Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Fritid og hobby > Motehjørnet

Bergans Breheimen bukse?

Motehjørnet Shopping, tips, spørsmål og svar.

Svar
 
Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 29-09-11, 22:19   #1
star
bits and pieces
 
star sin avatar
 
Medlem siden: Mar 2010
Hvor: innlandet
Innlegg: 13.973
Blogginnlegg: 228
star er et navn som alle kjenner tilstar er et navn som alle kjenner tilstar er et navn som alle kjenner tilstar er et navn som alle kjenner tilstar er et navn som alle kjenner tilstar er et navn som alle kjenner tilstar er et navn som alle kjenner tilstar er et navn som alle kjenner tilstar er et navn som alle kjenner tilstar er et navn som alle kjenner tilstar er et navn som alle kjenner til
Standard

Bergans Breheimen bukse?

Ene sportsbutikken her har 30% på bukser fra bla.a Bergans så jeg lurer på om jeg skal kjøpe meg en Breheimen bukse.
Blir jeg fornøyd? Eller har Hagløfs bukser som jeg bør kikke på? De har 30% på de også nemlig.

__________________
Gutta 2005 og 2007
star er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 29-09-11, 22:25   #2
Katta
maler
 
Katta sin avatar
 
Medlem siden: Jul 2008
Hvor: Trondheim
Innlegg: 31.239
Blogginnlegg: 92
Katta har et rykte de fleste bare kan drømme omKatta har et rykte de fleste bare kan drømme omKatta har et rykte de fleste bare kan drømme omKatta har et rykte de fleste bare kan drømme omKatta har et rykte de fleste bare kan drømme omKatta har et rykte de fleste bare kan drømme omKatta har et rykte de fleste bare kan drømme omKatta har et rykte de fleste bare kan drømme omKatta har et rykte de fleste bare kan drømme omKatta har et rykte de fleste bare kan drømme omKatta har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Bergans Breheimen bukse?

Jeg er veldig godt fornøyd med bergans breheimen, jeg bruker den nær sagt hele tiden til utebukse.

__________________
Storebror 2002 - Toern 2003 - Plutt 2009 - Mikro 2012
Katta er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 30-09-11, 09:36   #3
Niobe
Personlig pessimist
 
Niobe sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Innlegg: 27.904
Blogginnlegg: 11
Niobe har et rykte de fleste bare kan drømme omNiobe har et rykte de fleste bare kan drømme omNiobe har et rykte de fleste bare kan drømme omNiobe har et rykte de fleste bare kan drømme omNiobe har et rykte de fleste bare kan drømme omNiobe har et rykte de fleste bare kan drømme omNiobe har et rykte de fleste bare kan drømme omNiobe har et rykte de fleste bare kan drømme omNiobe har et rykte de fleste bare kan drømme omNiobe har et rykte de fleste bare kan drømme omNiobe har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Bergans Breheimen bukse?

Jeg er godt fornøyd med Breheimen, men den er kanskje en tanke for vid i fasongen. Greit på vinteren når man har en del under, men litt baggy resten av året. Jeg ser etter en litt smalere modell nå.

__________________
«If you can’t be a good example, at least be a horrible warning.»
- Aileen Wuornos, seriemorder
Niobe er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 30-09-11, 09:39   #4
kokosbolle
Har bakt søte kaker
 
kokosbolle sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2007
Hvor: Den fineste byen
Innlegg: 23.505
Blogginnlegg: 696
kokosbolle har et rykte de fleste bare kan drømme omkokosbolle har et rykte de fleste bare kan drømme omkokosbolle har et rykte de fleste bare kan drømme omkokosbolle har et rykte de fleste bare kan drømme omkokosbolle har et rykte de fleste bare kan drømme omkokosbolle har et rykte de fleste bare kan drømme omkokosbolle har et rykte de fleste bare kan drømme omkokosbolle har et rykte de fleste bare kan drømme omkokosbolle har et rykte de fleste bare kan drømme omkokosbolle har et rykte de fleste bare kan drømme omkokosbolle har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Bergans Breheimen bukse?

Jeg har kjøpt den og levert den tilbake, altfor vid for meg. Synd i grunn.

En annen ting er at det er sånn hullete fór som jeg får neller av. Ikke noe for meg.

__________________
The deadline for complaints was yesterday
vinterbolle jan 2007
sommerbolle juni 2010
minibolle mai 2012
kokosbolle er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 30-09-11, 10:03   #5
M@M
Erfaren
 
M@M sin avatar
 
Medlem siden: Nov 2007
Hvor: østlandet
Innlegg: 844
M@M er populærM@M er populærM@M er populær
Standard

Sv: Bergans Breheimen bukse?

