Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Fritid og hobby

Juleunderforum?

Fritid og hobby Favner alt som har med fritid og hobby å gjøre. Reiser, sport, kosmetikk, shopping og hobbyaktiviteter.

Svar
 
Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 01-10-06, 12:36   #1
Garbella
Til tider hjulbeint
 
Garbella sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 1.876
Blogginnlegg: 45
Garbella er virkelig godt liktGarbella er virkelig godt liktGarbella er virkelig godt liktGarbella er virkelig godt liktGarbella er virkelig godt liktGarbella er virkelig godt liktGarbella er virkelig godt liktGarbella er virkelig godt liktGarbella er virkelig godt likt
Standard

Juleunderforum?

Vil det bli et underforum for julen her inne? Det hadde vært fint med tips, oppskrifter, ideer til julekalender osv.

Garbella er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 01-10-06, 18:57   #2
Toffskij
kamerat
 
Toffskij sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 28.816
Blogginnlegg: 693
Toffskij har et rykte de fleste bare kan drømme omToffskij har et rykte de fleste bare kan drømme omToffskij har et rykte de fleste bare kan drømme omToffskij har et rykte de fleste bare kan drømme omToffskij har et rykte de fleste bare kan drømme omToffskij har et rykte de fleste bare kan drømme omToffskij har et rykte de fleste bare kan drømme omToffskij har et rykte de fleste bare kan drømme omToffskij har et rykte de fleste bare kan drømme omToffskij har et rykte de fleste bare kan drømme omToffskij har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Juleunderforum?

Juletråder og andre høytidstråder kan legges på Fritid, hjem og hobby.

__________________
Prima (0503) et Secunda (0505)

“Do you find it easy to get drunk on words?"
"So easy that, to tell you the truth, I am seldom perfectly sober.”
(Dorothy L. Sayers, Gaudy Night)
Toffskij er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 01-10-06, 19:25   #3
Mica
Djevelsk
 
Mica sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Oslo
Innlegg: 367
Mica er populærMica er populærMica er populærMica er populærMica er populær
Standard

Sv: Juleunderforum?

Må vi begynne med det allerde nå
(jeg som pleier å fikse alt i siste liten - både kalende og pakker )

Jeg fikk forøvrig årets førjuls nedtur da jeg var på Ikea i Tottehahm for å finne noen greier til utstillingen. Ikke nok med at Ikeaen der var minst like ille som Ikea her hjemme.. De hadde pyntet hele kasseområdet med julepynt og var i full gang med julepynt salg.. 19 septermber

Mica er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 01-10-06, 20:07   #4
MissS
Like blid!
 
MissS sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 4.984
MissS er kulere enn de flesteMissS er kulere enn de flesteMissS er kulere enn de flesteMissS er kulere enn de flesteMissS er kulere enn de flesteMissS er kulere enn de flesteMissS er kulere enn de flesteMissS er kulere enn de flesteMissS er kulere enn de flesteMissS er kulere enn de flesteMissS er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Juleunderforum?

Opprinnelig lagt inn av Mica, her.

Jeg fikk forøvrig årets førjuls nedtur da jeg var på Ikea i Tottehahm for å finne noen greier til utstillingen. Ikke nok med at Ikeaen der var minst like ille som Ikea her hjemme.. De hadde pyntet hele kasseområdet med julepynt og var i full gang med julepynt salg.. 19 septermber

Tragisk!

MissS er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 01-10-06, 20:10   #5
Chanett
navnet sjemmer ingen
 
Chanett sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 13.327
Chanett har mye å være stolt avChanett har mye å være stolt avChanett har mye å være stolt avChanett har mye å være stolt avChanett har mye å være stolt avChanett har mye å være stolt avChanett har mye å være stolt avChanett har mye å være stolt avChanett har mye å være stolt avChanett har mye å være stolt avChanett har mye å være stolt av
Standard

Sv: Juleunderforum?

Jeg pleier å nyte førjulstida og fikser heldigvis ikke alt i siste liten. Planlegging er nøkkelen til å unngå julestyret.

