Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Fritid og hobby > Motehjørnet

Joggesko/tursko!

Motehjørnet Shopping, tips, spørsmål og svar.

Svar
 
Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 28-09-06, 17:21   #1
Nessie
Erfaren nok
 
Nessie sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Trøndelag
Innlegg: 39.853
Blogginnlegg: 351
Nessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme om
Kul

Joggesko/tursko!

Fikk meg nye sko av kjære idag ;D

Nike m/goretex.
Var på salg til 999,-



De var kjempegode!!

Hvilke joggesko / tursko har du??

__________________

Enten går det bra, eller så går det over.

Sist redigert av Nessie : 28-09-06 kl 17:27.
Nessie er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 28-09-06, 17:25   #2
Angelique
ღ EaRtH ღ AnGeL ღ
 
Angelique sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 7.805
Blogginnlegg: 297
Angelique har mye å være stolt avAngelique har mye å være stolt avAngelique har mye å være stolt avAngelique har mye å være stolt avAngelique har mye å være stolt avAngelique har mye å være stolt avAngelique har mye å være stolt avAngelique har mye å være stolt avAngelique har mye å være stolt avAngelique har mye å være stolt avAngelique har mye å være stolt av
Standard

HAr noen skikkelig gode...en en aldri så liten tanke jålete...Armani med litt hvit minkpels på
Skal ta bilde av de

Helt vidunderlige å gå med

Når jeg trener har jeg et par fra Adidas og til turbruk noen skikkelige gode i GoreTex (ser ut som en fjellstøvel men er ikke det)
Kostet masse hos G-Sport

Her er jåleskoene som kun er fritidssko

__________________
Angelique

Sist redigert av Angelique : 28-09-06 kl 18:06.
Angelique er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 28-09-06, 17:28   #3
Nessie
Erfaren nok
 
Nessie sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Trøndelag
Innlegg: 39.853
Blogginnlegg: 351
Nessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Jeg går ganske mye tur.. og fant ut jeg trengte noen som tålte litt fukt Disse var iallefall gode på foten, bra bygd opp og med god demping..

Er herremodellen da.. hadde ikke min str i dame, og de var blå.. Synes ikke de var så fine.. dessuten har jeg jo så brei fot..

__________________

Enten går det bra, eller så går det over.
Nessie er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 28-09-06, 17:28   #4
Fara
Tenker fortsatt dobbelt
 
Fara sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Stjørdal
Innlegg: 2.463
Fara imponerer mange og er sikkert smartFara imponerer mange og er sikkert smartFara imponerer mange og er sikkert smartFara imponerer mange og er sikkert smartFara imponerer mange og er sikkert smartFara imponerer mange og er sikkert smartFara imponerer mange og er sikkert smartFara imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Fine sko. Og glede meg til å se Angelique sine tursko

Til vinterbruk har jeg ett par viking gore tex sko, og til annen bruk har jeg ett par jeg ikke husker navnet på. Men de er gode å gå med

__________________
Fara, Pottifar 03, Marihøna06 og Tuppen og Lillemor 11
Fara er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 28-09-06, 17:32   #5
Anne
Bør lage seg en tittel selv
 
Anne sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 3.740
Anne har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Viking fjellsko bruker jeg en og annen gangen, men nå er det ikke sååå ofte jeg går med tursko.
Ellers joggesko til trening

Anne er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 28-09-06, 17:33   #6
Nessie
Erfaren nok
 
Nessie sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Trøndelag
Innlegg: 39.853
Blogginnlegg: 351
Nessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Vurdert slike fjellsko.. men tror sånn type joggesko passer meg bedre...

__________________

Enten går det bra, eller så går det over.
Nessie er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 28-09-06, 17:55   #7
Pastill
Pauset
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: In Town!
Innlegg: 5.952
Pastill er et glitrende lys på stjernehimmelenPastill er et glitrende lys på stjernehimmelenPastill er et glitrende lys på stjernehimmelenPastill er et glitrende lys på stjernehimmelenPastill er et glitrende lys på stjernehimmelenPastill er et glitrende lys på stjernehimmelenPastill er et glitrende lys på stjernehimmelenPastill er et glitrende lys på stjernehimmelenPastill er et glitrende lys på stjernehimmelenPastill er et glitrende lys på stjernehimmelenPastill er et glitrende lys på stjernehimmelen
Standard

Nike Air Max goretex.

Pastill er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 28-09-06, 17:56   #8
Pastill
Pauset
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: In Town!
Innlegg: 5.952
Pastill er et glitrende lys på stjernehimmelenPastill er et glitrende lys på stjernehimmelenPastill er et glitrende lys på stjernehimmelenPastill er et glitrende lys på stjernehimmelenPastill er et glitrende lys på stjernehimmelenPastill er et glitrende lys på stjernehimmelenPastill er et glitrende lys på stjernehimmelenPastill er et glitrende lys på stjernehimmelenPastill er et glitrende lys på stjernehimmelenPastill er et glitrende lys på stjernehimmelenPastill er et glitrende lys på stjernehimmelen
Standard

Opprinnelig lagt inn av guniss, her.

