Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Fritid og hobby

Tegne og male

Fritid og hobby Favner alt som har med fritid og hobby å gjøre. Reiser, sport, kosmetikk, shopping og hobbyaktiviteter.

Svar
 
Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 22-02-16, 09:39   #1
Joika
Pauset
 
Medlem siden: Jan 2008
Hvor: Internett
Innlegg: 23.987
Blogginnlegg: 180
Joika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Tegne og male

Er det noen her som holder på med tegning eller maling?

Jeg var ganske flink til å tegne på mine litt yngre dager, og har vært ute å kjøpt meg nytt blyant og pastellsett nå. Jeg er ikke så god på ide, men mer på gjennomføring, så hadde vært morsomt med en tråd hvor man kan vise frem, hente inspirasjon og slikt.

Joika er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 22-02-16, 09:45   #2
frukt
finner ut av mye
 
frukt sin avatar
 
Medlem siden: Mar 2013
Innlegg: 24.179
Blogginnlegg: 261
frukt har mye å være stolt avfrukt har mye å være stolt avfrukt har mye å være stolt avfrukt har mye å være stolt avfrukt har mye å være stolt avfrukt har mye å være stolt avfrukt har mye å være stolt avfrukt har mye å være stolt avfrukt har mye å være stolt avfrukt har mye å være stolt avfrukt har mye å være stolt av
Standard

Sv: Tegne og male

Jeg var veldig på å tegne og male i tenårene, men så forsvant interessen gradvis da jeg begynte på grunnkurs formgivingsfag.
Men jeg har masse tegne- og maleutstyr enda, og tenger litt en sjelden gang. Jeg har veldig lyst til å finne tegnegleden og kreativiteten igjen, og blir gjerne med.

__________________
"Beware of looking for goals: look for a way of life.
Decide how you want to live
and then see what you can do to make a living within that way of life."
- Hunter S. Thompson
frukt er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 22-02-16, 09:45   #3
Input
Bør lage seg en tittel selv
 
Input sin avatar
 
Medlem siden: Aug 2010
Hvor: Oslo
Innlegg: 24.550
Blogginnlegg: 159
Input har et rykte de fleste bare kan drømme omInput har et rykte de fleste bare kan drømme omInput har et rykte de fleste bare kan drømme omInput har et rykte de fleste bare kan drømme omInput har et rykte de fleste bare kan drømme omInput har et rykte de fleste bare kan drømme omInput har et rykte de fleste bare kan drømme omInput har et rykte de fleste bare kan drømme omInput har et rykte de fleste bare kan drømme omInput har et rykte de fleste bare kan drømme omInput har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Tegne og male

Jeg tegner mye, men vet ikke om jeg vil vise frem. Det er veldig abstrakte greier og jeg er ikke på noen måte flink.

__________________
♥ Sønn, des. 2010 Datter, mar. 2020 ♥

Innanfor den er kvar av oss einsam,
og det skal vi alltid bli.
Input er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 22-02-16, 09:46   #4
frukt
finner ut av mye
 
frukt sin avatar
 
Medlem siden: Mar 2013
Innlegg: 24.179
Blogginnlegg: 261
frukt har mye å være stolt avfrukt har mye å være stolt avfrukt har mye å være stolt avfrukt har mye å være stolt avfrukt har mye å være stolt avfrukt har mye å være stolt avfrukt har mye å være stolt avfrukt har mye å være stolt avfrukt har mye å være stolt avfrukt har mye å være stolt avfrukt har mye å være stolt av
Standard

Sv: Tegne og male

Opprinnelig lagt inn av Input, her.

Jeg tegner mye, men vet ikke om jeg vil vise frem. Det er veldig abstrakte greier og jeg er ikke på noen måte flink.

Å kom igjen! Jeg er sikker på at du er flinkere enn du tror.