Chanett er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 01-10-06, 20:14   #6
Mei
Har fått viljen sin
 
Mei sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 17.606
Blogginnlegg: 397
Mei har en fantastisk fremtidMei har en fantastisk fremtidMei har en fantastisk fremtidMei har en fantastisk fremtidMei har en fantastisk fremtidMei har en fantastisk fremtidMei har en fantastisk fremtidMei har en fantastisk fremtidMei har en fantastisk fremtidMei har en fantastisk fremtidMei har en fantastisk fremtid
Standard

Sv: Juleunderforum?

Godt over halvparten av gavene er allerede i boks. Jeg gleder meg til mørke kvelder, stearinlys, baking, innpakking av resten, forventninger og juuuuul *krible*

Mei er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 01-10-06, 20:16   #7
MissS
Like blid!
 
MissS sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 4.984
MissS er kulere enn de flesteMissS er kulere enn de flesteMissS er kulere enn de flesteMissS er kulere enn de flesteMissS er kulere enn de flesteMissS er kulere enn de flesteMissS er kulere enn de flesteMissS er kulere enn de flesteMissS er kulere enn de flesteMissS er kulere enn de flesteMissS er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Juleunderforum?

Opprinnelig lagt inn av zol, her.

Jeg gleder meg til mørke kvelder, stearinlys, baking, innpakking av resten, forventninger og juuuuul *krible*

Åh, jeg og!

MissS er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 01-10-06, 20:38   #8
Chanett
navnet sjemmer ingen
 
Chanett sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 13.327
Chanett har mye å være stolt avChanett har mye å være stolt avChanett har mye å være stolt avChanett har mye å være stolt avChanett har mye å være stolt avChanett har mye å være stolt avChanett har mye å være stolt avChanett har mye å være stolt avChanett har mye å være stolt avChanett har mye å være stolt avChanett har mye å være stolt av
Standard

Sv: Juleunderforum?

Opprinnelig lagt inn av zol, her.

Godt over halvparten av gavene er allerede i boks. Jeg gleder meg til mørke kvelder, stearinlys, baking, innpakking av resten, forventninger og juuuuul *krible*

Det er nydelig.

Chanett er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 01-10-06, 21:21   #9
Garbella
Til tider hjulbeint
 
Garbella sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 1.876
Blogginnlegg: 45
Garbella er virkelig godt liktGarbella er virkelig godt liktGarbella er virkelig godt liktGarbella er virkelig godt liktGarbella er virkelig godt liktGarbella er virkelig godt liktGarbella er virkelig godt liktGarbella er virkelig godt liktGarbella er virkelig godt likt
Standard

Sv: Juleunderforum?

Opprinnelig lagt inn av zol, her.

Godt over halvparten av gavene er allerede i boks. Jeg gleder meg til mørke kvelder, stearinlys, baking, innpakking av resten, forventninger og juuuuul *krible*

Samme her Var helt fortvilet i går kveld da jeg gikk tom for pakketape midt i julegaveinnpakking

Garbella er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 02-10-06, 00:21   #10
gullet
stille
 
gullet sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Tønsberg
Innlegg: 10.937
gullet har et rykte de fleste bare kan drømme omgullet har et rykte de fleste bare kan drømme omgullet har et rykte de fleste bare kan drømme omgullet har et rykte de fleste bare kan drømme omgullet har et rykte de fleste bare kan drømme omgullet har et rykte de fleste bare kan drømme omgullet har et rykte de fleste bare kan drømme omgullet har et rykte de fleste bare kan drømme omgullet har et rykte de fleste bare kan drømme omgullet har et rykte de fleste bare kan drømme omgullet har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Juleunderforum?

Jeg har begynt ...

gullet er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 02-10-06, 00:38   #11
rakka
Aktiv
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 144
rakka er litt kul
Standard

Sv: Juleunderforum?

Opprinnelig lagt inn av Georgine, her.

Vil det bli et underforum for julen her inne? Det hadde vært fint med tips, oppskrifter, ideer til julekalender osv.