Vurdert slike fjellsko.. men tror sånn type joggesko passer meg bedre...


Det blir ikke det samme hvis du skal på skikkelige fjellturer. Du vil bli mye mer sliten i foten i en joggesko fordi den ikke støtter noe særlig.

Pastill er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 28-09-06, 19:31   #9
Fara
Tenker fortsatt dobbelt
 
Fara sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Stjørdal
Innlegg: 2.463
Fara imponerer mange og er sikkert smartFara imponerer mange og er sikkert smartFara imponerer mange og er sikkert smartFara imponerer mange og er sikkert smartFara imponerer mange og er sikkert smartFara imponerer mange og er sikkert smartFara imponerer mange og er sikkert smartFara imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Opprinnelig lagt inn av Angelique, her.

Her er jåleskoene som kun er fritidssko

De var jo søte

__________________
Fara, Pottifar 03, Marihøna06 og Tuppen og Lillemor 11
Fara er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 28-09-06, 19:39   #10
Observatøren
Bør lage seg en tittel selv
 
Observatøren sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 9.689
Blogginnlegg: 19
Observatøren har mye å være stolt avObservatøren har mye å være stolt avObservatøren har mye å være stolt avObservatøren har mye å være stolt avObservatøren har mye å være stolt avObservatøren har mye å være stolt avObservatøren har mye å være stolt avObservatøren har mye å være stolt avObservatøren har mye å være stolt avObservatøren har mye å være stolt avObservatøren har mye å være stolt av
Standard

Angelique: Du er skikkelig søt, altså!

Jeg hadde noen fra Asics forrige gang. Veldig fornøyd!
Hvordan passet den på foten, guniss?

__________________
08.05 | 06.12
Observatøren er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 28-09-06, 19:41   #11
Nessie
Erfaren nok
 
Nessie sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Trøndelag
Innlegg: 39.853
Blogginnlegg: 351
Nessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Opprinnelig lagt inn av Saint, her.

Angelique: Du er skikkelig søt, altså!

Jeg hadde noen fra Asics forrige gang. Veldig fornøyd!
Hvordan passet den på foten, guniss?


Glimrende!!

Var ute og gikk/jogget ( ) isted, og de var suverene!

Nå går jeg ikke så mye i fjellet enda.. men OM det blir aktuelt senere i livet, så vil jeg nok kjøpe meg fjellsko

Men nå går jeg mest ute, og litt oppi skogen bare.

__________________

Enten går det bra, eller så går det over.
Nessie er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 28-09-06, 21:00   #12
Miss Norway
Kidding, right?
 
Miss Norway sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Oslo
Innlegg: 12.628
Blogginnlegg: 127
Miss Norway har et rykte de fleste bare kan drømme omMiss Norway har et rykte de fleste bare kan drømme omMiss Norway har et rykte de fleste bare kan drømme omMiss Norway har et rykte de fleste bare kan drømme omMiss Norway har et rykte de fleste bare kan drømme omMiss Norway har et rykte de fleste bare kan drømme omMiss Norway har et rykte de fleste bare kan drømme omMiss Norway har et rykte de fleste bare kan drømme omMiss Norway har et rykte de fleste bare kan drømme omMiss Norway har et rykte de fleste bare kan drømme omMiss Norway har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Jeg har lenge brukt disse som "tråkke-rundt-i" fritidssko.



Men nå er jeg litt lei av rååååsa til alt, og det er jo noe unektelig "vårlig" over dem. Så til høstbruk har jeg nå anskaffet noen fine i brunt stoff med lakkdetaljer fra Luis Vuitton - perfekt til shopping (min favorittsport). Skal se om jeg finner bilder av dem på nettet et sted.

__________________
I'm on a seafood diet. Everytime I see food, I eat.

Miss Norway er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 28-09-06, 21:12   #13
Angelique
ღ EaRtH ღ AnGeL ღ
 
Angelique sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 7.805
Blogginnlegg: 297
Angelique har mye å være stolt avAngelique har mye å være stolt avAngelique har mye å være stolt avAngelique har mye å være stolt avAngelique har mye å være stolt avAngelique har mye å være stolt avAngelique har mye å være stolt avAngelique har mye å være stolt avAngelique har mye å være stolt avAngelique har mye å være stolt avAngelique har mye å være stolt av
Standard

Opprinnelig lagt inn av Miss Norway, her.

Så til høstbruk har jeg nå anskaffet noen fine i brunt stoff med lakkdetaljer fra Luis Vuitton - perfekt til shopping (min favorittsport). Skal se om jeg finner bilder av dem på nettet et sted.

Tenker de er lekre ja

__________________
Angelique
Angelique er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 28-09-06, 21:13   #14
Angelique
ღ EaRtH ღ AnGeL ღ
 
Angelique sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 7.805
Blogginnlegg: 297
Angelique har mye å være stolt avAngelique har mye å være stolt avAngelique har mye å være stolt avAngelique har mye å være stolt avAngelique har mye å være stolt avAngelique har mye å være stolt avAngelique har mye å være stolt avAngelique har mye å være stolt avAngelique har mye å være stolt avAngelique har mye å være stolt avAngelique har mye å være stolt av
Standard

Opprinnelig lagt inn av Saint, her.

