Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Generell diskusjon

Hvem av dere har kontrollen?

Generell diskusjon Forum for generell diskusjon av temaer som ikke passer inn under andre kategorier.

Svar
 
Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 06-08-07, 19:22   #41
Señora
Bør lage seg en tittel selv
 
Señora sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 7.714
Señora er kulere enn de flesteSeñora er kulere enn de flesteSeñora er kulere enn de flesteSeñora er kulere enn de flesteSeñora er kulere enn de flesteSeñora er kulere enn de flesteSeñora er kulere enn de flesteSeñora er kulere enn de flesteSeñora er kulere enn de flesteSeñora er kulere enn de flesteSeñora er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Hvem av dere har kontrollen?

Jeg er adm.dir i bedriften AS Familie, han aner virkelig ikke hvilken str. på bleier, str. på klær eller noe. Han har aldri handlet ett eneste klesplagg, men er med på lørdagshandelen. Han vasker aldri klær, og roper på meg om han ikke finner klesplagg til minstemann

Til hans forsvar: Han er bortreist 4 uker, og hjemme 4 uker, året rundt.

Señora er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 06-08-07, 19:23   #42
Bluen
intro
 
Bluen sin avatar
 
Medlem siden: Nov 2006
Hvor: Lillestrøm
Innlegg: 31.854
Blogginnlegg: 388
Bluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Hvem av dere har kontrollen?

Opprinnelig lagt inn av Enhjørning, her.

Han vet til og med størrelsen på undertøyet mitt, så han kan overraske meg med noe pent til jul eller bursdag...

Det gjør ikke mannen min. Det ble månelyst den gangen han kom hjem med en BH som var 2 kopp-størrelser for stor. Dette er 10 år siden, og siden har han ikke kjøpt et eneste plagg til meg. (Men smykker er han god på!)

__________________
Høstbarn 06 og 08
"Still there’s a light i hold before me
You’re the measure of my dreams
"
Bluen er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 06-08-07, 19:25   #43
Superior
Tilpasser tittel
 
Superior sin avatar
 
Medlem siden: Jan 2007
Innlegg: 3.979
Blogginnlegg: 34
Superior er kulere enn de flesteSuperior er kulere enn de flesteSuperior er kulere enn de flesteSuperior er kulere enn de flesteSuperior er kulere enn de flesteSuperior er kulere enn de flesteSuperior er kulere enn de flesteSuperior er kulere enn de flesteSuperior er kulere enn de flesteSuperior er kulere enn de flesteSuperior er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Hvem av dere har kontrollen?

Opprinnelig lagt inn av Iset, her.

Sånn er det her også. Det er jeg som har kontroll på det meste. Det skremmer meg litt, for hva om jeg dør eller havner på sykehuset i lengre tid? Men vi har snakket om det, og det går nok fint, for han klarer det om han MÅ. Han er nok bare litt sløv siden jeg jo tar meg av alt slikt.

Signerer totalt. Nå har jo jeg havnet på sykehuset med minstemann over en periode på noen uker, og da ble det liv i heimen. Han klarte ikke engang å stå opp til riktig tidspunkt- vant til meg som vekker han, glemte kveldsmat-ungene våknet seinere på kvelden sultne, eldste bruker briller og de ble glemt. Det var mildt sagt kaos. Nå 3 mnd etterpå er han som en drøm i mai.

Menn kan om de vil.. Det er bare så innmari godt å ha en "mamma" som passer på.

__________________
Født 00, 02, 06-07 Minstemann, 12 og 15
Superior er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 06-08-07, 19:34   #44
Candy Darling
Prettiest mess ever seen
 
Candy Darling sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Under ground
Innlegg: 29.244
Blogginnlegg: 50
Candy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Hvem av dere har kontrollen?

Opprinnelig lagt inn av Haugtussa, her.

Mulig eg bomme totalt her no, men eg tenke at det kanskje ikkje er uten grunn at desse menna ikkje har oversikt? Har dei fått lov å prøve seg, fått lov å prøve skaffe seg ei oversikt? For lets face it, en dør ikkje av å måtte kjøpe et brød på Shell fordi ingen har huska det, låne en dl sukker av naboen eller få lapp i barnehagen om at barnet mangle skift.

Åja, er du gær'n! Det har vi stadig vekk. Det er bare det at det er min feil.

