Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Hjem og utstyr > Interiørhjørnet

Farger på vegger, jente og gutterom

Interiørhjørnet Alt som har med interiør å gjøre. Spørsmål, tips, deling av egne lure eller fine løsninger mm.

Svar
 
Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 12-12-06, 09:02   #21
malena
 
malena sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Innlegg: 5.843
malena er et navn som alle kjenner tilmalena er et navn som alle kjenner tilmalena er et navn som alle kjenner tilmalena er et navn som alle kjenner tilmalena er et navn som alle kjenner tilmalena er et navn som alle kjenner tilmalena er et navn som alle kjenner tilmalena er et navn som alle kjenner tilmalena er et navn som alle kjenner tilmalena er et navn som alle kjenner tilmalena er et navn som alle kjenner til
Standard

Sv: Farger på vegger, jente og gutterom

Opprinnelig lagt inn av SmarteSmelt, her.

Hm, jeg fikk bare opp linker... jaja. Det går an å klikke på de i alle fall.





Du må fjerne alle tegn som står etter .jpg.

Det var kjempefine rom!

__________________
Gutta 2003 og 2005
malena er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 12-12-06, 13:55   #22
Elin
Bør lage seg en tittel selv
 
Elin sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Hvor: Akershus
Innlegg: 6.489
Elin er kulere enn de flesteElin er kulere enn de flesteElin er kulere enn de flesteElin er kulere enn de flesteElin er kulere enn de flesteElin er kulere enn de flesteElin er kulere enn de flesteElin er kulere enn de flesteElin er kulere enn de flesteElin er kulere enn de flesteElin er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Farger på vegger, jente og gutterom

Opprinnelig lagt inn av MokkMokk, her.

Vi har Lys toscana på veggene i hele 2. etg, der alle soverommene er. Dører og lister og tak er hvitt. Syns LT er en varm og fin farge som er fin på barnerom også. Her er et bilde av storesøsters rom - litt nakent ennå, da vi ikke har fått hengt opp bilder og stæsj. (Ungene har ikke så store soverom, men stort lekerom/ allrom utenfor soverommene, der alle lekene er.)

Nydelig! Fine fargekombinasjoner!

__________________
"Eleganse er ikke et privilegium for de som nettopp har trådt ut av ungdommen, men derimot for kvinner som allerede har tatt kontroll over fremtiden sin."
Elin er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 12-12-06, 14:10   #23
Elin
Bør lage seg en tittel selv
 
Elin sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Hvor: Akershus
Innlegg: 6.489
Elin er kulere enn de flesteElin er kulere enn de flesteElin er kulere enn de flesteElin er kulere enn de flesteElin er kulere enn de flesteElin er kulere enn de flesteElin er kulere enn de flesteElin er kulere enn de flesteElin er kulere enn de flesteElin er kulere enn de flesteElin er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Farger på vegger, jente og gutterom

Opprinnelig lagt inn av SmarteSmelt, her.

Flasher bilder fra barnas nye rom. Vi har flyttet inn i et liiiite hus med to små barnerom nylig. Barnerommene er så små at å male hele rommene i 1 farge ikke går, hvorav kontrastvegg som Veronal snakker om.

For å knytte denne sammen med resten av rommet har vi laget "prikker", altså byttet farge slik at hvitt kommer på fargen og fargen på hvitt. Jenta er snart 4, gutten snart 7.

Han har mest ulike blåtoner (kunne hatt inn lime, men lillebroren har mye lime, så vi kuttet det). Vi vurderte grått og oransje også, det tror jeg er kule farger på et gutterom.
http://www.fotoknudsen.no/archive44/...t5I9v36.jpg?97

http://www.fotoknudsen.no/archive44/...5VC4914.jpg?48

Jeg får ikke opp noen bilder jeg.....

__________________
"Eleganse er ikke et privilegium for de som nettopp har trådt ut av ungdommen, men derimot for kvinner som allerede har tatt kontroll over fremtiden sin."
Elin er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 12-12-06, 14:11   #24
SmarteSmelt
Erfaren
 
SmarteSmelt sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 1.133
SmarteSmelt imponerer mange og er sikkert smartSmarteSmelt imponerer mange og er sikkert smartSmarteSmelt imponerer mange og er sikkert smartSmarteSmelt imponerer mange og er sikkert smartSmarteSmelt imponerer mange og er sikkert smartSmarteSmelt imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Sv: Farger på vegger, jente og gutterom

Beklager, jeg slettet bildene... Får angst når bilder blir liggende jeg da...

SmarteSmelt er ikke aktiv   Svar med sitat
Svar


Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum


Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 03:25.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Norsk: Lavkarbo.no | Selvrealisering.no
©2006 - 2015, Foreldreportalen.no