Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Hjem og utstyr

Ser knapt på TV, "må" en ha Smart-TV da?

Hjem og utstyr Hus, hage, utstyr, design mm.

Svar
 
Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 12-03-14, 10:34   #1
Svanen
trenger lading
 
Svanen sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2007
Hvor: Oppland
Innlegg: 5.323
Blogginnlegg: 61
Svanen er et navn som alle kjenner tilSvanen er et navn som alle kjenner tilSvanen er et navn som alle kjenner tilSvanen er et navn som alle kjenner tilSvanen er et navn som alle kjenner tilSvanen er et navn som alle kjenner tilSvanen er et navn som alle kjenner tilSvanen er et navn som alle kjenner tilSvanen er et navn som alle kjenner tilSvanen er et navn som alle kjenner tilSvanen er et navn som alle kjenner til
Spørsmål

Ser knapt på TV, "må" en ha Smart-TV da?

Jeg og samboer kunne helt seriøst klart oss meget godt uten tv. Jeg tror vi i snitt ser godt under 30 min i uka. Så vi har hatt våre to gamle kasse-tver, og har sagt at vi bytter de ut når de dør. Stor fortvilelse fra ungenes side, selv om de ikke ser nevneverdig på tv de heller. Vi er bare så gammeldags, mener de, "alle" har flatskjerm. Det tok faktisk litt tid før vi oppdaget an den ene tven VAR død. Så noe stort savn er det ikke.

Det er jo mye å velge mellom, og vi steinaldermennesker har ingen store krav. Ser for med at vi kjøper en 46 eller 50 tommer. Virker mer enn stort nok for oss (for stort til og med...). Har blitt anbefalt Samsung og 100 hertz (hvor ser man det i spesifikasjoner?). Så vil vi kunne koble den til pc'n for å se på større skjerm, vise bilder, evt se film osv.

"Trenger" vi Smart-TV for vår beskjeden bruk av tv? Hva er isåfall de store fordelene med det? Vi har mer enn nok andre duppedingser til surfing (nettbrett, telefon, iPod). Vi har ingen spillkonsoller av noen slag (ungene spiller på mobil/nettbrett/ds, og vi voksne spiller "ekte" brettspill. ). Vi har en helt ok DVD-spiller til samboers mange DVDer.

Jeg har ikke lyst til å bruke mer enn 5-6000 kr på en tv, siden vi knapt ser på likevel.

Hva har dere som har ca samme "behov" som oss? (finnes dere?...)

__________________
99, 00, 04, aug. 14
Svanen er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 12-03-14, 10:37   #2
Guava
Bør lage seg en tittel selv
 
Guava sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 17.729
Blogginnlegg: 17
Guava har et rykte de fleste bare kan drømme omGuava har et rykte de fleste bare kan drømme omGuava har et rykte de fleste bare kan drømme omGuava har et rykte de fleste bare kan drømme omGuava har et rykte de fleste bare kan drømme omGuava har et rykte de fleste bare kan drømme omGuava har et rykte de fleste bare kan drømme omGuava har et rykte de fleste bare kan drømme omGuava har et rykte de fleste bare kan drømme omGuava har et rykte de fleste bare kan drømme omGuava har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Ser knapt på TV, "må" en ha Smart-TV da?

Nei hvis dere ikke er interessert i det man kan bruke smart-tv til trenger dere det selvsagt ikke.

Vi har smart-tv. Mannen trengte det visst. Vi har hatt den i et halvt år og jeg vet ikke en gang hvordan jeg slår den på. Jeg hadde nok klart det, men behovet for å slå den på har ikke oppstått ennå.

Guava er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 12-03-14, 10:45   #3
Katta
maler
 
Katta sin avatar
 
Medlem siden: Jul 2008
Hvor: Trondheim
Innlegg: 31.241
Blogginnlegg: 92
Katta har et rykte de fleste bare kan drømme omKatta har et rykte de fleste bare kan drømme omKatta har et rykte de fleste bare kan drømme omKatta har et rykte de fleste bare kan drømme omKatta har et rykte de fleste bare kan drømme omKatta har et rykte de fleste bare kan drømme omKatta har et rykte de fleste bare kan drømme omKatta har et rykte de fleste bare kan drømme omKatta har et rykte de fleste bare kan drømme omKatta har et rykte de fleste bare kan drømme omKatta har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Ser knapt på TV, "må" en ha Smart-TV da?

