Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Fritid og hobby > Motehjørnet

Ankelstøvletter i en dyp blåfarge

Motehjørnet Shopping, tips, spørsmål og svar.

Svar
 
Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 26-10-15, 18:01   #1
Filifjonka
Fortynnet
 
Filifjonka sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 27.212
Blogginnlegg: 297
Filifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Ankelstøvletter i en dyp blåfarge

Jeg har et veldig fint blått ullskjørt, en høyhalset ullgenser og strømpebukse i samme farge, og mørkeblå jeans. Siden jeg noen ganger liker godt å kle meg i samme farge overalt, ønsker jeg meg et par ankelstøvletter i en dyp mørk blåfarge. Den må ikke gå mot grønt og heller ikke mot lilla. Kan godt være på grensen til svart, og kanskje semsket? Kan være med lav hæl eller noen cm høye. Noen som har sett noe sånt på sin vei?

Filifjonka er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 26-10-15, 18:50   #2
GinaK
Tja...
 
GinaK sin avatar
 
Medlem siden: Dec 2006
Innlegg: 15.876
GinaK har mye å være stolt avGinaK har mye å være stolt avGinaK har mye å være stolt avGinaK har mye å være stolt avGinaK har mye å være stolt avGinaK har mye å være stolt avGinaK har mye å være stolt avGinaK har mye å være stolt avGinaK har mye å være stolt avGinaK har mye å være stolt avGinaK har mye å være stolt av
Standard

Sv: Ankelstøvletter i en dyp blåfarge

De har massevis av sko i alle farger og fasonger på Zalando.
Jeg har disse i sort, semsket. Veldig fornøyd. Husker at de var i flere farger. Finnes i mørk blå også ser jeg. Selv om de også ser nesten sort ut.



https://www.zalando.no/gabor-ankelbo...1n048-q11.html

__________________
Gina og gutta, 2001 og 2005
Jeg eldes ikke - jeg mørner.
GinaK er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 26-10-15, 18:50   #3
Røverdatter
Borte
 
Røverdatter sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 17.590
Blogginnlegg: 278
Røverdatter har et rykte de fleste bare kan drømme omRøverdatter har et rykte de fleste bare kan drømme omRøverdatter har et rykte de fleste bare kan drømme omRøverdatter har et rykte de fleste bare kan drømme omRøverdatter har et rykte de fleste bare kan drømme omRøverdatter har et rykte de fleste bare kan drømme omRøverdatter har et rykte de fleste bare kan drømme omRøverdatter har et rykte de fleste bare kan drømme omRøverdatter har et rykte de fleste bare kan drømme omRøverdatter har et rykte de fleste bare kan drømme omRøverdatter har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Ankelstøvletter i en dyp blåfarge

Hvor høye hæler kan du ha da? En venninne hadde nettopp kjøpt noen råfine i mørkeblått semsket skinn, men det var nok litt hæler på dem. 5-7 cm gjetter jeg. Syns jeg så de på eurosko. De var i grunnen veldig din stil tror jeg. Enkle og uten dill-dall.

__________________
Vesla (02) og Lillesøster (09)

Er du alt for redd for døden, blir du redd for livet og
Freedom's just another word for nothing left to lose
Røverdatter er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 26-10-15, 18:53   #4
Filifjonka
Fortynnet
 
Filifjonka sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 27.212
Blogginnlegg: 297
Filifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Ankelstøvletter i en dyp blåfarge

5-7 er innafor. Tusen takk. Da skal jeg gå og se på Eurosko. Og uten dilldall glemte jeg å skrive, men du har helt rett.

Filifjonka er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 26-10-15, 18:54   #5
Teflona
audio, video, disco
 
Teflona sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2007
Innlegg: 8.420
Teflona har mye å være stolt avTeflona har mye å være stolt avTeflona har mye å være stolt avTeflona har mye å være stolt avTeflona har mye å være stolt avTeflona har mye å være stolt avTeflona har mye å være stolt avTeflona har mye å være stolt avTeflona har mye å være stolt avTeflona har mye å være stolt avTeflona har mye å være stolt av
Standard

Sv: Ankelstøvletter i en dyp blåfarge

http://www.brandos.no/76720-sandra-m-urban-navy.html
http://www.brandos.no/sue-4005-140-64-dk-blue.html

http://www.brandos.no/cezanne-tg-075ek1-blue.html Disse har jeg, veldig gode!

__________________

Hvordan staver man kjærlighet? sa Tussi.
Man staver ikke kjærlighet, man føler den, sa Brumm.
Teflona er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 26-10-15, 19:36   #6
Filifjonka
Fortynnet
 
Filifjonka sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 27.212
Blogginnlegg: 297
Filifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Ankelstøvletter i en dyp blåfarge

Hm, ser ut som blå er en lett farge å finne i år da! Jeg trodde det kanskje ville bli vanskelig å finne, men da får jeg starte med å ta meg en runde i butikkene og se. Takk for hjelpen!

