Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Generell diskusjon

Planleggingsdag i barnehagene, ansatte fri?

Generell diskusjon Forum for generell diskusjon av temaer som ikke passer inn under andre kategorier.

Svar
 
Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 01-02-11, 19:04   #441
Plipp
Getting in tune
 
Plipp sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 1.267
Plipp har mye å være stolt avPlipp har mye å være stolt avPlipp har mye å være stolt avPlipp har mye å være stolt avPlipp har mye å være stolt avPlipp har mye å være stolt avPlipp har mye å være stolt avPlipp har mye å være stolt avPlipp har mye å være stolt avPlipp har mye å være stolt avPlipp har mye å være stolt av
Standard

Sv: Planleggingsdag i bhg, ansatte fri?

En førkolelærer har vel helt normal ferieavtale, som andre arbeidstakere med kommunal tariffavtale, det samme har vel lærere? 5 uker?

__________________
"There is a crack in everything, that's how the light gets in."
- Leonard Cohen
Plipp er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 01-02-11, 19:10   #442
ming
i tåkeheimen
 
ming sin avatar
 
Medlem siden: Mar 2008
Hvor: Trondheim
Innlegg: 4.835
Blogginnlegg: 11
ming er kulere enn de flesteming er kulere enn de flesteming er kulere enn de flesteming er kulere enn de flesteming er kulere enn de flesteming er kulere enn de flesteming er kulere enn de flesteming er kulere enn de flesteming er kulere enn de flesteming er kulere enn de flesteming er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Planleggingsdag i bhg, ansatte fri?

Opprinnelig lagt inn av Elin, her.

Til dere lærere og førskole-lærere hvor mange feriedager har dere, bare for å få det på det rene? og dere andre som jobber i offentlige etater utenom skolevesenet?

Det har blitt sagt flere ganger i denne tråden, men jeg gjentar: Lærere har 4 uker + 1 dag ferie. Resten av fridagene våre er avspasering for kvelds- og helgearbeid året igjennom. Og en del av disse avspaseringsdagene blir brukt til jobb, for å komme ajour med retting, rapporter o.l.

__________________
2000, 2003, 2010
og engelen Guro 2011
ming er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 01-02-11, 19:17   #443
D'Arcy
Snikende Ullteppe
 
D'Arcy sin avatar
 
Medlem siden: Nov 2007
Innlegg: 3.798
D'Arcy er et glitrende lys på stjernehimmelenD'Arcy er et glitrende lys på stjernehimmelenD'Arcy er et glitrende lys på stjernehimmelenD'Arcy er et glitrende lys på stjernehimmelenD'Arcy er et glitrende lys på stjernehimmelenD'Arcy er et glitrende lys på stjernehimmelenD'Arcy er et glitrende lys på stjernehimmelenD'Arcy er et glitrende lys på stjernehimmelenD'Arcy er et glitrende lys på stjernehimmelenD'Arcy er et glitrende lys på stjernehimmelenD'Arcy er et glitrende lys på stjernehimmelen
Standard

Sv: Planleggingsdag i bhg, ansatte fri?

Opprinnelig lagt inn av Elin, her.

Ja, dette lurte jeg også på....
Til dere lærere og førskole-lærere hvor mange feriedager har dere, bare for å få det på det rene? og dere andre som jobber i offentlige etater utenom skolevesenet?

Vi har samme ferieavtale som alle andre. 5 uker. Som styrer har jeg 6 uker, men kan ikke skrive overtid for noen ting. Den siste uka skal liksom kompensere for overtiden

__________________
Gutt 03
D'Arcy er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 01-02-11, 19:18   #444
Isolde
Øyboer
 
Isolde sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 12.665
Isolde har mye å være stolt avIsolde har mye å være stolt avIsolde har mye å være stolt avIsolde har mye å være stolt avIsolde har mye å være stolt avIsolde har mye å være stolt avIsolde har mye å være stolt avIsolde har mye å være stolt avIsolde har mye å være stolt avIsolde har mye å være stolt avIsolde har mye å være stolt av
Standard

Sv: Planleggingsdag i bhg, ansatte fri?

Vi har 5 ferieuker. (jobber i barnehage) Ofte så får vi avspassere et par dager i sammenheng med jul og påske. Men som oftes enten eller, ikke begge deler. Og ikke hele påsken eller den dagen vi ønsker mest. Jeg har jobbet meg opp nesten 1 dag avspassering allerede i år.