Jeg valgte hagløfs mid q flex framfor breheimen. Den er bare vannavstøtende, ikke helt vanntett, men jeg har en supertynn skallbukse, bergans helium, som jeg trer over hvis det regner ordentlig. Er superfornøyd med løsningen. Syntes breheimen virker for tung og vid.

__________________
Mammaen til supergutt 2003
Drømmer om lillebrøster, men det tar visst sin tid..
M@M er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 30-09-11, 10:24   #6
Katta
maler
 
Katta sin avatar
 
Medlem siden: Jul 2008
Hvor: Trondheim
Innlegg: 31.239
Blogginnlegg: 92
Katta har et rykte de fleste bare kan drømme omKatta har et rykte de fleste bare kan drømme omKatta har et rykte de fleste bare kan drømme omKatta har et rykte de fleste bare kan drømme omKatta har et rykte de fleste bare kan drømme omKatta har et rykte de fleste bare kan drømme omKatta har et rykte de fleste bare kan drømme omKatta har et rykte de fleste bare kan drømme omKatta har et rykte de fleste bare kan drømme omKatta har et rykte de fleste bare kan drømme omKatta har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Bergans Breheimen bukse?

Den er vid over hoftene ja. Som er noe av grunnen til at den passer meg så godt.

__________________
Storebror 2002 - Toern 2003 - Plutt 2009 - Mikro 2012
Katta er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 30-09-11, 10:35   #7
allium
Bare sær
 
allium sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 11.201
allium har et rykte de fleste bare kan drømme omallium har et rykte de fleste bare kan drømme omallium har et rykte de fleste bare kan drømme omallium har et rykte de fleste bare kan drømme omallium har et rykte de fleste bare kan drømme omallium har et rykte de fleste bare kan drømme omallium har et rykte de fleste bare kan drømme omallium har et rykte de fleste bare kan drømme omallium har et rykte de fleste bare kan drømme omallium har et rykte de fleste bare kan drømme omallium har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Bergans Breheimen bukse?

Haglöfs er vel egentlig et bedre merke, såvidt jeg har forstått.

__________________
90 - 96 - 00

Forget your perfect offering, there is a crack in everything, that's how the light gets in.
allium er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 30-09-11, 11:56   #8
star
bits and pieces
 
star sin avatar
 
Medlem siden: Mar 2010
Hvor: innlandet
Innlegg: 13.973
Blogginnlegg: 228
star er et navn som alle kjenner tilstar er et navn som alle kjenner tilstar er et navn som alle kjenner tilstar er et navn som alle kjenner tilstar er et navn som alle kjenner tilstar er et navn som alle kjenner tilstar er et navn som alle kjenner tilstar er et navn som alle kjenner tilstar er et navn som alle kjenner tilstar er et navn som alle kjenner tilstar er et navn som alle kjenner til
Standard

Sv: Bergans Breheimen bukse?

Problemet mitt er vel at når det passer i livet, så blir det for stort over hoftene og motsatt. Møkkakropp
Får kikke på Hagløfs også da. De har ikke all verdens utvalg akkurat på den butikken.
Fjällräven og Norheim har de også på tilbud

__________________
Gutta 2005 og 2007
star er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 30-09-11, 12:00   #9
Katta
maler
 
Katta sin avatar
 
Medlem siden: Jul 2008
Hvor: Trondheim
Innlegg: 31.239
Blogginnlegg: 92
Katta har et rykte de fleste bare kan drømme omKatta har et rykte de fleste bare kan drømme omKatta har et rykte de fleste bare kan drømme omKatta har et rykte de fleste bare kan drømme omKatta har et rykte de fleste bare kan drømme omKatta har et rykte de fleste bare kan drømme omKatta har et rykte de fleste bare kan drømme omKatta har et rykte de fleste bare kan drømme omKatta har et rykte de fleste bare kan drømme omKatta har et rykte de fleste bare kan drømme omKatta har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Bergans Breheimen bukse?

Opprinnelig lagt inn av star, her.

Problemet mitt er vel at når det passer i livet, så blir det for stort over hoftene og motsatt. Møkkakropp
Får kikke på Hagløfs også da. De har ikke all verdens utvalg akkurat på den butikken.
Fjällräven og Norheim har de også på tilbud

Har du sett på herrebukser? Jeg har nemlig motsatt problem, passer den i hoftene, må jeg snurpe i livet. Og da liker jeg utpregede damemodeller.

