Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Kommunikasjon

Guitar Hero-spørsmål

Kommunikasjon Forum for data, biler og "duppeditter", samt annen kommunikasjon.

Svar
 
Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 10-11-07, 10:14   #1
Myggstukket
sjelden
 
Myggstukket sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 1.303
Myggstukket er kulere enn de flesteMyggstukket er kulere enn de flesteMyggstukket er kulere enn de flesteMyggstukket er kulere enn de flesteMyggstukket er kulere enn de flesteMyggstukket er kulere enn de flesteMyggstukket er kulere enn de flesteMyggstukket er kulere enn de flesteMyggstukket er kulere enn de flesteMyggstukket er kulere enn de flesteMyggstukket er kulere enn de fleste
Standard

Guitar Hero-spørsmål

Er det noen som vet om jeg kan kjøpe en trådløs PS2-gitar fra USA og bruke den på PS2-konsollet her hjemme?

Det er vel bare spill og filmer som har egne soner?
Håndkontrollene er vel like?

__________________
What goes around, comes around.
Myggstukket er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 12-11-07, 16:07   #2
Myggstukket
sjelden
 
Myggstukket sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 1.303
Myggstukket er kulere enn de flesteMyggstukket er kulere enn de flesteMyggstukket er kulere enn de flesteMyggstukket er kulere enn de flesteMyggstukket er kulere enn de flesteMyggstukket er kulere enn de flesteMyggstukket er kulere enn de flesteMyggstukket er kulere enn de flesteMyggstukket er kulere enn de flesteMyggstukket er kulere enn de flesteMyggstukket er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Guitar Hero-spørsmål

Er det ingen som vet?

__________________
What goes around, comes around.
Myggstukket er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 13-11-07, 13:36   #3
Juste
Populærkulturjunkie
 
Juste sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Hvor: I Cyberspace.
Innlegg: 2.093
Blogginnlegg: 1
Juste er virkelig godt liktJuste er virkelig godt liktJuste er virkelig godt liktJuste er virkelig godt liktJuste er virkelig godt liktJuste er virkelig godt liktJuste er virkelig godt liktJuste er virkelig godt liktJuste er virkelig godt liktJuste er virkelig godt likt
Standard

Sv: Guitar Hero-spørsmål

Det skal gå helt fint, men hvorfor bestille fra USA? De er relativt billige her nå også, tror Elkjøp har de for 4-500 kr.
Du kan forøvrig få kjøpt forlengerkabler til PS2 for en billig penge også. Jeg bruker det.

Juste er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 13-11-07, 14:23   #4
Myggstukket
sjelden
 
Myggstukket sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 1.303
Myggstukket er kulere enn de flesteMyggstukket er kulere enn de flesteMyggstukket er kulere enn de flesteMyggstukket er kulere enn de flesteMyggstukket er kulere enn de flesteMyggstukket er kulere enn de flesteMyggstukket er kulere enn de flesteMyggstukket er kulere enn de flesteMyggstukket er kulere enn de flesteMyggstukket er kulere enn de flesteMyggstukket er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Guitar Hero-spørsmål

Opprinnelig lagt inn av Juste, her.

Det skal gå helt fint, men hvorfor bestille fra USA? De er relativt billige her nå også, tror Elkjøp har de for 4-500 kr.
Du kan forøvrig få kjøpt forlengerkabler til PS2 for en billig penge også. Jeg bruker det.

En får tak i litt "kuuuuulere" gitarer på ebay, sier min sønn. Jeg har ikke funnet slike gitarer i norske nettbutikker.
Og her jeg bor er det ikke så mange butikker jeg fysisk kan gå å handle slikt utstyr i.

__________________
What goes around, comes around.
Myggstukket er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 15-11-07, 01:27   #5
Bærekraftig
Gro
 
Bærekraftig sin avatar
 
Medlem siden: Nov 2007
Innlegg: 779
Bærekraftig er populærBærekraftig er populærBærekraftig er populærBærekraftig er populærBærekraftig er populær
Standard

Sv: Guitar Hero-spørsmål

Det lanseres nye gitarer i Norge i slutten av denne mnd.

