Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Informasjon

Uleste innlegg

Informasjon Forumrelaterte spørsmål og tilbakemeldinger.

Svar
 
Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 17-09-12, 21:26   #1
perten
Nybegynner
 
Medlem siden: Sep 2012
Innlegg: 27
perten har et hav av muligheter foran seg
Standard

Uleste innlegg

Finnes det en måte å slette uleste innlegg kjapt

perten er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 17-09-12, 21:30   #2
nokon
Librocubicularist
 
nokon sin avatar
 
Medlem siden: Dec 2011
Innlegg: 13.493
Blogginnlegg: 174
nokon har et rykte de fleste bare kan drømme omnokon har et rykte de fleste bare kan drømme omnokon har et rykte de fleste bare kan drømme omnokon har et rykte de fleste bare kan drømme omnokon har et rykte de fleste bare kan drømme omnokon har et rykte de fleste bare kan drømme omnokon har et rykte de fleste bare kan drømme omnokon har et rykte de fleste bare kan drømme omnokon har et rykte de fleste bare kan drømme omnokon har et rykte de fleste bare kan drømme omnokon har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Uleste innlegg

Snarveier -> marker forumet som lest.

nokon er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 17-09-12, 21:30   #3
Kirsebær
Guardian of the galaxy
 
Kirsebær sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Trondheim
Innlegg: 22.546
Blogginnlegg: 85
Kirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Uleste innlegg

Uleste innlegg er jo en slags søkefunksjon på forumet.
Jeg er ikke sikker på om jeg skjønner hva du mener?

__________________
~Maybe it's time to heal~
Kirsebær er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 17-09-12, 21:30   #4
Kirsebær
Guardian of the galaxy
 
Kirsebær sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Trondheim
Innlegg: 22.546
Blogginnlegg: 85
Kirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Uleste innlegg

Se der, ja! bai skjønte hva du mente.

__________________
~Maybe it's time to heal~
Kirsebær er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 17-09-12, 21:32   #5
nokon
Librocubicularist
 
nokon sin avatar
 
Medlem siden: Dec 2011
Innlegg: 13.493
Blogginnlegg: 174
nokon har et rykte de fleste bare kan drømme omnokon har et rykte de fleste bare kan drømme omnokon har et rykte de fleste bare kan drømme omnokon har et rykte de fleste bare kan drømme omnokon har et rykte de fleste bare kan drømme omnokon har et rykte de fleste bare kan drømme omnokon har et rykte de fleste bare kan drømme omnokon har et rykte de fleste bare kan drømme omnokon har et rykte de fleste bare kan drømme omnokon har et rykte de fleste bare kan drømme omnokon har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Uleste innlegg

Opprinnelig lagt inn av Kirsebær, her.

Se der, ja! bai skjønte hva du mente.

bai syntest foruma blei mykje meir oversiktelege, då ho oppdaga at ho kunne markere dei uinteressante underforma som lesne.

nokon er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 17-09-12, 21:45   #6
torsk
<*(((<
 
torsk sin avatar
 
Medlem siden: Jan 2007
Hvor: Barteby
Innlegg: 13.086
Blogginnlegg: 1
torsk har et rykte de fleste bare kan drømme omtorsk har et rykte de fleste bare kan drømme omtorsk har et rykte de fleste bare kan drømme omtorsk har et rykte de fleste bare kan drømme omtorsk har et rykte de fleste bare kan drømme omtorsk har et rykte de fleste bare kan drømme omtorsk har et rykte de fleste bare kan drømme omtorsk har et rykte de fleste bare kan drømme omtorsk har et rykte de fleste bare kan drømme omtorsk har et rykte de fleste bare kan drømme omtorsk har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Uleste innlegg

Opprinnelig lagt inn av bai, her.

bai syntest foruma blei mykje meir oversiktelege, då ho oppdaga at ho kunne markere dei uinteressante underforma som lesne.

Det går også an å velge vekk underforum enkeltvis fra «Uleste innlegg», inne på Valg på kontrollpanelet.

