Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Kommunikasjon > Autofil

Hjelp til selvhjelp - slik får du Teslaen din til å blinke

Autofil Bilsnakk.

Svar
 
Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 10-11-22, 08:49   #41
Maverick
Offline
 
Maverick sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Oslo
Innlegg: 50.317
Blogginnlegg: 1262
Maverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Hjelp til selvhjelp - slik får du Teslaen din til å blinke

Ja, det er den største. Er det X, mon tro?

Maverick er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 10-11-22, 08:49   #42
Tallulah
Glamorøs
 
Tallulah sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 59.393
Blogginnlegg: 628
Tallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Hjelp til selvhjelp - slik får du Teslaen din til å blinke

Jaha, så interessert i bil er jeg virkelig ikke. Som oftest aner jeg ikke merke en gang.

__________________

Tallulah er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 10-11-22, 09:13   #43
Polyanna
Yes, we can!!
 
Polyanna sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 51.138
Blogginnlegg: 199
Polyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Hjelp til selvhjelp - slik får du Teslaen din til å blinke

DET irriterer meg med Tesla, at det ikke står modellnavn på dem, stort sett! Jeg klarer IKKE å skille dem fra hverandre på fasong, altså!

__________________
Feilen med verden er at de dumme er så skråsikre på alt - og de kloke så fulle av tvil. Bertrand Russel
Polyanna er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 10-11-22, 09:18   #44
My
Semiaktiv
 
My sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Trondheim
Innlegg: 28.460
My har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Hjelp til selvhjelp - slik får du Teslaen din til å blinke

Hvorfor må du skille dem?

__________________
µ 05 07 07
My er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 10-11-22, 09:20   #45
Mex
Tidsklemma
 
Mex sin avatar
 
Medlem siden: Aug 2008
Innlegg: 7.809
Blogginnlegg: 459
Mex er kulere enn de flesteMex er kulere enn de flesteMex er kulere enn de flesteMex er kulere enn de flesteMex er kulere enn de flesteMex er kulere enn de flesteMex er kulere enn de flesteMex er kulere enn de flesteMex er kulere enn de flesteMex er kulere enn de flesteMex er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Hjelp til selvhjelp - slik får du Teslaen din til å blinke


Jeg gidder ikke føle meg krenket. Jeg blinker like mye i Teslaen som i den lille dieseldrevne Peugeoten vår. Både inn og ut av rundkjøringer, når jeg skifter fil på motorveien og når jeg er helt alene på vår lokale bygdevei. Men jeg har vel kanskje bitt meg merke i at det er en del som kjører dyre biler (dyrere enn vår Tesla) som føler at de er litt hevet over lover og regler. Og de kan virkelig sette sinnet i kok til tider.

__________________
Storebror des 2006
Lillebror nov 2010
"Mamma, jeg er glad i deg. Helt til månen og ut i verdensrommet"
Mex er aktiv nå   Svar med sitat
Gammel 10-11-22, 09:25   #46
Polyanna
Yes, we can!!
 
Polyanna sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 51.138
Blogginnlegg: 199
Polyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Hjelp til selvhjelp - slik får du Teslaen din til å blinke

Opprinnelig lagt inn av My, her.

Hvorfor må du skille dem?

Fordi jeg liker å bokse og sortere ting i hodet mitt.

(Og fordi jeg har fundert på Tesla som nybil med tid og stunder, og da liker jeg å titte på de jeg ser på gata, sånn for researchen sin del. Uten at jeg orker noen forhandler-runde).

__________________
Feilen med verden er at de dumme er så skråsikre på alt - og de kloke så fulle av tvil. Bertrand Russel
Polyanna er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 10-11-22, 09:31   #47
My
Semiaktiv
 
My sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Trondheim
Innlegg: 28.460
My har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Hjelp til selvhjelp - slik får du Teslaen din til å blinke

Opprinnelig lagt inn av Mex, her.


Jeg gidder ikke føle meg krenket. Jeg blinker like mye i Teslaen som i den lille dieseldrevne Peugeoten vår. Både inn og ut av rundkjøringer, når jeg skifter fil på motorveien og når jeg er helt alene på vår lokale bygdevei. Men jeg har vel kanskje bitt meg merke i at det er en del som kjører dyre biler (dyrere enn vår Tesla) som føler at de er litt hevet over lover og regler. Og de kan virkelig sette sinnet i kok til tider.

