Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Hjem og utstyr > Interiørhjørnet

Barnevennlig, lav sofa

Interiørhjørnet Alt som har med interiør å gjøre. Spørsmål, tips, deling av egne lure eller fine løsninger mm.

Svar
 
Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 06-12-06, 14:10   #1
MokkMokk
Bør lage seg en tittel selv
 
Medlem siden: Oct 2006
Hvor: oppi der :peker:
Innlegg: 5.001
MokkMokk har mye å være stolt avMokkMokk har mye å være stolt avMokkMokk har mye å være stolt avMokkMokk har mye å være stolt avMokkMokk har mye å være stolt avMokkMokk har mye å være stolt avMokkMokk har mye å være stolt avMokkMokk har mye å være stolt avMokkMokk har mye å være stolt avMokkMokk har mye å være stolt avMokkMokk har mye å være stolt av
Standard

Barnevennlig, lav sofa

Vi tenker å lage til en liten kosekrok til ungene i lekestua deres, og i den forbindelse jakter vi på en barnevennlig sofa. Den bør være ganske lav, slik at ungene lett kan komme opp i og ned av den uten at vi foreldre får hjertet i halsen. Det er heller ingen ulempe om den ikke koster skjorta.

Tips, anyone?

MokkMokk er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 06-12-06, 14:12   #2
Angelique
ღ EaRtH ღ AnGeL ღ
 
Angelique sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 7.805
Blogginnlegg: 297
Angelique har mye å være stolt avAngelique har mye å være stolt avAngelique har mye å være stolt avAngelique har mye å være stolt avAngelique har mye å være stolt avAngelique har mye å være stolt avAngelique har mye å være stolt avAngelique har mye å være stolt avAngelique har mye å være stolt avAngelique har mye å være stolt avAngelique har mye å være stolt av
Standard

Sv: Barnevennlig, lav sofa

Jeg har sett noen slik små veldig barnevennlige
som man også kan dra ut til en seng
Hele sofaen er laget i skumgummi, men jeg er litt usikker på hvor man får tak i de
Muligens Bohus eller Skeidar?
Eller kanskje Jysk har de?

__________________
Angelique
Angelique er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 06-12-06, 14:17   #3
Pepper Lemon
Peppy!
 
Pepper Lemon sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Hvor: Oslo
Innlegg: 10.568
Blogginnlegg: 253
Pepper Lemon har et rykte de fleste bare kan drømme omPepper Lemon har et rykte de fleste bare kan drømme omPepper Lemon har et rykte de fleste bare kan drømme omPepper Lemon har et rykte de fleste bare kan drømme omPepper Lemon har et rykte de fleste bare kan drømme omPepper Lemon har et rykte de fleste bare kan drømme omPepper Lemon har et rykte de fleste bare kan drømme omPepper Lemon har et rykte de fleste bare kan drømme omPepper Lemon har et rykte de fleste bare kan drømme omPepper Lemon har et rykte de fleste bare kan drømme omPepper Lemon har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Barnevennlig, lav sofa

Jeg har kjøpt en sofa i julegave til en niese på snart 4. Den kjøpte jeg på Toys'r'us til ca 300 kr. Rosa Disneysak. Ugly bugly, men fantastisk for en liten jente. Det blir jo ikke akkurat et møbel slik vi voksne ser det. Jeg rekker liksom ikke ned til den, så jeg kan ikke sette meg i den. Men guttungen (som er like gammel som tvillingene dine) digget å sitte i den. Den kan trekkes ut og blir da en miniputtsovesofa.

Jeg vet ikke om du ønsker en barnevennlig sofa mer enn en barnesofa. Men skjorta kostet den i hvert fall ikke.

Pepper Lemon er aktiv nå   Svar med sitat
Gammel 06-12-06, 14:20   #4
MokkMokk
Bør lage seg en tittel selv
 
Medlem siden: Oct 2006
Hvor: oppi der :peker:
Innlegg: 5.001
MokkMokk har mye å være stolt avMokkMokk har mye å være stolt avMokkMokk har mye å være stolt avMokkMokk har mye å være stolt avMokkMokk har mye å være stolt avMokkMokk har mye å være stolt avMokkMokk har mye å være stolt avMokkMokk har mye å være stolt avMokkMokk har mye å være stolt avMokkMokk har mye å være stolt avMokkMokk har mye å være stolt av
Standard

Sv: Barnevennlig, lav sofa

Opprinnelig lagt inn av Monsoon, her.