Vi har smarttv. Mannen trenger det. Det var jeg som ville ha det mannen som bruker det. Brukes mest til netflix. Hvis dere ikke har bruk for mer enn nyheter og barnetv er det like greit å droppe det kanskje. Hvis dere er mer den typen som vil se på ting som er på nettv og nettflix når dere vil er smarttv kjekt, og det trenger ikke være veldig dyrt.

__________________
Storebror 2002 - Toern 2003 - Plutt 2009 - Mikro 2012
Katta er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 12-03-14, 10:45   #4
Svanen
trenger lading
 
Svanen sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2007
Hvor: Oppland
Innlegg: 5.323
Blogginnlegg: 61
Svanen er et navn som alle kjenner tilSvanen er et navn som alle kjenner tilSvanen er et navn som alle kjenner tilSvanen er et navn som alle kjenner tilSvanen er et navn som alle kjenner tilSvanen er et navn som alle kjenner tilSvanen er et navn som alle kjenner tilSvanen er et navn som alle kjenner tilSvanen er et navn som alle kjenner tilSvanen er et navn som alle kjenner tilSvanen er et navn som alle kjenner til
Standard

Sv: Ser knapt på TV, "må" en ha Smart-TV da?

Hva trenger han den til? Regner med at han har slått den på da?

__________________
99, 00, 04, aug. 14
Svanen er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 12-03-14, 10:49   #5
emm
Men først, kaffe!
 
emm sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 9.552
emm har et rykte de fleste bare kan drømme omemm har et rykte de fleste bare kan drømme omemm har et rykte de fleste bare kan drømme omemm har et rykte de fleste bare kan drømme omemm har et rykte de fleste bare kan drømme omemm har et rykte de fleste bare kan drømme omemm har et rykte de fleste bare kan drømme omemm har et rykte de fleste bare kan drømme omemm har et rykte de fleste bare kan drømme omemm har et rykte de fleste bare kan drømme omemm har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Ser knapt på TV, "må" en ha Smart-TV da?

Mannen og jeg var også slike som aldri så på TV, helt til vi fikk Smart TV. Med Netflix, Viaplay og SF. Nå har vi faktisk sett endel film i det siste, og gode serier. Jeg synes Smart TV er genialt. Flott bilde, og mange nye TV-muligheter. Helt ærlig så forstår jeg barna dine godt.

emm er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 12-03-14, 10:50   #6
Svanen
trenger lading
 
Svanen sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2007
Hvor: Oppland
Innlegg: 5.323
Blogginnlegg: 61
Svanen er et navn som alle kjenner tilSvanen er et navn som alle kjenner tilSvanen er et navn som alle kjenner tilSvanen er et navn som alle kjenner tilSvanen er et navn som alle kjenner tilSvanen er et navn som alle kjenner tilSvanen er et navn som alle kjenner tilSvanen er et navn som alle kjenner tilSvanen er et navn som alle kjenner tilSvanen er et navn som alle kjenner tilSvanen er et navn som alle kjenner til
Standard

Sv: Ser knapt på TV, "må" en ha Smart-TV da?

Ser bare på 71 grader nord vi. Og vi ender ofte opp å se den på pc'n (og må da betale) fordi tida den går på tv passer oss så dårlig.

Selvsagt kan behovene endre seg, men man lager seg gjerne behov når man har tilbudet.

__________________
99, 00, 04, aug. 14
Svanen er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 12-03-14, 10:52   #7
maggypop
nye muligheter
 
maggypop sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2007
Hvor: Oslo
Innlegg: 3.275
maggypop er virkelig godt liktmaggypop er virkelig godt liktmaggypop er virkelig godt liktmaggypop er virkelig godt liktmaggypop er virkelig godt liktmaggypop er virkelig godt liktmaggypop er virkelig godt liktmaggypop er virkelig godt liktmaggypop er virkelig godt likt
Standard

Sv: Ser knapt på TV, "må" en ha Smart-TV da?

Hvis dere ser filmer på netflix, er det veldig kjekt med smart-tv. Da kan dere se filmer/serier sammen uten å trykke sammen rundt pc eller pad.
Kjøper dere Samsung smart-tv, har vel også de støtte for flere abonnement (f.eks HBO).