__________________
"Beware of looking for goals: look for a way of life.
Decide how you want to live
and then see what you can do to make a living within that way of life."
- Hunter S. Thompson
frukt er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 22-02-16, 09:50   #5
Input
Bør lage seg en tittel selv
 
Input sin avatar
 
Medlem siden: Aug 2010
Hvor: Oslo
Innlegg: 24.550
Blogginnlegg: 159
Input har et rykte de fleste bare kan drømme omInput har et rykte de fleste bare kan drømme omInput har et rykte de fleste bare kan drømme omInput har et rykte de fleste bare kan drømme omInput har et rykte de fleste bare kan drømme omInput har et rykte de fleste bare kan drømme omInput har et rykte de fleste bare kan drømme omInput har et rykte de fleste bare kan drømme omInput har et rykte de fleste bare kan drømme omInput har et rykte de fleste bare kan drømme omInput har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Tegne og male

Det tror jeg faktisk ikke. Hadde ikke tegnet en eneste strek før (etter jeg sluttet å tegne tidlig i barndomen) i romjula eller hva det var. Så nå tegner jeg masse streker. På ordentlig.

__________________
♥ Sønn, des. 2010 Datter, mar. 2020 ♥

Innanfor den er kvar av oss einsam,
og det skal vi alltid bli.
Input er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 22-02-16, 09:51   #6
frukt
finner ut av mye
 
frukt sin avatar
 
Medlem siden: Mar 2013
Innlegg: 24.179
Blogginnlegg: 261
frukt har mye å være stolt avfrukt har mye å være stolt avfrukt har mye å være stolt avfrukt har mye å være stolt avfrukt har mye å være stolt avfrukt har mye å være stolt avfrukt har mye å være stolt avfrukt har mye å være stolt avfrukt har mye å være stolt avfrukt har mye å være stolt avfrukt har mye å være stolt av
Standard

Sv: Tegne og male

Opprinnelig lagt inn av Input, her.

Det tror jeg faktisk ikke. Hadde ikke tegnet en eneste strek før (etter jeg sluttet å tegne tidlig i barndomen) i romjula eller hva det var. Så nå tegner jeg masse streker. På ordentlig.

Streker er bra. Jeg liker å tegne abstrakt selv.

__________________
"Beware of looking for goals: look for a way of life.
Decide how you want to live
and then see what you can do to make a living within that way of life."
- Hunter S. Thompson
frukt er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 22-02-16, 09:59   #7
Tallulah
Glamorøs
 
Tallulah sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 59.388
Blogginnlegg: 628
Tallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Tegne og male

Jeg tegnet masse som barn, og gikk på tegning, form og farge. Dessverre har det blitt mindre og mindre av det dess eldre jeg har blitt, men jeg fabler stadig vekk om å ta det opp igjen. Kanskje gjøre litt kroki på ulike vis for å friske opp streken igjen. Jeg merker at jeg ikke har samme selvsikkerheten i blyantføring som jeg hadde tidligere. Høvdingen er veldig flink til å tegne, og Hiawata også, så egentlig burde vi ha family draw nights.

__________________

Tallulah er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 22-02-16, 10:25   #8
LaBanga
fri
 
LaBanga sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 4.011
Blogginnlegg: 11
LaBanga har et rykte de fleste bare kan drømme omLaBanga har et rykte de fleste bare kan drømme omLaBanga har et rykte de fleste bare kan drømme omLaBanga har et rykte de fleste bare kan drømme omLaBanga har et rykte de fleste bare kan drømme omLaBanga har et rykte de fleste bare kan drømme omLaBanga har et rykte de fleste bare kan drømme omLaBanga har et rykte de fleste bare kan drømme omLaBanga har et rykte de fleste bare kan drømme omLaBanga har et rykte de fleste bare kan drømme omLaBanga har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Tegne og male

