Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Hjem og utstyr

Ser knapt på TV, "må" en ha Smart-TV da?

Hjem og utstyr Hus, hage, utstyr, design mm.

Svar
 
Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 12-03-14, 11:42   #21
Svanen
trenger lading
 
Svanen sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2007
Hvor: Oppland
Innlegg: 5.323
Blogginnlegg: 61
Svanen er et navn som alle kjenner tilSvanen er et navn som alle kjenner tilSvanen er et navn som alle kjenner tilSvanen er et navn som alle kjenner tilSvanen er et navn som alle kjenner tilSvanen er et navn som alle kjenner tilSvanen er et navn som alle kjenner tilSvanen er et navn som alle kjenner tilSvanen er et navn som alle kjenner tilSvanen er et navn som alle kjenner tilSvanen er et navn som alle kjenner til
Standard

Sv: Ser knapt på TV, "må" en ha Smart-TV da?

Vi hadde en stund 4 kasse-tver i huset (riktignok to lagret i garasjen). Alle gir meg gamle tver, så jeg har aldri kjøpt selv. Prøvde å gi bort to på finn.no, men ingen kom og hentet, så de endte som el-søppel.

Så ingen behov for å kjøpe ny når vi hadde to som fungerte helt ok. Egentlig er en nok, men ser at det er praktisk å sende tenåringene på loftet for å se film når jeg og samboer ikke gidder å se/høre på.

Både jeg og samboer blir vennskaplig ertet på jobb pga tvene våre. Kompisene hans mente han måtte kjøpe seg ny tv da han fikk seg dame. Helt til han sa at jeg også hadde kasse-tv. Vi bytter ikke ut ting før de ikke funker.

DD, flatskjerm blir det. Får man kjøpt nye kasse-tver egentlig? Skal ikke ha det altså...

Takk for alle innspill. Ser at det ikke er viktig for oss med smart-tv, men kommer vi over et bra tilbud kan det hende det blir det lell.

__________________
99, 00, 04, aug. 14
Svanen er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 12-03-14, 12:06   #22
Daisy
Trademark: Imperfection
 
Daisy sin avatar
 
Medlem siden: Feb 2008
Innlegg: 11.055
Daisy er kulere enn de flesteDaisy er kulere enn de flesteDaisy er kulere enn de flesteDaisy er kulere enn de flesteDaisy er kulere enn de flesteDaisy er kulere enn de flesteDaisy er kulere enn de flesteDaisy er kulere enn de flesteDaisy er kulere enn de flesteDaisy er kulere enn de flesteDaisy er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Ser knapt på TV, "må" en ha Smart-TV da?

Vi har ikke smart tv. Jeg vet ikke hva det er engang. Vi har en vanig gammel tv, den er vel 8 år. Den henger i kjelleren og vi kan se Netflix på den, via playstation som er koblet til. Oppe i stuen har vi en pcskjerm som er koblet til en pc og henger på veggen. Den er ikke noe "smart" helt ordinær. Vi ser på nettv, og netflix, nrk og så videre med den.

Har ikke PVR heller, savner det ikke.

Vi ser på tv via internett og der er det ikke noe sendeskjema å forholde seg til.

__________________
Jeg skulle ønske jeg led av "flink pike syndrom"

Tre stk!
Daisy er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 12-03-14, 12:09   #23
Maverick
Offline
 
Maverick sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Oslo
Innlegg: 50.317
Blogginnlegg: 1262
Maverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Ser knapt på TV, "må" en ha Smart-TV da?

Vi klarer oss veldig fint uten hverken smart-TV eller PVR-boks. Ser lite på TV.

Maverick er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 12-03-14, 12:25   #24
Neket
Har diplom
 
Neket sin avatar
 
Medlem siden: Jun 2010
Innlegg: 14.498
Neket har mye å være stolt avNeket har mye å være stolt avNeket har mye å være stolt avNeket har mye å være stolt avNeket har mye å være stolt avNeket har mye å være stolt avNeket har mye å være stolt avNeket har mye å være stolt avNeket har mye å være stolt avNeket har mye å være stolt avNeket har mye å være stolt av
Standard

Sv: Ser knapt på TV, "må" en ha Smart-TV da?