Filifjonka er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 26-10-15, 20:16   #7
Robyn
⭐️⭐️⭐️
 
Robyn sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2008
Innlegg: 9.017
Blogginnlegg: 2
Robyn er kulere enn de flesteRobyn er kulere enn de flesteRobyn er kulere enn de flesteRobyn er kulere enn de flesteRobyn er kulere enn de flesteRobyn er kulere enn de flesteRobyn er kulere enn de flesteRobyn er kulere enn de flesteRobyn er kulere enn de flesteRobyn er kulere enn de flesteRobyn er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Ankelstøvletter i en dyp blåfarge

Jeg prøvde et par semsket på Bianco som var fine forrige uke. Ganske mørke. De var flate.

__________________
1996 & 2002
"Det har jeg aldri gjort før...
Så det tror jeg sikkert jeg kan klare..."
-Pippi
Robyn er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 26-10-15, 20:21   #8
nokon
Librocubicularist
 
nokon sin avatar
 
Medlem siden: Dec 2011
Innlegg: 13.518
Blogginnlegg: 174
nokon har et rykte de fleste bare kan drømme omnokon har et rykte de fleste bare kan drømme omnokon har et rykte de fleste bare kan drømme omnokon har et rykte de fleste bare kan drømme omnokon har et rykte de fleste bare kan drømme omnokon har et rykte de fleste bare kan drømme omnokon har et rykte de fleste bare kan drømme omnokon har et rykte de fleste bare kan drømme omnokon har et rykte de fleste bare kan drømme omnokon har et rykte de fleste bare kan drømme omnokon har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Ankelstøvletter i en dyp blåfarge

Eg har eit par frå Gabor som eg kjøpte i fjor vår. Eg finn ikkje heilt like, men dei likner på desse, bare med flat hæl. Veldig fine og gode å gå i, i ein djup blåfarge.

http://zln.do/1We8G5q

__________________

People who wonder whether the glass is half empty or half full miss the point.
The glass is refillable.
nokon er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 26-10-15, 20:55   #9
Che
Har tro på forbedring
 
Che sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Hvor: "Cuba"
Innlegg: 26.703
Blogginnlegg: 293
Che har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Ankelstøvletter i en dyp blåfarge

Jeg har noen semskede fra tamaris. Også helt flate.

__________________
Min signatur ™
Che er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 26-10-15, 20:57   #10
Filifjonka
Fortynnet
 
Filifjonka sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 27.212
Blogginnlegg: 297
Filifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Ankelstøvletter i en dyp blåfarge

De var fine nokon, men det står at de er svarte?

Filifjonka er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 27-10-15, 08:56   #11
Camomilla
Wooohhoooooo
 
Camomilla sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 11.176
Camomilla har mye å være stolt avCamomilla har mye å være stolt avCamomilla har mye å være stolt avCamomilla har mye å være stolt avCamomilla har mye å være stolt avCamomilla har mye å være stolt avCamomilla har mye å være stolt avCamomilla har mye å være stolt avCamomilla har mye å være stolt avCamomilla har mye å være stolt avCamomilla har mye å være stolt av
Standard

Sv: Ankelstøvletter i en dyp blåfarge

Disse har jeg, blå, sorte og turkise
Supergode å gå i

https://lillevinkelsko.no/skoletter/...a-00-sortgrønn

__________________
Propellen januar 2005
Camomilla er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 27-10-15, 08:56   #12
Camomilla
Wooohhoooooo
 
Camomilla sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 11.176
Camomilla har mye å være stolt avCamomilla har mye å være stolt avCamomilla har mye å være stolt avCamomilla har mye å være stolt avCamomilla har mye å være stolt avCamomilla har mye å være stolt avCamomilla har mye å være stolt avCamomilla har mye å være stolt avCamomilla har mye å være stolt avCamomilla har mye å være stolt avCamomilla har mye å være stolt av
Standard

Sv: Ankelstøvletter i en dyp blåfarge

Her har du også noen

https://www.zalando.no/tamaris-ankel...1n0ba-k11.html

__________________
Propellen januar 2005
Camomilla er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 27-10-15, 10:28   #13
Synnemor
Born to run
 
Synnemor sin avatar
 
Medlem siden: Nov 2009
Innlegg: 5.397
Synnemor er et navn som alle kjenner tilSynnemor er et navn som alle kjenner tilSynnemor er et navn som alle kjenner tilSynnemor er et navn som alle kjenner tilSynnemor er et navn som alle kjenner tilSynnemor er et navn som alle kjenner tilSynnemor er et navn som alle kjenner tilSynnemor er et navn som alle kjenner tilSynnemor er et navn som alle kjenner tilSynnemor er et navn som alle kjenner tilSynnemor er et navn som alle kjenner til
Standard

Sv: Ankelstøvletter i en dyp blåfarge

Jeg har ankelstøvletter fra Debbie i mørk blå semsket skinn som er kjempegode å gå i. Bruker dem veldig mye siden jeg ofte går i klær i denne fargen. De har relativt høy hæl, da. (Jeg kan egentlig ikke bruke hæler pga halluxer, men disse går faktisk.)

