Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Fritid og hobby

Telt: Hva trenger man egentlig?

Fritid og hobby Favner alt som har med fritid og hobby å gjøre. Reiser, sport, kosmetikk, shopping og hobbyaktiviteter.

Svar
 
Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 23-09-11, 14:56   #1
Skilpadda
flisespikker
 
Skilpadda sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Oslo
Innlegg: 35.126
Blogginnlegg: 673
Skilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Telt: Hva trenger man egentlig?

Poden er litt gira på ideen om å overnatte i telt i skogen, og det hadde vært koselig, synes jeg også - men vi har ikke telt, og sånne veldig fancy telt koster tusenvis av kroner, og jeg ser ikke egentlig for meg at vi kommer til å bruke det så mye at det er verdt pengene. (Vi må jo ha litt annet utstyr også.) Men på XXL ser jeg nå at de f.eks. har et "campingtelt" til 700 kroner - dette her: http://www.xxl.no/villmarksliv/telt-...ertelt-1049750
Betyr "campingtelt" at det ikke egner seg til "villmarksbruk"? Jeg får ikke opp "spesifikasjoner" her (vet ikke om det er feil på siden eller nettleseren), så jeg ser ikke hvor stort eller tungt det er; er det noen andre som greier å se det?

__________________
Skilpadda (mars 1970) og Datteren (des. 2002)
Men are from Earth. Women are from Earth. Deal with it.
Skilpadda er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 23-09-11, 15:02   #2
Teofelia
Bedreviter
 
Teofelia sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 27.849
Blogginnlegg: 387
Teofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Telt: Hva trenger man egentlig?

Send ham hit, så kan han overnatte sammen med Frøkna i teltet i hagen vår.

Vi har et firemannstelt, som Teomannen fikk i 40-årsgave, og det kostet definitivt ikke flere tusen kroner. Jeg kan se om jeg finner ut hva det er for slags type. Jeg tipper det er helt fint til deres bruk også.

Teofelia er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 23-09-11, 15:04   #3
him
Leser
 
him sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 17.481
Blogginnlegg: 5
him har et rykte de fleste bare kan drømme omhim har et rykte de fleste bare kan drømme omhim har et rykte de fleste bare kan drømme omhim har et rykte de fleste bare kan drømme omhim har et rykte de fleste bare kan drømme omhim har et rykte de fleste bare kan drømme omhim har et rykte de fleste bare kan drømme omhim har et rykte de fleste bare kan drømme omhim har et rykte de fleste bare kan drømme omhim har et rykte de fleste bare kan drømme omhim har et rykte de fleste bare kan drømme om
Spørsmål

Sv: Telt: Hva trenger man egentlig?

Vi har et kjempefint (og billig telt) som fungerer helt flott. Vår erfaring er at det er tyngden som er forskjellen. Vårt telt veier 21 kg, og kan kun brukes på plasser hvor man kan kjøre helt frem. (Men vi camper ikke andre plasser så ...)

Og vannsøylen er ikke all verden, men igjen. Når vi er ute i "villmarken" er vi i realiteten i skogen, rett ved en vei.

__________________
"The further a society drifts from the truth, the more it will hate those that speak it." - George Orwell
him er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 23-09-11, 15:05   #4
Teofelia
Bedreviter
 
Teofelia sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 27.849
Blogginnlegg: 387
Teofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Telt: Hva trenger man egentlig?

Og hvem i alle dager vil ligge i telt når det regner, sier nå jeg.

Teofelia er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 23-09-11, 15:07   #5
Tangina
godtemonster
 
Tangina sin avatar
 
Medlem siden: Feb 2007
Innlegg: 6.359
Tangina er et navn som alle kjenner tilTangina er et navn som alle kjenner tilTangina er et navn som alle kjenner tilTangina er et navn som alle kjenner tilTangina er et navn som alle kjenner tilTangina er et navn som alle kjenner tilTangina er et navn som alle kjenner tilTangina er et navn som alle kjenner tilTangina er et navn som alle kjenner tilTangina er et navn som alle kjenner tilTangina er et navn som alle kjenner til
Standard

Sv: Telt: Hva trenger man egentlig?