Vi bruker forøvrig vår smart-tv masse. Men vi har verken PVR (men jeg tror tv'en har opptaksfunksjon hvis man kobler til harddisk) eller en haug med kanaler, vi har ikke digital-tv i det hele tatt. Vi har analog basispakke, med skikkelig dårlig bilde.

Ungene ser nesten bare Netflix når de ser tv. Jeg har apple tv også, men den kjøpte vi før smart-tv'en. TVen kan også finne video og musikk som ligger på mac'en - veldig praktisk.

Neket er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 12-03-14, 12:33   #25
noen
This is normal!
 
noen sin avatar
 
Medlem siden: Nov 2007
Hvor: Utenfor Sverige
Innlegg: 10.437
Blogginnlegg: 129
noen har et rykte de fleste bare kan drømme omnoen har et rykte de fleste bare kan drømme omnoen har et rykte de fleste bare kan drømme omnoen har et rykte de fleste bare kan drømme omnoen har et rykte de fleste bare kan drømme omnoen har et rykte de fleste bare kan drømme omnoen har et rykte de fleste bare kan drømme omnoen har et rykte de fleste bare kan drømme omnoen har et rykte de fleste bare kan drømme omnoen har et rykte de fleste bare kan drømme omnoen har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Ser knapt på TV, "må" en ha Smart-TV da?

Opprinnelig lagt inn av Svanen, her.

Vi bytter ikke ut ting før de ikke funker.

Det er en veldig miljøvennlig og god innstilling enten det gjelder TVer, telefoner, PCer eller hva det nå er.

Vi har "tykk-TV", og den dagen den ryker, blir det smart-TV.

__________________
There is a crack in everything. That's how the light gets in. (Leonard Cohen, 1992)
noen er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 12-03-14, 13:59   #26
isola
Kakemonster
 
isola sin avatar
 
Medlem siden: Jun 2009
Hvor: Viken
Innlegg: 3.732
Blogginnlegg: 6
isola er virkelig godt liktisola er virkelig godt liktisola er virkelig godt liktisola er virkelig godt liktisola er virkelig godt liktisola er virkelig godt liktisola er virkelig godt liktisola er virkelig godt liktisola er virkelig godt likt
Standard

Sv: Ser knapt på TV, "må" en ha Smart-TV da?

Vi har smart-TV, men bruker den delen veldig lite. Jeg tenker aldri over at vi har det. PVR har vi blitt helt avhengige av. Vi setter det vi liker på opptak, og så ser vi det når vi har tid og lyst. Blir det stående lenge, og vi innser at det ikke vil bli sett, sletter vi det jo bare igjen..

__________________
2009 2013
isola er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 12-03-14, 14:20   #27
Nera
Pandemonium
 
Nera sin avatar
 
Medlem siden: Dec 2008
Innlegg: 6.997
Nera er et navn som alle kjenner tilNera er et navn som alle kjenner tilNera er et navn som alle kjenner tilNera er et navn som alle kjenner tilNera er et navn som alle kjenner tilNera er et navn som alle kjenner tilNera er et navn som alle kjenner tilNera er et navn som alle kjenner tilNera er et navn som alle kjenner tilNera er et navn som alle kjenner tilNera er et navn som alle kjenner til
Standard

Sv: Ser knapt på TV, "må" en ha Smart-TV da?

Vi har ikke smart-tv, men vi har Google Chromecast, decoder med opptak, ny receiver som visstnok streamer direkte fra Spotify (ikke spør!) og hva har du, og ville nok hatt smart-tv dersom vi skulle kjøpt. Men i stedet arvet vi den to år gamle Logitech-tven fra svigerforeldrene mine, som er litt sånn at de "må" ha det siste, og så fikk de vår eldre flatskjerm til å ha på loftsstua. Jeg ser så lite på TV, og aldri når jeg er alene hjemme, at jeg knapt ville merket om den forsvant ut av huset.