De er noen år gamle, så jeg vet ikke om de fortsatt er å få tak i. Helt enkle i formen med glidelås bak på hælen.

__________________
1999 2001 2004

Never underestimate the strength of a woman who runs 26,2 miles for fun.
Synnemor er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 28-10-15, 14:01   #14
nokon
Librocubicularist
 
nokon sin avatar
 
Medlem siden: Dec 2011
Innlegg: 13.518
Blogginnlegg: 174
nokon har et rykte de fleste bare kan drømme omnokon har et rykte de fleste bare kan drømme omnokon har et rykte de fleste bare kan drømme omnokon har et rykte de fleste bare kan drømme omnokon har et rykte de fleste bare kan drømme omnokon har et rykte de fleste bare kan drømme omnokon har et rykte de fleste bare kan drømme omnokon har et rykte de fleste bare kan drømme omnokon har et rykte de fleste bare kan drømme omnokon har et rykte de fleste bare kan drømme omnokon har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Ankelstøvletter i en dyp blåfarge

Opprinnelig lagt inn av Filifjonka, her.

De var fine nokon, men det står at de er svarte?

Ja, eg fann ikkje akkurat dei eg har. Eg har i ein mørk blåfarge, men same modell. Eg kjøpte dei på Zalando våren 2014, men fann ikkje dei same nå. Men eg tenkte å tipse om at Gabor i alle fall har (hatt) noko som passer godt til det du etterlyser. Det kan jo hende andre butikkar som fører Gabor har noko passande.

__________________

People who wonder whether the glass is half empty or half full miss the point.
The glass is refillable.
nokon er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 28-10-15, 21:46   #15
Filifjonka
Fortynnet
 
Filifjonka sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 27.212
Blogginnlegg: 297
Filifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Ankelstøvletter i en dyp blåfarge

Opprinnelig lagt inn av nokon, her.

Eg har eit par frå Gabor som eg kjøpte i fjor vår. Eg finn ikkje heilt like, men dei likner på desse, bare med flat hæl. Veldig fine og gode å gå i, i ein djup blåfarge.

http://zln.do/1We8G5q

Fargen heter ocean, og kommer opp når jeg søker på blå. Så da må de vel nesten være mørkeblå? Bestilte disse, blir spennende å se hvordan fargen er.

Filifjonka er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 28-10-15, 22:00   #16
nokon
Librocubicularist
 
nokon sin avatar
 
Medlem siden: Dec 2011
Innlegg: 13.518
Blogginnlegg: 174
nokon har et rykte de fleste bare kan drømme omnokon har et rykte de fleste bare kan drømme omnokon har et rykte de fleste bare kan drømme omnokon har et rykte de fleste bare kan drømme omnokon har et rykte de fleste bare kan drømme omnokon har et rykte de fleste bare kan drømme omnokon har et rykte de fleste bare kan drømme omnokon har et rykte de fleste bare kan drømme omnokon har et rykte de fleste bare kan drømme omnokon har et rykte de fleste bare kan drømme omnokon har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Ankelstøvletter i en dyp blåfarge

Opprinnelig lagt inn av Filifjonka, her.

Fargen heter ocean, og kommer opp når jeg søker på blå. Så da må de vel nesten være mørkeblå? Bestilte disse, blir spennende å se hvordan fargen er.

Du får rapportere! Zalando har heldigvis fine returordninger.

__________________

People who wonder whether the glass is half empty or half full miss the point.
The glass is refillable.
nokon er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 28-10-15, 22:27   #17
Filifjonka
Fortynnet
 
Filifjonka sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 27.212
Blogginnlegg: 297
Filifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Ankelstøvletter i en dyp blåfarge

Ja, det er jo gratis frakt og retur.

Filifjonka er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 02-11-15, 17:25   #18
Filifjonka
Fortynnet
 
Filifjonka sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 27.212
Blogginnlegg: 297
Filifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Ankelstøvletter i en dyp blåfarge

Hentet pakke i dag! Fargen er mørkemørkeblå og kan nok forveksles med svart, men den var fin sammen med de klærne jeg hadde tenkt på. Litt annerledes enn jeg så for meg, siden de har snøring, men de var veldig nette og fine, og gode på foten.

Filifjonka er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 02-11-15, 21:37   #19
M&M
Superduper
 
M&M sin avatar
 
Medlem siden: Apr 2008
Innlegg: 1.241
M&M imponerer mange og er sikkert smartM&M imponerer mange og er sikkert smartM&M imponerer mange og er sikkert smartM&M imponerer mange og er sikkert smartM&M imponerer mange og er sikkert smartM&M imponerer mange og er sikkert smartM&M imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Sv: Ankelstøvletter i en dyp blåfarge

Jeg kjøpte et par på Eurosko nå på lørdag. Mørkeblå, semsket, lav hel!
De hadde flere typer i blått!

__________________
M(-04)&M(-07)
M&M er ikke aktiv   Svar med sitat
Svar


Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum


Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 23:10.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Norsk: Lavkarbo.no | Selvrealisering.no
©2006 - 2015, Foreldreportalen.no