Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Hjem og utstyr

Størrelse på vaskerom

Hjem og utstyr Hus, hage, utstyr, design mm.

Svar
 
Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 25-04-10, 21:21   #21
Veronal
Etylbarbital
 
Veronal sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 19.554
Veronal har et rykte de fleste bare kan drømme omVeronal har et rykte de fleste bare kan drømme omVeronal har et rykte de fleste bare kan drømme omVeronal har et rykte de fleste bare kan drømme omVeronal har et rykte de fleste bare kan drømme omVeronal har et rykte de fleste bare kan drømme omVeronal har et rykte de fleste bare kan drømme omVeronal har et rykte de fleste bare kan drømme omVeronal har et rykte de fleste bare kan drømme omVeronal har et rykte de fleste bare kan drømme omVeronal har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Størrelse på vaskerom

Opprinnelig lagt inn av Wix, her.

Litt usikker om det er her varmtvannsberederen blir, men vi skal i allefall ha noe teknisk rom til å styre varmepumpe/vannbårent varme-anlegg, sentralstøvsuger så det er vel naturlig at varmtvannsberederen blir sammen med dette andre.

Varmtvannsberederen blir nok i umiddelbar nærhet av vannbåren varme-anlegget. Dessuten kommer sikkert ventilasjonsanlegget også her.

Gled deg til teknisk rom. Det er veldig fint å samle slike bråkete og plasskrevende ting på et eget rom både av praktiske og estetiske hensyn.

Vi har utslagsvask på vaskerommet (i tillegg til vanlig håndvask på andre siden av rommet). Det er kjekt med en grovvask til å vaske sandete bukser og spyle støvler og andre skitne ting som man ikke har lyst til å bedrive i vasker som stort sett har ambisjoner om å være representative. (Slike ting burde selvfølgelig vært tatt utendørs med hageslangen, men det er ikke alltid man ser syn på det.)

__________________
Du har fått et møljetall. Vil du splitte eller herske?
Veronal er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 25-04-10, 21:32   #22
Floksa
can-jur
 
Floksa sin avatar
 
Medlem siden: May 2009
Hvor: Vinterland
Innlegg: 17.511
Blogginnlegg: 121
Floksa har et rykte de fleste bare kan drømme omFloksa har et rykte de fleste bare kan drømme omFloksa har et rykte de fleste bare kan drømme omFloksa har et rykte de fleste bare kan drømme omFloksa har et rykte de fleste bare kan drømme omFloksa har et rykte de fleste bare kan drømme omFloksa har et rykte de fleste bare kan drømme omFloksa har et rykte de fleste bare kan drømme omFloksa har et rykte de fleste bare kan drømme omFloksa har et rykte de fleste bare kan drømme omFloksa har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Størrelse på vaskerom

Opprinnelig lagt inn av Wix, her.

Hva skal man forresten med vask på vaskerommet? Ja det hørtes dumt ut, men jeg mener sånn a la kjøkkenvask, ser det er ganske vanlig på bildene fra leverandører.

Håndvask av ullklær, bløtlegging, skylling av tøybleier osv.
(evt til å kaste opp i når du er gravid og ikke tåler lukta av tøy....)

__________________
F-I-R-E

Bokhyllen er den stige, hvorved du bliver din overmanns lige - Henrik Wergeland
Floksa er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 25-04-10, 21:34   #23
maribo
Alltid like optimist
 
maribo sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Hvor: Orkdal
Innlegg: 2.603
maribo imponerer mange og er sikkert smartmaribo imponerer mange og er sikkert smartmaribo imponerer mange og er sikkert smartmaribo imponerer mange og er sikkert smartmaribo imponerer mange og er sikkert smartmaribo imponerer mange og er sikkert smartmaribo imponerer mange og er sikkert smartmaribo imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Sv: Størrelse på vaskerom

Vi har et lite vaskerom, ca 1,60*2,20 = 3,5 kvm.
Ikke imponerende stort, men det ligger nedi gangen - lur plassering.

Innpå vaskerommet har vi stålvask, vaskemaskin, tørketrommel, varmvannstank, skittentøysbokser til sortering, støveltørker, hyller og noen snorer til å tørke litt på....

Skulle gjerne hatt større...myyyye større! Antall kvm er ikke alltid det viktigste, men hvordan rommet er utnyttet er viktig!

__________________
Maribo og 3 tuller(00, 02, 06)
maribo er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 25-04-10, 21:44   #24
mkj
Off the map.
 
mkj sin avatar
 
Medlem siden: Apr 2008
Innlegg: 14.130
Blogginnlegg: 10
mkj har mye å være stolt avmkj har mye å være stolt avmkj har mye å være stolt avmkj har mye å være stolt avmkj har mye å være stolt avmkj har mye å være stolt avmkj har mye å være stolt avmkj har mye å være stolt avmkj har mye å være stolt avmkj har mye å være stolt avmkj har mye å være stolt av
Standard

Sv: Størrelse på vaskerom

Vanskelig å svare på hvor stort det bør være - du må nesten selv tenke igjennom hvilke funksjoner det skal romme.