__________________
Vi gjør alle så godt vi kan
Og vi gjør alt feil.

- No. 4 -
Candy Darling er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 06-08-07, 19:43   #45
Estrella
♥ ♥ ♥
 
Estrella sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Nedre Romerike
Innlegg: 9.812
Estrella har en fantastisk fremtidEstrella har en fantastisk fremtidEstrella har en fantastisk fremtidEstrella har en fantastisk fremtidEstrella har en fantastisk fremtidEstrella har en fantastisk fremtidEstrella har en fantastisk fremtidEstrella har en fantastisk fremtidEstrella har en fantastisk fremtidEstrella har en fantastisk fremtidEstrella har en fantastisk fremtid
Standard

Sv: Hvem av dere har kontrollen?

Opprinnelig lagt inn av Adrienne, her.

Hvis det er noen i hjemmet som har kontroll på ting så er det iallefall ikke meg. Mannen handler mat og andre ting til husholdningen og har full kontroll der. Han kunne også fint gått og kjøpt klær til ungene og visst både størrelse og hva de trenger og ikke trenger (der har vi like god kontroll).

Signerer denne.

__________________
Estrella og gutta.

Storebror f. 1998 og minstemann f.2002 - d.2004
Estrella er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 06-08-07, 19:45   #46
Estrella
♥ ♥ ♥
 
Estrella sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Nedre Romerike
Innlegg: 9.812
Estrella har en fantastisk fremtidEstrella har en fantastisk fremtidEstrella har en fantastisk fremtidEstrella har en fantastisk fremtidEstrella har en fantastisk fremtidEstrella har en fantastisk fremtidEstrella har en fantastisk fremtidEstrella har en fantastisk fremtidEstrella har en fantastisk fremtidEstrella har en fantastisk fremtidEstrella har en fantastisk fremtid
Standard

Sv: Hvem av dere har kontrollen?

Opprinnelig lagt inn av Irma, her.

Mannen har mer kontroll enn meg på typiske kvinnelige sysler tror jeg. Han har mer kontroll på vasking, matlaging, baking og lignende. Jeg er mer organisator som skriver handlelister, lager matplaner, pakkelister etc.. Men sånn i det store og det hele tror jeg vi kan og vet det meste av hjemlige sysler, begge vet hvordan vaskemaskinen brukes og hvilken bleiestørrelse poden bruker for tiden. Den største skjevheten ligger vel i at han er handy på alle områder - både de typisk kvinnelige og mannlige tingene. Jeg er generelt ganske uhandy.



Kan signere denne ogaa jeg.

__________________
Estrella og gutta.

Storebror f. 1998 og minstemann f.2002 - d.2004
Estrella er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 06-08-07, 19:49   #47
Dragen
VeloppDragen
 
Dragen sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Innlegg: 8.569
Blogginnlegg: 807
Dragen har en fantastisk fremtidDragen har en fantastisk fremtidDragen har en fantastisk fremtidDragen har en fantastisk fremtidDragen har en fantastisk fremtidDragen har en fantastisk fremtidDragen har en fantastisk fremtidDragen har en fantastisk fremtidDragen har en fantastisk fremtidDragen har en fantastisk fremtidDragen har en fantastisk fremtid
Standard

Sv: Hvem av dere har kontrollen?

Jeg har best kontroll på hva som skal stå på handlelisten, og hva vi skal ha til middag. Det er også jeg som kjøper flest barneklær.

Mannen handler mat, lager mat, ordner brorparten her hjemme.

Begge har sånn nogenlunde kontroll på tilstelninger, foreldremøter, legetimer, etc., takket være en stor kalender på veggen.

I snitt vil jeg si vi har like mye kontroll, muligens har han enda litt bedre kontroll enn meg.

__________________
Som en gullring i et grisetryne, er en vakker kvinne uten vett. (Sal. 11:22)
Dragen er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 06-08-07, 19:52   #48
Palmen
Trøtt
 
Palmen sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Hvor: Oslo
Innlegg: 10.228
Blogginnlegg: 178
Palmen har en fantastisk fremtidPalmen har en fantastisk fremtidPalmen har en fantastisk fremtidPalmen har en fantastisk fremtidPalmen har en fantastisk fremtidPalmen har en fantastisk fremtidPalmen har en fantastisk fremtidPalmen har en fantastisk fremtidPalmen har en fantastisk fremtidPalmen har en fantastisk fremtidPalmen har en fantastisk fremtid
Standard

Sv: Hvem av dere har kontrollen?