Jeg tipper at siden det har to innertelt, så er det ganske stort. Hvis man skal til skogs, kan det være lurt å ha et telt som det er lett å slå opp på steder hvor det ikke er veldig stor plass. Det er vel også sannsynlig at et så billig telt ikke er veldig vanntett, og det kan jo fort ødelegge turgleden. Dere kunne jo låne et telt og dra på tur for å se om det var noe dere kunne tenke dere å gjøre oftere, og i så fall spytte i et par tusenlapper til et litt bedre telt - for eksempel et av tunnelteltene til Helsport.

__________________
Gutta -04 og -07
Tangina er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 23-09-11, 15:08   #6
him
Leser
 
him sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 17.481
Blogginnlegg: 5
him har et rykte de fleste bare kan drømme omhim har et rykte de fleste bare kan drømme omhim har et rykte de fleste bare kan drømme omhim har et rykte de fleste bare kan drømme omhim har et rykte de fleste bare kan drømme omhim har et rykte de fleste bare kan drømme omhim har et rykte de fleste bare kan drømme omhim har et rykte de fleste bare kan drømme omhim har et rykte de fleste bare kan drømme omhim har et rykte de fleste bare kan drømme omhim har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Telt: Hva trenger man egentlig?

Opprinnelig lagt inn av Teofelia, her.

Og hvem i alle dager vil ligge i telt når det regner, sier nå jeg.

Nei, du sier noe der. Vi skal på DNT hytte i helgen og jeg er såååå spent på hvordan det er der. Føler meg halvill allerede (men vurderer å kjøpe vin, så det er nok ikke alle som vil være enig i at det kan regnes som en villmarksopplevelse )

__________________
"The further a society drifts from the truth, the more it will hate those that speak it." - George Orwell
him er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 23-09-11, 15:08   #7
Miromurr
Tøff i frakk
 
Miromurr sin avatar
 
Medlem siden: Nov 2006
Innlegg: 5.016
Miromurr er et navn som alle kjenner tilMiromurr er et navn som alle kjenner tilMiromurr er et navn som alle kjenner tilMiromurr er et navn som alle kjenner tilMiromurr er et navn som alle kjenner tilMiromurr er et navn som alle kjenner tilMiromurr er et navn som alle kjenner tilMiromurr er et navn som alle kjenner tilMiromurr er et navn som alle kjenner tilMiromurr er et navn som alle kjenner tilMiromurr er et navn som alle kjenner til
Standard

Sv: Telt: Hva trenger man egentlig?

Den aller største forskjellen på dyre og billige telt er vekt. Det er ingen som vil bære med seg et flerogtyvekilostelt inn i villmarka.

__________________
Rabalder -07, Sjarmøren -09, Mini -17
Join the nerds, we have pi
Miromurr er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 23-09-11, 15:09   #8
Skilpadda
flisespikker
 
Skilpadda sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Oslo
Innlegg: 35.126
Blogginnlegg: 673
Skilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Telt: Hva trenger man egentlig?

Takk for tilbudet, Teo. Skal ikke se bort fra at telt i hagen kan være av interesse en gang, det også. Og når det gjelder regn, så kan det jo tenkes at det noen ganger kommer regn om natten selv om det ikke var det når man startet teltingen, så det er jo greit om teltet holder litt vann ute. Men i prinsippet er jeg enig med deg, altså.

Opprinnelig lagt inn av him, her.

Vi har et kjempefint (og billig telt) som fungerer helt flott. Vår erfaring er at det er tyngden som er forskjellen. Vårt telt veier 21 kg, og kan kun brukes på plasser hvor man kan kjøre helt frem. (Men vi camper ikke andre plasser så ...)

21 kg? Seriøst?

__________________
Skilpadda (mars 1970) og Datteren (des. 2002)
Men are from Earth. Women are from Earth. Deal with it.
Skilpadda er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 23-09-11, 15:12   #9
Miromurr
Tøff i frakk
 
Miromurr sin avatar
 
Medlem siden: Nov 2006
Innlegg: 5.016
Miromurr er et navn som alle kjenner tilMiromurr er et navn som alle kjenner tilMiromurr er et navn som alle kjenner tilMiromurr er et navn som alle kjenner tilMiromurr er et navn som alle kjenner tilMiromurr er et navn som alle kjenner tilMiromurr er et navn som alle kjenner tilMiromurr er et navn som alle kjenner tilMiromurr er et navn som alle kjenner tilMiromurr er et navn som alle kjenner tilMiromurr er et navn som alle kjenner til
Standard

Sv: Telt: Hva trenger man egentlig?

