Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Fritid og hobby

Akvarium (dere som har peiling)

Fritid og hobby Favner alt som har med fritid og hobby å gjøre. Reiser, sport, kosmetikk, shopping og hobbyaktiviteter.

Svar
 
Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 10-09-09, 20:04   #21
kisha
Tar en fot av gangen
 
kisha sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Havørnbyen
Innlegg: 7.983
kisha er kulere enn de flestekisha er kulere enn de flestekisha er kulere enn de flestekisha er kulere enn de flestekisha er kulere enn de flestekisha er kulere enn de flestekisha er kulere enn de flestekisha er kulere enn de flestekisha er kulere enn de flestekisha er kulere enn de flestekisha er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Akvarium (dere som har peiling)

PÅ akvaforum står det om sitrontetra og foring: "Altetende, forssen og levendefor, Setter pris på levendeføde som vil fremme fargen. "

Husk at guppyene føder levende unger. Du må kanskje ha et fødeakvarie for guppyene.

Jeg har neontetra og sort tetra sammen med guppyene. Det går fint, sålenge fiskene ikke blir så store.

Du bør unngå mating, da overforing kan forgifte vannet hvis maten blir liggende å råtne. Det holder med en liten klype daglig.

__________________
Tenk positivt.
kisha er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 10-09-09, 20:06   #22
SpetakkelRandi
Møllspist fletthurpe
 
SpetakkelRandi sin avatar
 
Medlem siden: Nov 2006
Hvor: Storybrooke
Innlegg: 9.985
Blogginnlegg: 16
SpetakkelRandi har mye å være stolt avSpetakkelRandi har mye å være stolt avSpetakkelRandi har mye å være stolt avSpetakkelRandi har mye å være stolt avSpetakkelRandi har mye å være stolt avSpetakkelRandi har mye å være stolt avSpetakkelRandi har mye å være stolt avSpetakkelRandi har mye å være stolt avSpetakkelRandi har mye å være stolt avSpetakkelRandi har mye å være stolt avSpetakkelRandi har mye å være stolt av
Standard

Sv: Akvarium (dere som har peiling)

ok. takk for tips..

__________________
2003-2008


SpetakkelRandi er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 10-09-09, 20:12   #23
SpetakkelRandi
Møllspist fletthurpe
 
SpetakkelRandi sin avatar
 
Medlem siden: Nov 2006
Hvor: Storybrooke
Innlegg: 9.985
Blogginnlegg: 16
SpetakkelRandi har mye å være stolt avSpetakkelRandi har mye å være stolt avSpetakkelRandi har mye å være stolt avSpetakkelRandi har mye å være stolt avSpetakkelRandi har mye å være stolt avSpetakkelRandi har mye å være stolt avSpetakkelRandi har mye å være stolt avSpetakkelRandi har mye å være stolt avSpetakkelRandi har mye å være stolt avSpetakkelRandi har mye å være stolt avSpetakkelRandi har mye å være stolt av
Standard

Sv: Akvarium (dere som har peiling)

jeg fikk beskjed om at så lenge jeg kjøpte endel planter så kunne babyguppyene gjemme seg inni der. og det gjorde ikke så mye om noen ble spist fordi de fødte ganske mange. men dette blir morro.. snuppa er helt vill. sitter bare og stirrer og prater med fisken.

__________________
2003-2008


SpetakkelRandi er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 17-09-09, 12:19   #24
Isprinsessen
Vinter
 
Isprinsessen sin avatar
 
Medlem siden: Mar 2009
Innlegg: 3.817
Isprinsessen er virkelig godt liktIsprinsessen er virkelig godt liktIsprinsessen er virkelig godt liktIsprinsessen er virkelig godt liktIsprinsessen er virkelig godt liktIsprinsessen er virkelig godt liktIsprinsessen er virkelig godt liktIsprinsessen er virkelig godt liktIsprinsessen er virkelig godt likt
Standard

Sv: Akvarium (dere som har peiling)

Det er jo kjempe bra dere har funnet en fin hobby til dere begge. Det er veldig fint med akvarie, ønsker meg flere enn det ene jeg har i dag.

Og selvfølgelig var min lille kommentar ikke ment så veldig alvorlig.

Isprinsessen er aktiv nå   Svar med sitat
Svar


Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum


Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 21:27.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Norsk: Lavkarbo.no | Selvrealisering.no
©2006 - 2015, Foreldreportalen.no