Nå om dagen, mens jeg er student, vi bor i utlandet og Snuppa er hjemme, er det jeg som er adm. dir. i AS Hjemmefronten. Dette er noe vi har blitt enige om, og jeg ordner alt praktisk hjemme, være seg innkjop, service på bilen eller å sorge for at klær er vasket. Han har ikke snoring på slike ting for tiden, og det er helt ok. Er imidlertid veldig spent på hvordan dette kommer til å bli når jeg begynner å jobbe igjen.....

__________________
2006 - 2012 - 2012
Palmen er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 06-08-07, 19:53   #49
safran
frakoblet
 
safran sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 17.301
Blogginnlegg: 18
safran har et rykte de fleste bare kan drømme omsafran har et rykte de fleste bare kan drømme omsafran har et rykte de fleste bare kan drømme omsafran har et rykte de fleste bare kan drømme omsafran har et rykte de fleste bare kan drømme omsafran har et rykte de fleste bare kan drømme omsafran har et rykte de fleste bare kan drømme omsafran har et rykte de fleste bare kan drømme omsafran har et rykte de fleste bare kan drømme omsafran har et rykte de fleste bare kan drømme omsafran har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Hvem av dere har kontrollen?

Opprinnelig lagt inn av Haugtussa, her.

Mulig eg bomme totalt her no, men eg tenke at det kanskje ikkje er uten grunn at desse menna ikkje har oversikt? Har dei fått lov å prøve seg, fått lov å prøve skaffe seg ei oversikt? For lets face it, en dør ikkje av å måtte kjøpe et brød på Shell fordi ingen har huska det, låne en dl sukker av naboen eller få lapp i barnehagen om at barnet mangle skift.

Selvsagt har han fått lov til å prøve seg. Det er jo ingenting jeg heller vil. Det er bare det at det som regel ikke er han som blir skadelidende når jeg ikke gjør det. Det er meg selv eller ungene.

__________________
In vino veritas
safran er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 06-08-07, 19:57   #50
Nenne
Introvert optimist
 
Nenne sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Telemark
Innlegg: 23.824
Blogginnlegg: 202
Nenne har et rykte de fleste bare kan drømme omNenne har et rykte de fleste bare kan drømme omNenne har et rykte de fleste bare kan drømme omNenne har et rykte de fleste bare kan drømme omNenne har et rykte de fleste bare kan drømme omNenne har et rykte de fleste bare kan drømme omNenne har et rykte de fleste bare kan drømme omNenne har et rykte de fleste bare kan drømme omNenne har et rykte de fleste bare kan drømme omNenne har et rykte de fleste bare kan drømme omNenne har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Hvem av dere har kontrollen?

Jeg har den fulle oversikten, men mannen min vet mye selv, heldigvis.

__________________
Nenne

Storesøster (juli -99), Storebror (mars -02), Lillebror (oktober -04)
Nenne er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 06-08-07, 19:59   #51
Lenam
awesom
 
Lenam sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Innlegg: 4.559
Blogginnlegg: 20
Lenam er kulere enn de flesteLenam er kulere enn de flesteLenam er kulere enn de flesteLenam er kulere enn de flesteLenam er kulere enn de flesteLenam er kulere enn de flesteLenam er kulere enn de flesteLenam er kulere enn de flesteLenam er kulere enn de flesteLenam er kulere enn de flesteLenam er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Hvem av dere har kontrollen?

Samboern er en kløpper på husvask, han vasker og henger opp tøy å han er generellt den som gjør mest i heimen. Bretting av ungernes tøy har han derimot ikke peil på, han har ikke anelse hvem som eier hva.

Et godt eksempel:

I dag begynnte lillebror i barnehagen, i går skulle jeg sjekke over at alle klær og sånt såg ok ut, men kunne ikke finne lillebrors jakke. Spurte mannen om han hadde sett den, men det hadde han ikke. Da jeg hadde snudd opp med på hele huset, ringt svigermor og ringt mamma ga jeg opp. I dag da vi kom i barnehagen skulle jeg først levere storebror på hans avdeling og hva henger ikke på storebrors knagg? Joda lillebrors jakke (som forøvrig når storebror til midt på armen), den hadde sambo tatt med da han leverte storebror på fredagen i troen om at det selvsagt var hans.


Sambo har heller ikke peiling hva unger burde ha på seg, når det er strømpisvær, om det er ulltid eller om det er shortsvær.

