Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Informasjon

Rydde i innlegg?

Informasjon Forumrelaterte spørsmål og tilbakemeldinger.

Svar
 
Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 15-10-12, 07:42   #1
Slettet bruker
Passiv
 
Innlegg: n/a
Standard

Rydde i innlegg?

Finnes det noen måte jeg kan slette alle innlegg jeg har skrevet i m2? Sånn uten å gå gjennom ett og ett?
Jeg ønsker å rydde vekk absolutt alt jeg har skrevet der - om det ikke finnes - er det sånt admin kan gjøre på oppfordring? Isåfall er dette en oppfordring.

(Altså i andres tråder. Mine egne tråder gikk greit.)

  Svar med sitat
Gammel 15-10-12, 07:48   #2
HP
Administrator
 
HP sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Bergen
Innlegg: 13.952
Blogginnlegg: 6
HP har en fantastisk fremtidHP har en fantastisk fremtidHP har en fantastisk fremtidHP har en fantastisk fremtidHP har en fantastisk fremtidHP har en fantastisk fremtidHP har en fantastisk fremtidHP har en fantastisk fremtidHP har en fantastisk fremtidHP har en fantastisk fremtidHP har en fantastisk fremtid
Standard

Sv: Rydde i innlegg?

Du kan søke i underforumet etter tråder du har startet også slette de ("Søk i dette forumet" til høyre over trådlisten). Tenker du på innlegg i andres tråder så må du gå gjennom de ett og ett, men også der kan du gjøre et avansert søk ("vis innlegg" i stedet for tråder) og få et overblikk over hva du har skrevet hvor.

HP er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 15-10-12, 08:13   #3
Slettet bruker
Passiv
 
Innlegg: n/a
Standard

Sv: Rydde i innlegg?

Det er jeg klar over. Da forstår jeg det slik at jeg må slette ett og ett innlegg, du kan ikke bare slette alt på en gang?

  Svar med sitat
Gammel 15-10-12, 08:15   #4
Slettet bruker
Passiv
 
Innlegg: n/a
Standard

Sv: Rydde i innlegg?

Det er innlegg i andres tråder ja. Mine tråder har jeg slettet.

  Svar med sitat
Gammel 15-10-12, 08:15   #5
HP
Administrator
 
HP sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Bergen
Innlegg: 13.952
Blogginnlegg: 6
HP har en fantastisk fremtidHP har en fantastisk fremtidHP har en fantastisk fremtidHP har en fantastisk fremtidHP har en fantastisk fremtidHP har en fantastisk fremtidHP har en fantastisk fremtidHP har en fantastisk fremtidHP har en fantastisk fremtidHP har en fantastisk fremtidHP har en fantastisk fremtid
Standard

Sv: Rydde i innlegg?

Opprinnelig lagt inn av Smilefjes, her.

Det er jeg klar over. Da forstår jeg det slik at jeg må slette ett og ett innlegg, du kan ikke bare slette alt på en gang?

Jeg må også slette en og en tråd eller ett og ett innlegg, i hvis jeg forstår deg riktig.

HP er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 15-10-12, 08:16   #6
HP
Administrator
 
HP sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Bergen
Innlegg: 13.952
Blogginnlegg: 6
HP har en fantastisk fremtidHP har en fantastisk fremtidHP har en fantastisk fremtidHP har en fantastisk fremtidHP har en fantastisk fremtidHP har en fantastisk fremtidHP har en fantastisk fremtidHP har en fantastisk fremtidHP har en fantastisk fremtidHP har en fantastisk fremtidHP har en fantastisk fremtid
Standard

Sv: Rydde i innlegg?

Opprinnelig lagt inn av Smilefjes, her.

Det er innlegg i andres tråder ja. Mine tråder har jeg slettet.

Da er det ett og ett innlegg som gjelder, men du kan gjøre et søk og få opp alle innleggene dine ("vis innlegg" under avansert søk).

HP er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 15-10-12, 20:07   #7
Slettet bruker
Passiv
 
Innlegg: n/a
Standard

Sv: Rydde i innlegg?

Opprinnelig lagt inn av HP, her.

Jeg må også slette en og en tråd eller ett og ett innlegg, i hvis jeg forstår deg riktig.

Aha - jeg så for meg at du smalt avgårde en delete til basen også var det gjort jeg.

Da sletter jeg selv ja. Går greit det.

  Svar med sitat
Svar


Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum


Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 16:08.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Norsk: Lavkarbo.no | Selvrealisering.no
©2006 - 2015, Foreldreportalen.no