Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Fritid og hobby

Valpen min har vist seg fram

Fritid og hobby Favner alt som har med fritid og hobby å gjøre. Reiser, sport, kosmetikk, shopping og hobbyaktiviteter.

Svar
 
Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 01-07-11, 17:50   #41
Bobbelur
...we have cookies
 
Bobbelur sin avatar
 
Medlem siden: Mar 2008
Innlegg: 2.642
Blogginnlegg: 191
Bobbelur er et glitrende lys på stjernehimmelenBobbelur er et glitrende lys på stjernehimmelenBobbelur er et glitrende lys på stjernehimmelenBobbelur er et glitrende lys på stjernehimmelenBobbelur er et glitrende lys på stjernehimmelenBobbelur er et glitrende lys på stjernehimmelenBobbelur er et glitrende lys på stjernehimmelenBobbelur er et glitrende lys på stjernehimmelenBobbelur er et glitrende lys på stjernehimmelenBobbelur er et glitrende lys på stjernehimmelenBobbelur er et glitrende lys på stjernehimmelen
Standard

Sv: Valpen min har vist seg fram

Opprinnelig lagt inn av Marit K, her.

Så nydelige hunder du har, Bobbelur. Virkelig flotte!

Takk Marit K! Jeg regner med at du kan bli bitt av denne basillen du også, og da ender du nok opp med flere enn bare Rasmus.

Bobbelur er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 01-07-11, 18:39   #42
Marit K
Carve canem
 
Marit K sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Hvor: Øvre Romerike
Innlegg: 6.446
Marit K er kulere enn de flesteMarit K er kulere enn de flesteMarit K er kulere enn de flesteMarit K er kulere enn de flesteMarit K er kulere enn de flesteMarit K er kulere enn de flesteMarit K er kulere enn de flesteMarit K er kulere enn de flesteMarit K er kulere enn de flesteMarit K er kulere enn de flesteMarit K er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Valpen min har vist seg fram

Opprinnelig lagt inn av Bobbelur, her.

Takk Marit K! Jeg regner med at du kan bli bitt av denne basillen du også, og da ender du nok opp med flere enn bare Rasmus.

Au au.
Jeg frykter du kan ha rett i det. Vi har allerede snakket om "når vi får nestemann". Jadda... Gleder meg til utstilling i Moss i slutten av måneden. Det er litt skummelt å hive seg på utstillingsbølgen for det kan fort bli en egen liten besettelse, men vi prøver i alle fall, så får vi se om det er noe for oss.

__________________
I et moderne massesamfunn burde det være like selvfølgelig å lese for sine barn
som det er å pusse tennene deres -Jostein Gaarder

06, 07, og 12.
Marit K er ikke aktiv   Svar med sitat
Svar

Trådverktøy
Visningsmåter

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum


Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 16:22.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Norsk: Lavkarbo.no | Selvrealisering.no
©2006 - 2015, Foreldreportalen.no