Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Generell diskusjon

NUskin erfaringer?

Generell diskusjon Forum for generell diskusjon av temaer som ikke passer inn under andre kategorier.

Svar
 
Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 25-10-14, 19:58   #1
Nima
Stadig innom
 
Nima sin avatar
 
Medlem siden: May 2012
Hvor: Nær Bergen
Innlegg: 807
Nima er populærNima er populærNima er populær
Standard

NUskin erfaringer?

Jeg er bedt på en demonstrasjon, er det noen som har prøvd produktene? Har ikke hørt om NUskin før, men har lest her og forstått at det er hudpleie. https://www.nuskin.com/no_NO/home.html
Noen som har anbefalinger evt avbefalinger?

Nima er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 26-10-14, 22:11   #2
millact
Bør lage seg en tittel selv
 
Medlem siden: Mar 2008
Innlegg: 51.399
millact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtid
Standard

Sv: NUskin erfaringer?

Min tante solgte dette, men det er mange, mange år siden nå. Visste ikke at det fortsatt eksisterte?

__________________
05 og 08
millact er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 27-10-14, 15:43   #3
Pelle
Unik
 
Pelle sin avatar
 
Medlem siden: Apr 2008
Innlegg: 16.116
Pelle har en fantastisk fremtidPelle har en fantastisk fremtidPelle har en fantastisk fremtidPelle har en fantastisk fremtidPelle har en fantastisk fremtidPelle har en fantastisk fremtidPelle har en fantastisk fremtidPelle har en fantastisk fremtidPelle har en fantastisk fremtidPelle har en fantastisk fremtidPelle har en fantastisk fremtid
Standard

Sv: NUskin erfaringer?

Kjenner en som er superbegeistret, etter over ti års fast bruk. Aldri prøvd selv.

__________________
07 og 10
Pelle er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 27-10-14, 17:13   #4
Nima
Stadig innom
 
Nima sin avatar
 
Medlem siden: May 2012
Hvor: Nær Bergen
Innlegg: 807
Nima er populærNima er populærNima er populær
Standard

Sv: NUskin erfaringer?

Jo, finnes nok ennå. Dette er en helt nyvervet selger. Jeg skal nå gå og se hva det er.

Nima er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 27-10-14, 17:18   #5
Ellisiv
Bør lage seg en tittel selv
 
Ellisiv sin avatar
 
Medlem siden: Mar 2012
Hvor: Rogaland
Innlegg: 1.357
Ellisiv imponerer mange og er sikkert smartEllisiv imponerer mange og er sikkert smartEllisiv imponerer mange og er sikkert smartEllisiv imponerer mange og er sikkert smartEllisiv imponerer mange og er sikkert smartEllisiv imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Sv: NUskin erfaringer?

Produktene er sikkert OK.

Men jeg får krøller på ryggen og ståpels av den pushy måten de promoteres og selges på. Det er sikkert forskjell på selgere, men de jeg har vært borti har vært fryktelige. De er nesten i sånn religiøs halleluja-ekstase over produktene og deres uovertrufne fortreffelighet. Spooky.

__________________
Ellisiv

2 jenter, -02 og -04
Ellisiv er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 27-10-14, 18:20   #6
Karamell
Introvert textrovert
 
Karamell sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 28.776
Blogginnlegg: 287
Karamell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: NUskin erfaringer?

Mulig produktene er ok, men får sånn nyregligiøsvibber av måten det drives på.

__________________
Guttene 02 og 05.
On n'aime que ce qu'on ne possède pas tout entier.


Karamell er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 27-10-14, 18:34   #7
Luvi
En anelse distre
 
Luvi sin avatar
 
Medlem siden: Feb 2009
Innlegg: 6.440
Luvi er virkelig godt liktLuvi er virkelig godt liktLuvi er virkelig godt liktLuvi er virkelig godt liktLuvi er virkelig godt liktLuvi er virkelig godt liktLuvi er virkelig godt liktLuvi er virkelig godt liktLuvi er virkelig godt liktLuvi er virkelig godt likt
Standard

Sv: NUskin erfaringer?

Prøvde en fotkrem i fjor som jeg ble anbefalt mot mine tørre, sprukne hender faktisk, den var i alle fall super, men det er eneste erfaringen jeg har med produktene.

Noen venner av meg som driver med dette kunne fortelle meg det at innen 5 år ville jeg ha mistet jobben i firmaet jeg jobber for og de ville være tilnærmet milionærer. Vel vel, produktene er sikkert ok, men slik tilnærming kan jeg være meg foruten.

Luvi er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 27-10-14, 19:16   #8
Sola
Bør lage seg en tittel selv
 
Sola sin avatar
 
Medlem siden: Dec 2008
Hvor: Utenfor republikken
Innlegg: 2.951
Sola imponerer mange og er sikkert smartSola imponerer mange og er sikkert smartSola imponerer mange og er sikkert smartSola imponerer mange og er sikkert smartSola imponerer mange og er sikkert smartSola imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Sv: NUskin erfaringer?

