Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Generell diskusjon

Plenklipping

Generell diskusjon Forum for generell diskusjon av temaer som ikke passer inn under andre kategorier.

Svar
 
Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 14-10-06, 10:27   #1
Chanett
navnet sjemmer ingen
 
Chanett sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 13.327
Chanett har mye å være stolt avChanett har mye å være stolt avChanett har mye å være stolt avChanett har mye å være stolt avChanett har mye å være stolt avChanett har mye å være stolt avChanett har mye å være stolt avChanett har mye å være stolt avChanett har mye å være stolt avChanett har mye å være stolt avChanett har mye å være stolt av
Standard

Plenklipping

I dag skal jeg klippe plenen siste gang denne sesongen. Jeg elsker å klippe plen. Da kan jeg sulle rundt i min egen verden uten at mann eller barn kan hefte meg av. Jeg hører dem jo ikke.

Nå har jeg funnet ut at 2,5 timers plenklipping forbrenner over 800 kalorier. En flott treningsøkt med andre ord.

Klipper dere plen, om dere har plen da?

Chanett er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 14-10-06, 10:33   #2
Estrella
♥ ♥ ♥
 
Estrella sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Nedre Romerike
Innlegg: 9.812
Estrella har en fantastisk fremtidEstrella har en fantastisk fremtidEstrella har en fantastisk fremtidEstrella har en fantastisk fremtidEstrella har en fantastisk fremtidEstrella har en fantastisk fremtidEstrella har en fantastisk fremtidEstrella har en fantastisk fremtidEstrella har en fantastisk fremtidEstrella har en fantastisk fremtidEstrella har en fantastisk fremtid
Standard

Sv: Plenklipping

Ja jeg også liker å klippe plenen men vi har ikke så stor plen da. En liten hageflekk forran og bak rekkehuset vårt.
Det er jo absolutt en bra trening må jeg si.

Estrella er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 14-10-06, 11:45   #3
Tinka
Gjør så godt som jeg kan.
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 6.122
Tinka er et glitrende lys på stjernehimmelenTinka er et glitrende lys på stjernehimmelenTinka er et glitrende lys på stjernehimmelenTinka er et glitrende lys på stjernehimmelenTinka er et glitrende lys på stjernehimmelenTinka er et glitrende lys på stjernehimmelenTinka er et glitrende lys på stjernehimmelenTinka er et glitrende lys på stjernehimmelenTinka er et glitrende lys på stjernehimmelenTinka er et glitrende lys på stjernehimmelenTinka er et glitrende lys på stjernehimmelen
Standard

Sv: Plenklipping

Her klipper jeg plenen og det er godt når man er ferdig med det.

Tinka er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 14-10-06, 12:12   #4
LilleVims
Aktiv
 
LilleVims sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Hvor: Akershus
Innlegg: 187
LilleVims er litt kul
Standard

Sv: Plenklipping

Der minnet du meg på det jeg har prøvd å fortrenge.

Det er stort sett bare jeg som klipper plenen her hjemme. Kan vel telle det på to eller tre fingre de gangene gubben har klipt plenen i år.

LilleVims er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 14-10-06, 12:27   #5
kisha
Tar en fot av gangen
 
kisha sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Havørnbyen
Innlegg: 7.983
kisha er kulere enn de flestekisha er kulere enn de flestekisha er kulere enn de flestekisha er kulere enn de flestekisha er kulere enn de flestekisha er kulere enn de flestekisha er kulere enn de flestekisha er kulere enn de flestekisha er kulere enn de flestekisha er kulere enn de flestekisha er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Plenklipping

Slike ting er vi ferdige med for lenge siden. Vi venter å vinteren. Når den første snøren faller, skal jeg binde opp de nye buskene. Slik håper jeg at disse skal overleve brøyteplogen.

__________________
Tenk positivt.
kisha er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 14-10-06, 12:27   #6
Hermine
From Gokk With Love
 
Hermine sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Alta
Innlegg: 658
Hermine er litt kulHermine er litt kulHermine er litt kul
Standard

Sv: Plenklipping

Verken jeg eller mannen liker plenklipping. Vi har derfor satset på naturtomt med bare det mest nødvendige av kultivert gressplen.
Mulig at entusiasmen hadde vært større hvis vi hadde en skikkelig gressklipper, og ikke en gammel "hand-jager".

__________________
-95 -97 -02
Hermine er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 14-10-06, 12:30   #7
Chanett
navnet sjemmer ingen
 
Chanett sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 13.327
Chanett har mye å være stolt avChanett har mye å være stolt avChanett har mye å være stolt avChanett har mye å være stolt avChanett har mye å være stolt avChanett har mye å være stolt avChanett har mye å være stolt avChanett har mye å være stolt avChanett har mye å være stolt avChanett har mye å være stolt avChanett har mye å være stolt av
Standard

Sv: Plenklipping

Det tok bare halvparten av tida i dag. Jeg hadde glemt at gravemaskinmannen hadde tatt et stort jafs av plenen i forrige uke. Også klippet jeg bare halvparten av det jeg pleier på friområdet.