I tillegg tror jeg det kommer inn som faktor at det blir lagt merke til hva slags bilmerke det er, hvis det er en bil som står litt ut fra mengden slik Tesla gjør (og som f.eks BMW har gjort tidligere). Idioter kommer jo i alle slags biler, og man legger merke til at noen sjåfører oppfører seg idiotisk, men ikke nødvendigvis hva slags bilmerke det er, når det er snakk om mer "anonyme" biler (ser man en person i Hyundai som oppfører seg som en idiot så legger man merke til det, men tenker ikke over hva slags bilmerke det er, og kommer derfor ikke på å overføre samme inntrykk til å gjelde alle andre Hyundaisjåfører). Og ikke minst den sjarmerende egenskapen misunnelse, som er en ganske effektiv pådriver til å finne noe negativt om folk som er mer privilegert enn en selv.

Men ser ikke bort fra at det ofte er "hvite menn som pusher 50" og som har bra med penger og "viktige" jobber som oppfører seg på en bestemt måte i trafikken, og at nå om dagen kjører mange av disse Tesla, etter å ha byttet ut BMW-ene og Audiene sine. Men siden det har kommet flere billigere varianter (og som Polyanna er inne på, det er ikke så lett å se forskjell), og i tillegg har kommet ut på bruktmarkedet, slik at flere folk med alminnelig økonomi og vanlige jobber har råd til det, så vil det trolig vannes ut en del. Både ved at det er større variasjon innen hva slags folk som eier Tesla, at mange som tidligere har hatt mye å si om Teslasjåfører plutselig eier Tesla selv, og ved at den ikke lenger blir lagt like godt merke til, fordi den er mer vanlig. Men det tar selvsagt litt tid før slike holdninger og fordommer endrer seg, og kanskje i enkelte miljø mer enn andre (og kanskje spesielt blant dem med dieselbil som profilbilde, pyntet med norsk flagg nede i hjørnet, som putter på latteremoji på alle nyhetssaker om ulykker med, eller branner i elbil - og der har du mine fordommer ). Så det henger vel igjen en stund til.

__________________
µ 05 07 07

Sist redigert av My : 10-11-22 kl 09:50.
My er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 10-11-22, 09:38   #48
Ru
Protonterapeut
 
Ru sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Hundremeterskogen
Innlegg: 31.082
Blogginnlegg: 934
Ru har et rykte de fleste bare kan drømme omRu har et rykte de fleste bare kan drømme omRu har et rykte de fleste bare kan drømme omRu har et rykte de fleste bare kan drømme omRu har et rykte de fleste bare kan drømme omRu har et rykte de fleste bare kan drømme omRu har et rykte de fleste bare kan drømme omRu har et rykte de fleste bare kan drømme omRu har et rykte de fleste bare kan drømme omRu har et rykte de fleste bare kan drømme omRu har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Hjelp til selvhjelp - slik får du Teslaen din til å blinke

Kan du legge inn hvordan få Teslaen til å parkere på egen hånd også? For det er _mye_ bedre enn at sjåføren prøver på egenhånd.

__________________
“Though she be but little, she is fierce!”
- Shakespeare
Ru er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 10-11-22, 09:42   #49
Neket
Har diplom
 
Neket sin avatar
 
Medlem siden: Jun 2010
Innlegg: 14.498
Neket har mye å være stolt avNeket har mye å være stolt avNeket har mye å være stolt avNeket har mye å være stolt avNeket har mye å være stolt avNeket har mye å være stolt avNeket har mye å være stolt avNeket har mye å være stolt avNeket har mye å være stolt avNeket har mye å være stolt avNeket har mye å være stolt av
Standard

Sv: Hjelp til selvhjelp - slik får du Teslaen din til å blinke

Opprinnelig lagt inn av Polyanna, her.

DET irriterer meg med Tesla, at det ikke står modellnavn på dem, stort sett! Jeg klarer IKKE å skille dem fra hverandre på fasong, altså!