__________________
Januar2007
Whereever you go, there you are
maggypop er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 12-03-14, 10:57   #8
Svanen
trenger lading
 
Svanen sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2007
Hvor: Oppland
Innlegg: 5.323
Blogginnlegg: 61
Svanen er et navn som alle kjenner tilSvanen er et navn som alle kjenner tilSvanen er et navn som alle kjenner tilSvanen er et navn som alle kjenner tilSvanen er et navn som alle kjenner tilSvanen er et navn som alle kjenner tilSvanen er et navn som alle kjenner tilSvanen er et navn som alle kjenner tilSvanen er et navn som alle kjenner tilSvanen er et navn som alle kjenner tilSvanen er et navn som alle kjenner til
Standard

Sv: Ser knapt på TV, "må" en ha Smart-TV da?

Egentlig kunne vi tenkt oss å kutte ut kabel-tv/tv, og se de få tingene vi ville sett på nettet. Men her er det ingen skikkelig alternative til bredbånd gjennom canal digital. Og der må man ha tv-pakka hvis en vil ha bredbånd fra de.

__________________
99, 00, 04, aug. 14
Svanen er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 12-03-14, 11:10   #9
Neket
Har diplom
 
Neket sin avatar
 
Medlem siden: Jun 2010
Innlegg: 14.498
Neket har mye å være stolt avNeket har mye å være stolt avNeket har mye å være stolt avNeket har mye å være stolt avNeket har mye å være stolt avNeket har mye å være stolt avNeket har mye å være stolt avNeket har mye å være stolt avNeket har mye å være stolt avNeket har mye å være stolt avNeket har mye å være stolt av
Standard

Sv: Ser knapt på TV, "må" en ha Smart-TV da?

Man må jo ikke ha det. Men kommer ikke de fleste tv'er med innebygd nett nå?

Hvis man vil ha netflix kan man jo også kjøpe Apple TV ved siden av. Billigere enn TV sikkert, og man kan streame fra iPad så man kan se f.eks. NRK også.

Neket er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 12-03-14, 11:15   #10
Dixie Diner
Nymotens gammeldags
 
Dixie Diner sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Stavanger
Innlegg: 43.980
Dixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Ser knapt på TV, "må" en ha Smart-TV da?

Jeg elsker smart-tven vår, men vi ser jo mye på Netflix da. Og så bruker jeg pvr-boksen til å ta opp de programmene jeg vil se, så jeg er aldri bundet til tv-tider, heldigvis.

Jeg bruker også smart-tven til å spille av musikk fra Spotify. Vi har ikke musikkanlegg i huset, bruker bare tven til det, med Spotify-app. Alt jeg legger inn der på mobilen, legges inn på tven og (det er jo samme konto da), så det er jo kanonpraktisk! Har HBO der også, og Youtube, kjekt å kunne se litt på youtube på tven og ikke bare på pcen.

Men vi bruker den som sagt mye, hadde jo ikke akkurat investert i en om jeg ikke selv mente vi trengte det.

__________________
I stepped on a cornflake, now I'm a cereal killer.
Dixie Diner er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 12-03-14, 11:17   #11
Røverdatter
Borte
 
Røverdatter sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 17.590
Blogginnlegg: 278
Røverdatter har et rykte de fleste bare kan drømme omRøverdatter har et rykte de fleste bare kan drømme omRøverdatter har et rykte de fleste bare kan drømme omRøverdatter har et rykte de fleste bare kan drømme omRøverdatter har et rykte de fleste bare kan drømme omRøverdatter har et rykte de fleste bare kan drømme omRøverdatter har et rykte de fleste bare kan drømme omRøverdatter har et rykte de fleste bare kan drømme omRøverdatter har et rykte de fleste bare kan drømme omRøverdatter har et rykte de fleste bare kan drømme omRøverdatter har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Ser knapt på TV, "må" en ha Smart-TV da?

Vi ser også lite på TV og har ikke kjøpt smart-tv siden vi ikke ser behovet. Ungene ønsker seg jo alt som er gøy og kult og alle andre har, men de bestemmer ikke over hva slags TV vi skal ha.