Isolde er aktiv nå   Svar med sitat
Gammel 01-02-11, 19:34   #445
Plipp
Getting in tune
 
Plipp sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 1.267
Plipp har mye å være stolt avPlipp har mye å være stolt avPlipp har mye å være stolt avPlipp har mye å være stolt avPlipp har mye å være stolt avPlipp har mye å være stolt avPlipp har mye å være stolt avPlipp har mye å være stolt avPlipp har mye å være stolt avPlipp har mye å være stolt avPlipp har mye å være stolt av
Standard

Sv: Planleggingsdag i bhg, ansatte fri?

...og er man "heldig" så er barnehagen stengt hele juli. Dvs at man kanskje kan ha tre dager til gode i ferie som man skal fordele resten av året. Inkludert jul, påske og alle skoleferiene.
Jeg har ikke jobbet i barnehage de siste årene, men husker godt kabalen.

__________________
"There is a crack in everything, that's how the light gets in."
- Leonard Cohen
Plipp er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 01-02-11, 19:40   #446
Erica
Hekta
 
Erica sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Hvor: Indre Østlandet
Innlegg: 7.810
Erica er kulere enn de flesteErica er kulere enn de flesteErica er kulere enn de flesteErica er kulere enn de flesteErica er kulere enn de flesteErica er kulere enn de flesteErica er kulere enn de flesteErica er kulere enn de flesteErica er kulere enn de flesteErica er kulere enn de flesteErica er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Planleggingsdag i bhg, ansatte fri?

Opprinnelig lagt inn av ming, her.

Det har blitt sagt flere ganger i denne tråden, men jeg gjentar: Lærere har 4 uker + 1 dag ferie. Resten av fridagene våre er avspasering for kvelds- og helgearbeid året igjennom. Og en del av disse avspaseringsdagene blir brukt til jobb, for å komme ajour med retting, rapporter o.l.

Det var da en eller annen her som linket til utdanningsforbundet sine sider, og der stod det da at lærere har 5 uker ferie som andre. Og at de 4 siste dagene ble trukket fra feriepengene, slik som alle vi andre som har 5 uker ferie også blir. Det var et eller annet om at de siste 4 dagene kunne man ikke få igjen om man ble syk (i motsetning til de 4 ukene + 1 dag som er lovfestet), men at det var blitt kompensert for ved at det ble gitt 1 ekstra lønnstrinn.
Gjelder ikke dette alle lærere da eller?

__________________
95, 99, 04
Erica er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 01-02-11, 19:40   #447
polarjenta
Tittel og tittel....
 
polarjenta sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Vesterålen
Innlegg: 21.513
Blogginnlegg: 66
polarjenta har mye å være stolt avpolarjenta har mye å være stolt avpolarjenta har mye å være stolt avpolarjenta har mye å være stolt avpolarjenta har mye å være stolt avpolarjenta har mye å være stolt avpolarjenta har mye å være stolt avpolarjenta har mye å være stolt avpolarjenta har mye å være stolt avpolarjenta har mye å være stolt avpolarjenta har mye å være stolt av
Standard

Sv: Planleggingsdag i bhg, ansatte fri?

5 uker ferie ja. Ellers kommer evt avspasering på toppen. Jeg prøver nå å få brukt avspaseringa fortløpende, for min erfaring er at dersom man får for mye så er det vanskelig å få brukt den opp, Jeg hadde sikkert 10-12 timer til gode hos min forrige arbeidsgiver.

Sånn ellers så må man gjerne finne andre måter å organisere planlegging på, så lenge man samtidig ivaretar det behovet man har for å kunne være samlet alle sammen. Jeg har jobbet i mange forskjellige barnehager og det er ingen tvil om at de med best arbeidsmiljø har vært de plassene hvor man har brukt tid på bl.a personalsamarbeid, finne felles verdier osv. Dette får man kun gjort dersom hele personalgruppen har mulighet til å sitte sammen.
Om denne planleggingen skjer på en kveld eller en lørdag er forsåvidt hipp som happ for meg, så lenge jeg faktisk får betalt for det. For meg ville det jo faktisk være enklere å skaffe barnevakt på planleggingsdager dersom disse ble lagt til en kveld, eller ei helg. Jeg får nemlig ikke fri på disse dagene uansett, og jeg er alene med 2 barnehagebarn.

