Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Informasjon

Er du kunde hos Telenor og opplever at FP er tregt?

Informasjon Forumrelaterte spørsmål og tilbakemeldinger.

Svar
 
Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 19-08-12, 14:41   #1
HP
Administrator
 
HP sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Bergen
Innlegg: 13.952
Blogginnlegg: 6
HP har en fantastisk fremtidHP har en fantastisk fremtidHP har en fantastisk fremtidHP har en fantastisk fremtidHP har en fantastisk fremtidHP har en fantastisk fremtidHP har en fantastisk fremtidHP har en fantastisk fremtidHP har en fantastisk fremtidHP har en fantastisk fremtidHP har en fantastisk fremtid
Pil

Er du kunde hos Telenor og opplever at FP er tregt?

Jeg har vært i kontakt med Telenors Kundeservice og de sier at deres kunder selv må melde om feil. De ber dere som har problemer om å ta kontakt med dem enten på Facebook eller Twitter. Forklar at problemet er at FP er tregt for dere som Telenor-kunder mens abonnenter hos andre leverandører ikke opplever problemer.

Kunder hos Canal Digital kontakter Canal Digitals kundeservice, si at problemet også gjelder andre som har Telenor som underleverandør.

Hvis mange nok rapporterer om feil så ordner de det kanskje.

HP er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 19-08-12, 14:46   #2
-Nj-
-Holy macaroni-
 
-Nj- sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2009
Innlegg: 1.034
-Nj- er populær-Nj- er populær-Nj- er populær-Nj- er populær
Standard

Sv: Er du kunde hos Telenor og opplever at FP er tregt?

Jeg har telenor og merker ingenting.. Er det kanskje et geografisk problem?

__________________
2000 og okt. 2010

-Nj- er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 19-08-12, 14:55   #3
Turban Smukk
sukk
 
Turban Smukk sin avatar
 
Medlem siden: Jul 2008
Innlegg: 4.476
Turban Smukk er et glitrende lys på stjernehimmelenTurban Smukk er et glitrende lys på stjernehimmelenTurban Smukk er et glitrende lys på stjernehimmelenTurban Smukk er et glitrende lys på stjernehimmelenTurban Smukk er et glitrende lys på stjernehimmelenTurban Smukk er et glitrende lys på stjernehimmelenTurban Smukk er et glitrende lys på stjernehimmelenTurban Smukk er et glitrende lys på stjernehimmelenTurban Smukk er et glitrende lys på stjernehimmelenTurban Smukk er et glitrende lys på stjernehimmelenTurban Smukk er et glitrende lys på stjernehimmelen
Standard

Sv: Er du kunde hos Telenor og opplever at FP er tregt?

Jeg merker heller ikke noe.

Turban Smukk er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 19-08-12, 15:02   #4
Avatar
Nå også i farger
 
Avatar sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Innlegg: 13.972
Avatar har en fantastisk fremtidAvatar har en fantastisk fremtidAvatar har en fantastisk fremtidAvatar har en fantastisk fremtidAvatar har en fantastisk fremtidAvatar har en fantastisk fremtidAvatar har en fantastisk fremtidAvatar har en fantastisk fremtidAvatar har en fantastisk fremtidAvatar har en fantastisk fremtidAvatar har en fantastisk fremtid
Standard

Sv: Er du kunde hos Telenor og opplever at FP er tregt?

Telenor her. Går ikke tregt.

Avatar er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 19-08-12, 15:06   #5
HP
Administrator
 
HP sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Bergen
Innlegg: 13.952
Blogginnlegg: 6
HP har en fantastisk fremtidHP har en fantastisk fremtidHP har en fantastisk fremtidHP har en fantastisk fremtidHP har en fantastisk fremtidHP har en fantastisk fremtidHP har en fantastisk fremtidHP har en fantastisk fremtidHP har en fantastisk fremtidHP har en fantastisk fremtidHP har en fantastisk fremtid
Standard

Sv: Er du kunde hos Telenor og opplever at FP er tregt?

Opprinnelig lagt inn av mopdy, her.

Jeg har telenor og merker ingenting.. Er det kanskje et geografisk problem?

Det er geografisk og det er variabelt hvilke områder og hvor mange som er påvirket. Så det er noe™ som skjer på veien gjennom Norge til FP-serveren i Tyskland.

HP er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 19-08-12, 16:06   #6
Tinka
Gjør så godt som jeg kan.
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 6.122
Tinka er et glitrende lys på stjernehimmelenTinka er et glitrende lys på stjernehimmelenTinka er et glitrende lys på stjernehimmelenTinka er et glitrende lys på stjernehimmelenTinka er et glitrende lys på stjernehimmelenTinka er et glitrende lys på stjernehimmelenTinka er et glitrende lys på stjernehimmelenTinka er et glitrende lys på stjernehimmelenTinka er et glitrende lys på stjernehimmelenTinka er et glitrende lys på stjernehimmelenTinka er et glitrende lys på stjernehimmelen
Standard

Sv: Er du kunde hos Telenor og opplever at FP er tregt?

Telenor her og ingen problemer.

Tinka er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 19-08-12, 16:07   #7
Anne C
Bør lage seg en tittel selv
 
Medlem siden: Sep 2007
Innlegg: 24.854
Anne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Er du kunde hos Telenor og opplever at FP er tregt?

Vi har Telenor, og i sommer har ALT vært tregt.