__________________
Vesla (02) og Lillesøster (09)

Er du alt for redd for døden, blir du redd for livet og
Freedom's just another word for nothing left to lose
Røverdatter er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 12-03-14, 11:19   #12
Hyacinth
Kontrollfrik
 
Hyacinth sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Sammen med Richard
Innlegg: 37.868
Hyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme om
Lyspære

Sv: Ser knapt på TV, "må" en ha Smart-TV da?

Vi har smart-tv. Det er brødteit. Vi lurer riktignok på å koble en liten pc til den og ha netflix, men foreløpig ser vi på litt matprogrammer og reiseprogrammer dann og vann, og kanskje av og til Hver gang vi møtes, Skavlan og Brille, liksom, men det er det.

Jeg vet ikke hvorfor vi kjøpte den. Den er stor. Og det måtte vi ha siden vi har 6 meter fra sofa til tv. Mulig det var derfor vi endte opp med den, jeg vet ikke.

Hyacinth er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 12-03-14, 11:20   #13
Hyacinth
Kontrollfrik
 
Hyacinth sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Sammen med Richard
Innlegg: 37.868
Hyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Ser knapt på TV, "må" en ha Smart-TV da?

Dixie, vi har også PVR-boks, men man trenger vel ikke smart-tv til det!?

Hyacinth er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 12-03-14, 11:25   #14
Svanen
trenger lading
 
Svanen sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2007
Hvor: Oppland
Innlegg: 5.323
Blogginnlegg: 61
Svanen er et navn som alle kjenner tilSvanen er et navn som alle kjenner tilSvanen er et navn som alle kjenner tilSvanen er et navn som alle kjenner tilSvanen er et navn som alle kjenner tilSvanen er et navn som alle kjenner tilSvanen er et navn som alle kjenner tilSvanen er et navn som alle kjenner tilSvanen er et navn som alle kjenner tilSvanen er et navn som alle kjenner tilSvanen er et navn som alle kjenner til
Standard

Sv: Ser knapt på TV, "må" en ha Smart-TV da?

Ser ikke ut som vi har behovet med det første da. Det er ikke ungene som "forlanger" smart-tv, bare så det er sagt, men jeg ser at det er prisforskjell på tver som ser ganske lik ut. Jeg lurte på om det var kjempedumt å ikke kjøpe smart-tv. Vi hører på CD og ser på DVD. Så gammeldags er vi...

Ungene synes bare kasse-tv ser teit ut. Til og bestemor og bestefar har flatskjerm.

__________________
99, 00, 04, aug. 14
Svanen er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 12-03-14, 11:30   #15
Darth
En, av to-tre
 
Darth sin avatar
 
Medlem siden: Apr 2011
Innlegg: 5.083
Darth har mye å være stolt avDarth har mye å være stolt avDarth har mye å være stolt avDarth har mye å være stolt avDarth har mye å være stolt avDarth har mye å være stolt avDarth har mye å være stolt avDarth har mye å være stolt avDarth har mye å være stolt avDarth har mye å være stolt avDarth har mye å være stolt av
Standard

Sv: Ser knapt på TV, "må" en ha Smart-TV da?

Hvis dere uansett skal kjøpe ny tv, så hadde jeg kjøpt smart-tv.

Darth er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 12-03-14, 11:31   #16
Dixie Diner
Nymotens gammeldags
 
Dixie Diner sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Stavanger
Innlegg: 43.980
Dixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Ser knapt på TV, "må" en ha Smart-TV da?

Opprinnelig lagt inn av Hyacinth, her.

Dixie, vi har også PVR-boks, men man trenger vel ikke smart-tv til det!?

Neida, vi har hatt pvr-boksen i alle år, det var bare for å nevne at man ved å ha pvr slipper å være tv-slave siden man kan ta opp det man vil se og se det når man vil, hehe. Husker i gamle dager, det rushet for å rekke det og det programmet som begynte DA, og det må håpe på repriser om man gikk glipp av noe.

Men Svanen, kan du ikke bare kjøpe en vanlig flatskjerm da? Hvis du ikke vil ha kasse-tv (er det altså noen som fremdeles har det i dag? ), mener jeg. Det må jo ikke være en smart-tv. Men de er kjekke å ha.