Opprinnelig lagt inn av Luvi, her.

Noen venner av meg som driver med dette kunne fortelle meg det at innen 5 år ville jeg ha mistet jobben i firmaet jeg jobber for og de ville være tilnærmet milionærer. Vel vel, produktene er sikkert ok, men slik tilnærming kan jeg være meg foruten.

Jeg har også en venninne som selger produkter og som snakker mer om hva hun kan tjene og hvor mange som har blitt millionærer enn kvaliteten på produktene. Jeg er lei.

__________________
Mamma til jenter f. 2001 og 2002
Sola er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 27-10-14, 19:18   #9
Erica
Hekta
 
Erica sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Hvor: Indre Østlandet
Innlegg: 7.810
Erica er kulere enn de flesteErica er kulere enn de flesteErica er kulere enn de flesteErica er kulere enn de flesteErica er kulere enn de flesteErica er kulere enn de flesteErica er kulere enn de flesteErica er kulere enn de flesteErica er kulere enn de flesteErica er kulere enn de flesteErica er kulere enn de fleste
Standard

Sv: NUskin erfaringer?

Jeg har vært på homeparty en gang. Jeg dro derfra med en erfaring rikere om hvor lettlurte folk er.

Selve kremene og forbruksvarene de selger er sikkert ok. Det som jeg ble veldig overrasket over var en maskin de solgte som skulle minimere ryner og i tillegg skulle den kunne fjerne slike blodårer som ligger rett under huden på særlig oss damer. Denne maskinen fungerte på den utrolige måten at de sammen med den brukte en krem, og stilte maskinen på "positiv strøm" og dro den over ansiktet, så skulle partikler fra denne kremen trekke godt inn i huden ved hjelp av maskinen. Så skulle maskinen settes på "negativ" strøm, og da skulle man kunne dra disse partiklene fra kremen ut av huden sammen med slaggstoffer og annet rusk.

De viste frem dette på en av deltagerne på homepartyet, og behandlet den ene halvdelen av ansiktet hennes. Ja, vi kunne kanskje se at den delen som var behandlet så litt strammere ut enn den andre halvdelen (hvis vi så GODT etter), men strøm vil jo aktivisere både blodomløpet og muskler så ikke så rart.

Jaja, neinei. Dette var for meg så useriøst at jeg mistet troen på at resten av produktene var noe særlig også. Så endte med å ikke kjøpe noe som helst.

__________________
95, 99, 04
Erica er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 27-10-14, 19:52   #10
Nima
Stadig innom
 
Nima sin avatar
 
Medlem siden: May 2012
Hvor: Nær Bergen
Innlegg: 807
Nima er populærNima er populærNima er populær
Standard

Sv: NUskin erfaringer?

Opprinnelig lagt inn av Erica, her.

Jeg har vært på homeparty en gang. Jeg dro derfra med en erfaring rikere om hvor lettlurte folk er.

Selve kremene og forbruksvarene de selger er sikkert ok. Det som jeg ble veldig overrasket over var en maskin de solgte som skulle minimere ryner og i tillegg skulle den kunne fjerne slike blodårer som ligger rett under huden på særlig oss damer. Denne maskinen fungerte på den utrolige måten at de sammen med den brukte en krem, og stilte maskinen på "positiv strøm" og dro den over ansiktet, så skulle partikler fra denne kremen trekke godt inn i huden ved hjelp av maskinen. Så skulle maskinen settes på "negativ" strøm, og da skulle man kunne dra disse partiklene fra kremen ut av huden sammen med slaggstoffer og annet rusk.

FJERNE BLODÅRER? Vet jammen ikke om jeg tør...

Nima er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 27-10-14, 21:48   #11
Erica
Hekta
 
Erica sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Hvor: Indre Østlandet
Innlegg: 7.810
Erica er kulere enn de flesteErica er kulere enn de flesteErica er kulere enn de flesteErica er kulere enn de flesteErica er kulere enn de flesteErica er kulere enn de flesteErica er kulere enn de flesteErica er kulere enn de flesteErica er kulere enn de flesteErica er kulere enn de flesteErica er kulere enn de fleste
Standard

Sv: NUskin erfaringer?

Opprinnelig lagt inn av Nima, her.

FJERNE BLODÅRER? Vet jammen ikke om jeg tør...

Hehe, de skulle ihvertfall få gjort så de ikke syntes under huden, det var vel ikke fjerne blodårer de ordrett sa. Men ja, for godt til å være sant. Dersom det hadde vært så enkelt hadde vel ikke plastisk kirurger brukt metoden med å sprøyte noe inn i disse små årene som gjør at de klapper sammen og blir usynlige.

__________________
95, 99, 04
Erica er ikke aktiv   Svar med sitat
Svar


Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum


Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 08:28.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Norsk: Lavkarbo.no | Selvrealisering.no
©2006 - 2015, Foreldreportalen.no