Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Kommunikasjon > HPs vevstove

iPhone-apps for boksamling, dvd-samling o.l.?

HPs vevstove Forum for datasnakk.

Svar
 
Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 31-05-11, 11:23   #1
mocci
Retromum
 
mocci sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2009
Hvor: Rogaland
Innlegg: 1.383
Blogginnlegg: 3
mocci imponerer mange og er sikkert smartmocci imponerer mange og er sikkert smartmocci imponerer mange og er sikkert smartmocci imponerer mange og er sikkert smartmocci imponerer mange og er sikkert smartmocci imponerer mange og er sikkert smart
Standard

iPhone-apps for boksamling, dvd-samling o.l.?

Kjenner dere til Iphone apps hvor man kan legge inn hele boksamlinger, dvd samlinger o.l? Jeg kjøper masse dvder og bøker men husker ikke alltid om jeg allerede har kjøpt dvden/boken.... Har stor samling da og har hendt flere ganger at jeg har kjøpt en bok som jeg allerede har fra før av.....
Det kunne derfor være kjekt å ha samlingen tilgjengelig på tlf slik at det er lett å sjekke når jeg er i butikken.

__________________
Eventyrblanding juli 13
mocci er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 31-05-11, 11:24   #2
Teofelia
Bedreviter
 
Teofelia sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 27.849
Blogginnlegg: 387
Teofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Iphone apps for boksamling, dvdsamling o.l

Dette har jeg også savnet. :abonnerer:

Teofelia er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 31-05-11, 11:31   #3
Teofelia
Bedreviter
 
Teofelia sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 27.849
Blogginnlegg: 387
Teofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Iphone apps for boksamling, dvdsamling o.l

Her er en som ser bra ut, men jeg jeg ikke om den er det siden jeg ikke har testet ennå.

Teofelia er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 01-06-11, 07:59   #4
mocci
Retromum
 
mocci sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2009
Hvor: Rogaland
Innlegg: 1.383
Blogginnlegg: 3
mocci imponerer mange og er sikkert smartmocci imponerer mange og er sikkert smartmocci imponerer mange og er sikkert smartmocci imponerer mange og er sikkert smartmocci imponerer mange og er sikkert smartmocci imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Sv: Iphone apps for boksamling, dvdsamling o.l

Da har jeg funnet et par apps som ser veldig lovende ut. Jeg foretrekker programmer som er tilgjengelig både på PC/nettet og Iphone slik at disse kan synces mot hverandre. Jeg har nå tatt i bruk Goodreads for boksamlingen min og DVD Profiler for dvd samlingen. Begge finnes som apps i Itunes app store, Goodreads er gratis mens DVD profiler koster kr 50. Dvd Profiler for PC koster ca 150 kr.
Begge programmene bruker scanner på Iphone slik at man bare kan scanne inn bøkene/dvdene, utrolig lettvint.

__________________
Eventyrblanding juli 13
mocci er ikke aktiv   Svar med sitat
Svar


Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum


Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 21:36.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Norsk: Lavkarbo.no | Selvrealisering.no
©2006 - 2015, Foreldreportalen.no