__________________
There's a fine line between wrong and visionary. Unfortunately, you have to be a visionary to see it.
2009 2012
Nera er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 12-03-14, 14:27   #28
Input
Bør lage seg en tittel selv
 
Input sin avatar
 
Medlem siden: Aug 2010
Hvor: Oslo
Innlegg: 24.558
Blogginnlegg: 159
Input har et rykte de fleste bare kan drømme omInput har et rykte de fleste bare kan drømme omInput har et rykte de fleste bare kan drømme omInput har et rykte de fleste bare kan drømme omInput har et rykte de fleste bare kan drømme omInput har et rykte de fleste bare kan drømme omInput har et rykte de fleste bare kan drømme omInput har et rykte de fleste bare kan drømme omInput har et rykte de fleste bare kan drømme omInput har et rykte de fleste bare kan drømme omInput har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Ser knapt på TV, "må" en ha Smart-TV da?

Vi har ikke TV i det hele tatt for øyeblikket. Eller, det står en her, men fjernkontrollen er død og jeg skjønner ikke hvor jeg skal trykke for å få den til å virke uten.

Poden ser tv via iPad eller Netflix. Jeg bruker Netflix litt via MacBooken.

Hadde ikke giddet å kjøpe smart-tv om jeg skulle kjøpt.

__________________
♥ Sønn, des. 2010 Datter, mar. 2020 ♥

Innanfor den er kvar av oss einsam,
og det skal vi alltid bli.
Input er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 12-03-14, 14:45   #29
polarjenta
Tittel og tittel....
 
polarjenta sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Vesterålen
Innlegg: 21.510
Blogginnlegg: 66
polarjenta har mye å være stolt avpolarjenta har mye å være stolt avpolarjenta har mye å være stolt avpolarjenta har mye å være stolt avpolarjenta har mye å være stolt avpolarjenta har mye å være stolt avpolarjenta har mye å være stolt avpolarjenta har mye å være stolt avpolarjenta har mye å være stolt avpolarjenta har mye å være stolt avpolarjenta har mye å være stolt av
Standard

Sv: Ser knapt på TV, "må" en ha Smart-TV da?

Opprinnelig lagt inn av Dixie Diner, her.


Men Svanen, kan du ikke bare kjøpe en vanlig flatskjerm da? Hvis du ikke vil ha kasse-tv (er det altså noen som fremdeles har det i dag? ), mener jeg. Det må jo ikke være en smart-tv. Men de er kjekke å ha.

Eh, ja selvsagt er det noen som har det. Jeg har det og har ingen planer om å bytte tv før jeg må. Hvorfor i alledager skulle jeg det, den fungerer jo. Ikke har jeg pvrboks eller netflix heller, jeg klarer meg utmerket uten begge deler.

__________________
Nå også med avatar
polarjenta er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 12-03-14, 17:58   #30
Dixie Diner
Nymotens gammeldags
 
Dixie Diner sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Stavanger
Innlegg: 43.980
Dixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Ser knapt på TV, "må" en ha Smart-TV da?

Hehe. Rolig nå, sailerboy. Det var skrevet litt på spøk. Nå er jo jeg veldig miljøbevisst selv, på de aller fleste områder (selv på kostholdet), og kjøper nesten alt jeg kan brukt. Jeg er litt forfengelig av meg når det gjelder interiør, og siden tven må stå i stua, vil jeg ikke ha noen diger boks der. Vi solgte den gamle tven og altså noen andre ha glede av den, mens vi kjøpte ny. Men som sagt, 90 % av det vi eier her i huset er bruktkjøp. Og jeg elsker det. Men akkurat tven er ny, "dessverre". Fordi jeg ville ha en fin stue.

__________________
I stepped on a cornflake, now I'm a cereal killer.
Dixie Diner er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 12-03-14, 18:09   #31
Niobe
Personlig pessimist
 
Niobe sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Innlegg: 27.908
Blogginnlegg: 11
Niobe har et rykte de fleste bare kan drømme omNiobe har et rykte de fleste bare kan drømme omNiobe har et rykte de fleste bare kan drømme omNiobe har et rykte de fleste bare kan drømme omNiobe har et rykte de fleste bare kan drømme omNiobe har et rykte de fleste bare kan drømme omNiobe har et rykte de fleste bare kan drømme omNiobe har et rykte de fleste bare kan drømme omNiobe har et rykte de fleste bare kan drømme omNiobe har et rykte de fleste bare kan drømme omNiobe har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Ser knapt på TV, "må" en ha Smart-TV da?

