Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Hjem og utstyr > Stikkas barneutstyrshjørne

Kostyme til karneval?

Stikkas barneutstyrshjørne Diskusjonsforum for utstyr til barn.

Svar
 
Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 17-01-08, 21:29   #1
Noba
🎈
 
Noba sin avatar
 
Medlem siden: Jan 2007
Innlegg: 3.807
Noba er kulere enn de flesteNoba er kulere enn de flesteNoba er kulere enn de flesteNoba er kulere enn de flesteNoba er kulere enn de flesteNoba er kulere enn de flesteNoba er kulere enn de flesteNoba er kulere enn de flesteNoba er kulere enn de flesteNoba er kulere enn de flesteNoba er kulere enn de fleste
Standard

Kostyme til karneval?

Det skal være karneval i Lillemors barnehage og jeg får litt gråhår av dette med å finne kostyme. Postkassa flyter jo over av reklame for karnevalsklær fra lekebutikkene (og det enda vi har reservert oss mot reklame, men det er en annen diskusjon..), men det er jo så dyrt. Jeg synes i alle fall det, 2-300 kr for et plagg som blir brukt èn gang er mer enn hva jeg har lyst til å bruke egentlig.

Så jeg håper noen her har tips. Lage selv, hvordan og hva i så fall? Kjøpe brukt, i så fall hvor? Billig nettbutikk? Alle tips mottas med takk.

__________________
Frøkna (mai 03) og Junior (mars 07)

Noba er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 17-01-08, 21:39   #2
Left
Passiv
 
Innlegg: n/a
Standard

Sv: Kostyme til karneval?

Vi kjøpte på ebay - der finnes alt som tenkes kan av utstyr.
Vi betalte vel en god hundrelapp for spiderman venom-kostyme, altså sort spidermandrakt. (Heter det det forresten?)
http://clothing.search.ebay.com/cost...4QQsacatZ80914

  Svar med sitat
Gammel 17-01-08, 21:44   #3
Bokormen
Absolute Beginner
 
Bokormen sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 8.892
Blogginnlegg: 13
Bokormen har en fantastisk fremtidBokormen har en fantastisk fremtidBokormen har en fantastisk fremtidBokormen har en fantastisk fremtidBokormen har en fantastisk fremtidBokormen har en fantastisk fremtidBokormen har en fantastisk fremtidBokormen har en fantastisk fremtidBokormen har en fantastisk fremtidBokormen har en fantastisk fremtidBokormen har en fantastisk fremtid
Standard

Sv: Kostyme til karneval?

Det er helt sikkert noen her inne som vil selge et kostyme.

Bokormen er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 17-01-08, 21:47   #4
Maz
Pauset
 
Medlem siden: Dec 2006
Hvor: Barteby
Innlegg: 7.430
Maz har mye å være stolt avMaz har mye å være stolt avMaz har mye å være stolt avMaz har mye å være stolt avMaz har mye å være stolt avMaz har mye å være stolt avMaz har mye å være stolt avMaz har mye å være stolt avMaz har mye å være stolt avMaz har mye å være stolt avMaz har mye å være stolt av
Standard

Sv: Kostyme til karneval?

Et tips er Edwis butikkene som nå har 50% på alt. Brio på Valentinlyst også.

Edwis går vel ned enda mere snart....

Ellers så har vi mye stasj vi....

Maz er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 17-01-08, 21:47   #5
Oyoy
Alltid våken
 
Oyoy sin avatar
 
Medlem siden: Jan 2008
Innlegg: 187
Oyoy er litt kulOyoy er litt kul
Standard

Sv: Kostyme til karneval?

Troll, Karius/baktus
Har ikke gubben en gammel shorts du kan sette strikk i nede så det blir posete knikkers-bukser. Noe gammelt å lage en vest av, sy en hale og sy på buksa. Og et par hjemmestrikkede ullsokker.
Litt svart tannmaling så fortennene forsvinner og ei krepptang så du får opp håret litt?

