Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Generell diskusjon

Gruffetråden #2

Generell diskusjon Forum for generell diskusjon av temaer som ikke passer inn under andre kategorier.

Lukket tråd
 
Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 25-12-18, 22:25   #801
-ea-
heimføing
 
-ea- sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Heime
Innlegg: 15.476
Blogginnlegg: 179
-ea- har et rykte de fleste bare kan drømme om-ea- har et rykte de fleste bare kan drømme om-ea- har et rykte de fleste bare kan drømme om-ea- har et rykte de fleste bare kan drømme om-ea- har et rykte de fleste bare kan drømme om-ea- har et rykte de fleste bare kan drømme om-ea- har et rykte de fleste bare kan drømme om-ea- har et rykte de fleste bare kan drømme om-ea- har et rykte de fleste bare kan drømme om-ea- har et rykte de fleste bare kan drømme om-ea- har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Gruffetråden #2

Vet ikke om "maskinkyr" takler håndmelking. Dessuten skal det kjøles ned raskt. Aggregat?

-ea- er ikke aktiv  
Gammel 25-12-18, 23:04   #802
star
bits and pieces
 
star sin avatar
 
Medlem siden: Mar 2010
Hvor: innlandet
Innlegg: 14.003
Blogginnlegg: 228
star er et navn som alle kjenner tilstar er et navn som alle kjenner tilstar er et navn som alle kjenner tilstar er et navn som alle kjenner tilstar er et navn som alle kjenner tilstar er et navn som alle kjenner tilstar er et navn som alle kjenner tilstar er et navn som alle kjenner tilstar er et navn som alle kjenner tilstar er et navn som alle kjenner tilstar er et navn som alle kjenner til
Standard

Sv: Gruffetråden #2

Opprinnelig lagt inn av Maverick, her.

Prøv 1G Paracet (samtidig) drukket ned med koffein, star. (... men ikke med det første, hvis du allerede har 600 mg i deg.)

Har prøvd både Paralen og 1G skylt ned med cola. Det som ikke hjalp var en lyd jeg ikke først skjønte om jeg hørte eller innbilte meg. Hørtes ut som svak morse. Slo av alt, til og med modem, ruter og TV boksen. Ble ikke borte og bare hørlig i stua. Etter en stund kom jeg på å åpne terrassedøra for å sjekke om det var undertrykk i leiligheta. Lyden ble borte. Tror ikke mamma fikk lukka døra ordentlig tidligere i dag.
Nå er jeg kvalm for har ikke fått i meg mat, noe som heller ikke hjelper på hodepina.

__________________
Gutta 2005 og 2007
star er ikke aktiv  
Gammel 25-12-18, 23:04   #803
Floksa
can-jur
 
Floksa sin avatar
 
Medlem siden: May 2009
Hvor: Vinterland
Innlegg: 17.509
Blogginnlegg: 121
Floksa har et rykte de fleste bare kan drømme omFloksa har et rykte de fleste bare kan drømme omFloksa har et rykte de fleste bare kan drømme omFloksa har et rykte de fleste bare kan drømme omFloksa har et rykte de fleste bare kan drømme omFloksa har et rykte de fleste bare kan drømme omFloksa har et rykte de fleste bare kan drømme omFloksa har et rykte de fleste bare kan drømme omFloksa har et rykte de fleste bare kan drømme omFloksa har et rykte de fleste bare kan drømme omFloksa har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Gruffetråden #2

Opprinnelig lagt inn av Strå, her.

Au og æsj. Stakkars kyr og dere. Manuell melking? Såre hender?


Dagens kyr er ikke laget for håndmelking. Det ville tatt mange, mange timer.

Opprinnelig lagt inn av -ea-, her.

Vet ikke om "maskinkyr" takler håndmelking. Dessuten skal det kjøles ned raskt. Aggregat?