Y ser ut som en diger Crocs. S er den fineste. X er den med dustedører, evt den SUVen som ikke ser ut som Crocs. 3 er den siste. Sånn.

Neket er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 10-11-22, 10:10   #50
Polyanna
Yes, we can!!
 
Polyanna sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 51.138
Blogginnlegg: 199
Polyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Hjelp til selvhjelp - slik får du Teslaen din til å blinke



Og det hadde jeg jo fått oversikt over selv, med de jeg ser i gata, om det hadde stått navn på dem! Det er stort sett EN bokstav/tall, liksom!

__________________
Feilen med verden er at de dumme er så skråsikre på alt - og de kloke så fulle av tvil. Bertrand Russel
Polyanna er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 10-11-22, 10:39   #51
Maverick
Offline
 
Maverick sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Oslo
Innlegg: 50.317
Blogginnlegg: 1262
Maverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Hjelp til selvhjelp - slik får du Teslaen din til å blinke

Teslaer skiller seg ikke spesielt ut i fra mengden i Oslo, på Nordstrand skiller man seg mer ut med ikke-Tesla egentlig.

Maverick er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 10-11-22, 11:16   #52
Polyanna
Yes, we can!!
 
Polyanna sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 51.138
Blogginnlegg: 199
Polyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Hjelp til selvhjelp - slik får du Teslaen din til å blinke

Nei, men de er lettere å identifisere. Det er ikke mange moderne biler som har et veldig distinkt utseende, men det har Tesla. I tillegg til at den er så vanlig.

__________________
Feilen med verden er at de dumme er så skråsikre på alt - og de kloke så fulle av tvil. Bertrand Russel
Polyanna er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 10-11-22, 11:43   #53
Nada
Svada
 
Nada sin avatar
 
Medlem siden: Jun 2007
Innlegg: 1.553
Nada er populærNada er populærNada er populærNada er populær
Standard

Sv: Hjelp til selvhjelp - slik får du Teslaen din til å blinke

Opprinnelig lagt inn av Polyanna, her.

Nei, men de er lettere å identifisere. Det er ikke mange moderne biler som har et veldig distinkt utseende, men det har Tesla. I tillegg til at den er så vanlig.

Nemlig.
Nå ser jeg nesten ikke forskjell på Peugeot og BMW lenger, f.eks.

__________________
Nada er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 10-11-22, 12:19   #54
Malama
Bør lage seg en tittel selv
 
Malama sin avatar
 
Medlem siden: Jul 2009
Hvor: Sunnmøre!
Innlegg: 28.554
Malama har mye å være stolt avMalama har mye å være stolt avMalama har mye å være stolt avMalama har mye å være stolt avMalama har mye å være stolt avMalama har mye å være stolt avMalama har mye å være stolt avMalama har mye å være stolt avMalama har mye å være stolt avMalama har mye å være stolt avMalama har mye å være stolt av
Standard

Sv: Hjelp til selvhjelp - slik får du Teslaen din til å blinke

Opprinnelig lagt inn av Neket, her.

Y ser ut som en diger Crocs. S er den fineste. X er den med dustedører, evt den SUVen som ikke ser ut som Crocs. 3 er den siste. Sånn.

Jeg har noen ganger tenkt at "det der ser jo ut somen ikke så dum vil" men når de søren meg nekter å skrive bakpå dem hva de heter, så kan de bare ha det så godt, da får jeg jo ikke sjekket det ut videre. Tesla er en versting med å ikke skrive noe annet enn den T så jeg skjønner jo det er en tesla, men ikke hvilken.

Dustedørene vet jeg da, men de står jo ikke åpne når bilen kjører, så jeg ser jo ikke hvilken det er når jeg ligger bak en

__________________
Storebror, aug -08 og Mellomsøster feb -11 og lillesøster des -15
Malama er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 10-11-22, 12:20   #55
Malama
Bør lage seg en tittel selv
 
Malama sin avatar
 
Medlem siden: Jul 2009
Hvor: Sunnmøre!
Innlegg: 28.554
Malama har mye å være stolt avMalama har mye å være stolt avMalama har mye å være stolt avMalama har mye å være stolt avMalama har mye å være stolt avMalama har mye å være stolt avMalama har mye å være stolt avMalama har mye å være stolt avMalama har mye å være stolt avMalama har mye å være stolt avMalama har mye å være stolt av
Standard

Sv: Hjelp til selvhjelp - slik får du Teslaen din til å blinke

Og for oss som ikke har pugget billogoer, så er det å forsøke å finne ut hvilken bil man ligger bak/møter nå for tiden egentlig relativt utfordrende.