Legger du på to tusenlapper til så får du et 4-mannstelt på under 5 kg med 4000 mm vannsøyle. Jeg hadde heller gjort det altså, det er ingenting som dreper turgleden mer enn å bære seg ihjel og i tillegg ikke være tørr.

Vi har dette, og det holdt tett i høljeregn. God høyde inni teltet, vindu, masse oppbevaringslommer inni teltet, og fortelt med bunn.

__________________
Rabalder -07, Sjarmøren -09, Mini -17
Join the nerds, we have pi
Miromurr er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 23-09-11, 15:12   #10
him
Leser
 
him sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 17.481
Blogginnlegg: 5
him har et rykte de fleste bare kan drømme omhim har et rykte de fleste bare kan drømme omhim har et rykte de fleste bare kan drømme omhim har et rykte de fleste bare kan drømme omhim har et rykte de fleste bare kan drømme omhim har et rykte de fleste bare kan drømme omhim har et rykte de fleste bare kan drømme omhim har et rykte de fleste bare kan drømme omhim har et rykte de fleste bare kan drømme omhim har et rykte de fleste bare kan drømme omhim har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Telt: Hva trenger man egentlig?

Opprinnelig lagt inn av Skilpadda, her.

21 kg? Eller skulle det være et komma der?

Nei, det er riktig. Men det var billig. Men vårt telt er ikke et turtelt i så måte heller. Det er beregnet på campingplasser, så vekten er ikke sammenlignbar i og for seg. Men jeg husker at de på butikken sa at det som utgjorde prisforskjellen på telt var vekten.

__________________
"The further a society drifts from the truth, the more it will hate those that speak it." - George Orwell

Sist redigert av him : 23-09-11 kl 15:14. Årsak: la til mer
him er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 23-09-11, 15:13   #11
Charlie
Licence to thrill
 
Charlie sin avatar
 
Medlem siden: Mar 2011
Hvor: sentralt Østland
Innlegg: 10.776
Charlie har mye å være stolt avCharlie har mye å være stolt avCharlie har mye å være stolt avCharlie har mye å være stolt avCharlie har mye å være stolt avCharlie har mye å være stolt avCharlie har mye å være stolt avCharlie har mye å være stolt avCharlie har mye å være stolt avCharlie har mye å være stolt avCharlie har mye å være stolt av
Standard

Sv: Telt: Hva trenger man egentlig?

Det er forskjell - stor forskjell! - på turtelt og campingtelt. det første skal gi ly og være lett, det siste gir gjerne mer komfort.... Allerede her kræsjer mamma og barnas interesser.... (det ideelle er naturligvis et lite rødt telt ved siden av et spahotell )

Men må dere ha telt, da? Dere kan like gjerne ha en presenning som dere binder opp mellom to trær som en gapahuk - eller - dra et sted hvor det er en ferdig gapahuk. Typisk sånn som barnehager og speidergrupper lager. Eller bruke en blite n øks og noen tørre nedfallsgreiner og lage en gapahuk. Men da er det greit å vite hva en gjør, så ikke skiten deiser ned midt på natten. Eller hengekøyer i trærne Ikke så vanlig i Norge kanskje, men det bruker de i regnskogen.....

Charlie er aktiv nå   Svar med sitat
Gammel 23-09-11, 15:15   #12
Røverdatter
Borte
 
Røverdatter sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 17.590
Blogginnlegg: 278
Røverdatter har et rykte de fleste bare kan drømme omRøverdatter har et rykte de fleste bare kan drømme omRøverdatter har et rykte de fleste bare kan drømme omRøverdatter har et rykte de fleste bare kan drømme omRøverdatter har et rykte de fleste bare kan drømme omRøverdatter har et rykte de fleste bare kan drømme omRøverdatter har et rykte de fleste bare kan drømme omRøverdatter har et rykte de fleste bare kan drømme omRøverdatter har et rykte de fleste bare kan drømme omRøverdatter har et rykte de fleste bare kan drømme omRøverdatter har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Telt: Hva trenger man egentlig?

Når dere skal kjøpe teltet - samme hva butikkmannen- eller -damen sier; nei, dere trenger IKKE lavvo.