__________________
Personality Goes a Long Way.

Lenam er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 06-08-07, 20:01   #52
him
Leser
 
him sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 17.481
Blogginnlegg: 5
him har et rykte de fleste bare kan drømme omhim har et rykte de fleste bare kan drømme omhim har et rykte de fleste bare kan drømme omhim har et rykte de fleste bare kan drømme omhim har et rykte de fleste bare kan drømme omhim har et rykte de fleste bare kan drømme omhim har et rykte de fleste bare kan drømme omhim har et rykte de fleste bare kan drømme omhim har et rykte de fleste bare kan drømme omhim har et rykte de fleste bare kan drømme omhim har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Hvem av dere har kontrollen?

Opprinnelig lagt inn av Haugtussa, her.

Mulig eg bomme totalt her no, men eg tenke at det kanskje ikkje er uten grunn at desse menna ikkje har oversikt? Har dei fått lov å prøve seg, fått lov å prøve skaffe seg ei oversikt? For lets face it, en dør ikkje av å måtte kjøpe et brød på Shell fordi ingen har huska det, låne en dl sukker av naboen eller få lapp i barnehagen om at barnet mangle skift.

Mja ... Jeg tror nok du har rett i noen tilfeller.

Hos oss går det mest på at egentlig har vi mer enn nok å gjøre begge to (vi er i den typiske: Fikk barn ganske sent, nå prøver vi å fikse jobb, hus, foreldre, være kjærester, finne ut ting om bilen, og hva er best av beis og maling? Hva har skjedd med skolen siden vi gikk der? Er det skadelig for vesla å skifte avdeling fortere enn de andre ungene bytter bleie? Hva skjer om renten stiger? Gud, nå er det bare ett år til vi er 37 innen den tid bør vi finne ut av hva vi gjør med pensjonen? Er arkitekt en beskyttet tittel? Er alle håndtverkere kjeltringer? Hvordan fungerer plenklipperen?)

SYSTEM OVERLOADED!

Hvis jeg finner ut at mannen min fikser noe uten at jeg trenger å bry meg sjalter jeg det ut mentalt sett. Og han gjør nøyaktig det samme. Men det er ikke heldig, det er fortvilende i mange situasjoner.

__________________
"The further a society drifts from the truth, the more it will hate those that speak it." - George Orwell
him er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 06-08-07, 20:02   #53
Ru
Protonterapeut
 
Ru sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Hundremeterskogen
Innlegg: 31.081
Blogginnlegg: 934
Ru har et rykte de fleste bare kan drømme omRu har et rykte de fleste bare kan drømme omRu har et rykte de fleste bare kan drømme omRu har et rykte de fleste bare kan drømme omRu har et rykte de fleste bare kan drømme omRu har et rykte de fleste bare kan drømme omRu har et rykte de fleste bare kan drømme omRu har et rykte de fleste bare kan drømme omRu har et rykte de fleste bare kan drømme omRu har et rykte de fleste bare kan drømme omRu har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Hvem av dere har kontrollen?


Jeg føler ikke for å kaste stein i glasshus i dag. Sist jeg kjøpte bleier kjøpte jeg 4 pakker - alle med feil størrelse.

Vi kjører aksjeselskap her og jeg har nok aksjemajoriteten, men det er med liten margin. Heldigvis.

__________________
“Though she be but little, she is fierce!”
- Shakespeare
Ru er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 06-08-07, 20:28   #54
Syrin
Med tommestokk i veska
 
Syrin sin avatar
 
Medlem siden: Apr 2007
Innlegg: 5.042
Syrin er et glitrende lys på stjernehimmelenSyrin er et glitrende lys på stjernehimmelenSyrin er et glitrende lys på stjernehimmelenSyrin er et glitrende lys på stjernehimmelenSyrin er et glitrende lys på stjernehimmelenSyrin er et glitrende lys på stjernehimmelenSyrin er et glitrende lys på stjernehimmelenSyrin er et glitrende lys på stjernehimmelenSyrin er et glitrende lys på stjernehimmelenSyrin er et glitrende lys på stjernehimmelenSyrin er et glitrende lys på stjernehimmelen
Standard

Sv: Hvem av dere har kontrollen?