Vi har bare vanlige flatskjermer, ikke smart-TV. Vi ser ikke vitsen, siden vi har PVR-dekoder fra Altibox, Apple-TV og Wii.

__________________
«If you can’t be a good example, at least be a horrible warning.»
- Aileen Wuornos, seriemorder
Niobe er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 12-03-14, 18:19   #32
polarjenta
Tittel og tittel....
 
polarjenta sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Vesterålen
Innlegg: 21.510
Blogginnlegg: 66
polarjenta har mye å være stolt avpolarjenta har mye å være stolt avpolarjenta har mye å være stolt avpolarjenta har mye å være stolt avpolarjenta har mye å være stolt avpolarjenta har mye å være stolt avpolarjenta har mye å være stolt avpolarjenta har mye å være stolt avpolarjenta har mye å være stolt avpolarjenta har mye å være stolt avpolarjenta har mye å være stolt av
Standard

Sv: Ser knapt på TV, "må" en ha Smart-TV da?

Opprinnelig lagt inn av Dixie Diner, her.

Hehe. Rolig nå, sailerboy. Det var skrevet litt på spøk. Nå er jo jeg veldig miljøbevisst selv, på de aller fleste områder (selv på kostholdet), og kjøper nesten alt jeg kan brukt. Jeg er litt forfengelig av meg når det gjelder interiør, og siden tven må stå i stua, vil jeg ikke ha noen diger boks der. Vi solgte den gamle tven og altså noen andre ha glede av den, mens vi kjøpte ny. Men som sagt, 90 % av det vi eier her i huset er bruktkjøp. Og jeg elsker det. Men akkurat tven er ny, "dessverre". Fordi jeg ville ha en fin stue.


Du trenger ikke forsvare deg, jeg bryr meg lite, men jeg syns faktisk det var en litt nedlatende tone i det du skrev. Jeg kjøper også det meste brukt, eneste i min stue som er kjøpt nytt er veggseksjonen(kjøpt i 89) og salongbordet.

__________________
Nå også med avatar
polarjenta er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 12-03-14, 18:21   #33
Dixie Diner
Nymotens gammeldags
 
Dixie Diner sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Stavanger
Innlegg: 43.980
Dixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Ser knapt på TV, "må" en ha Smart-TV da?

Ja, det kan fort bli litt sånn når man skriver. Litt misforståelser.

__________________
I stepped on a cornflake, now I'm a cereal killer.
Dixie Diner er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 12-03-14, 18:22   #34
Teofelia
Bedreviter
 
Teofelia sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 27.849
Blogginnlegg: 387
Teofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Ser knapt på TV, "må" en ha Smart-TV da?

Et alternativ er å kjøpe usmart-TV og Apple-TV i tillegg. En Apple-TV koster 8-900 kroner og gjør mye av det samme som en Smart-TV (Netflix, Viaplay, Youtube mm).

Teofelia er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 12-03-14, 18:23   #35
Dixie Diner
Nymotens gammeldags
 
Dixie Diner sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Stavanger
Innlegg: 43.980
Dixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Ser knapt på TV, "må" en ha Smart-TV da?

Må man ha Mac for å ha Apple-tv? Eller hvordan funker den?

__________________
I stepped on a cornflake, now I'm a cereal killer.
Dixie Diner er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 12-03-14, 18:26   #36
Teofelia
Bedreviter
 
Teofelia sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 27.849
Blogginnlegg: 387
Teofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Ser knapt på TV, "må" en ha Smart-TV da?

Opprinnelig lagt inn av Dixie Diner, her.

Må man ha Mac for å ha Apple-tv? Eller hvordan funker den?

Nei, den fungerer helt fint på egen hånd. Man får en del tilleggsmuligheter med Eple-dingser, som å vise innholdet fra iPad eller iPhone på TV-skjermen eller å streame bilder fra Mac-en på skjermen, men smart-TV-funksjonene trenger man ikke Mac eller epledingser for å bruke.

Teofelia er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 12-03-14, 18:28   #37
Dixie Diner
Nymotens gammeldags
 
Dixie Diner sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Stavanger
Innlegg: 43.980
Dixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Ser knapt på TV, "må" en ha Smart-TV da?