__________________
Vesla (02) og Lillesøster (09)

Er du alt for redd for døden, blir du redd for livet og
Freedom's just another word for nothing left to lose
Røverdatter er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 23-09-11, 15:21   #13
Teofelia
Bedreviter
 
Teofelia sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 27.849
Blogginnlegg: 387
Teofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Telt: Hva trenger man egentlig?

Opprinnelig lagt inn av Charlie, her.

Men må dere ha telt, da? Dere kan like gjerne ha en presenning som dere binder opp mellom to trær som en gapahuk - eller - dra et sted hvor det er en ferdig gapahuk. Typisk sånn som barnehager og speidergrupper lager. Eller bruke en blite n øks og noen tørre nedfallsgreiner og lage en gapahuk. Men da er det greit å vite hva en gjør, så ikke skiten deiser ned midt på natten. Eller hengekøyer i trærne Ikke så vanlig i Norge kanskje, men det bruker de i regnskogen.....

Jeg gleder meg stort over bildene jeg har på netthinna nå, av Skilpadda og Benmurphy som hugger trær, bygger hytte i skogen og sover på et teppe av barnåler.

Teofelia er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 23-09-11, 15:27   #14
him
Leser
 
him sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 17.481
Blogginnlegg: 5
him har et rykte de fleste bare kan drømme omhim har et rykte de fleste bare kan drømme omhim har et rykte de fleste bare kan drømme omhim har et rykte de fleste bare kan drømme omhim har et rykte de fleste bare kan drømme omhim har et rykte de fleste bare kan drømme omhim har et rykte de fleste bare kan drømme omhim har et rykte de fleste bare kan drømme omhim har et rykte de fleste bare kan drømme omhim har et rykte de fleste bare kan drømme omhim har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Telt: Hva trenger man egentlig?

Opprinnelig lagt inn av Teofelia, her.

Jeg gleder meg stort over bildene jeg har på netthinna nå, av Skilpadda og Benmurphy som hugger trær, bygger hytte i skogen og sover på et teppe av barnåler.

Jeg kjenner noen som gjør det - bare sover på et teppet av barnåler under åpen himmel. Min reaksjon: (hmmm ... jeg er kanskje ikke den beste rådgiveren for villmarksturer :selvinnsikt: )

__________________
"The further a society drifts from the truth, the more it will hate those that speak it." - George Orwell
him er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 23-09-11, 15:36   #15
Tallulah
Glamorøs
 
Tallulah sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 59.388
Blogginnlegg: 628
Tallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Telt: Hva trenger man egentlig?

Hvis dere skal telte på denne tiden av året, så kan det jo lett komme frost som smelter av morgensolen, og da er det jo greit at det hvertfall holder det ute.

Jeg tenker at det ikke bør være for stort, plass til det som trengs, men ikke mer enn det. I tillegg bør det ikke være for tungt eller stort, og vanntett. Jeg regner med at pisen øker jo lettere og mer pustende og vanntett teltet er.

__________________

Tallulah er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 23-09-11, 15:42   #16
allium
Bare sær
 
allium sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 11.205
allium har et rykte de fleste bare kan drømme omallium har et rykte de fleste bare kan drømme omallium har et rykte de fleste bare kan drømme omallium har et rykte de fleste bare kan drømme omallium har et rykte de fleste bare kan drømme omallium har et rykte de fleste bare kan drømme omallium har et rykte de fleste bare kan drømme omallium har et rykte de fleste bare kan drømme omallium har et rykte de fleste bare kan drømme omallium har et rykte de fleste bare kan drømme omallium har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Telt: Hva trenger man egentlig?

Speiderbarna mine sover stort sett alltid i gapahuk på tur.

De dyreste teltene tåler storm på fjellet og veier lite - det trenger dere ikke. Og så er de veldig lave, det er kanskje heller ikke så viktig, snarere tvert imot.

__________________
90 - 96 - 00

Forget your perfect offering, there is a crack in everything, that's how the light gets in.
allium er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 23-09-11, 15:57   #17
-ea-
heimføing
 
-ea- sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Heime
Innlegg: 15.476
Blogginnlegg: 179
-ea- har et rykte de fleste bare kan drømme om-ea- har et rykte de fleste bare kan drømme om-ea- har et rykte de fleste bare kan drømme om-ea- har et rykte de fleste bare kan drømme om-ea- har et rykte de fleste bare kan drømme om-ea- har et rykte de fleste bare kan drømme om-ea- har et rykte de fleste bare kan drømme om-ea- har et rykte de fleste bare kan drømme om-ea- har et rykte de fleste bare kan drømme om-ea- har et rykte de fleste bare kan drømme om-ea- har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Telt: Hva trenger man egentlig?

