Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Kommunikasjon > HPs vevstove

Google Chrome og lenker fra Outlook

HPs vevstove Forum for datasnakk.

Svar
 
Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 01-06-11, 12:01   #1
Ru
Protonterapeut
 
Ru sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Hundremeterskogen
Innlegg: 31.082
Blogginnlegg: 934
Ru har et rykte de fleste bare kan drømme omRu har et rykte de fleste bare kan drømme omRu har et rykte de fleste bare kan drømme omRu har et rykte de fleste bare kan drømme omRu har et rykte de fleste bare kan drømme omRu har et rykte de fleste bare kan drømme omRu har et rykte de fleste bare kan drømme omRu har et rykte de fleste bare kan drømme omRu har et rykte de fleste bare kan drømme omRu har et rykte de fleste bare kan drømme omRu har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Google Chrome og lenker fra Outlook

Jeg har et aldri så lite problem, eller faktisk ganske stort, som jeg ikke helt skjønner meg på.

Jeg har installert Google Chrome på laptopen min. Det har jeg egentlig ikke lov til, og den er deaktivert på jobb. Dvs. jeg kan åpne den, men jeg kan ikke bruke den som nettleser.
Jeg har Office 2010, og dertil hørende Outlook. Hver gang jeg klikker på en lenke i Outlook, insisterer den på å åpne lenkene i Chrome. Det medfører at jeg må kopiere lenken og lime inn i IE for å i det hele tatt få se hva det er for noe. I og med at jeg jobber veldig mye med Sharepoint-dokumenter, blir det en del lenker i løpet av en dag ...
IE er satt som standard nettleser, så jeg skjønner ikke helt hvorfor Outlook tror det er Chrome som skal ha det.
Jeg orker ikke å lete gjennom alle innstillingene i Outlook, så om noen har en veldig kjapp løsning, blir jeg veldig glad.

__________________
“Though she be but little, she is fierce!”
- Shakespeare
Ru er ikke aktiv   Svar med sitat
Svar


Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum


Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 19:26.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Norsk: Lavkarbo.no | Selvrealisering.no
©2006 - 2015, Foreldreportalen.no