__________________
Nå også med avatar
polarjenta er aktiv nå   Svar med sitat
Gammel 01-02-11, 19:44   #448
Garamond
Fullverdig medlem
 
Medlem siden: Jan 2011
Hvor: Oslo
Innlegg: 66
Garamond har et hav av muligheter foran seg
Standard

Sv: Planleggingsdag i bhg, ansatte fri?

Det har sikkert vært sagt før i en lang tråd, men synes det er litt viktig likevel:

Lærere har akkurat det samme antallet arbeidstimer årlig som andre offentlige ansatte. Timene er fordelt på en noe annen måte enn andre yrkesgrupper. Det betyr at lærere ikke selv kan bestemme når avspasering skal taes ut. Det er fastsatt i avtaleverket.

Mye av det som oppfattes som ferie er avspasering for overtid time for time. Antall feriedager en lærer har tilsvarer antall feriedager en alminnelig offentlig ansatt har.

Garamond er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 01-02-11, 19:56   #449
ming
i tåkeheimen
 
ming sin avatar
 
Medlem siden: Mar 2008
Hvor: Trondheim
Innlegg: 4.835
Blogginnlegg: 11
ming er kulere enn de flesteming er kulere enn de flesteming er kulere enn de flesteming er kulere enn de flesteming er kulere enn de flesteming er kulere enn de flesteming er kulere enn de flesteming er kulere enn de flesteming er kulere enn de flesteming er kulere enn de flesteming er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Planleggingsdag i bhg, ansatte fri?

Opprinnelig lagt inn av 3barnsmor, her.

Det var da en eller annen her som linket til utdanningsforbundet sine sider, og der stod det da at lærere har 5 uker ferie som andre. Og at de 4 siste dagene ble trukket fra feriepengene, slik som alle vi andre som har 5 uker ferie også blir. Det var et eller annet om at de siste 4 dagene kunne man ikke få igjen om man ble syk (i motsetning til de 4 ukene + 1 dag som er lovfestet), men at det var blitt kompensert for ved at det ble gitt 1 ekstra lønnstrinn.
Gjelder ikke dette alle lærere da eller?

Sorry, min feil. Det er fire dager til der, men ingen vet hvor de er, for å si det sånn. Glemte det i farta, men prøvde slett ikke å underslå fakta. Var vel en av de som påpekte de fire "usynlige" dagene tidligere i tråden.

__________________
2000, 2003, 2010
og engelen Guro 2011
ming er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 01-02-11, 20:27   #450
turi
representert
 
Medlem siden: Oct 2006
Innlegg: 5.172
turi er et glitrende lys på stjernehimmelenturi er et glitrende lys på stjernehimmelenturi er et glitrende lys på stjernehimmelenturi er et glitrende lys på stjernehimmelenturi er et glitrende lys på stjernehimmelenturi er et glitrende lys på stjernehimmelenturi er et glitrende lys på stjernehimmelenturi er et glitrende lys på stjernehimmelenturi er et glitrende lys på stjernehimmelenturi er et glitrende lys på stjernehimmelen
Standard

Sv: Planleggingsdag i bhg, ansatte fri?

Jeg elsker jobben min og kunne ikke tenkt meg å bytte. Og i denne tråden så syns jeg egentlig ikke det er mye sutring, heller mer forklaringer på hvorfor ting er som de er.

Og barnehageansatte er jo veldig villige til å gjøre noe med planleggingsdagene, men vi får ikke lov. Så skal det klages så må det høyere opp.

Men sutring kan jo tas her!

__________________
Jente -96, gutt -04
turi er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 01-02-11, 20:27   #451
Hyacinth
Kontrollfrik
 
Hyacinth sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Sammen med Richard
Innlegg: 37.875
Hyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Planleggingsdag i bhg, ansatte fri?

Opprinnelig lagt inn av Elin, her.

Til dere lærere og førskole-lærere hvor mange feriedager har dere, bare for å få det på det rene?

Lærere og førskolelærere har helt ulike arbeidstidsavtaler, så jeg kan ikke svare for sistnevnte. Lærere har 4 uker og 1 dag ferie.