Vi har nødstrømsaggregat ja. Men det er litt prakk å finne det fram og montere på. Strømmen kom tilbake akkurat da vi reiste oss for å fikse det

__________________
F-I-R-E

Bokhyllen er den stige, hvorved du bliver din overmanns lige - Henrik Wergeland
Floksa er ikke aktiv  
Gammel 26-12-18, 08:36   #804
trøtt
ekstremt trøtt
 
trøtt sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Innlegg: 10.716
Blogginnlegg: 30
trøtt er kulere enn de flestetrøtt er kulere enn de flestetrøtt er kulere enn de flestetrøtt er kulere enn de flestetrøtt er kulere enn de flestetrøtt er kulere enn de flestetrøtt er kulere enn de flestetrøtt er kulere enn de flestetrøtt er kulere enn de flestetrøtt er kulere enn de flestetrøtt er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Gruffetråden #2

Naboen som festet hele forbanna natta.
Jeg la meg tidlig i går for jeg var totalt utslitt, men siste gang jeg så på klokka var den 4.

Jeg skal si ifra i dag at det ikke er greit. Vurderer å ringe på nå så de kan se hvordan det er å ikke få sove.

__________________
Selv om hjemmet er stedet der du kan slappe av og være deg selv, betyr ikke det at du kan misbruke kjærligheten og hengivenheten andre familiemedlemmer føler for deg.
trøtt er ikke aktiv  
Gammel 26-12-18, 13:30   #805
Syrinx
koko
 
Syrinx sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2010
Hvor: Ålesund
Innlegg: 9.028
Blogginnlegg: 39
Syrinx har mye å være stolt avSyrinx har mye å være stolt avSyrinx har mye å være stolt avSyrinx har mye å være stolt avSyrinx har mye å være stolt avSyrinx har mye å være stolt avSyrinx har mye å være stolt avSyrinx har mye å være stolt avSyrinx har mye å være stolt avSyrinx har mye å være stolt avSyrinx har mye å være stolt av
Standard

Sv: Gruffetråden #2

Mamma sitt behov for å fortelle at jeg ikke er god nok husmor, eller god nok til noe som helst egentlig.

__________________
Dårlige vitser har også livets rett.
Syrinx er ikke aktiv  
Gammel 26-12-18, 13:44   #806
Isprinsessen
Vinter
 
Isprinsessen sin avatar
 
Medlem siden: Mar 2009
Innlegg: 3.814
Isprinsessen er virkelig godt liktIsprinsessen er virkelig godt liktIsprinsessen er virkelig godt liktIsprinsessen er virkelig godt liktIsprinsessen er virkelig godt liktIsprinsessen er virkelig godt liktIsprinsessen er virkelig godt liktIsprinsessen er virkelig godt liktIsprinsessen er virkelig godt likt
Standard

Sv: Gruffetråden #2

Fått omgangssyke i julegave. Er irritert for at de vi var invitert til på julaften ikke kunne si i fra at andre gjester var syke lillejulaften og fortsatt formiddagen på julaften. Da hadde jeg valgt å feire julaften hjemme istedenfor å dra dit. Og det er selvfølgelig jeg som er den hysteriske... vel når man har andre til som gjør at omgansyle fører til store smerter så vil jeg helst unngå å få det.

Isprinsessen er ikke aktiv  
Gammel 26-12-18, 14:53   #807
Billa
Usedvanlig begavet
 
Billa sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Hvor: Telemark
Innlegg: 8.068
Billa har et rykte de fleste bare kan drømme omBilla har et rykte de fleste bare kan drømme omBilla har et rykte de fleste bare kan drømme omBilla har et rykte de fleste bare kan drømme omBilla har et rykte de fleste bare kan drømme omBilla har et rykte de fleste bare kan drømme omBilla har et rykte de fleste bare kan drømme omBilla har et rykte de fleste bare kan drømme omBilla har et rykte de fleste bare kan drømme omBilla har et rykte de fleste bare kan drømme omBilla har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Gruffetråden #2

At jeg egentlig bare ønsker å være hjemme når vi har takket ja til å dra bort.

