåes kun på resept.

Det som er aberet med Aberela er at i en overgangsperiode vil huden bli sår, flassete og rød, og til og med føles litt tørr ut. Dette er fordi huden holder på å venne seg til den.
I tillegg MÅ man bruke en god fuktighetskrem over, samt solkrem med høy solfaktor (selv i regnvær).
Dette fordi huden blir lysømfintlig og det skal ikke mye til å bli brent.
Du kan heller IKKE bruke peeling produkter sammen med a vitamin syre.

A vitaminsyre må brukes jevnlig og over flere år for å virke. Stimulerer kollagen produksjonen som avtar når vi blir eldre. Kan IKKE brukes av gravide og ammende.
Smøres kun i ansiktet - ikke hals eller øyeregion.

Kanskje det er denne du mente Pelen?

Kan i forbifarten nevne at jeg har brukt dette i to år, med opphold i svangerskapet. Smører meg bare med selvbrunings om sommeren jeg slik at jeg ikke er blåhvit.

I tillegg til denne bruker jeg øyenkremen Siax hepta som skal ha en avslappende virkning på muskulaturen rundt øynene, og denne har også leger gått god for.

Trulte er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 28-05-07, 22:42   #32
Pelen
Bør lage seg en tittel selv
 
Pelen sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Oslo
Innlegg: 21.399
Blogginnlegg: 295
Pelen har et rykte de fleste bare kan drømme omPelen har et rykte de fleste bare kan drømme omPelen har et rykte de fleste bare kan drømme omPelen har et rykte de fleste bare kan drømme omPelen har et rykte de fleste bare kan drømme omPelen har et rykte de fleste bare kan drømme omPelen har et rykte de fleste bare kan drømme omPelen har et rykte de fleste bare kan drømme omPelen har et rykte de fleste bare kan drømme omPelen har et rykte de fleste bare kan drømme omPelen har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Hjelper rynkekremer?

Opprinnelig lagt inn av Trulte, her.

Kanskje det er denne du mente Pelen?

Jepp Det høres helt likt ut. Jeg var dog ikke klar over at man skulle bruke den over så lang tid. Jeg vet ikke om den er reseptbelagd i Frankrike, der vi har kjøpt den. Mannen er lege og han var med når vi kjøpte den. I Frankrike holder det med at han sier at han er lege og snakker litt "legespråk" så får man ut ting som dette, hostemedisin og andre mer "ufarlige" medisiner.

Da skal jeg begynne å bruke den over lenger tid. Takk for flott info!

Pelen er aktiv nå   Svar med sitat
Gammel 28-05-07, 22:43   #33
Pelen
Bør lage seg en tittel selv
 
Pelen sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Oslo
Innlegg: 21.399
Blogginnlegg: 295
Pelen har et rykte de fleste bare kan drømme omPelen har et rykte de fleste bare kan drømme omPelen har et rykte de fleste bare kan drømme omPelen har et rykte de fleste bare kan drømme omPelen har et rykte de fleste bare kan drømme omPelen har et rykte de fleste bare kan drømme omPelen har et rykte de fleste bare kan drømme omPelen har et rykte de fleste bare kan drømme omPelen har et rykte de fleste bare kan drømme omPelen har et rykte de fleste bare kan drømme omPelen har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Hjelper rynkekremer?

Opprinnelig lagt inn av Trulte, her.

I tillegg til denne bruker jeg øyenkremen Siax hepta som skal ha en avslappende virkning på muskulaturen rundt øynene, og denne har også leger gått god for.

Hvor får du fatt i den?

Pelen er aktiv nå   Svar med sitat
Gammel 28-05-07, 22:50   #34
Trulte
:)
 
Trulte sin avatar
 
Medlem siden: Jan 2007
Innlegg: 9.010
Trulte er kulere enn de flesteTrulte er kulere enn de flesteTrulte er kulere enn de flesteTrulte er kulere enn de flesteTrulte er kulere enn de flesteTrulte er kulere enn de flesteTrulte er kulere enn de flesteTrulte er kulere enn de flesteTrulte er kulere enn de flesteTrulte er kulere enn de flesteTrulte er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Hjelper rynkekremer?

Opprinnelig lagt inn av Pelen, her.

Hvor får du fatt i den?

Selges hos hudpleiere som fører feks skintech og promedic serien. Det heter seg så flott "medisinsk hudpleie".

Her er en link som skriver litt om produktet:
http://www.pro-medic.com/ingles/produtos.asp?Cod=19
PS du kan bruke den rett på linjer og andre steder og, men der bruker jeg jo a vitaminsyren så...

http://www.side2.no/helse/article487261.ece
er også en link som omtaler litt.

Trulte er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 28-05-07, 23:30   #35
Bluen
intro
 
Bluen sin avatar
 
Medlem siden: Nov 2006
Hvor: Lillestrøm
Innlegg: 31.857
Blogginnlegg: 388
Bluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Hjelper rynkekremer?

Opprinnelig lagt inn av Trulte, her.