Han:
Er den einaste med oversyn over ungane sitt yttertøy og sko
Er den som har best oversikt over foreldremøter, spesielle dagar i barnehagen og bursdagar (bursdagar i min familie inkludert)
Har best oversikt over feil og manglar i bilen og fyller luft i dekka.
Har hovedansvar for pakking når vi skal reise. Eg legg fram det eg sjølv skal ha, samt kle til ungane (jepp.. den biten bestemmer eg)
Er teknisk ansvarlig for data og gadgets i heimen. Eg greier meg, men han kan best.
Hovedansvar for klesvask (gjer aldri feil)
Hovedansvar for oppheng av vått tøy
Hovedansvar for oppvask for hand
Eineansvar for resirkulering
Hovedansvar for kjøp av bleier (8 pakkar på Kiwi nedi gata her)
Eineansvar for vask av dusj
Gjer grundig reint a la skippertak av enorme dimensjonar. Kan bruker timar på å vaske kjøkkenet heilt ned.
Held orden på ting. Veit kor alle sine ting er. Organiserer ting.
Har oversikt over boden og kva som er der.

Eg:
Hovedansvar for middagsplanlegging
Hovedansvar for all matlaging
Eg har "public relations". Bestilling av tenester; dvs. time til lege (for alle), time på verkstad for bil, samtale hos bank, fikse forsikring, legge inn bud på hus (som vi ikkje gjer så veldig ofte nei), foreldremøte, borettslagsmøte og liknande ting.
Litt meir ansvar for å oppdatere ungane sin garderobe.
Hovedansvar for brette tøy og legge på plass
Er gjerne den som seier at nok er nok og støvsuger golva.
Får ting i gang. Sørger for at ein ide blir satt ut i handling. Han heng med på vegen.

Deler:
Handling. Eg handlar nok aller mest, men han er ofte med, og han veit kva merke vi brukar, kan alle grønsaker og slike ting og er interessert i mat.
Stell og leik med ungane, med eit minus; eg tok all nattevåk.

Syrin er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 06-08-07, 20:29   #55
Pelen
Bør lage seg en tittel selv
 
Pelen sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Oslo
Innlegg: 21.394
Blogginnlegg: 295
Pelen har et rykte de fleste bare kan drømme omPelen har et rykte de fleste bare kan drømme omPelen har et rykte de fleste bare kan drømme omPelen har et rykte de fleste bare kan drømme omPelen har et rykte de fleste bare kan drømme omPelen har et rykte de fleste bare kan drømme omPelen har et rykte de fleste bare kan drømme omPelen har et rykte de fleste bare kan drømme omPelen har et rykte de fleste bare kan drømme omPelen har et rykte de fleste bare kan drømme omPelen har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Hvem av dere har kontrollen?

Mannen har like stor kontroll som jeg har.

Pelen er aktiv nå   Svar med sitat
Gammel 06-08-07, 20:32   #56
Susse
Gal kattedame
 
Susse sin avatar
 
Medlem siden: Jan 2007
Innlegg: 14.820
Blogginnlegg: 544
Susse har en fantastisk fremtidSusse har en fantastisk fremtidSusse har en fantastisk fremtidSusse har en fantastisk fremtidSusse har en fantastisk fremtidSusse har en fantastisk fremtidSusse har en fantastisk fremtidSusse har en fantastisk fremtidSusse har en fantastisk fremtidSusse har en fantastisk fremtidSusse har en fantastisk fremtid
Standard

Sv: Hvem av dere har kontrollen?

Jeg er sjefen. Klær,klesvask, sko, bleier, mat osv.
Mannen min aner ikke hva som er i skapene, størrelse på bleier eller klærne ungene bruker. På en annen side har jeg en jobb som gjør at han er alene med barna 4-5 kvelder i uka og annenhver helg og det går utmerket.
Jeg kunne fint dratt på jentetur til syden også, det er ikke der det ligger. Tror jeg rett og slett har skjemt han en smule bort med at det alltid er jeg som har styringa med hus og unger. Det plager meg fint lite !

Susse er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 06-08-07, 20:37   #57
Lykken
Nek er allrighte dyr
 
Lykken sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Hvor: nær Oslo
Innlegg: 11.770
Lykken har en fantastisk fremtidLykken har en fantastisk fremtidLykken har en fantastisk fremtidLykken har en fantastisk fremtidLykken har en fantastisk fremtidLykken har en fantastisk fremtidLykken har en fantastisk fremtidLykken har en fantastisk fremtidLykken har en fantastisk fremtidLykken har en fantastisk fremtidLykken har en fantastisk fremtid
Standard

Sv: Hvem av dere har kontrollen?

