Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Hjem og utstyr

Kan noen foreslå ...

Hjem og utstyr Hus, hage, utstyr, design mm.

Svar
 
Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 30-03-12, 14:48   #1
Cumulus
Bør lage seg en tittel selv
 
Cumulus sin avatar
 
Medlem siden: Aug 2011
Innlegg: 3.625
Cumulus imponerer mange og er sikkert smartCumulus imponerer mange og er sikkert smartCumulus imponerer mange og er sikkert smartCumulus imponerer mange og er sikkert smartCumulus imponerer mange og er sikkert smartCumulus imponerer mange og er sikkert smartCumulus imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Kan noen foreslå ...

...... en fin busk jeg kan kjøpe som er stor ved innkjøp og blomstrer allerede første året? Jeg orker ikke vente i flere år på blomster i hagen.... plantet en syrin og en peonbusk i fjor, men hva hjerlper det i år, liksom..... kommer vel ikke til å se en blomst på 10 år....

Cumulus er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 30-03-12, 14:54   #2
GinaK
Tja...
 
GinaK sin avatar
 
Medlem siden: Dec 2006
Innlegg: 15.852
GinaK har mye å være stolt avGinaK har mye å være stolt avGinaK har mye å være stolt avGinaK har mye å være stolt avGinaK har mye å være stolt avGinaK har mye å være stolt avGinaK har mye å være stolt avGinaK har mye å være stolt avGinaK har mye å være stolt avGinaK har mye å være stolt avGinaK har mye å være stolt av
Standard

Sv: kan noen foreslå....

Hmm. Både peonen og syrinen min blomstret første året. Syrinen var i blomst da jeg kjøpte den da. Peonen kjøpte jeg på høsten men det var fullt av blomster på den i fjor sommer. Nå klarte svigermor å dra vekk de vissne bladene i fjor. De skal visst sitte på til våren for å se hvor det kommer nye skudd. Håper det allikevel går fint.
Vokser de fint ellers da? Gir du gjødsel på våren og en gang til ila sommeren? Bare å gjødsel med plengjødselen, de blå kulene.

__________________
Gina og gutta, 2001 og 2005
Jeg eldes ikke - jeg mørner.
GinaK er ikke aktiv   Svar med sitat
Svar


Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum


Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 20:14.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Norsk: Lavkarbo.no | Selvrealisering.no
©2006 - 2015, Foreldreportalen.no