Jammen deilig å få svette litt og synd at jeg må vente til våren med neste klipp.

Chanett er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 14-10-06, 12:36   #8
Hermine
From Gokk With Love
 
Hermine sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Alta
Innlegg: 658
Hermine er litt kulHermine er litt kulHermine er litt kul
Standard

Sv: Plenklipping

Opprinnelig lagt inn av Berglijot, her.


Jammen deilig å få svette litt og synd at jeg må vente til våren med neste klipp.


Da får du håpe på mye snø i vinter, så du kan kose deg med snømåking.

__________________
-95 -97 -02
Hermine er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 14-10-06, 12:37   #9
kisha
Tar en fot av gangen
 
kisha sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Havørnbyen
Innlegg: 7.983
kisha er kulere enn de flestekisha er kulere enn de flestekisha er kulere enn de flestekisha er kulere enn de flestekisha er kulere enn de flestekisha er kulere enn de flestekisha er kulere enn de flestekisha er kulere enn de flestekisha er kulere enn de flestekisha er kulere enn de flestekisha er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Plenklipping

Her kommer visst snøen natt til onsdag. Så blir det fint igjen.
http://www.wunderground.com/global/s...ck=htmlSticker

__________________
Tenk positivt.
kisha er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 14-10-06, 12:41   #10
Chanett
navnet sjemmer ingen
 
Chanett sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 13.327
Chanett har mye å være stolt avChanett har mye å være stolt avChanett har mye å være stolt avChanett har mye å være stolt avChanett har mye å være stolt avChanett har mye å være stolt avChanett har mye å være stolt avChanett har mye å være stolt avChanett har mye å være stolt avChanett har mye å være stolt avChanett har mye å være stolt av
Standard

Sv: Plenklipping

Opprinnelig lagt inn av Hermine, her.

Da får du håpe på mye snø i vinter, så du kan kose deg med snømåking.

Mye snø er utopi, men om det blir som vinteren 96 er det da noe.

Chanett er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 14-10-06, 13:51   #11
Obelix
Ferdig!
 
Obelix sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Innlegg: 11.840
Obelix har mye å være stolt avObelix har mye å være stolt avObelix har mye å være stolt avObelix har mye å være stolt avObelix har mye å være stolt avObelix har mye å være stolt avObelix har mye å være stolt avObelix har mye å være stolt avObelix har mye å være stolt avObelix har mye å være stolt avObelix har mye å være stolt av
Standard

Sv: Plenklipping

Klipper gjerne plenen. Den er for å ha sagt det ikke stor.

Obelix er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 14-10-06, 13:52   #12
Inagh
Slumrende Ullteppe
 
Inagh sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 26.804
Blogginnlegg: 35
Inagh har et rykte de fleste bare kan drømme omInagh har et rykte de fleste bare kan drømme omInagh har et rykte de fleste bare kan drømme omInagh har et rykte de fleste bare kan drømme omInagh har et rykte de fleste bare kan drømme omInagh har et rykte de fleste bare kan drømme omInagh har et rykte de fleste bare kan drømme omInagh har et rykte de fleste bare kan drømme omInagh har et rykte de fleste bare kan drømme omInagh har et rykte de fleste bare kan drømme omInagh har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Plenklipping

Vi har en bitteliten gressflekk i hagen... kanskje ca 15 kvm eller noe slikt...

Sist min far var her, spurte han ganske så enkelt:

"Si meg - har dere tenkt å hesje eller?"

Klippe plenen? Hvem? Vi?

__________________
What doesn't kill you, makes you stranger.
Inagh er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 14-10-06, 15:56   #13
Ryli
lissom sjarmør
 
Ryli sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 1.912
Ryli er virkelig godt liktRyli er virkelig godt liktRyli er virkelig godt liktRyli er virkelig godt liktRyli er virkelig godt liktRyli er virkelig godt liktRyli er virkelig godt liktRyli er virkelig godt liktRyli er virkelig godt likt
Standard

Sv: Plenklipping

Jeg liker godt å klippe plenen, og helst på en søndag. Det er flott trim, men vi har litt for liten hage. Bruker kun 45 min, kunne tenkt meg en drøy time i hvert fall.

Ryli er ikke aktiv   Svar med sitat
Svar

Trådverktøy
Visningsmåter

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum


Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 16:21.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Norsk: Lavkarbo.no | Selvrealisering.no
©2006 - 2015, Foreldreportalen.no