Anne C er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 19-08-12, 16:10   #8
Rabbit
Langøret
 
Rabbit sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2010
Hvor: I byen..
Innlegg: 3.459
Rabbit er virkelig godt liktRabbit er virkelig godt liktRabbit er virkelig godt liktRabbit er virkelig godt liktRabbit er virkelig godt liktRabbit er virkelig godt liktRabbit er virkelig godt liktRabbit er virkelig godt liktRabbit er virkelig godt liktRabbit er virkelig godt likt
Standard

Sv: Er du kunde hos Telenor og opplever at FP er tregt?

Jeg har ikke Telenor,men opplever treghet av og til likevel.

Rabbit er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 19-08-12, 16:33   #9
Filifjonka
Fortynnet
 
Filifjonka sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 27.204
Blogginnlegg: 297
Filifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Er du kunde hos Telenor og opplever at FP er tregt?

Jeg er Telenorkunde og pleier ikke ha problemer med at FP er tregt.

Filifjonka er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 19-08-12, 17:51   #10
Simone
Bør lage seg en tittel selv
 
Medlem siden: Sep 2007
Innlegg: 2.807
Simone er et glitrende lys på stjernehimmelenSimone er et glitrende lys på stjernehimmelenSimone er et glitrende lys på stjernehimmelenSimone er et glitrende lys på stjernehimmelenSimone er et glitrende lys på stjernehimmelenSimone er et glitrende lys på stjernehimmelenSimone er et glitrende lys på stjernehimmelenSimone er et glitrende lys på stjernehimmelenSimone er et glitrende lys på stjernehimmelenSimone er et glitrende lys på stjernehimmelenSimone er et glitrende lys på stjernehimmelen
Standard

Sv: Er du kunde hos Telenor og opplever at FP er tregt?

Eg har Canal Digital og har ingen problemer med FP spesielt, men heile nettet dett ut innimellom og blir vekke i eit minutt eller to. Dette er nok eit veldig lokalt problem, for eg ser stadig at det står ein fyr frå Eltel og rotar med boksen som heng på veggen hos naboen. Han finn tydeligvis ikkje ut kva som er problemet.

__________________
Mamma til to jenter sep-04 og mars-07 og lillebror april-11
Simone er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 19-08-12, 17:59   #11
Erica
Hekta
 
Erica sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Hvor: Indre Østlandet
Innlegg: 7.808
Erica er kulere enn de flesteErica er kulere enn de flesteErica er kulere enn de flesteErica er kulere enn de flesteErica er kulere enn de flesteErica er kulere enn de flesteErica er kulere enn de flesteErica er kulere enn de flesteErica er kulere enn de flesteErica er kulere enn de flesteErica er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Er du kunde hos Telenor og opplever at FP er tregt?

Opprinnelig lagt inn av Simone, her.

Eg har Canal Digital og har ingen problemer med FP spesielt, men heile nettet dett ut innimellom og blir vekke i eit minutt eller to. Dette er nok eit veldig lokalt problem, for eg ser stadig at det står ein fyr frå Eltel og rotar med boksen som heng på veggen hos naboen. Han finn tydeligvis ikkje ut kva som er problemet.

Vi har det også slik, men ifølge mannen er det den trådløse ruteren som er problemet her. Men enten så har mange samme dårlige ruter som oss, ellers så er dette et annet problem med canal digital.

__________________
95, 99, 04
Erica er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 19-08-12, 20:01   #12
Matilda
Dig for victory!
 
Matilda sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2009
Hvor: Østlandet
Innlegg: 9.336
Blogginnlegg: 41
Matilda har mye å være stolt avMatilda har mye å være stolt avMatilda har mye å være stolt avMatilda har mye å være stolt avMatilda har mye å være stolt avMatilda har mye å være stolt avMatilda har mye å være stolt avMatilda har mye å være stolt avMatilda har mye å være stolt avMatilda har mye å være stolt avMatilda har mye å være stolt av
Standard

Sv: Er du kunde hos Telenor og opplever at FP er tregt?

Canal Digital. Det er ofte treigt, men har vært mye bedre de siste ukene. Får vurdere å melde fra, om det blir verre igjen.

__________________
10 11 14

"These books gave Matilda a hopeful and comforting message: You are not alone."
— Roald Dahl, Matilda
Matilda er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 19-09-12, 13:34   #13
HP
Administrator
 
HP sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Bergen
Innlegg: 13.952
Blogginnlegg: 6
HP har en fantastisk fremtidHP har en fantastisk fremtidHP har en fantastisk fremtidHP har en fantastisk fremtidHP har en fantastisk fremtidHP har en fantastisk fremtidHP har en fantastisk fremtidHP har en fantastisk fremtidHP har en fantastisk fremtidHP har en fantastisk fremtidHP har en fantastisk fremtid
Standard

Sv: Er du kunde hos Telenor og opplever at FP er tregt?

Hvis en av dere (ikke bare Telenor-kunder) som opplever problemer med heng eller at dere ikke kommer inn på FP kan spore med et verktøy som heter MTR (My traceroute) og sende meg resulatet av 1000+ pakker (hp at foreldreportalen), så vil det være til hjelp for å finne ut av dette.

Jeg skal ikke forklare hva MTR er, så hvis du ikke allerede vet det eller finner det ved kjapp googling så er det bare å ignorere det som står over.

Hvis noen av dere ikke kommer inn, så send gjerne en e-post med IP-adresse (til hp at foreldreportalen), så kan jeg forsøke å spore fra serveren og se om jeg finner feilen derfra.

HP er ikke aktiv   Svar med sitat
Svar

Trådverktøy
Visningsmåter

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum


Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 10:37.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Norsk: Lavkarbo.no | Selvrealisering.no
©2006 - 2015, Foreldreportalen.no