Her har vi kontroll på forskjellige områder. Jeg har den beste oversikten over klær, innkjøp,klesvask, organisering av diverse, mens han har kontroll på bil og oppussing. Jeg betaler som regel regningene fra felleskonti, mens han tar en del på seg selv når det gjelder materialer etc til oppussing. Det går egentlig på forskjellig interesse og evne, men vi er like engasjerte når det gjelder ungene, hus og hjem.

__________________
Det er bedre å vere lita og tøff,
enn en stor bløff! (Jeg er begge deler!)

Gutt 2002 og jente 2005
Lykken er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 06-08-07, 20:50   #58
Heiko
Helt konge
 
Heiko sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Oslo
Innlegg: 4.796
Blogginnlegg: 106
Heiko har et rykte de fleste bare kan drømme omHeiko har et rykte de fleste bare kan drømme omHeiko har et rykte de fleste bare kan drømme omHeiko har et rykte de fleste bare kan drømme omHeiko har et rykte de fleste bare kan drømme omHeiko har et rykte de fleste bare kan drømme omHeiko har et rykte de fleste bare kan drømme omHeiko har et rykte de fleste bare kan drømme omHeiko har et rykte de fleste bare kan drømme omHeiko har et rykte de fleste bare kan drømme omHeiko har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Hvem av dere har kontrollen?

I den grad vi har kontroll tror at vi har kontrollen sammen. Noen ting har han mest oversikt over og andre ting er det jeg som kontrollerer. Innkjøp av dagligvarer ol har vi begge rimelig kontroll på. Når det gjelder barnas klær har nok jeg mest oversikt. Dupeditter er helt klart hans område.
Jeg er fornøyd i alle fall

Heiko er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 06-08-07, 23:46   #59
Candy Darling
Prettiest mess ever seen
 
Candy Darling sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Under ground
Innlegg: 29.244
Blogginnlegg: 50
Candy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Hvem av dere har kontrollen?

Jeg føler i rettferdighetens navn for å presisere at jeg på ingen måte gjør alt i Tarahusholdningen. Det hadde tatt seg ut (well, frankly, not).

Det er bare det at jeg er O den store sjefen for Alle Gudsjammerlig Kjedelige Ting. Helt uten å ha bedt om det.

__________________
Vi gjør alle så godt vi kan
Og vi gjør alt feil.

- No. 4 -

Sist redigert av Candy Darling : 07-08-07 kl 08:21.
Candy Darling er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 07-08-07, 00:23   #60
Mams
er grønn og fin.
 
Mams sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Hvor: Akershus
Innlegg: 13.044
Blogginnlegg: 8
Mams har en fantastisk fremtidMams har en fantastisk fremtidMams har en fantastisk fremtidMams har en fantastisk fremtidMams har en fantastisk fremtidMams har en fantastisk fremtidMams har en fantastisk fremtidMams har en fantastisk fremtidMams har en fantastisk fremtidMams har en fantastisk fremtidMams har en fantastisk fremtid
Standard

Sv: Hvem av dere har kontrollen?

Jeg er føler til tider at familien her i huset er et enkeltmannsforetak, men innimellom glimter gubbentil og vi er AS med 50/50 deling.

Det han er flinkest til er å lage middag, jg går ALLTID tom for ideer når ukeplanene mine ikke er oppe og går.

Klærne til unga har han ikke peiling på (surrer og roter med hvilken dato de har bursdag også).
Om langbukse med et har blitt shorts så er det ikke alltid han ser det.
Klesvasken er forbudt område for han.
Han kan vaske ja, men har ikke helt fått med seg at maskinen har adre grader en 90...
(han vasket alt på 90 den gangen vi ble sammen, så det er ikke noe som har kommet i ettertid for å snike seg unna.

Vasking av gulv er hans jobb da, bekkenet mitt er ikke glad i det.
Han er MYE flinkere til å smårydde, det er jeg talentløs til.
Jeg skal gjøre det skikkelig når jeg først skal gjøre noe.

__________________
Hvordan hybelkaniner formerer seg? De bestøver hverandre selvsagt.
Mams er ikke aktiv   Svar med sitat
Svar


Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum


Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 15:18.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Norsk: Lavkarbo.no | Selvrealisering.no
©2006 - 2015, Foreldreportalen.no