Hyacinth er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 01-02-11, 20:32   #452
rine
Halloen!
 
rine sin avatar
 
Medlem siden: Mar 2008
Innlegg: 20.376
rine har et rykte de fleste bare kan drømme omrine har et rykte de fleste bare kan drømme omrine har et rykte de fleste bare kan drømme omrine har et rykte de fleste bare kan drømme omrine har et rykte de fleste bare kan drømme omrine har et rykte de fleste bare kan drømme omrine har et rykte de fleste bare kan drømme omrine har et rykte de fleste bare kan drømme omrine har et rykte de fleste bare kan drømme omrine har et rykte de fleste bare kan drømme omrine har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Planleggingsdag i bhg, ansatte fri?

Hopper til slutten: Elin, du sier at du har mange kollegaer som er tidligere førskolelærere og lærere som nå har hoppet av for å jobbe i kabinen. Har du aldri undret deg et sekund på hva som får mennesker med verdens beste arbeidstidsordning til å slutte i jobben sin for å jobbe i et yrke der de ikke engang får tid til spisepause og ikke engang har fri på planlegginsdagene?

rine er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 01-02-11, 20:34   #453
Hyacinth
Kontrollfrik
 
Hyacinth sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Sammen med Richard
Innlegg: 37.875
Hyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Planleggingsdag i bhg, ansatte fri?

Opprinnelig lagt inn av Mindy Macready, her.

Så summa summaeum synes jeg vel det er litt dumt at lærerne har en avtale som umuliggjør planlegging lagt til feriene.

Jeg tror at grunnen til at jeg ramler litt av forklaringene dine, er at du med ordet feriene ikke spesifiserer om du mener elevenes eller lærernes ferie. Vi planlegger jo i elevenes ferie. Ikke i vår egen ferie. Mener du at vi burde gjort det?

Hyacinth er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 01-02-11, 20:36   #454
Hyacinth
Kontrollfrik
 
Hyacinth sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Sammen med Richard
Innlegg: 37.875
Hyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Planleggingsdag i bhg, ansatte fri?

Opprinnelig lagt inn av rine, her.

Hopper til slutten: Elin, du sier at du har mange kollegaer som er tidligere førskolelærere og lærere som nå har hoppet av for å jobbe i kabinen. Har du aldri undret deg et sekund på hva som får mennesker med verdens beste arbeidstidsordning til å slutte i jobben sin for å jobbe i et yrke der de ikke engang får tid til spisepause og ikke engang har fri på planlegginsdagene?

Ja, det er er argument som stadig gjentar seg, men som ingen egentlig kan svare på. Og så pleier jeg å si til de som er misunnelige på lærernes "ferier" er velkomne til å bli lærere de også, det er bare å begynne.

Hyacinth er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 01-02-11, 20:38   #455
Anne C
Bør lage seg en tittel selv
 
Medlem siden: Sep 2007
Innlegg: 24.869
Anne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Planleggingsdag i bhg, ansatte fri?

Opprinnelig lagt inn av rine, her.

Hopper til slutten: Elin, du sier at du har mange kollegaer som er tidligere førskolelærere og lærere som nå har hoppet av for å jobbe i kabinen. Har du aldri undret deg et sekund på hva som får mennesker med verdens beste arbeidstidsordning til å slutte i jobben sin for å jobbe i et yrke der de ikke engang får tid til spisepause og ikke engang har fri på planlegginsdagene?

Anne C er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 01-02-11, 21:02   #456
Plipp
Getting in tune
 
Plipp sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 1.267
Plipp har mye å være stolt avPlipp har mye å være stolt avPlipp har mye å være stolt avPlipp har mye å være stolt avPlipp har mye å være stolt avPlipp har mye å være stolt avPlipp har mye å være stolt avPlipp har mye å være stolt avPlipp har mye å være stolt avPlipp har mye å være stolt avPlipp har mye å være stolt av
Standard

Sv: Planleggingsdag i bhg, ansatte fri?

Hyacint: fem uker er vanlig i den kommunale tariffavtalen, den har de aller fleste lærere også. Men det er 4+1 som er lovbestemt. De resterende dagene er forhandlet frem lokalt mellom fagforbundet og kommunen. Jeg tror ikke det er noen lærere nå, som ikke har en slik avtale?

__________________
"There is a crack in everything, that's how the light gets in."
- Leonard Cohen
Plipp er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 01-02-11, 21:05   #457
Plipp
Getting in tune
 
Plipp sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 1.267
Plipp har mye å være stolt avPlipp har mye å være stolt avPlipp har mye å være stolt avPlipp har mye å være stolt avPlipp har mye å være stolt avPlipp har mye å være stolt avPlipp har mye å være stolt avPlipp har mye å være stolt avPlipp har mye å være stolt avPlipp har mye å være stolt avPlipp har mye å være stolt av
Standard

Sv: Planleggingsdag i bhg, ansatte fri?