Jeg har kjøpt en sofa i julegave til en niese på snart 4. Den kjøpte jeg på Toys'r'us til ca 300 kr. Rosa Disneysak. Ugly bugly, men fantastisk for en liten jente. Det blir jo ikke akkurat et møbel slik vi voksne ser det. Jeg rekker liksom ikke ned til den, så jeg kan ikke sette meg i den. Men guttungen (som er like gammel som tvillingene dine) digget å sitte i den. Den kan trekkes ut og blir da en miniputtsovesofa.

Jeg vet ikke om du ønsker en barnevennlig sofa mer enn en barnesofa. Men skjorta kostet den i hvert fall ikke.

Jeg vil ikke ha en ugly bugly sofa.

MokkMokk er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 06-12-06, 14:23   #5
Pepper Lemon
Peppy!
 
Pepper Lemon sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Hvor: Oslo
Innlegg: 10.568
Blogginnlegg: 253
Pepper Lemon har et rykte de fleste bare kan drømme omPepper Lemon har et rykte de fleste bare kan drømme omPepper Lemon har et rykte de fleste bare kan drømme omPepper Lemon har et rykte de fleste bare kan drømme omPepper Lemon har et rykte de fleste bare kan drømme omPepper Lemon har et rykte de fleste bare kan drømme omPepper Lemon har et rykte de fleste bare kan drømme omPepper Lemon har et rykte de fleste bare kan drømme omPepper Lemon har et rykte de fleste bare kan drømme omPepper Lemon har et rykte de fleste bare kan drømme omPepper Lemon har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Barnevennlig, lav sofa

Da kan jeg dessverre ikke hjelpe deg.

Pepper Lemon er aktiv nå   Svar med sitat
Gammel 06-12-06, 14:43   #6
MokkMokk
Bør lage seg en tittel selv
 
Medlem siden: Oct 2006
Hvor: oppi der :peker:
Innlegg: 5.001
MokkMokk har mye å være stolt avMokkMokk har mye å være stolt avMokkMokk har mye å være stolt avMokkMokk har mye å være stolt avMokkMokk har mye å være stolt avMokkMokk har mye å være stolt avMokkMokk har mye å være stolt avMokkMokk har mye å være stolt avMokkMokk har mye å være stolt avMokkMokk har mye å være stolt avMokkMokk har mye å være stolt av
Standard

Sv: Barnevennlig, lav sofa

Kikker på denne fra Ikea nå. Det må vel gå an å droppe bena?


MokkMokk er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 06-12-06, 14:47   #7
Ru
Protonterapeut
 
Ru sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Hundremeterskogen
Innlegg: 31.080
Blogginnlegg: 934
Ru har et rykte de fleste bare kan drømme omRu har et rykte de fleste bare kan drømme omRu har et rykte de fleste bare kan drømme omRu har et rykte de fleste bare kan drømme omRu har et rykte de fleste bare kan drømme omRu har et rykte de fleste bare kan drømme omRu har et rykte de fleste bare kan drømme omRu har et rykte de fleste bare kan drømme omRu har et rykte de fleste bare kan drømme omRu har et rykte de fleste bare kan drømme omRu har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Barnevennlig, lav sofa

Opprinnelig lagt inn av MokkMokk, her.

Jeg vil ikke ha en ugly bugly sofa.

De er ikke såååå ugly bugly!
Poden fikk Ole Brumm-varianten til sin første jul (3 mnd. gammel ...) og elsker den over alt på denne jord.

Dog er den nok ikke så passende når han blir større, så den Ikea-saken blir sikkert finfin!