__________________
Storebror 2002 - Toern 2003 - Plutt 2009 - Mikro 2012
Katta er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 15-01-18, 21:13   #10
Hyacinth
Kontrollfrik
 
Hyacinth sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Sammen med Richard
Innlegg: 37.800
Hyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Bergans Breheimen bukse?

Gammel tråd, men jeg finner ikke ut av det jeg lurer på. Elsket min Breheimen-bukse, men er nesten tjue kg lettere og trenger ny. Jeg har prøvd str S på Intersport. Passelig i livet, men litt kort. Leser flere steder at den finnes i flere lengder. Men jeg finner ikke disse i noen butikker! Nå ser jeg at XXL selger Breheimen for 1299, og det vil jeg jo gjerne slå til på. Men ekstra lang modell, det klarer jeg ikke å finne ut på nettsidene deres.

Noen som vet?

Og hva er forskjellen på den som heter Neo og den som ikle gjør det?

Hyacinth er aktiv nå   Svar med sitat
Gammel 15-01-18, 21:16   #11
Hyacinth
Kontrollfrik
 
Hyacinth sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Sammen med Richard
Innlegg: 37.800
Hyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Bergans Breheimen bukse?

Jeg har forøvrig svært smale hofter, kanskje jeg skulle vurdere herremodellen da? Det var ikke den jeg hadde sist, men...

Mulig str S i herremodell blir for stor, også.

Hyacinth er aktiv nå   Svar med sitat
Gammel 15-01-18, 21:52   #12
Niobe
Personlig pessimist
 
Niobe sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Innlegg: 27.904
Blogginnlegg: 11
Niobe har et rykte de fleste bare kan drømme omNiobe har et rykte de fleste bare kan drømme omNiobe har et rykte de fleste bare kan drømme omNiobe har et rykte de fleste bare kan drømme omNiobe har et rykte de fleste bare kan drømme omNiobe har et rykte de fleste bare kan drømme omNiobe har et rykte de fleste bare kan drømme omNiobe har et rykte de fleste bare kan drømme omNiobe har et rykte de fleste bare kan drømme omNiobe har et rykte de fleste bare kan drømme omNiobe har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Bergans Breheimen bukse?

Siden du nå er smalere enn du var før, så tror jeg muligens du ville blitt mer fornøyd med en annen modell en Breheimen. Den er jo utpreget vid i modellen, sammenlignet med en del andre bukser.

__________________
«If you can’t be a good example, at least be a horrible warning.»
- Aileen Wuornos, seriemorder
Niobe er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 15-01-18, 21:56   #13
Hyacinth
Kontrollfrik
 
Hyacinth sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Sammen med Richard
Innlegg: 37.800
Hyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Bergans Breheimen bukse?

Opprinnelig lagt inn av Niobe, her.

Siden du nå er smalere enn du var før, så tror jeg muligens du ville blitt mer fornøyd med en annen modell en Breheimen. Den er jo utpreget vid i modellen, sammenlignet med en del andre bukser.

Det kan godt være at du har rett i det. Men jeg likte godt den i S jeg prøvde på Intersport nylig. Jeg har forresten alltid hatt smale/ingen hofter, også som større (og bred midje), det er ikke noe som har kommet nå. Men det er klart jeg er mye smalere totalt sett.

Jeg har aldri tenkt på den buksa som vid i modellen, men jeg hadde L, og det var samtidig som jeg hadde XL i andre bukser. Så romslig var den nok.


Sist redigert av Hyacinth : 15-01-18 kl 22:16.
Hyacinth er aktiv nå   Svar med sitat
Gammel 15-01-18, 22:06   #14
Gerbera
Bør lage seg en tittel selv
 
Gerbera sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Hvor: Viken
Innlegg: 4.466
Gerbera er et navn som alle kjenner tilGerbera er et navn som alle kjenner tilGerbera er et navn som alle kjenner tilGerbera er et navn som alle kjenner tilGerbera er et navn som alle kjenner tilGerbera er et navn som alle kjenner tilGerbera er et navn som alle kjenner tilGerbera er et navn som alle kjenner tilGerbera er et navn som alle kjenner tilGerbera er et navn som alle kjenner tilGerbera er et navn som alle kjenner til
Standard

Sv: Bergans Breheimen bukse?

Jeg kjøper ofte herrebukser, da de passer bedre på meg. En herrestr S vil også være litt lenger på bena, som kan være akkurat de cm du trenger.

__________________
To søte germini 05~07
Gerbera er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 15-01-18, 22:16   #15
Hyacinth
Kontrollfrik
 
Hyacinth sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Sammen med Richard
Innlegg: 37.800
Hyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Bergans Breheimen bukse?

