Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Fritid og hobby > Motehjørnet

Vis meg noen skikkelig kule og gode solbriller!

Motehjørnet Shopping, tips, spørsmål og svar.

 
 
Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 25-06-18, 11:21   #1
Tallulah
Glamorøs
 
Tallulah sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 59.310
Blogginnlegg: 628
Tallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Vis meg noen skikkelig kule og gode solbriller!

Jeg har egentlig veldig gode solbriller fra Moscot. Klassiske i skilpaddefarget innfatning. Men de gnager bak ørene når jeg bruker dem en hel dag, og siden hodet mitt er ganske lite sklir de også nedover nesen. Jeg har også et par fra Persol, men de er enda verre siden de er i glass, og er dermed ganske tunge på nesen. De sklir og sklir.

Jeg liker ganske store solbriller, og de må enten være hyperklassiske, eller litt "out there". Jeg digger for eksempel Guccis kjempestore runde, men ikke så mye at jeg er villig til å betale 4000-ish for dem. Jeg kan ikke ha pilotbriller, Men gjerne Jackie O. Jeg går ut i fra at de bør ha tynne bøyler bak ørene, og jeg er villig til å betale opp mot 2000,- for dem. De kan godt være billigbriller også, men ikke så skranglete som de fra HM.

Har du sett noe kult?

__________________

Tallulah er ikke aktiv   Svar med sitat
 

Trådverktøy
Visningsmåter

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum


Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 21:51.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Norsk: Lavkarbo.no | Selvrealisering.no
©2006 - 2015, Foreldreportalen.no