Noen har det kun som et rent vaskerom og trenger kanskje i tillegg plass til å tørke og brette klær.

Mens andre har det også som et ekstra gjestebad. Eller som en slags bod i tillegg til vaskerom

Så jeg vil si at det kommer an på hvilken bruk, tenk igjennom hvor mye plass hver funksjon krever og planlegg størrelsen deretter. Men 9-10 kvm bør romme en god del i hvertfall hvis det planlegges godt.

__________________
røverunger 03 og 08
mkj er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 25-04-10, 23:07   #25
Dixie Diner
Nymotens gammeldags
 
Dixie Diner sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Stavanger
Innlegg: 43.980
Dixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Størrelse på vaskerom

Opprinnelig lagt inn av Wix, her.

Hva skal man forresten med vask på vaskerommet? Ja det hørtes dumt ut, men jeg mener sånn a la kjøkkenvask, ser det er ganske vanlig på bildene fra leverandører.

Vi har utslagsvask og den er uunnværlig, mest pga. at jeg må ha noe å tømme tørketrommelens vanntank i, samt spyle lofilter, skitne støvler osv, og ta vann i vaskebøtta og sånt når jeg skal vaske underetasjen. Greit å slippe å dra på vaskebøtte opp 1 og 2 etasjer.

__________________
I stepped on a cornflake, now I'm a cereal killer.
Dixie Diner er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 25-04-10, 23:10   #26
Anne C
Bør lage seg en tittel selv
 
Medlem siden: Sep 2007
Innlegg: 24.869
Anne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Størrelse på vaskerom

Et vaskerom UTEN vask virker veldig snodig for meg. Jeg skal i allefall ha det.

Anne C er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 25-04-10, 23:11   #27
Daisy
Trademark: Imperfection
 
Daisy sin avatar
 
Medlem siden: Feb 2008
Innlegg: 11.055
Daisy er kulere enn de flesteDaisy er kulere enn de flesteDaisy er kulere enn de flesteDaisy er kulere enn de flesteDaisy er kulere enn de flesteDaisy er kulere enn de flesteDaisy er kulere enn de flesteDaisy er kulere enn de flesteDaisy er kulere enn de flesteDaisy er kulere enn de flesteDaisy er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Størrelse på vaskerom

Opprinnelig lagt inn av Iset, her.

Vi har utslagsvask og den er uunnværlig, mest pga. at jeg må ha noe å tømme tørketrommelens vanntank i, samt spyle lofilter, skitne støvler osv, og ta vann i vaskebøtta og sånt når jeg skal vaske underetasjen. Greit å slippe å dra på vaskebøtte opp 1 og 2 etasjer.


Men hvis du kobler tørketrommelen på vannledning eller whatever E aldri får gjort men SKAL gjøre, så slipper du å tømme den. Og hvis du skal ha en grovdusj får du jo fylt vaskebøtte og lignende. Men ta en dusj med både spyler og en kran da.

__________________
Jeg skulle ønske jeg led av "flink pike syndrom"

Tre stk!
Daisy er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 25-04-10, 23:28   #28
Señora
Bør lage seg en tittel selv
 
Señora sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 7.714
Señora er kulere enn de flesteSeñora er kulere enn de flesteSeñora er kulere enn de flesteSeñora er kulere enn de flesteSeñora er kulere enn de flesteSeñora er kulere enn de flesteSeñora er kulere enn de flesteSeñora er kulere enn de flesteSeñora er kulere enn de flesteSeñora er kulere enn de flesteSeñora er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Størrelse på vaskerom

Vet ikke hvor stort vår er jeg, men ca. 6-7 m2 og det er alt for lite. Jeg har trødd inn to vaskemaskiner, tørketrommel (i høyden), utslagsvask, to vingetørkestativ, varmtvannstank, to baderomshøyskap og skotørker. Vi har også dør ut til garasjen, men den sperrer det ene tørkestativet.

Jeg ønsker meg minimum 15 m2 om jeg hadde fått velge.

Señora er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 25-04-10, 23:31   #29
Dixie Diner
Nymotens gammeldags
 
Dixie Diner sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Stavanger
Innlegg: 43.980
Dixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Størrelse på vaskerom

Opprinnelig lagt inn av Sybil, her.

Men hvis du kobler tørketrommelen på vannledning eller whatever E aldri får gjort men SKAL gjøre, så slipper du å tømme den. Og hvis du skal ha en grovdusj får du jo fylt vaskebøtte og lignende. Men ta en dusj med både spyler og en kran da.

