Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Hjem og utstyr

"Storhandel"

Hjem og utstyr Hus, hage, utstyr, design mm.

Svar
 
Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 21-05-10, 21:39   #1
Svanen
trenger lading
 
Svanen sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2007
Hvor: Oppland
Innlegg: 5.324
Blogginnlegg: 61
Svanen er et navn som alle kjenner tilSvanen er et navn som alle kjenner tilSvanen er et navn som alle kjenner tilSvanen er et navn som alle kjenner tilSvanen er et navn som alle kjenner tilSvanen er et navn som alle kjenner tilSvanen er et navn som alle kjenner tilSvanen er et navn som alle kjenner tilSvanen er et navn som alle kjenner tilSvanen er et navn som alle kjenner tilSvanen er et navn som alle kjenner til
Standard

"Storhandel"

Jeg mangler jo litt ting og tang etter at eksen har tatt sin del av ting i huset.

I dag skulle jeg se etter en enkel bokhylle i tre. Dårlig utvalg i furumøbler gitt Men med trehvite lister og dører i stua, så måtte det bli noe slikt:



Endte bare opp med én vond tommeltott, det er ikke så verst. Må nok tenke ut hva skal hvor der, men iallefall deilig å få bøkene og albumene opp fra gulvet.

Så litt etter noen småting til kjøkkenet, men så kom jeg over billige fat. Hadde bare 3 middagstallerkner nå (bortsett fra "fin-serviset" da) Så nå har jeg for første gangen i mitt liv flere enn 4 like hverdagstallerkner!

10 kr stykket, så da kjøpte jeg like godt 12 av hver jeg.

__________________
99, 00, 04, aug. 14
Svanen er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 21-05-10, 22:33   #2
Gerbera
Bør lage seg en tittel selv
 
Gerbera sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Hvor: Viken
Innlegg: 4.467
Gerbera er et navn som alle kjenner tilGerbera er et navn som alle kjenner tilGerbera er et navn som alle kjenner tilGerbera er et navn som alle kjenner tilGerbera er et navn som alle kjenner tilGerbera er et navn som alle kjenner tilGerbera er et navn som alle kjenner tilGerbera er et navn som alle kjenner tilGerbera er et navn som alle kjenner tilGerbera er et navn som alle kjenner tilGerbera er et navn som alle kjenner til
Standard

Sv: "Storhandel"

Gratulerer med storhandel, fint skap og servise, og bare vondt i en finger, det må jeg si er bonus.

Jeg er fremdeles grinete over at jeg og ekssamboer delte det fine kaffeserviset i to, og at jeg ikke heller tilbød han penger for det. 6 av hver er litt lite, og nå er det ikke i salg lenger.

__________________
To søte germini 05~07
Gerbera er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 21-05-10, 22:39   #3
Svanen
trenger lading
 
Svanen sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2007
Hvor: Oppland
Innlegg: 5.324
Blogginnlegg: 61
Svanen er et navn som alle kjenner tilSvanen er et navn som alle kjenner tilSvanen er et navn som alle kjenner tilSvanen er et navn som alle kjenner tilSvanen er et navn som alle kjenner tilSvanen er et navn som alle kjenner tilSvanen er et navn som alle kjenner tilSvanen er et navn som alle kjenner tilSvanen er et navn som alle kjenner tilSvanen er et navn som alle kjenner tilSvanen er et navn som alle kjenner til
Standard

Sv: "Storhandel"

Opprinnelig lagt inn av Gerbera, her.

Jeg er fremdeles grinete over at jeg og ekssamboer delte det fine kaffeserviset i to, og at jeg ikke heller tilbød han penger for det. 6 av hver er litt lite, og nå er det ikke i salg lenger.

Var det eneste "fornuftige" jeg fikk at av han. Jeg fikk fin-serviset, han hardangerbestikket...

__________________
99, 00, 04, aug. 14
Svanen er ikke aktiv   Svar med sitat
Svar


Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum


Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 16:57.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Norsk: Lavkarbo.no | Selvrealisering.no
©2006 - 2015, Foreldreportalen.no