Jeg vil ikke tenke på julen før i midten av november - tidligst!

rakka er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 02-10-06, 08:17   #12
Mei
Har fått viljen sin
 
Mei sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 17.606
Blogginnlegg: 397
Mei har en fantastisk fremtidMei har en fantastisk fremtidMei har en fantastisk fremtidMei har en fantastisk fremtidMei har en fantastisk fremtidMei har en fantastisk fremtidMei har en fantastisk fremtidMei har en fantastisk fremtidMei har en fantastisk fremtidMei har en fantastisk fremtidMei har en fantastisk fremtid
Standard

Sv: Juleunderforum?

Opprinnelig lagt inn av rakka, her.

Jeg vil ikke tenke på julen før i midten av november - tidligst!

Pyse

Mei er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 02-10-06, 09:00   #13
Myrsnipa
Pen. Så det så.
 
Myrsnipa sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 6.525
Myrsnipa har et rykte de fleste bare kan drømme omMyrsnipa har et rykte de fleste bare kan drømme omMyrsnipa har et rykte de fleste bare kan drømme omMyrsnipa har et rykte de fleste bare kan drømme omMyrsnipa har et rykte de fleste bare kan drømme omMyrsnipa har et rykte de fleste bare kan drømme omMyrsnipa har et rykte de fleste bare kan drømme omMyrsnipa har et rykte de fleste bare kan drømme omMyrsnipa har et rykte de fleste bare kan drømme omMyrsnipa har et rykte de fleste bare kan drømme omMyrsnipa har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Juleunderforum?

Jul? Nå? Man ødelegger jo all førjulsstemning hvis man begynner nå.

Myrsnipa er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 02-10-06, 21:47   #14
Chanett
navnet sjemmer ingen
 
Chanett sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 13.327
Chanett har mye å være stolt avChanett har mye å være stolt avChanett har mye å være stolt avChanett har mye å være stolt avChanett har mye å være stolt avChanett har mye å være stolt avChanett har mye å være stolt avChanett har mye å være stolt avChanett har mye å være stolt avChanett har mye å være stolt avChanett har mye å være stolt av
Standard

Sv: Juleunderforum?

Opprinnelig lagt inn av Myrsnipa, her.

Jul? Nå? Man ødelegger jo all førjulsstemning hvis man begynner nå.

Nope, det er slik man bevarer den.

Chanett er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 02-10-06, 21:50   #15
Mei
Har fått viljen sin
 
Mei sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 17.606
Blogginnlegg: 397
Mei har en fantastisk fremtidMei har en fantastisk fremtidMei har en fantastisk fremtidMei har en fantastisk fremtidMei har en fantastisk fremtidMei har en fantastisk fremtidMei har en fantastisk fremtidMei har en fantastisk fremtidMei har en fantastisk fremtidMei har en fantastisk fremtidMei har en fantastisk fremtid
Standard

Sv: Juleunderforum?

Opprinnelig lagt inn av Berglijot, her.

Nope, det er slik man bevarer den.

Og tar kontroll over egen jul. Når alle klager over at butikkene "allerede har startet med jula" i oktober en gang, forholder jeg meg fullstendig rolig i vissthet om at JEG startet i mars.

Mei er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 02-10-06, 21:51   #16
Chanett
navnet sjemmer ingen
 
Chanett sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 13.327
Chanett har mye å være stolt avChanett har mye å være stolt avChanett har mye å være stolt avChanett har mye å være stolt avChanett har mye å være stolt avChanett har mye å være stolt avChanett har mye å være stolt avChanett har mye å være stolt avChanett har mye å være stolt avChanett har mye å være stolt avChanett har mye å være stolt av
Standard

Sv: Juleunderforum?

Opprinnelig lagt inn av zol, her.

Og tar kontroll over egen jul. Når alle klager over at butikkene "allerede har startet med jula" i oktober en gang, forholder jeg meg fullstendig rolig i vissthet om at JEG startet i mars.

Nemlig.