Hø, kan man koble en kondenstrommel til en vannledning? Hvordan gjør man det? Kondenstanken stappes jo inn nede på trommelen og kan vel ikke kobles til noe? *domm*
Jeg har ikke dusj på vaskerommet. Dusjen/badekaret er 2 etasjer over vaskerommet.

__________________
I stepped on a cornflake, now I'm a cereal killer.
Dixie Diner er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 25-04-10, 23:35   #30
Daisy
Trademark: Imperfection
 
Daisy sin avatar
 
Medlem siden: Feb 2008
Innlegg: 11.055
Daisy er kulere enn de flesteDaisy er kulere enn de flesteDaisy er kulere enn de flesteDaisy er kulere enn de flesteDaisy er kulere enn de flesteDaisy er kulere enn de flesteDaisy er kulere enn de flesteDaisy er kulere enn de flesteDaisy er kulere enn de flesteDaisy er kulere enn de flesteDaisy er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Størrelse på vaskerom

Jeg aner ikke Iset, som sagt er det mannen sitt bord. Eneste jeg vet er at han alltid har sagt han SKAL ordne det!

__________________
Jeg skulle ønske jeg led av "flink pike syndrom"

Tre stk!
Daisy er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 25-04-10, 23:39   #31
Dixie Diner
Nymotens gammeldags
 
Dixie Diner sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Stavanger
Innlegg: 43.980
Dixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Størrelse på vaskerom

Spør ham, jeg hater å tømme den vanntanken hver gang. Men det er ingenting i forhold til den jækla lo-tanken som er oppfor, den som må spyles. ARGH. Skulle ønske jeg slapp den! Er det slikt lofilter-greie (snakker ikke om det i døren, det er jo ingen sak) på vanlige tørketromler også, eller bare på kondenstromler?

__________________
I stepped on a cornflake, now I'm a cereal killer.
Dixie Diner er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 25-04-10, 23:54   #32
Daisy
Trademark: Imperfection
 
Daisy sin avatar
 
Medlem siden: Feb 2008
Innlegg: 11.055
Daisy er kulere enn de flesteDaisy er kulere enn de flesteDaisy er kulere enn de flesteDaisy er kulere enn de flesteDaisy er kulere enn de flesteDaisy er kulere enn de flesteDaisy er kulere enn de flesteDaisy er kulere enn de flesteDaisy er kulere enn de flesteDaisy er kulere enn de flesteDaisy er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Størrelse på vaskerom

Er det ikke kondenstromler jeg har? Jeg tømmer ihvertfall ikke noe annet filter enn det i døren.

Om jeg burde er en annen sak

__________________
Jeg skulle ønske jeg led av "flink pike syndrom"

Tre stk!
Daisy er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 25-04-10, 23:56   #33
Dixie Diner
Nymotens gammeldags
 
Dixie Diner sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Stavanger
Innlegg: 43.980
Dixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Størrelse på vaskerom

Det skal være et slikt lofilter på alle. Ei venninne av meg visste ikke at det var det, trommelen hennes nektet plutselig å funke normalt (tørket dårlig), og jeg tipset henne om lofilteret, hun skylte det og vips - trommelen var som ny.
Husker en tråd her inne der mange faktisk ikke ante noe om dette filteret, skal se om jeg finner den. Det er UHYRE viktig å skylle det, opphopning av så mye lo kan være skikkelig brannfarlig. Min blir full etter 3-4 ganger. Det i døra samler jeg opp med hånda og kaster hver gang.

__________________
I stepped on a cornflake, now I'm a cereal killer.
Dixie Diner er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 25-04-10, 23:57   #34
Anne C
Bør lage seg en tittel selv
 
Medlem siden: Sep 2007
Innlegg: 24.869
Anne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Størrelse på vaskerom

Jeg tømmer ikke trommelen min, men det er sånn tank til oppsamling. Det er en slange som er koblet rett til sluket på en måte. Men jeg vil likevel ha utslagsvask. Det skal ikke være dusj eller do der, det er i naborommet.

Anne C er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 26-04-10, 00:01   #35
Dixie Diner
Nymotens gammeldags
 
Dixie Diner sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Stavanger
Innlegg: 43.980
Dixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Størrelse på vaskerom

Fant noen tråder om det:

http://www.foreldreportalen.no/forum...ght=lofilteret

http://www.foreldreportalen.no/forum...ght=lofilteret

http://www.foreldreportalen.no/forum...ght=lofilteret

__________________
I stepped on a cornflake, now I'm a cereal killer.
Dixie Diner er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 26-04-10, 00:45   #36
Mams
er grønn og fin.
 