Aha, da ble jeg klokere. Jeg trodde det var sånn at den måtte kobles til en Mac og så viste den "pcen på tven", liksom.

__________________
I stepped on a cornflake, now I'm a cereal killer.
Dixie Diner er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 12-03-14, 19:12   #38
Guava
Bør lage seg en tittel selv
 
Guava sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 17.729
Blogginnlegg: 17
Guava har et rykte de fleste bare kan drømme omGuava har et rykte de fleste bare kan drømme omGuava har et rykte de fleste bare kan drømme omGuava har et rykte de fleste bare kan drømme omGuava har et rykte de fleste bare kan drømme omGuava har et rykte de fleste bare kan drømme omGuava har et rykte de fleste bare kan drømme omGuava har et rykte de fleste bare kan drømme omGuava har et rykte de fleste bare kan drømme omGuava har et rykte de fleste bare kan drømme omGuava har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Ser knapt på TV, "må" en ha Smart-TV da?

Opprinnelig lagt inn av Røverdatter, her.

Får du sett det du tar opp da?

Vi har ikke pvr-boks eller opptaksmulighet og jeg ser for meg at om vi hadde hatt det så hadde jeg endt med å ta opp en masse ting og aldri fått sett det likevel.

Jeg har aldri noen programmer som jeg MÅ se da, det spiller sikkert inn.

Jeg har ikke tatt opp et eneste TV-program etter 1994. Før den tid tok jeg opp litt opp på VHS.

Det er aldri noe jeg må se og hvis jeg ser noe er det stort sett alltid på NRK og der kan jeg se gamle program på Pad etterpå.

Guava er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 24-03-14, 07:49   #39
Svanen
trenger lading
 
Svanen sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2007
Hvor: Oppland
Innlegg: 5.323
Blogginnlegg: 61
Svanen er et navn som alle kjenner tilSvanen er et navn som alle kjenner tilSvanen er et navn som alle kjenner tilSvanen er et navn som alle kjenner tilSvanen er et navn som alle kjenner tilSvanen er et navn som alle kjenner tilSvanen er et navn som alle kjenner tilSvanen er et navn som alle kjenner tilSvanen er et navn som alle kjenner tilSvanen er et navn som alle kjenner tilSvanen er et navn som alle kjenner til
Standard

Sv: Ser knapt på TV, "må" en ha Smart-TV da?

Da ble det TV på oss i helga, til stor glede for 15 åringen som skulle feire forsinket bursdag med film.
Det ble en smart-TV likevel. Vi har ikke blitt helt smarte enda da men...
Et par superteite spørsmål.

Bør man ha noe slags antivirus på tven? Eller følger det med? Eller trengs det ikke? (vi prøver fortsatt å finne ut av ting)

Hva mangler vi på å kunne se programmer fra NRK der? Er det NRK som er problemet så vi må kobke pc'n til tven? For vi klarte noe fra tv2. Poenget var jo bl.a å slippe det...

Ble forresten en 46" Samsung. Passer veldig fint størrelsesmessig.

__________________
99, 00, 04, aug. 14
Svanen er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 24-03-14, 08:37   #40
emm
Men først, kaffe!
 
emm sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 9.552
emm har et rykte de fleste bare kan drømme omemm har et rykte de fleste bare kan drømme omemm har et rykte de fleste bare kan drømme omemm har et rykte de fleste bare kan drømme omemm har et rykte de fleste bare kan drømme omemm har et rykte de fleste bare kan drømme omemm har et rykte de fleste bare kan drømme omemm har et rykte de fleste bare kan drømme omemm har et rykte de fleste bare kan drømme omemm har et rykte de fleste bare kan drømme omemm har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Ser knapt på TV, "må" en ha Smart-TV da?

Tror ikke dere trenger antivirus? Vår er koblet opp på nett, i går hadde jentene lange sesjoner med karaoke via youtube, på TVen. De har fosterker og mikrofon, men likevel, nok et artig bruksområde (for dem.. ).

emm er ikke aktiv   Svar med sitat
Svar


Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum


Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 10:13.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Norsk: Lavkarbo.no | Selvrealisering.no
©2006 - 2015, Foreldreportalen.no