Jeg har alltid likt tegning og maling, tar det opp igjen med jevne mellomrom når jeg får ånden over meg. Ikke så ofte, men synes det er veldig ok å drive på med. Ikke alltid resultatene blir så bra, men jeg har nå en haug med malerier hjemme som jeg er mer eller mindre forhøyd med. Hadde et par raptuser i fjor når jeg hadde litt overskudd. Malte tre akrylmalerier i påska i fjor, på bakgrunn av fotografier, og så begynte jeg å male om et stort maleri jeg har laget for mange år siden i olje som jeg ikke var helt fornøyd med. Men kom bare til første strøket, og kanskje jeg får ånden over meg og kommer litt lengre neste sommer. Liker egentlig best å male med olje, men det krever en del plass og et sted hvor det kan tørke uten at det stanker oljemaling i hele huset, og det har jeg dessverre ikke. Noe som får meg til å tenke på at jeg må planlegge en slags malestue i det nye huset jeg bygger.

LaBanga er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 22-02-16, 10:43   #9
Che
Har tro på forbedring
 
Che sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Hvor: "Cuba"
Innlegg: 26.678
Blogginnlegg: 293
Che har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Tegne og male

Jeg tegnet mye som barn og ungdom, og hadde egetlig lyst å satse på dette i ganske mange år(da som AD/reklametegner)

Nå har jeg tegnet/malt på lenge, og jeg ser at jeg har sagnert på det samme nivået som jeg var da jeg sluttet. Jeg var med andre ord flink som barn/ungdom - men er nå mer "halvflink". Jeg vurderer stadig å tegne mer, men enn så lenge er det ikke blitt noe av det.

__________________
Min signatur
Che er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 22-02-16, 13:47   #10
Joika
Pauset
 
Medlem siden: Jan 2008
Hvor: Internett
Innlegg: 23.987
Blogginnlegg: 180
Joika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Tegne og male

Jeg har faktisk studert til å bli grafisk designer, før jeg ramla inn på sporet jeg er på nå. Kreative yrker hadde nok på mange måter vært et lettere valg for meg. Tipper jeg er ganske rusten på det meste nå, men moro likevel... Må bare finne noe inspirerende jeg har lyst til å tegne. Har tenkt å starte med helt enkle øvelser i blyanttegning.

Input, vis gjerne frem. Det er ikke alltid ting trenger være vakkert for å være fint.

Joika er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 22-02-16, 16:26   #11
LilleLeo
A friend with benefits
 
LilleLeo sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Hvor: Bergen
Innlegg: 12.877
Blogginnlegg: 195
LilleLeo har en fantastisk fremtidLilleLeo har en fantastisk fremtidLilleLeo har en fantastisk fremtidLilleLeo har en fantastisk fremtidLilleLeo har en fantastisk fremtidLilleLeo har en fantastisk fremtidLilleLeo har en fantastisk fremtidLilleLeo har en fantastisk fremtidLilleLeo har en fantastisk fremtidLilleLeo har en fantastisk fremtidLilleLeo har en fantastisk fremtid
Standard

Sv: Tegne og male

Jeg har alltid tegnet og malt. Da jeg begynte å sy for noen år siden tok det iver ifht malingen, men tegne gjør jeg ganske ofte.
Mamma har tatt opp igjen tegning etter mange år uten og storkoser seg. Hun har blitt veldig mye flinkere på det året hun har holdt på. Hun tegner portretter (etter bilder) og dyr. Pappa er stolt som en hane og det er herlig å se.

__________________
Lille 04 ~ Engel f/d 07 ~ Lillebror mai 08
LilleLeo er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 22-02-16, 22:15   #12
Einhyrningur
Be happy!
 
Einhyrningur sin avatar
 
Medlem siden: Jan 2009
Innlegg: 10.039
Einhyrningur har mye å være stolt avEinhyrningur har mye å være stolt avEinhyrningur har mye å være stolt avEinhyrningur har mye å være stolt avEinhyrningur har mye å være stolt avEinhyrningur har mye å være stolt avEinhyrningur har mye å være stolt avEinhyrningur har mye å være stolt avEinhyrningur har mye å være stolt avEinhyrningur har mye å være stolt avEinhyrningur har mye å være stolt av
Standard

Sv: Tegne og male

Jeg tegner innimellom, men bare tull.