Mams sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Hvor: Akershus
Innlegg: 13.044
Blogginnlegg: 8
Mams har en fantastisk fremtidMams har en fantastisk fremtidMams har en fantastisk fremtidMams har en fantastisk fremtidMams har en fantastisk fremtidMams har en fantastisk fremtidMams har en fantastisk fremtidMams har en fantastisk fremtidMams har en fantastisk fremtidMams har en fantastisk fremtidMams har en fantastisk fremtid
Standard

Sv: Størrelse på vaskerom

Jeg er jammen ikke sikker på hvor stort mitt vaskerom er.
Men rundt 6-8 kvadrat vil jeg tro.
Jeg har 3 dører inn på rommet som selvsagt tar plass, men ellers er det vaskemaskin, tørketrommel, utslagsvask og varmtvannstank der.
I tillegg har jeg 4 skittentøy baljer og kom på at jeg har et høyskap der inne også.

__________________
Hvordan hybelkaniner formerer seg? De bestøver hverandre selvsagt.
Mams er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 26-04-10, 07:36   #37
Wix
Skal rømme
 
Wix sin avatar
 
Medlem siden: Jan 2008
Innlegg: 5.489
Blogginnlegg: 40
Wix er et navn som alle kjenner tilWix er et navn som alle kjenner tilWix er et navn som alle kjenner tilWix er et navn som alle kjenner tilWix er et navn som alle kjenner tilWix er et navn som alle kjenner tilWix er et navn som alle kjenner tilWix er et navn som alle kjenner tilWix er et navn som alle kjenner tilWix er et navn som alle kjenner tilWix er et navn som alle kjenner til
Standard

Sv: Størrelse på vaskerom

Opprinnelig lagt inn av Sybil, her.

Er det ikke kondenstromler jeg har? Jeg tømmer ihvertfall ikke noe annet filter enn det i døren.

Om jeg burde er en annen sak

Mange kondenstromler har slange så man kan koble det rett i avløpet. Verdt å sjekke om man har det for det er utrolig irriterende å løpe og tømme den pipende greia hele tida.

__________________
Jente, des 06
Gutt, april 08
Wix er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 26-04-10, 07:49   #38
Dixie Diner
Nymotens gammeldags
 
Dixie Diner sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Stavanger
Innlegg: 43.980
Dixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Størrelse på vaskerom

Jeg synes ikke det er såå gale å tømme det, den tømmes når trommelen er ferdig, og da tar jeg den bare rett ut, tømmer i vasken rett ved siden av og stapper rett inn igjen, tar ca. 5 sekunder maks. MYE verre med dette lofilteret, jeg blir sinnsyk! Hvis det ikke er slikt lofilter på vanlige tørketromler vurderer jeg å skaffe meg en slik altså. Synes det er så greit å bare tømme det i døren, det som må spyles tetter jo igjen vasken og alt i tillegg til at det er så kronglete å spyle det når det er hakket høyere enn kranen, så jeg må vrikke det under og sånt.

__________________
I stepped on a cornflake, now I'm a cereal killer.
Dixie Diner er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 26-04-10, 08:32   #39
Daisy
Trademark: Imperfection
 
Daisy sin avatar
 
Medlem siden: Feb 2008
Innlegg: 11.055
Daisy er kulere enn de flesteDaisy er kulere enn de flesteDaisy er kulere enn de flesteDaisy er kulere enn de flesteDaisy er kulere enn de flesteDaisy er kulere enn de flesteDaisy er kulere enn de flesteDaisy er kulere enn de flesteDaisy er kulere enn de flesteDaisy er kulere enn de flesteDaisy er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Størrelse på vaskerom

Det høres stress ut. Håper jeg ikke har et sånt ignorert filter.

__________________
Jeg skulle ønske jeg led av "flink pike syndrom"

Tre stk!
Daisy er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 26-04-10, 09:14   #40
mkj
Off the map.
 
mkj sin avatar
 
Medlem siden: Apr 2008
Innlegg: 14.130
Blogginnlegg: 10
mkj har mye å være stolt avmkj har mye å være stolt avmkj har mye å være stolt avmkj har mye å være stolt avmkj har mye å være stolt avmkj har mye å være stolt avmkj har mye å være stolt avmkj har mye å være stolt avmkj har mye å være stolt avmkj har mye å være stolt avmkj har mye å være stolt av
Standard

Sv: Størrelse på vaskerom

Iset gjør du dette HVER gang? Jeg renser filteret i døra og tømmer vannet. Resten går jeg over en gang i blant.

__________________
røverunger 03 og 08
mkj er ikke aktiv   Svar med sitat
Svar


Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum


Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 14:59.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Norsk: Lavkarbo.no | Selvrealisering.no
©2006 - 2015, Foreldreportalen.no