__________________
“Though she be but little, she is fierce!”
- Shakespeare
Ru er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 10-12-06, 22:25   #8
Veronal
Etylbarbital
 
Veronal sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 19.554
Veronal har et rykte de fleste bare kan drømme omVeronal har et rykte de fleste bare kan drømme omVeronal har et rykte de fleste bare kan drømme omVeronal har et rykte de fleste bare kan drømme omVeronal har et rykte de fleste bare kan drømme omVeronal har et rykte de fleste bare kan drømme omVeronal har et rykte de fleste bare kan drømme omVeronal har et rykte de fleste bare kan drømme omVeronal har et rykte de fleste bare kan drømme omVeronal har et rykte de fleste bare kan drømme omVeronal har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Barnevennlig, lav sofa

Hva med en futon fra Ikea?



http://www.ikea.com/webapp/wcs/store...103&langId=-14

__________________
Du har fått et møljetall. Vil du splitte eller herske?
Veronal er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 10-12-06, 22:35   #9
MokkMokk
Bør lage seg en tittel selv
 
Medlem siden: Oct 2006
Hvor: oppi der :peker:
Innlegg: 5.001
MokkMokk har mye å være stolt avMokkMokk har mye å være stolt avMokkMokk har mye å være stolt avMokkMokk har mye å være stolt avMokkMokk har mye å være stolt avMokkMokk har mye å være stolt avMokkMokk har mye å være stolt avMokkMokk har mye å være stolt avMokkMokk har mye å være stolt avMokkMokk har mye å være stolt avMokkMokk har mye å være stolt av
Standard

Sv: Barnevennlig, lav sofa

Opprinnelig lagt inn av Veronal, her.

Hva med en futon fra Ikea?



http://www.ikea.com/webapp/wcs/store...103&langId=-14

Den så veldig praktisk ut, men et lyst, ikke vaskbart trekk til et slikt formål?
Den røde sofaen overfor har avtagbart trekk som kan vaskes på 60 grader, så jeg tror vi lander på den.

MokkMokk er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 10-12-06, 22:37   #10
Veronal
Etylbarbital
 
Veronal sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 19.554
Veronal har et rykte de fleste bare kan drømme omVeronal har et rykte de fleste bare kan drømme omVeronal har et rykte de fleste bare kan drømme omVeronal har et rykte de fleste bare kan drømme omVeronal har et rykte de fleste bare kan drømme omVeronal har et rykte de fleste bare kan drømme omVeronal har et rykte de fleste bare kan drømme omVeronal har et rykte de fleste bare kan drømme omVeronal har et rykte de fleste bare kan drømme omVeronal har et rykte de fleste bare kan drømme omVeronal har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Barnevennlig, lav sofa

Opprinnelig lagt inn av MokkMokk, her.

Den så veldig praktisk ut, men et lyst, ikke vaskbart trekk til et slikt formål?
Den røde sofaen overfor har avtagbart trekk som kan vaskes på 60 grader, så jeg tror vi lander på den.

*host*



Den kommer både i rød og blå i tillegg til hvitt.

__________________
Du har fått et møljetall. Vil du splitte eller herske?
Veronal er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 10-12-06, 22:39   #11
MokkMokk
Bør lage seg en tittel selv
 
Medlem siden: Oct 2006
Hvor: oppi der :peker:
Innlegg: 5.001
MokkMokk har mye å være stolt avMokkMokk har mye å være stolt avMokkMokk har mye å være stolt avMokkMokk har mye å være stolt avMokkMokk har mye å være stolt avMokkMokk har mye å være stolt avMokkMokk har mye å være stolt avMokkMokk har mye å være stolt avMokkMokk har mye å være stolt avMokkMokk har mye å være stolt avMokkMokk har mye å være stolt av
Standard

Sv: Barnevennlig, lav sofa

Opprinnelig lagt inn av Veronal, her.

*host*



Den kommer både i rød og blå i tillegg til hvitt.

Åh, det så jeg ikke.
Skal sjekke linken igjen, litt mer nøye denne gangen.

MokkMokk er ikke aktiv   Svar med sitat
Svar


Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum


Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 13:14.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Norsk: Lavkarbo.no | Selvrealisering.no
©2006 - 2015, Foreldreportalen.no