A vitamin syre er ikke det samme som a vitamin krem. I Norge heter den Aberela og fåes kun på resept.

Hva slags "symptomer" må man ha for å være berettiget til en slik resept, da tro? Ble bare litt nysgjerrig.

__________________
Høstbarn 06 og 08
"Still there’s a light i hold before me
You’re the measure of my dreams
"
Bluen er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 29-05-07, 07:49   #36
Trulte
:)
 
Trulte sin avatar
 
Medlem siden: Jan 2007
Innlegg: 9.010
Trulte er kulere enn de flesteTrulte er kulere enn de flesteTrulte er kulere enn de flesteTrulte er kulere enn de flesteTrulte er kulere enn de flesteTrulte er kulere enn de flesteTrulte er kulere enn de flesteTrulte er kulere enn de flesteTrulte er kulere enn de flesteTrulte er kulere enn de flesteTrulte er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Hjelper rynkekremer?

Opprinnelig lagt inn av Elinblu, her.

Hva slags "symptomer" må man ha for å være berettiget til en slik resept, da tro? Ble bare litt nysgjerrig.

Den er brukt til solskader, pigmentflekker, og acne blandt annet.

Trulte er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 29-05-07, 08:13   #37
Pelen
Bør lage seg en tittel selv
 
Pelen sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Oslo
Innlegg: 21.399
Blogginnlegg: 295
Pelen har et rykte de fleste bare kan drømme omPelen har et rykte de fleste bare kan drømme omPelen har et rykte de fleste bare kan drømme omPelen har et rykte de fleste bare kan drømme omPelen har et rykte de fleste bare kan drømme omPelen har et rykte de fleste bare kan drømme omPelen har et rykte de fleste bare kan drømme omPelen har et rykte de fleste bare kan drømme omPelen har et rykte de fleste bare kan drømme omPelen har et rykte de fleste bare kan drømme omPelen har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Hjelper rynkekremer?

Jeg oppdaget at kremen hadde gått ut på dato og at jeg hadde kastet den. Jeg får skaffe meg en ny og begynne å bruke den over lang tid.

Pelen er aktiv nå   Svar med sitat
Gammel 29-05-07, 13:46   #38
Trulte
:)
 
Trulte sin avatar
 
Medlem siden: Jan 2007
Innlegg: 9.010
Trulte er kulere enn de flesteTrulte er kulere enn de flesteTrulte er kulere enn de flesteTrulte er kulere enn de flesteTrulte er kulere enn de flesteTrulte er kulere enn de flesteTrulte er kulere enn de flesteTrulte er kulere enn de flesteTrulte er kulere enn de flesteTrulte er kulere enn de flesteTrulte er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Hjelper rynkekremer?

Opprinnelig lagt inn av Pelen, her.

Jeg oppdaget at kremen hadde gått ut på dato og at jeg hadde kastet den. Jeg får skaffe meg en ny og begynne å bruke den over lang tid.

Jeg oppbevarer mine i kjøleskapet, og hvis de ser greie ut i konsistensen og er uåpnet, så kan de nok vare i et halvt år fra åpning.
Jeg har kjøpt mine i Mexico, der er det ikke reseptpålagt.

Trulte er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 04-02-08, 21:38   #39
Pelen
Bør lage seg en tittel selv
 
Pelen sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Oslo
Innlegg: 21.399
Blogginnlegg: 295
Pelen har et rykte de fleste bare kan drømme omPelen har et rykte de fleste bare kan drømme omPelen har et rykte de fleste bare kan drømme omPelen har et rykte de fleste bare kan drømme omPelen har et rykte de fleste bare kan drømme omPelen har et rykte de fleste bare kan drømme omPelen har et rykte de fleste bare kan drømme omPelen har et rykte de fleste bare kan drømme omPelen har et rykte de fleste bare kan drømme omPelen har et rykte de fleste bare kan drømme omPelen har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Hjelper rynkekremer?

Trulte, hvor ofte bruker du kremen? En gang pr. dag?

Pelen er aktiv nå   Svar med sitat
Gammel 05-02-08, 18:46   #40
Trulte
:)
 
Trulte sin avatar
 
Medlem siden: Jan 2007
Innlegg: 9.010
Trulte er kulere enn de flesteTrulte er kulere enn de flesteTrulte er kulere enn de flesteTrulte er kulere enn de flesteTrulte er kulere enn de flesteTrulte er kulere enn de flesteTrulte er kulere enn de flesteTrulte er kulere enn de flesteTrulte er kulere enn de flesteTrulte er kulere enn de flesteTrulte er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Hjelper rynkekremer?

Opprinnelig lagt inn av Pelen, her.

Trulte, hvor ofte bruker du kremen? En gang pr. dag?

Jeg bruker den ca 4 ganger pr. uke.

Trulte er ikke aktiv   Svar med sitat
Svar


Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum


Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 20:07.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Norsk: Lavkarbo.no | Selvrealisering.no
©2006 - 2015, Foreldreportalen.no