Angelique: Du er skikkelig søt, altså!

Jeg hadde noen fra Asics forrige gang. Veldig fornøyd!
Hvordan passet den på foten, guniss?

__________________
Angelique
Angelique er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 28-09-06, 21:26   #15
Miss Norway
Kidding, right?
 
Miss Norway sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Oslo
Innlegg: 12.628
Blogginnlegg: 127
Miss Norway har et rykte de fleste bare kan drømme omMiss Norway har et rykte de fleste bare kan drømme omMiss Norway har et rykte de fleste bare kan drømme omMiss Norway har et rykte de fleste bare kan drømme omMiss Norway har et rykte de fleste bare kan drømme omMiss Norway har et rykte de fleste bare kan drømme omMiss Norway har et rykte de fleste bare kan drømme omMiss Norway har et rykte de fleste bare kan drømme omMiss Norway har et rykte de fleste bare kan drømme omMiss Norway har et rykte de fleste bare kan drømme omMiss Norway har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Der var de ja.

Jeg er vanligvis ikke så glad i LogoLogoLogo, men akkurat disse passet det på synes jeg. Fordi det var lakk på dem og litt "glam"-greie.


__________________
I'm on a seafood diet. Everytime I see food, I eat.


Sist redigert av Miss Norway : 28-09-06 kl 21:45.
Miss Norway er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 28-09-06, 21:31   #16
Angelique
ღ EaRtH ღ AnGeL ღ
 
Angelique sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 7.805
Blogginnlegg: 297
Angelique har mye å være stolt avAngelique har mye å være stolt avAngelique har mye å være stolt avAngelique har mye å være stolt avAngelique har mye å være stolt avAngelique har mye å være stolt avAngelique har mye å være stolt avAngelique har mye å være stolt avAngelique har mye å være stolt avAngelique har mye å være stolt avAngelique har mye å være stolt av
Standard

Virkelig RÅLEKRE!!!!

__________________
Angelique
Angelique er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 28-09-06, 21:36   #17
Senna
Javel
 
Senna sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: The Sun
Innlegg: 3.893
Blogginnlegg: 2
Senna er et glitrende lys på stjernehimmelenSenna er et glitrende lys på stjernehimmelenSenna er et glitrende lys på stjernehimmelenSenna er et glitrende lys på stjernehimmelenSenna er et glitrende lys på stjernehimmelenSenna er et glitrende lys på stjernehimmelenSenna er et glitrende lys på stjernehimmelenSenna er et glitrende lys på stjernehimmelenSenna er et glitrende lys på stjernehimmelenSenna er et glitrende lys på stjernehimmelenSenna er et glitrende lys på stjernehimmelen
Standard

Her er mine tursko:



Har Crispi Gjendine fjellsko i tillegg

__________________
Ertekroken (j-99), stabukken (g-02) og minsten (g-05)
Senna er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 28-09-06, 23:35   #18
gullet
stille
 
gullet sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Tønsberg
Innlegg: 10.937
gullet har et rykte de fleste bare kan drømme omgullet har et rykte de fleste bare kan drømme omgullet har et rykte de fleste bare kan drømme omgullet har et rykte de fleste bare kan drømme omgullet har et rykte de fleste bare kan drømme omgullet har et rykte de fleste bare kan drømme omgullet har et rykte de fleste bare kan drømme omgullet har et rykte de fleste bare kan drømme omgullet har et rykte de fleste bare kan drømme omgullet har et rykte de fleste bare kan drømme omgullet har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Jeg har et par beige Viking GoreTex, et par brune Adidas "fjellklatrersko", Et par gamle Nike joggesko og et par blå Schetcher joggesko.
Men ville gjerne hatt Miss nye sko, de var lekre, og Angelique, de var bare helt rå!!

gullet er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 02-10-06, 16:57   #19
Majsa
Quiet, please
 
Majsa sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Oslo
Innlegg: 3.636
Blogginnlegg: 8
Majsa har mye å være stolt avMajsa har mye å være stolt avMajsa har mye å være stolt avMajsa har mye å være stolt avMajsa har mye å være stolt avMajsa har mye å være stolt avMajsa har mye å være stolt avMajsa har mye å være stolt avMajsa har mye å være stolt avMajsa har mye å være stolt avMajsa har mye å være stolt av
Standard

Sv: Joggesko/tursko!

Jeg har disse til trening:
(dvs. spaserturer)



Også har jeg et par brune Adidas sneakers, et par røde Puma og et par hvite Nike sneakers.

__________________
Majsa (1976), Mann (1969), Aurora(nov 2004) og Hannah(mai 2007)
Majsa er ikke aktiv   Svar med sitat
Svar

Trådverktøy
Visningsmåter

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum


Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 12:53.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Norsk: Lavkarbo.no | Selvrealisering.no
©2006 - 2015, Foreldreportalen.no