Opprinnelig lagt inn av Teofelia, her.

Jeg gleder meg stort over bildene jeg har på netthinna nå, av Skilpadda og Benmurphy som hugger trær, bygger hytte i skogen og sover på et teppe av barnåler.

Hvem hadde trodd... osv.

-ea- er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 23-09-11, 16:05   #18
Lisa
anglofil
 
Lisa sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Innlegg: 6.589
Lisa har en fantastisk fremtidLisa har en fantastisk fremtidLisa har en fantastisk fremtidLisa har en fantastisk fremtidLisa har en fantastisk fremtidLisa har en fantastisk fremtidLisa har en fantastisk fremtidLisa har en fantastisk fremtidLisa har en fantastisk fremtidLisa har en fantastisk fremtidLisa har en fantastisk fremtid
Standard

Sv: Telt: Hva trenger man egentlig?

Vi skulle campe på Friluftscampingen på Nord Koster for noen år siden og til dette formålet kjøpte jeg et ganske så fancy telt til flere tusen kroner (oh yes, i min verden er pris = kvalitet på alt av friluftstøy og utstyr ).

Men vi hadde jo overhode ikke behov for den type telt så jeg solgte det på finn til omtrent samme pris, og kjøpte en nytt billig telt på XXL til snaut 600 kr som fungerer helt utmerket til vårt formål. De "billige" teltene er også av god kvalitet nå så dere må tenke på hva slags behov dere egentlig har. Ja, skal man gå langt er vekt vesentlig men om det er mer for kortere turer ved sjø og i mark så trenger man virkelig ikke disse dyre teltene som koster en liten formue da de er laget for ganske ekstemt vær på fjellet.

Selgeren på XXL fniste i alle fall litt av meg da jeg fortalte hvilke telt jeg hadde kjøpte til Koster og Oslomarka.

__________________
"Try Again, Fail Again, Fail Better" (Samuel Beckett)
Lisa er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 23-09-11, 16:10   #19
-ea-
heimføing
 
-ea- sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Heime
Innlegg: 15.476
Blogginnlegg: 179
-ea- har et rykte de fleste bare kan drømme om-ea- har et rykte de fleste bare kan drømme om-ea- har et rykte de fleste bare kan drømme om-ea- har et rykte de fleste bare kan drømme om-ea- har et rykte de fleste bare kan drømme om-ea- har et rykte de fleste bare kan drømme om-ea- har et rykte de fleste bare kan drømme om-ea- har et rykte de fleste bare kan drømme om-ea- har et rykte de fleste bare kan drømme om-ea- har et rykte de fleste bare kan drømme om-ea- har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Telt: Hva trenger man egentlig?

Jeg har en venninne som er troende til å ligge i telt, og gjør det ganske ofte. Etter hva hun sier, så bruker hun mest det teltet hun kjøpte på Europris, og ikke det fra sportsbutikken.

-ea- er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 23-09-11, 16:18   #20
Niobe
Personlig pessimist
 
Niobe sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Innlegg: 27.907
Blogginnlegg: 11
Niobe har et rykte de fleste bare kan drømme omNiobe har et rykte de fleste bare kan drømme omNiobe har et rykte de fleste bare kan drømme omNiobe har et rykte de fleste bare kan drømme omNiobe har et rykte de fleste bare kan drømme omNiobe har et rykte de fleste bare kan drømme omNiobe har et rykte de fleste bare kan drømme omNiobe har et rykte de fleste bare kan drømme omNiobe har et rykte de fleste bare kan drømme omNiobe har et rykte de fleste bare kan drømme omNiobe har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Telt: Hva trenger man egentlig?

Vi har stort campingtelt, og om jeg ikke husker feil så veier det 30 kg. Ikke noe man tar med seg på gåtur. Turtelt er vel jevnt over mindre og lettere enn campingtelt.

__________________
«If you can’t be a good example, at least be a horrible warning.»
- Aileen Wuornos, seriemorder
Niobe er ikke aktiv   Svar med sitat
Svar


Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum


Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 22:51.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Norsk: Lavkarbo.no | Selvrealisering.no
©2006 - 2015, Foreldreportalen.no