Einhyrningur er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 22-02-16, 22:28   #13
Anikka
Snøavhengig
 
Anikka sin avatar
 
Medlem siden: Apr 2011
Hvor: Blåsborttoppen
Innlegg: 909
Anikka er populærAnikka er populærAnikka er populærAnikka er populærAnikka er populær
Standard

Sv: Tegne og male

Jeg savner å tegne. Akkurat nå tegner jeg bare masse i møteboka mi i kjedelige møter...

__________________
2011 - 2013

Dersom du vel å ikkje gleda deg over snøen, vil du ha mindre glede i livet, men same mengde snø.
Anikka er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 05-04-16, 01:46   #14
frukt
finner ut av mye
 
frukt sin avatar
 
Medlem siden: Mar 2013
Innlegg: 24.179
Blogginnlegg: 261
frukt har mye å være stolt avfrukt har mye å være stolt avfrukt har mye å være stolt avfrukt har mye å være stolt avfrukt har mye å være stolt avfrukt har mye å være stolt avfrukt har mye å være stolt avfrukt har mye å være stolt avfrukt har mye å være stolt avfrukt har mye å være stolt avfrukt har mye å være stolt av
Standard

Sv: Tegne og male

Har skriblet litt. Har funnet litt motivasjon nå som jeg har blitt veldig aktiv i Chayn.

__________________
"Beware of looking for goals: look for a way of life.
Decide how you want to live
and then see what you can do to make a living within that way of life."
- Hunter S. Thompson
frukt er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 05-04-16, 01:59   #15
frukt
finner ut av mye
 
frukt sin avatar
 
Medlem siden: Mar 2013
Innlegg: 24.179
Blogginnlegg: 261
frukt har mye å være stolt avfrukt har mye å være stolt avfrukt har mye å være stolt avfrukt har mye å være stolt avfrukt har mye å være stolt avfrukt har mye å være stolt avfrukt har mye å være stolt avfrukt har mye å være stolt avfrukt har mye å være stolt avfrukt har mye å være stolt avfrukt har mye å være stolt av
Standard

Sv: Tegne og male

En ting jeg og en eks av og til gjorde som var artig var at vi hver tegnet en strek på et ark, og så byttet vi ark og prøvde lage en tegning utav den streken. Vi lagde mange artige, rare, kule tegninger på den måten. Kjekt hvis man ikke helt vet hva man vil tegne.

__________________
"Beware of looking for goals: look for a way of life.
Decide how you want to live
and then see what you can do to make a living within that way of life."
- Hunter S. Thompson
frukt er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 06-04-16, 00:29   #16
frukt
finner ut av mye
 
frukt sin avatar
 
Medlem siden: Mar 2013
Innlegg: 24.179
Blogginnlegg: 261
frukt har mye å være stolt avfrukt har mye å være stolt avfrukt har mye å være stolt avfrukt har mye å være stolt avfrukt har mye å være stolt avfrukt har mye å være stolt avfrukt har mye å være stolt avfrukt har mye å være stolt avfrukt har mye å være stolt avfrukt har mye å være stolt avfrukt har mye å være stolt av
Standard

Sv: Tegne og male



Jeg har hatt en greie med merkelige øyne i mange år. Spør meg ikke hvorfor.

__________________
"Beware of looking for goals: look for a way of life.
Decide how you want to live
and then see what you can do to make a living within that way of life."
- Hunter S. Thompson
frukt er ikke aktiv   Svar med sitat
Svar


Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum


Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 09:37.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Norsk: Lavkarbo.no | Selvrealisering.no
©2006 - 2015, Foreldreportalen.no