Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Hjem og utstyr

Ser knapt på TV, "må" en ha Smart-TV da?

Hjem og utstyr Hus, hage, utstyr, design mm.

Svar
 
Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 24-03-14, 08:51   #41
Neket
Har diplom
 
Neket sin avatar
 
Medlem siden: Jun 2010
Innlegg: 14.497
Neket har mye å være stolt avNeket har mye å være stolt avNeket har mye å være stolt avNeket har mye å være stolt avNeket har mye å være stolt avNeket har mye å være stolt avNeket har mye å være stolt avNeket har mye å være stolt avNeket har mye å være stolt avNeket har mye å være stolt avNeket har mye å være stolt av
Standard

Sv: Ser knapt på TV, "må" en ha Smart-TV da?

Vi har ikke antivirus på TVen, aldri hørt om det tror jeg.

NRK vet jeg ikke. Du kan prøve å gå til tv.nrk.no og se om det virker? Vi har smart-tv, men jeg bruker alltid ipaden og eple-tv til nrk.

Neket er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 24-03-14, 09:02   #42
Svanen
trenger lading
 
Svanen sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2007
Hvor: Oppland
Innlegg: 5.323
Blogginnlegg: 61
Svanen er et navn som alle kjenner tilSvanen er et navn som alle kjenner tilSvanen er et navn som alle kjenner tilSvanen er et navn som alle kjenner tilSvanen er et navn som alle kjenner tilSvanen er et navn som alle kjenner tilSvanen er et navn som alle kjenner tilSvanen er et navn som alle kjenner tilSvanen er et navn som alle kjenner tilSvanen er et navn som alle kjenner tilSvanen er et navn som alle kjenner til
Standard

Sv: Ser knapt på TV, "må" en ha Smart-TV da?

Samboer har antivirus på mobilen nemlig, men det er jobbmobil og de ble pålagt å ha det. Derfor jeg lurte.

Har prøvd å gå til nrk på nett, og får opp programmene, men får ikke spilt de av. Kom en melding, som jeg ikke husker nå. Poenget er jo å slippe å se på en mindre skjerm, som pcen og nettbrettet.

__________________
99, 00, 04, aug. 14
Svanen er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 24-03-14, 09:29   #43
Neket
Har diplom
 
Neket sin avatar
 
Medlem siden: Jun 2010
Innlegg: 14.497
Neket har mye å være stolt avNeket har mye å være stolt avNeket har mye å være stolt avNeket har mye å være stolt avNeket har mye å være stolt avNeket har mye å være stolt avNeket har mye å være stolt avNeket har mye å være stolt avNeket har mye å være stolt avNeket har mye å være stolt avNeket har mye å være stolt av
Standard

Sv: Ser knapt på TV, "må" en ha Smart-TV da?

Det står her at de jobber med å lage apper: http://www.aftenposten.no/digital/NR...r-7491655.html

Ellers aner jeg ikke. Men apple tv er genialt altså. Jeg har flyttet min ned på treningsrommet, der har vi ikke smart-tv, men jeg savner den i stua selvom vi har smart-tv der. Så jeg vurderer en til. Airplay er fantastisk.

Neket er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 17-04-14, 16:35   #44
Allianora
Nybegynner
 
Allianora sin avatar
 
Medlem siden: Apr 2014
Innlegg: 1
Allianora har et hav av muligheter foran seg
Standard

Sv: Ser knapt på TV, "må" en ha Smart-TV da?

Vet noen om det går det ann å ha smart-tv uten tv boks? Altså de boksene fra Get, Rikstv osv.? Vi er uten tv akkurat nå for når tven gikk i gulvet for et halvt år siden så vi aldri vitsen med å kjøpe en ny da vi egentlig aldri så noe særlig på tv noen av oss. Men nå har vi begge begynt å se på serier Netflix på laptopen, så jeg kjenner at en smart-tv begynner å friste mer og mer Men vi trenger virkelig ikke de vanlig kanalene og ennå en duppeditt som tar opp plass. Noen som vet? Men man får kanskje ikke kjøpt tv uten tv boks heller...?

Allianora er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 17-04-14, 17:06   #45
zinatara
Bør lage seg en tittel selv
 
zinatara sin avatar
 
Medlem siden: Jan 2011
Innlegg: 6.729
zinatara er et glitrende lys på stjernehimmelenzinatara er et glitrende lys på stjernehimmelenzinatara er et glitrende lys på stjernehimmelenzinatara er et glitrende lys på stjernehimmelenzinatara er et glitrende lys på stjernehimmelenzinatara er et glitrende lys på stjernehimmelenzinatara er et glitrende lys på stjernehimmelenzinatara er et glitrende lys på stjernehimmelenzinatara er et glitrende lys på stjernehimmelenzinatara er et glitrende lys på stjernehimmelenzinatara er et glitrende lys på stjernehimmelen
Standard

Sv: Ser knapt på TV, "må" en ha Smart-TV da?

Opprinnelig lagt inn av Allianora, her.

Vet noen om det går det ann å ha smart-tv uten tv boks? Altså de boksene fra Get, Rikstv osv.? Vi er uten tv akkurat nå for når tven gikk i gulvet for et halvt år siden så vi aldri vitsen med å kjøpe en ny da vi egentlig aldri så noe særlig på tv noen av oss. Men nå har vi begge begynt å se på serier Netflix på laptopen, så jeg kjenner at en smart-tv begynner å friste mer og mer Men vi trenger virkelig ikke de vanlig kanalene og ennå en duppeditt som tar opp plass. Noen som vet? Men man får kanskje ikke kjøpt tv uten tv boks heller...?

Man kan godt ha smart-tv uten noen tuner. Storesøster her hadde smart-tv uten noen tuner tilknyttet en god stund. Da så hun på netflix eller youtube på tven pluss dvder. Nå har hun tv-kanaler der også, fordi det kostet oss så lite å få i et ekstra rom. Men det er verdt å sjekke at smart-tv produsenten tilbyr de appene man ønsker.

Evt. kjøpe en vanlig tv og så chromecast eller apple-tv. Ingen av de dingsene tar opp mye plass.

zinatara er ikke aktiv   Svar med sitat
Svar


Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum


Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 19:41.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Norsk: Lavkarbo.no | Selvrealisering.no
©2006 - 2015, Foreldreportalen.no