Eller et par hvite vinger. Sånne de har på H&M, koster nesten ingenting.
Hvit strømpebukse og pologenser og et lite skjørt, så har du en engel.

Oyoy er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 18-01-08, 09:51   #6
Noba
🎈
 
Noba sin avatar
 
Medlem siden: Jan 2007
Innlegg: 3.807
Noba er kulere enn de flesteNoba er kulere enn de flesteNoba er kulere enn de flesteNoba er kulere enn de flesteNoba er kulere enn de flesteNoba er kulere enn de flesteNoba er kulere enn de flesteNoba er kulere enn de flesteNoba er kulere enn de flesteNoba er kulere enn de flesteNoba er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Kostyme til karneval?

Tusen takk for tips alle sammen.

Maz: tusen takk for tilbud, det hadde jo vært helt perfekt. Jeg spurte Lillemor om hun ikke ville være løve, men det skulle frøkna slett ikke, hun SKAL være Pippi (forbanna reklamekatalog som kom i posten..). Så nå tar vi en tur på Valentinlyst/KBS og ser om de har Pippi på salg. Hvis ikke PMer jeg deg for å høre nærmere hva du har. Frøkna mi har forresten prinsessestæsj til oppunder ørene, men hun skal ikke være prinsesse (er vel noe med at hun kler seg ut som prinsesse rett som det er ellers i året).

__________________
Frøkna (mai 03) og Junior (mars 07)

Noba er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 18-01-08, 10:32   #7
LilleLeo
A friend with benefits
 
LilleLeo sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Hvor: Bergen
Innlegg: 12.877
Blogginnlegg: 195
LilleLeo har en fantastisk fremtidLilleLeo har en fantastisk fremtidLilleLeo har en fantastisk fremtidLilleLeo har en fantastisk fremtidLilleLeo har en fantastisk fremtidLilleLeo har en fantastisk fremtidLilleLeo har en fantastisk fremtidLilleLeo har en fantastisk fremtidLilleLeo har en fantastisk fremtidLilleLeo har en fantastisk fremtidLilleLeo har en fantastisk fremtid
Standard

Sv: Kostyme til karneval?

Jeg skal bestille mønster på kostymer fra Panduro iløpet av dagen.
Hååper jeg klarer å være tidligere ute med å lage kostyme til Lille i år enn jeg var i fjor!

__________________
Lille 04 ~ Engel f/d 07 ~ Lillebror mai 08
LilleLeo er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 18-01-08, 20:55   #8
Maz
Pauset
 
Medlem siden: Dec 2006
Hvor: Barteby
Innlegg: 7.430
Maz har mye å være stolt avMaz har mye å være stolt avMaz har mye å være stolt avMaz har mye å være stolt avMaz har mye å være stolt avMaz har mye å være stolt avMaz har mye å være stolt avMaz har mye å være stolt avMaz har mye å være stolt avMaz har mye å være stolt avMaz har mye å være stolt av
Standard

Sv: Kostyme til karneval?

Opprinnelig lagt inn av Noba, her.

Tusen takk for tips alle sammen.

Maz: tusen takk for tilbud, det hadde jo vært helt perfekt. Jeg spurte Lillemor om hun ikke ville være løve, men det skulle frøkna slett ikke, hun SKAL være Pippi (forbanna reklamekatalog som kom i posten..). Så nå tar vi en tur på Valentinlyst/KBS og ser om de har Pippi på salg. Hvis ikke PMer jeg deg for å høre nærmere hva du har. Frøkna mi har forresten prinsessestæsj til oppunder ørene, men hun skal ikke være prinsesse (er vel noe med at hun kler seg ut som prinsesse rett som det er ellers i året).

Pippi har jeg ikke, men jeg har indianer og indianerparykk.... (svarte fletter)

Maz er ikke aktiv   Svar med sitat
Svar


Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum


Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 22:59.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Norsk: Lavkarbo.no | Selvrealisering.no
©2006 - 2015, Foreldreportalen.no