Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Fritid og hobby > Motehjørnet

Hvor kjøper dere jeans? (I butikk)

Motehjørnet Shopping, tips, spørsmål og svar.

Svar
 
Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 18-06-12, 15:43   #21
Njulaif
Endelig mamma
 
Njulaif sin avatar
 
Medlem siden: May 2012
Hvor: Oslo
Innlegg: 2.828
Njulaif er virkelig godt liktNjulaif er virkelig godt liktNjulaif er virkelig godt liktNjulaif er virkelig godt liktNjulaif er virkelig godt liktNjulaif er virkelig godt liktNjulaif er virkelig godt liktNjulaif er virkelig godt liktNjulaif er virkelig godt likt
Standard

Sv: Hvor kjøper dere jeans? (I butikk)

De siste jeg kjøpte som jeg var fornøyd med var fra Kap Ahl. Har også kjøpt noen på Lindex som jeg er fornøyd med. Trenger nemlig bukser med litt strech i, hvis ikke sitter de ikke så pent synes jeg.

Men mulig jeg skal gi den Levisbutikken i Bogstadveien en sjanse... :vurdere:

__________________
Njulaif er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 18-06-12, 15:57   #22
sindrome
Boler'o?
 
sindrome sin avatar
 
Medlem siden: Jan 2007
Hvor: The edge of glory
Innlegg: 6.464
sindrome er et navn som alle kjenner tilsindrome er et navn som alle kjenner tilsindrome er et navn som alle kjenner tilsindrome er et navn som alle kjenner tilsindrome er et navn som alle kjenner tilsindrome er et navn som alle kjenner tilsindrome er et navn som alle kjenner tilsindrome er et navn som alle kjenner tilsindrome er et navn som alle kjenner tilsindrome er et navn som alle kjenner tilsindrome er et navn som alle kjenner til
Standard

Sv: Hvor kjøper dere jeans? (I butikk)

Jeg har kjøpt en del fra Marc Lauge, kan kjøpes på Fransa, Byporten.

__________________
Storesøster '05 og Lillesøstrene '08

"Det handler om å bli glad i seg selv som medfødt feilvare. I stedet for hele tiden å prøve å ligne på et glansbilde." Per Fugelli
sindrome er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 18-06-12, 19:12   #23
Rug
Det er bare en fase
 
Rug sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 2.563
Rug er virkelig godt liktRug er virkelig godt liktRug er virkelig godt liktRug er virkelig godt liktRug er virkelig godt liktRug er virkelig godt liktRug er virkelig godt liktRug er virkelig godt liktRug er virkelig godt liktRug er virkelig godt likt
Standard

Sv: Hvor kjøper dere jeans? (I butikk)

Levi's. De har fått inn på Match, til greiere priser enn der jeg har kjøpt før. Jeg har bold curve, slim fit, men buksene med bootcut er også kjempefine.

Rug er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 18-06-12, 19:20   #24
Fløyel
~~~~~~~
 
Fløyel sin avatar
 
Medlem siden: Jun 2010
Innlegg: 16.092
Blogginnlegg: 30
Fløyel har en fantastisk fremtidFløyel har en fantastisk fremtidFløyel har en fantastisk fremtidFløyel har en fantastisk fremtidFløyel har en fantastisk fremtidFløyel har en fantastisk fremtidFløyel har en fantastisk fremtidFløyel har en fantastisk fremtidFløyel har en fantastisk fremtidFløyel har en fantastisk fremtidFløyel har en fantastisk fremtid
Standard

Sv: Hvor kjøper dere jeans? (I butikk)

De siste 2 parene mine har jeg kjøpt på HM. De har en modell som er moderat høy i livet, har litt stretch og man får de med bootcut, stright og slim. Fantastisk behagelige å gå med. Jeg mener jeg betalte 299,- for disse. Har flere blå-farger, helt hele og ikke slitt.

Ellers har jeg endel Levis bukser, da bør du gå i en litt større Levis store hvor du kan bli målt til riktig modell og størrelse.

__________________
<<< When nothing goes right - go left >>>
Fløyel er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 18-06-12, 20:31   #25
Lavender
Passe aktiv
 
Lavender sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2010
Hvor: Sentralt
Innlegg: 10.891
Lavender er kulere enn de flesteLavender er kulere enn de flesteLavender er kulere enn de flesteLavender er kulere enn de flesteLavender er kulere enn de flesteLavender er kulere enn de flesteLavender er kulere enn de flesteLavender er kulere enn de flesteLavender er kulere enn de flesteLavender er kulere enn de flesteLavender er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Hvor kjøper dere jeans? (I butikk)

Levis Store Carl Johan. Levis demi eller bold curve med straight leg. Finnes også i bootcut modell.

__________________
06 & 08 .
Lavender er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 18-06-12, 21:15   #26
Kiwi
Glad i frukt
 
Kiwi sin avatar
 
Medlem siden: Jun 2009
Innlegg: 906
Kiwi er litt kulKiwi er litt kulKiwi er litt kul
Standard

Sv: Hvor kjøper dere jeans? (I butikk)

Som regel Carlings.

__________________
tvillingbror og tvillingsøster - 2007
Kiwi er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 22-06-12, 22:44   #27
ItsOnlyMe
Opp og fram, - framover
 
ItsOnlyMe sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2009
Innlegg: 5.048
ItsOnlyMe imponerer mange og er sikkert smartItsOnlyMe imponerer mange og er sikkert smartItsOnlyMe imponerer mange og er sikkert smartItsOnlyMe imponerer mange og er sikkert smartItsOnlyMe imponerer mange og er sikkert smartItsOnlyMe imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Sv: Hvor kjøper dere jeans? (I butikk)

Har nylig kjøpt meg noen på Bik Bok..smale ben, knallgode og fine på! Koster 500 ord pris.Jeg fann til halv pris.

__________________
2004 - 2008.
ItsOnlyMe er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 22-06-12, 23:21   #28
emin
Engel med shit på vingene
 
emin sin avatar
 
Medlem siden: Feb 2011
Hvor: Troms
Innlegg: 4.290
emin imponerer mange og er sikkert smartemin imponerer mange og er sikkert smartemin imponerer mange og er sikkert smartemin imponerer mange og er sikkert smartemin imponerer mange og er sikkert smartemin imponerer mange og er sikkert smartemin imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Sv: Hvor kjøper dere jeans? (I butikk)

Vero Moda (Pieces eller Only).

__________________
-01 -07 og Minstemor -10

Stolt bilsikringsfanatiker
emin er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 22-06-12, 23:23   #29
Snuppa
Lengter etter sola
 
Snuppa sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Trondheim
Innlegg: 4.590
Snuppa er virkelig godt liktSnuppa er virkelig godt liktSnuppa er virkelig godt liktSnuppa er virkelig godt liktSnuppa er virkelig godt liktSnuppa er virkelig godt liktSnuppa er virkelig godt liktSnuppa er virkelig godt liktSnuppa er virkelig godt liktSnuppa er virkelig godt likt
Standard

Sv: Hvor kjøper dere jeans? (I butikk)

Carlings.

__________________
-03 -06 -09
Snuppa er ikke aktiv   Svar med sitat
Svar


Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum


Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 21:41.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Norsk: Lavkarbo.no | Selvrealisering.no
©2006 - 2015, Foreldreportalen.no