__________________
Do you know why they call it 'PMS'? Because 'Mad Cow Disease' was already taken.
torsk er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 17-09-12, 21:50   #7
M@M
Erfaren
 
M@M sin avatar
 
Medlem siden: Nov 2007
Hvor: østlandet
Innlegg: 844
M@M er populærM@M er populærM@M er populær
Standard

Sv: Uleste innlegg

Eller mener du innlegg du har skrevet, men angrer på , og som ingen har lest enda? Slik tenkte jeg

__________________
Mammaen til supergutt 2003
Drømmer om lillebrøster, men det tar visst sin tid..
M@M er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 17-09-12, 21:52   #8
perten
Nybegynner
 
Medlem siden: Sep 2012
Innlegg: 27
perten har et hav av muligheter foran seg
Standard

Sv: Uleste innlegg

jeg er jo ny her og da er det masse uleste innlegg så jeg lurte da på om det er en lett måte å få vekk de uleste innleggene så jeg på en måte kan begynne på nytt

perten er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 17-09-12, 21:53   #9
Pelen
Bør lage seg en tittel selv
 
Pelen sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Oslo
Innlegg: 21.389
Blogginnlegg: 295
Pelen har et rykte de fleste bare kan drømme omPelen har et rykte de fleste bare kan drømme omPelen har et rykte de fleste bare kan drømme omPelen har et rykte de fleste bare kan drømme omPelen har et rykte de fleste bare kan drømme omPelen har et rykte de fleste bare kan drømme omPelen har et rykte de fleste bare kan drømme omPelen har et rykte de fleste bare kan drømme omPelen har et rykte de fleste bare kan drømme omPelen har et rykte de fleste bare kan drømme omPelen har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Uleste innlegg

Du vil slette dine egne uleste innlegg? Du kan finne dem på søk og velge mest 0 svar og skrive deg selv som forfatter.

Pelen er aktiv nå   Svar med sitat
Gammel 17-09-12, 21:54   #10
perten
Nybegynner
 
Medlem siden: Sep 2012
Innlegg: 27
perten har et hav av muligheter foran seg
Standard

Sv: Uleste innlegg

jeg vil slette alle uleste innlegg som jeg får når jeg trykker på uleste innlegg knappen

perten er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 17-09-12, 21:54   #11
Maverick
Offline
 
Maverick sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Oslo
Innlegg: 50.305
Blogginnlegg: 1262
Maverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Uleste innlegg

Opprinnelig lagt inn av perten, her.

jeg vil slette alle uleste innlegg som jeg får når jeg trykker på uleste innlegg knappen

... men det kommer nye hele tiden. Det er jo ikke, eh, noe poeng i å trykke på uleste innlegg hvis du ikke vil se uleste innlegg?

Maverick er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 17-09-12, 21:55   #12
nokon
Librocubicularist
 
nokon sin avatar
 
Medlem siden: Dec 2011
Innlegg: 13.493
Blogginnlegg: 174
nokon har et rykte de fleste bare kan drømme omnokon har et rykte de fleste bare kan drømme omnokon har et rykte de fleste bare kan drømme omnokon har et rykte de fleste bare kan drømme omnokon har et rykte de fleste bare kan drømme omnokon har et rykte de fleste bare kan drømme omnokon har et rykte de fleste bare kan drømme omnokon har et rykte de fleste bare kan drømme omnokon har et rykte de fleste bare kan drømme omnokon har et rykte de fleste bare kan drømme omnokon har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Uleste innlegg

Opprinnelig lagt inn av torsk, her.

Det går også an å velge vekk underforum enkeltvis fra «Uleste innlegg», inne på Valg på kontrollpanelet.

Åh, det er jo nesten endå betre. Sjølv om det varierer litt frå dag til dag om eg har behov for å velje vekk underforum og. Nokre dagar har eg all verda av tid og då er det jo greit å bla litt meir enn dei dagane eg bare skal fort inn å sjekke.

nokon er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 17-09-12, 21:57   #13
nokon
Librocubicularist
 
nokon sin avatar
 
Medlem siden: Dec 2011
Innlegg: 13.493
Blogginnlegg: 174
nokon har et rykte de fleste bare kan drømme omnokon har et rykte de fleste bare kan drømme omnokon har et rykte de fleste bare kan drømme omnokon har et rykte de fleste bare kan drømme omnokon har et rykte de fleste bare kan drømme omnokon har et rykte de fleste bare kan drømme omnokon har et rykte de fleste bare kan drømme omnokon har et rykte de fleste bare kan drømme omnokon har et rykte de fleste bare kan drømme omnokon har et rykte de fleste bare kan drømme omnokon har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Uleste innlegg

Opprinnelig lagt inn av perten, her.

jeg vil slette alle uleste innlegg som jeg får når jeg trykker på uleste innlegg knappen

Viss du gjer slik eg skreiv over, trykker på snarveier og så vel "Marker forumene som lest", tar du bort alle ulesne innlegg. Då vil du, neste gong du trykker på "uleste innlegg" bare få opp dei innlegga som er oppdaterte sidan sist du markerte som lest. Det var det du meinte, ja?

nokon er ikke aktiv   Svar med sitat
Svar


Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum


Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 19:12.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Norsk: Lavkarbo.no | Selvrealisering.no
©2006 - 2015, Foreldreportalen.no