Jeg har seriøst vurdert å begynne å pugge billogoer. (Ja, det kan jo ha å gjøre med at hodet mitt har så som så logikk på vei til jobb da..)

__________________
Storebror, aug -08 og Mellomsøster feb -11 og lillesøster des -15
Malama er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 10-11-22, 12:32   #56
Tallulah
Glamorøs
 
Tallulah sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 59.393
Blogginnlegg: 628
Tallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Hjelp til selvhjelp - slik får du Teslaen din til å blinke

Altså, jeg liker Teslaer jeg. Som stor fan av Nicola Tesla, så er det helt klart en bil jeg kunne vurdert, skulle jeg hatt bil. Og i Norge har det jo blitt en folkebil, så jeg har i grunn ikke lagt merke til noe mer ufin oppførsel fra teslasjåfører enn andre sjåfører av relativt nye biler.

Men det var ganske gøy med den tesla-standoffen med denne tråden i minne.

__________________

Tallulah er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 10-11-22, 12:37   #57
My
Semiaktiv
 
My sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Trondheim
Innlegg: 28.460
My har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Hjelp til selvhjelp - slik får du Teslaen din til å blinke

Ja, den var jo helt nydelig Tallulah! En klassiker.

__________________
µ 05 07 07
My er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 10-11-22, 12:49   #58
-ea-
heimføing
 
-ea- sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Heime
Innlegg: 15.479
Blogginnlegg: 179
-ea- har et rykte de fleste bare kan drømme om-ea- har et rykte de fleste bare kan drømme om-ea- har et rykte de fleste bare kan drømme om-ea- har et rykte de fleste bare kan drømme om-ea- har et rykte de fleste bare kan drømme om-ea- har et rykte de fleste bare kan drømme om-ea- har et rykte de fleste bare kan drømme om-ea- har et rykte de fleste bare kan drømme om-ea- har et rykte de fleste bare kan drømme om-ea- har et rykte de fleste bare kan drømme om-ea- har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Hjelp til selvhjelp - slik får du Teslaen din til å blinke

Opprinnelig lagt inn av Maverick, her.

Teslaer skiller seg ikke spesielt ut i fra mengden i Oslo

Utrulig mange biler med den der spiral-logoen i Tromsø også. Hadde besøk av barnebarn fra distriktet for noen uker siden, han pekte på alle Teslaer og sa hvilken modell det var. Han ble lei ganske fort, for han fikk jo ikke snakka om annet enn Tesla da. Hver gang han skulle fortelle noe, så møtte vi en Tesla igjen.

-ea- er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 10-11-22, 13:00   #59
My
Semiaktiv
 
My sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Trondheim
Innlegg: 28.460
My har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Hjelp til selvhjelp - slik får du Teslaen din til å blinke

Ja, vi bor også i Tesla-land. Men er inne i vår siste uke som Teslaeiere nå (for denne gang i alle fall, kan jo være at vi bytter tilbake en gang i framtiden). Må si jeg gleder meg til å få en bil som faktisk har mulighet til å frakte ting på taket. Ski f.eks.

__________________
µ 05 07 07
My er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 10-11-22, 13:46   #60
Polyanna
Yes, we can!!
 
Polyanna sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 51.138
Blogginnlegg: 199
Polyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Hjelp til selvhjelp - slik får du Teslaen din til å blinke

Skjønner godt at du syns den var gøy, Tallulah!

__________________
Feilen med verden er at de dumme er så skråsikre på alt - og de kloke så fulle av tvil. Bertrand Russel
Polyanna er ikke aktiv   Svar med sitat
Svar


Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum


Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 19:10.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Norsk: Lavkarbo.no | Selvrealisering.no
©2006 - 2015, Foreldreportalen.no