Jeg er seint ute i år og har bare skrevet liste med forslag og handlet to gaver, men vi skal til Køben om to uker og jeg skal gjøre unna mye da.

Chanett er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 03-10-06, 08:47   #17
Myrsnipa
Pen. Så det så.
 
Myrsnipa sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 6.525
Myrsnipa har et rykte de fleste bare kan drømme omMyrsnipa har et rykte de fleste bare kan drømme omMyrsnipa har et rykte de fleste bare kan drømme omMyrsnipa har et rykte de fleste bare kan drømme omMyrsnipa har et rykte de fleste bare kan drømme omMyrsnipa har et rykte de fleste bare kan drømme omMyrsnipa har et rykte de fleste bare kan drømme omMyrsnipa har et rykte de fleste bare kan drømme omMyrsnipa har et rykte de fleste bare kan drømme omMyrsnipa har et rykte de fleste bare kan drømme omMyrsnipa har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Juleunderforum?

Men en del av kosen er jo å handle gavene. Det kan man jo ikke gjøre i høstbutikker. :bestemt:

Myrsnipa er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 03-10-06, 08:53   #18
Chanett
navnet sjemmer ingen
 
Chanett sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 13.327
Chanett har mye å være stolt avChanett har mye å være stolt avChanett har mye å være stolt avChanett har mye å være stolt avChanett har mye å være stolt avChanett har mye å være stolt avChanett har mye å være stolt avChanett har mye å være stolt avChanett har mye å være stolt avChanett har mye å være stolt avChanett har mye å være stolt av
Standard

Sv: Juleunderforum?

Opprinnelig lagt inn av Myrsnipa, her.

Men en del av kosen er jo å handle gavene. Det kan man jo ikke gjøre i høstbutikker. :bestemt:

Jeg sparer alltid et par kosegaver til desember, så kan jeg kose meg med dem mens alle andre løper rundt med en meter gaveliste.

Chanett er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 03-10-06, 09:17   #19
Nooria
Stadig underveis
 
Nooria sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 6.086
Nooria er kulere enn de flesteNooria er kulere enn de flesteNooria er kulere enn de flesteNooria er kulere enn de flesteNooria er kulere enn de flesteNooria er kulere enn de flesteNooria er kulere enn de flesteNooria er kulere enn de flesteNooria er kulere enn de flesteNooria er kulere enn de flesteNooria er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Juleunderforum?

Åh nå begynner førjulsstemningen og krible Sånn flaks at jeg satt og drakk krydderte nå!

Jeg stemmer JA til eget juleforum... og jeg signerer alle som begynner tidlig for å nyte lengst mulig og for å kunne handle gaver i ro og mak uten stress! *går for å ta frem listen over dem jeg skal handle julegaver til*


Sist redigert av Nooria : 03-10-06 kl 09:22.
Nooria er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 03-10-06, 10:06   #20
Myrsnipa
Pen. Så det så.
 
Myrsnipa sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 6.525
Myrsnipa har et rykte de fleste bare kan drømme omMyrsnipa har et rykte de fleste bare kan drømme omMyrsnipa har et rykte de fleste bare kan drømme omMyrsnipa har et rykte de fleste bare kan drømme omMyrsnipa har et rykte de fleste bare kan drømme omMyrsnipa har et rykte de fleste bare kan drømme omMyrsnipa har et rykte de fleste bare kan drømme omMyrsnipa har et rykte de fleste bare kan drømme omMyrsnipa har et rykte de fleste bare kan drømme omMyrsnipa har et rykte de fleste bare kan drømme omMyrsnipa har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Juleunderforum?

Opprinnelig lagt inn av Berglijot, her.

Jeg sparer alltid et par kosegaver til desember, så kan jeg kose meg med dem mens alle andre løper rundt med en meter gaveliste.

Det var faen skjære meg en lur tanke. :innrømmer:

Myrsnipa er ikke aktiv   Svar med sitat
Svar

Trådverktøy
Visningsmåter

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum


Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 21:16.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Norsk: Lavkarbo.no | Selvrealisering.no
©2006 - 2015, Foreldreportalen.no