Bærekraftig er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 22-11-07, 11:05   #6
Juste
Populærkulturjunkie
 
Juste sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Hvor: I Cyberspace.
Innlegg: 2.093
Blogginnlegg: 1
Juste er virkelig godt liktJuste er virkelig godt liktJuste er virkelig godt liktJuste er virkelig godt liktJuste er virkelig godt liktJuste er virkelig godt liktJuste er virkelig godt liktJuste er virkelig godt liktJuste er virkelig godt liktJuste er virkelig godt likt
Standard

Sv: Guitar Hero-spørsmål

Og i morgen kommer Guitar Hero 3 i butikkene. HURRA!

Juste er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 22-11-07, 11:09   #7
Line*
Expired
 
Medlem siden: Dec 2006
Innlegg: 5.455
Line* er kulere enn de flesteLine* er kulere enn de flesteLine* er kulere enn de flesteLine* er kulere enn de flesteLine* er kulere enn de flesteLine* er kulere enn de flesteLine* er kulere enn de flesteLine* er kulere enn de flesteLine* er kulere enn de flesteLine* er kulere enn de flesteLine* er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Guitar Hero-spørsmål

:vurderer:

__________________
Sitat vimjer: Line* er en tålmodig sjel.
Line* er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 22-11-07, 20:51   #8
Bærekraftig
Gro
 
Bærekraftig sin avatar
 
Medlem siden: Nov 2007
Innlegg: 779
Bærekraftig er populærBærekraftig er populærBærekraftig er populærBærekraftig er populærBærekraftig er populær
Standard

Sv: Guitar Hero-spørsmål

Opprinnelig lagt inn av Juste, her.

Og i morgen kommer Guitar Hero 3 i butikkene. HURRA!



Mellomstegutten får det i julegave. Jeg tipper det blir rocking i romjula

Bærekraftig er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 22-11-07, 21:01   #9
Frida
Evig optimist
 
Frida sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Innlegg: 575
Frida er litt kulFrida er litt kul
Standard

Sv: Guitar Hero-spørsmål

Her spille det mye Guitar Hero!

De to eldste på 19 og 15 øver seg stadig

Tror jeg skal prøve meg selv en dag, mange kule gitarsoloer å velge i

__________________
Frida guttemamma
Frida er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 22-11-07, 21:03   #10
Heiko
Helt konge
 
Heiko sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Oslo
Innlegg: 4.796
Blogginnlegg: 106
Heiko har et rykte de fleste bare kan drømme omHeiko har et rykte de fleste bare kan drømme omHeiko har et rykte de fleste bare kan drømme omHeiko har et rykte de fleste bare kan drømme omHeiko har et rykte de fleste bare kan drømme omHeiko har et rykte de fleste bare kan drømme omHeiko har et rykte de fleste bare kan drømme omHeiko har et rykte de fleste bare kan drømme omHeiko har et rykte de fleste bare kan drømme omHeiko har et rykte de fleste bare kan drømme omHeiko har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Guitar Hero-spørsmål

Opprinnelig lagt inn av Juste, her.

Og i morgen kommer Guitar Hero 3 i butikkene. HURRA!

....og loftsstua vil fylles med livlig musikk og tidvis høylytt banning

Heiko er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 25-11-07, 17:27   #11
Line*
Expired
 
Medlem siden: Dec 2006
Innlegg: 5.455
Line* er kulere enn de flesteLine* er kulere enn de flesteLine* er kulere enn de flesteLine* er kulere enn de flesteLine* er kulere enn de flesteLine* er kulere enn de flesteLine* er kulere enn de flesteLine* er kulere enn de flesteLine* er kulere enn de flesteLine* er kulere enn de flesteLine* er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Guitar Hero-spørsmål

Gubbelure prøvde å stikke av fra politiet på XBOX'en til datter og svigersønn i dag.
Jeg tror han ble hekta. Så da blir det vel rattkonsoll her, da.

__________________
Sitat vimjer: Line* er en tålmodig sjel.
Line* er ikke aktiv   Svar med sitat
Svar

Trådverktøy
Visningsmåter

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum


Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 13:47.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Norsk: Lavkarbo.no | Selvrealisering.no
©2006 - 2015, Foreldreportalen.no