Opprinnelig lagt inn av Plipp, her.

Hyacint: fem uker er vanlig i den kommunale tariffavtalen, den har de aller fleste lærere også. Men det er 4+1 som er lovbestemt. De resterende dagene er forhandlet frem lokalt mellom fagforbundet og kommunen. Jeg tror ikke det er noen lærere nå, som ikke har en slik avtale?

Forskjellen på arbeidsavtalen til en lærer og en førskolelærer er vel større når det gjelder avspaseringen time for time, enn selve ferien .

__________________
"There is a crack in everything, that's how the light gets in."
- Leonard Cohen
Plipp er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 01-02-11, 21:08   #458
Magica
søt
 
Magica sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 12.120
Magica har mye å være stolt avMagica har mye å være stolt avMagica har mye å være stolt avMagica har mye å være stolt avMagica har mye å være stolt avMagica har mye å være stolt avMagica har mye å være stolt avMagica har mye å være stolt avMagica har mye å være stolt avMagica har mye å være stolt avMagica har mye å være stolt av
Standard

Sv: Planleggingsdag i bhg, ansatte fri?

Moralen er vel at man ikke skal skrive hva man fjaser med på FB når man skulle vært PK og vært på jobb. JEG kan avspasere innimellom, men kunne ikke tenke meg å gni det inn på FB at jeg lå i SPA og rakte tunge til alle som måtte jobbe. Særlig ikke hvis jeg visste mange egentlig kunne ønske mine tjenester på jobb akkurat da.

__________________
2001 - 2003 - 2014
Magica er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 01-02-11, 21:09   #459
Inagh
Slumrende Ullteppe
 
Inagh sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 26.808
Blogginnlegg: 35
Inagh har et rykte de fleste bare kan drømme omInagh har et rykte de fleste bare kan drømme omInagh har et rykte de fleste bare kan drømme omInagh har et rykte de fleste bare kan drømme omInagh har et rykte de fleste bare kan drømme omInagh har et rykte de fleste bare kan drømme omInagh har et rykte de fleste bare kan drømme omInagh har et rykte de fleste bare kan drømme omInagh har et rykte de fleste bare kan drømme omInagh har et rykte de fleste bare kan drømme omInagh har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Planleggingsdag i bhg, ansatte fri?

Jeg sitter bare og undrer meg over hva slags merkelig barnehage Elin har barna i, jeg - om det virkelig er slik at de ansatte har fem ekstra "Gro-dager" til ferie og fritid, i stedet for å planlegge. Det må være et elendig sted, pedagogisk sett.

Hilsen barnehagepedagogen som planlegger i hodet og rumpa opptil før, under, og etter arbeidstid.

__________________
What doesn't kill you, makes you stranger.
Inagh er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 01-02-11, 21:10   #460
Lenam
awesom
 
Lenam sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Innlegg: 4.559
Blogginnlegg: 20
Lenam er kulere enn de flesteLenam er kulere enn de flesteLenam er kulere enn de flesteLenam er kulere enn de flesteLenam er kulere enn de flesteLenam er kulere enn de flesteLenam er kulere enn de flesteLenam er kulere enn de flesteLenam er kulere enn de flesteLenam er kulere enn de flesteLenam er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Planleggingsdag i bhg, ansatte fri?

Opprinnelig lagt inn av Inagh, her.

Jeg sitter bare og undrer meg over hva slags merkelig barnehage Elin har barna i, jeg - om det virkelig er slik at de ansatte har fem ekstra "Gro-dager" til ferie og fritid, i stedet for å planlegge. Det må være et elendig sted, pedagogisk sett.

Hilsen barnehagepedagogen som planlegger i hodet og rumpa opptil før, under, og etter arbeidstid.

Jeg satt og funderte litt på det samme.

__________________
Personality Goes a Long Way.

Lenam er ikke aktiv   Svar med sitat
Svar

Emneord
klassiker, planleggingsdag


Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum


Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 21:53.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Norsk: Lavkarbo.no | Selvrealisering.no
©2006 - 2015, Foreldreportalen.no