Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Generell diskusjon

Aktivitet med jobben på kvelden i/rundt Oslo?

Generell diskusjon Forum for generell diskusjon av temaer som ikke passer inn under andre kategorier.

Svar
 
Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 21-07-18, 19:04   #1
Pelen
Bør lage seg en tittel selv
 
Pelen sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Oslo
Innlegg: 21.328
Blogginnlegg: 294
Pelen har et rykte de fleste bare kan drømme omPelen har et rykte de fleste bare kan drømme omPelen har et rykte de fleste bare kan drømme omPelen har et rykte de fleste bare kan drømme omPelen har et rykte de fleste bare kan drømme omPelen har et rykte de fleste bare kan drømme omPelen har et rykte de fleste bare kan drømme omPelen har et rykte de fleste bare kan drømme omPelen har et rykte de fleste bare kan drømme omPelen har et rykte de fleste bare kan drømme omPelen har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Aktivitet med jobben på kvelden i/rundt Oslo?

Har dere noen forslag på hva vi kan gjøre en kveld sammen med ca 12-15 kollegaer

Det vi har gjort fra før er:

  • Escape room
  • Fangene på fortet
  • Vindtunnel
  • Barvandring langs Akerselva


Sist redigert av Pelen : 21-07-18 kl 19:21.
Pelen er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 21-07-18, 19:36   #2
veobra
på slep
 
veobra sin avatar
 
Medlem siden: Aug 2009
Innlegg: 10.787
veobra er kulere enn de flesteveobra er kulere enn de flesteveobra er kulere enn de flesteveobra er kulere enn de flesteveobra er kulere enn de flesteveobra er kulere enn de flesteveobra er kulere enn de flesteveobra er kulere enn de flesteveobra er kulere enn de flesteveobra er kulere enn de flesteveobra er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Aktivitet med jobben på kvelden i/rundt Oslo?

Jeg tror jeg har sett et konsept der man lager mat sammen. Jeg innbiller meg at de jeg så bilder fra hadde en kokk der. Jeg kunne tenke meg en sånn ting hvis jeg først skulle bruke en kveld med jobben.

__________________
S.E.& O.
veobra er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 21-07-18, 19:56   #3
Shun
Bør lage seg en tittel selv
 
Medlem siden: Jan 2011
Innlegg: 1.206
Shun er populærShun er populærShun er populærShun er populærShun er populær
Standard

Sv: Aktivitet med jobben på kvelden i/rundt Oslo?

Opprinnelig lagt inn av veobra, her.

Jeg tror jeg har sett et konsept der man lager mat sammen. Jeg innbiller meg at de jeg så bilder fra hadde en kokk der. Jeg kunne tenke meg en sånn ting hvis jeg først skulle bruke en kveld med jobben.

Noe sånt som kulinarisk akademi eller matkurs, for eksempel.

Shun er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 21-07-18, 20:04   #4
Palmen
Trøtt
 
Palmen sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Hvor: Oslo
Innlegg: 10.199
Blogginnlegg: 178
Palmen har en fantastisk fremtidPalmen har en fantastisk fremtidPalmen har en fantastisk fremtidPalmen har en fantastisk fremtidPalmen har en fantastisk fremtidPalmen har en fantastisk fremtidPalmen har en fantastisk fremtidPalmen har en fantastisk fremtidPalmen har en fantastisk fremtidPalmen har en fantastisk fremtidPalmen har en fantastisk fremtid
Standard

Sv: Aktivitet med jobben på kvelden i/rundt Oslo?

Opprinnelig lagt inn av Shun, her.

Noe sånt som kulinarisk akademi eller matkurs, for eksempel.

Vi har vært på Kokkrkamp på Kulinarisk Akademi, det var kjempebra!

Andre ting:
Shuffleboard & beer
Amazing Race (ikke min personlige favoritt)
Dra på Bjerke og tippe på hest, få med et foredrag av en av hesteeierne (var supergøy! Vi var delt i lag a 3-4 pers, hvert lag fikk 500kr til å tippe for. Den som satt igjen med mest da kvelden var omme vant)

__________________
2006 - 2012 - 2012
Palmen er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 21-07-18, 20:49   #5
Pelen
Bør lage seg en tittel selv
 
Pelen sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Oslo
Innlegg: 21.328
Blogginnlegg: 294
Pelen har et rykte de fleste bare kan drømme omPelen har et rykte de fleste bare kan drømme omPelen har et rykte de fleste bare kan drømme omPelen har et rykte de fleste bare kan drømme omPelen har et rykte de fleste bare kan drømme omPelen har et rykte de fleste bare kan drømme omPelen har et rykte de fleste bare kan drømme omPelen har et rykte de fleste bare kan drømme omPelen har et rykte de fleste bare kan drømme omPelen har et rykte de fleste bare kan drømme omPelen har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Aktivitet med jobben på kvelden i/rundt Oslo?

Shuffleboard er vi ganske ofte på også.

Matlaging er et godt tips!

Pelen er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 21-07-18, 22:42   #6
Molly
Bør lage seg en tittel selv
 
Molly sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Hvor: Oslo
Innlegg: 6.206
Molly er et glitrende lys på stjernehimmelenMolly er et glitrende lys på stjernehimmelenMolly er et glitrende lys på stjernehimmelenMolly er et glitrende lys på stjernehimmelenMolly er et glitrende lys på stjernehimmelenMolly er et glitrende lys på stjernehimmelenMolly er et glitrende lys på stjernehimmelenMolly er et glitrende lys på stjernehimmelenMolly er et glitrende lys på stjernehimmelenMolly er et glitrende lys på stjernehimmelenMolly er et glitrende lys på stjernehimmelen
Standard

Sv: Aktivitet med jobben på kvelden i/rundt Oslo?

Jeg har vært på pizzabakekurs hos Gino Valente. Det var veldig moro. Vi fikk spise vår egen pizza. Anbefales.

__________________
Storesøster 02
Lillebror 07
Molly er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 21-07-18, 23:51   #7
veobra
på slep
 
veobra sin avatar
 
Medlem siden: Aug 2009
Innlegg: 10.787
veobra er kulere enn de flesteveobra er kulere enn de flesteveobra er kulere enn de flesteveobra er kulere enn de flesteveobra er kulere enn de flesteveobra er kulere enn de flesteveobra er kulere enn de flesteveobra er kulere enn de flesteveobra er kulere enn de flesteveobra er kulere enn de flesteveobra er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Aktivitet med jobben på kvelden i/rundt Oslo?

Opprinnelig lagt inn av Shun, her.

Noe sånt som kulinarisk akademi eller matkurs, for eksempel.

Ja, akkurat noe sånt. Jeg hadde likt både et kurs hvor man lærte noe eller et konsept der man lager mat med veiledning.

__________________
S.E.& O.
veobra er ikke aktiv   Svar med sitat
Svar

Trådverktøy
Visningsmåter

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum


Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 03:52.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Norsk: Lavkarbo.no | Selvrealisering.no
©2006 - 2015, Foreldreportalen.no