Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Fritid og hobby > Sportshjørnet

Kan noen tipse meg om hvordan jeg bør legge opp trening?

Sportshjørnet Alt som har med sport å gjøre passer inn her.

 
 
Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 14-03-18, 18:28   #1
banana
Har ingen tittel
 
banana sin avatar
 
Medlem siden: Mar 2007
Innlegg: 6.935
banana er kulere enn de flestebanana er kulere enn de flestebanana er kulere enn de flestebanana er kulere enn de flestebanana er kulere enn de flestebanana er kulere enn de flestebanana er kulere enn de flestebanana er kulere enn de flestebanana er kulere enn de flestebanana er kulere enn de flestebanana er kulere enn de fleste
Standard

Kan noen tipse meg om hvordan jeg bør legge opp trening?

Jeg jobber med å lære meg å løpe på tross av at det er kjempevanskelig og av og til virker umulig. Jeg har fulgt mange av tipsene jeg fikk i tråden Kommer jeg aldri til å lære å løpe?, jeg strekker, trener kjernemuskulatur, har laget min egen "rulle" til den vonde foten (til begge, for så vidt). Jeg hører på Sprekpodden, der var det jammen mye å lære!

Jeg har fått øvelser for å styrke muskulatur som er viktig for løpingen. Så jeg har et håp om at jeg får det til bare jeg går sakte frem. Men jeg klarer ikke få til mer enn 3, en sjelden gang 4, treningsøkter i uka. Og da blir spørsmålet mitt hvordan jeg skal legge opp kombinasjon av kondis / intervall / styrke for å få mest ut av det? Jeg klarer ikke å trene kondis i en time og styrke i en time etterpå, det blir maks 1 - 1 1/4 time av gangen. Er det lurt å bare trene kondis, eller bare trene styrke, eller kombinere det i øktene?

banana er ikke aktiv   Svar med sitat
 


Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum


Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 05:31.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Norsk: Lavkarbo.no | Selvrealisering.no
©2006 - 2015, Foreldreportalen.no