__________________
I stepped on a cornflake, now I'm a cereal killer.
Dixie Diner er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 12-03-14, 11:33   #17
Hyacinth
Kontrollfrik
 
Hyacinth sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Sammen med Richard
Innlegg: 37.868
Hyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Ser knapt på TV, "må" en ha Smart-TV da?

Hehe, jeg trodde "alle" hadde PVR-boks, men jeg vet om noen som ikke har det. Jeg hadde hatt problemer med å se på programmer akkurat når de går, så det ville ikke blitt sett så mye her i gården da.

Hyacinth er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 12-03-14, 11:36   #18
Katta
maler
 
Katta sin avatar
 
Medlem siden: Jul 2008
Hvor: Trondheim
Innlegg: 31.241
Blogginnlegg: 92
Katta har et rykte de fleste bare kan drømme omKatta har et rykte de fleste bare kan drømme omKatta har et rykte de fleste bare kan drømme omKatta har et rykte de fleste bare kan drømme omKatta har et rykte de fleste bare kan drømme omKatta har et rykte de fleste bare kan drømme omKatta har et rykte de fleste bare kan drømme omKatta har et rykte de fleste bare kan drømme omKatta har et rykte de fleste bare kan drømme omKatta har et rykte de fleste bare kan drømme omKatta har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Ser knapt på TV, "må" en ha Smart-TV da?

Husk at det kanskje er 10 år til neste gang du skal kjøpe tv.

__________________
Storebror 2002 - Toern 2003 - Plutt 2009 - Mikro 2012
Katta er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 12-03-14, 11:37   #19
Røverdatter
Borte
 
Røverdatter sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 17.590
Blogginnlegg: 278
Røverdatter har et rykte de fleste bare kan drømme omRøverdatter har et rykte de fleste bare kan drømme omRøverdatter har et rykte de fleste bare kan drømme omRøverdatter har et rykte de fleste bare kan drømme omRøverdatter har et rykte de fleste bare kan drømme omRøverdatter har et rykte de fleste bare kan drømme omRøverdatter har et rykte de fleste bare kan drømme omRøverdatter har et rykte de fleste bare kan drømme omRøverdatter har et rykte de fleste bare kan drømme omRøverdatter har et rykte de fleste bare kan drømme omRøverdatter har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Ser knapt på TV, "må" en ha Smart-TV da?

Opprinnelig lagt inn av Hyacinth, her.

Hehe, jeg trodde "alle" hadde PVR-boks, men jeg vet om noen som ikke har det. Jeg hadde hatt problemer med å se på programmer akkurat når de går, så det ville ikke blitt sett så mye her i gården da.

Får du sett det du tar opp da?

Vi har ikke pvr-boks eller opptaksmulighet og jeg ser for meg at om vi hadde hatt det så hadde jeg endt med å ta opp en masse ting og aldri fått sett det likevel.

Jeg har aldri noen programmer som jeg MÅ se da, det spiller sikkert inn.

__________________
Vesla (02) og Lillesøster (09)

Er du alt for redd for døden, blir du redd for livet og
Freedom's just another word for nothing left to lose
Røverdatter er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 12-03-14, 11:40   #20
Hyacinth
Kontrollfrik
 
Hyacinth sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Sammen med Richard
Innlegg: 37.868
Hyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Ser knapt på TV, "må" en ha Smart-TV da?

Opprinnelig lagt inn av Røverdatter, her.

Får du sett det du tar opp da?

Vi har ikke pvr-boks eller opptaksmulighet og jeg ser for meg at om vi hadde hatt det så hadde jeg endt med å ta opp en masse ting og aldri fått sett det likevel.

Jeg har aldri noen programmer som jeg MÅ se da, det spiller sikkert inn.

Ja, mye av det er ting jeg gleder meg til. Men jeg ser ikke mye på tv, da.

Når mannen og jeg skal slappe av om kveldene og ikke finner noe på tv (og det gjør vi sjelden), så ser vi på noe vi har på serieopptak. Vi har heller ikke programmer vi MÅ se, men det finnes mye kjekt man kan ha på serieopptak.

Hyacinth er ikke aktiv   Svar med sitat
Svar


Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum


Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 08:13.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Norsk: Lavkarbo.no | Selvrealisering.no
©2006 - 2015, Foreldreportalen.no