Opprinnelig lagt inn av Gerbera, her.

Jeg kjøper ofte herrebukser, da de passer bedre på meg. En herrestr S vil også være litt lenger på bena, som kan være akkurat de cm du trenger.

Jeg skal definitiv ta en tur på XXL for å prøve en herremodell!

Hyacinth er aktiv nå   Svar med sitat
Gammel 15-01-18, 22:17   #16
Canisa
Viser tenner
 
Canisa sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Tromsø
Innlegg: 8.792
Blogginnlegg: 14
Canisa har mye å være stolt avCanisa har mye å være stolt avCanisa har mye å være stolt avCanisa har mye å være stolt avCanisa har mye å være stolt avCanisa har mye å være stolt avCanisa har mye å være stolt avCanisa har mye å være stolt avCanisa har mye å være stolt avCanisa har mye å være stolt avCanisa har mye å være stolt av
Standard

Sv: Bergans Breheimen bukse?

De «gamle», 2-lags Breheimen-buksene var vide i lårene og foret med mersh (mulig de er i produksjon enda. De nye 3-lags buksene er smalere, og uten nettingforet (mulig de heter Neo). Jeg liker de nye mye bedre selv om den er litt stivere/tykkere i stoffet.

__________________
Lofottorsk i nordens Paris
Canisa er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 15-01-18, 22:18   #17
Niobe
Personlig pessimist
 
Niobe sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Innlegg: 27.904
Blogginnlegg: 11
Niobe har et rykte de fleste bare kan drømme omNiobe har et rykte de fleste bare kan drømme omNiobe har et rykte de fleste bare kan drømme omNiobe har et rykte de fleste bare kan drømme omNiobe har et rykte de fleste bare kan drømme omNiobe har et rykte de fleste bare kan drømme omNiobe har et rykte de fleste bare kan drømme omNiobe har et rykte de fleste bare kan drømme omNiobe har et rykte de fleste bare kan drømme omNiobe har et rykte de fleste bare kan drømme omNiobe har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Bergans Breheimen bukse?

Opprinnelig lagt inn av Canisa, her.

De «gamle», 2-lags Breheimen-buksene var vide i lårene og foret med mersh (mulig de er i produksjon enda. De nye 3-lags buksene er smalere, og uten nettingforet (mulig de heter Neo). Jeg liker de nye mye bedre selv om den er litt stivere/tykkere i stoffet.

Det var den gamle typen jeg hadde. Jeg ser på bildene at de ser mye smalere ut.

__________________
«If you can’t be a good example, at least be a horrible warning.»
- Aileen Wuornos, seriemorder
Niobe er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 15-01-18, 22:32   #18
Hyacinth
Kontrollfrik
 
Hyacinth sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Sammen med Richard
Innlegg: 37.800
Hyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Bergans Breheimen bukse?

Min var gammel. Men jeg er helt sikker på at den nye jeg prøvde var to-lags. Og den het Neo.

Hyacinth er aktiv nå   Svar med sitat
Gammel 15-01-18, 22:40   #19
Canisa
Viser tenner
 
Canisa sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Tromsø
Innlegg: 8.792
Blogginnlegg: 14
Canisa har mye å være stolt avCanisa har mye å være stolt avCanisa har mye å være stolt avCanisa har mye å være stolt avCanisa har mye å være stolt avCanisa har mye å være stolt avCanisa har mye å være stolt avCanisa har mye å være stolt avCanisa har mye å være stolt avCanisa har mye å være stolt avCanisa har mye å være stolt av
Standard

Sv: Bergans Breheimen bukse?

Opprinnelig lagt inn av Hyacinth, her.

Min var gammel. Men jeg er helt sikker på at den nye jeg prøvde var to-lags. Og den het Neo.

Ok, da har det sikkert kommet en ny to-lags.

__________________
Lofottorsk i nordens Paris
Canisa er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 15-01-18, 22:41   #20
Hyacinth
Kontrollfrik
 
Hyacinth sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Sammen med Richard
Innlegg: 37.800
Hyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Bergans Breheimen bukse?

Opprinnelig lagt inn av Canisa, her.

Ok, da har det sikkert kommet en ny to-lags.

Jepp, for jeg tok bilde av lappen på buksa i butikken.

Hyacinth er aktiv nå   Svar med sitat
Svar

Trådverktøy
Visningsmåter

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum


Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 13:08.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Norsk: Lavkarbo.no | Selvrealisering.no
©2006 - 2015, Foreldreportalen.no