__________________
Mvh Billa
***If you bungle raising your children, I don't think whatever else you do well matters very much*** Jacqueline Kennedy Onassis
Billa er ikke aktiv  
Gammel 26-12-18, 15:14   #808
Fersken
Tatt på
 
Fersken sin avatar
 
Medlem siden: Apr 2007
Hvor: Andre etasje
Innlegg: 8.402
Blogginnlegg: 127
Fersken er kulere enn de flesteFersken er kulere enn de flesteFersken er kulere enn de flesteFersken er kulere enn de flesteFersken er kulere enn de flesteFersken er kulere enn de flesteFersken er kulere enn de flesteFersken er kulere enn de flesteFersken er kulere enn de flesteFersken er kulere enn de flesteFersken er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Gruffetråden #2

Jeg tror jeg har fått slimposebetennenelse i hofta. Det er i alle fall vondt nedover lårmuskelen og jeg får ikke til å sitte slik jeg liker.

__________________
Pie (2007) og Gut (2010)
Fersken er ikke aktiv  
Gammel 26-12-18, 16:11   #809
Teflona
audio, video, disco
 
Teflona sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2007
Innlegg: 8.414
Teflona har mye å være stolt avTeflona har mye å være stolt avTeflona har mye å være stolt avTeflona har mye å være stolt avTeflona har mye å være stolt avTeflona har mye å være stolt avTeflona har mye å være stolt avTeflona har mye å være stolt avTeflona har mye å være stolt avTeflona har mye å være stolt avTeflona har mye å være stolt av
Standard

Sv: Gruffetråden #2

Syrinx; Det er kjipt. Men du vet at hun ikke har rett.

__________________

Hvordan staver man kjærlighet? sa Tussi.
Man staver ikke kjærlighet, man føler den, sa Brumm.
Teflona er ikke aktiv  
Gammel 26-12-18, 16:31   #810
Pappalille
Tøff
 
Pappalille sin avatar
 
Medlem siden: Dec 2008
Innlegg: 4.977
Blogginnlegg: 55
Pappalille har mye å være stolt avPappalille har mye å være stolt avPappalille har mye å være stolt avPappalille har mye å være stolt avPappalille har mye å være stolt avPappalille har mye å være stolt avPappalille har mye å være stolt avPappalille har mye å være stolt avPappalille har mye å være stolt avPappalille har mye å være stolt avPappalille har mye å være stolt av
Standard

Sv: Gruffetråden #2

Idioter. Generelt og spesielt.

__________________
This isn't life in the fast lane, it's life in the oncoming traffic.

Terry Pratchett
Pappalille er ikke aktiv  
Gammel 26-12-18, 17:10   #811
Nera
Pandemonium
 
Nera sin avatar
 
Medlem siden: Dec 2008
Innlegg: 6.993
Nera er et navn som alle kjenner tilNera er et navn som alle kjenner tilNera er et navn som alle kjenner tilNera er et navn som alle kjenner tilNera er et navn som alle kjenner tilNera er et navn som alle kjenner tilNera er et navn som alle kjenner tilNera er et navn som alle kjenner tilNera er et navn som alle kjenner tilNera er et navn som alle kjenner tilNera er et navn som alle kjenner til
Standard

Sv: Gruffetråden #2

Syrin, fy for en mor

Jeg gruffer over menn med 12-timersvakter tre dager på rad. Den ene har han tatt på seg frivillig, og den sammenfaller med fotballturnering for minsten.

__________________
There's a fine line between wrong and visionary. Unfortunately, you have to be a visionary to see it.
2009 2012
Nera er ikke aktiv  
Gammel 26-12-18, 17:12   #812
Millen
Klare sjøl
 
Millen sin avatar
 
Medlem siden: Apr 2007
Hvor: Oslo
Innlegg: 20.712
Millen har mye å være stolt avMillen har mye å være stolt avMillen har mye å være stolt avMillen har mye å være stolt avMillen har mye å være stolt avMillen har mye å være stolt avMillen har mye å være stolt avMillen har mye å være stolt avMillen har mye å være stolt avMillen har mye å være stolt avMillen har mye å være stolt av
Standard

Sv: Gruffetråden #2

Hentet posten isted da jeg var ute og der lå kalenderene fra Foto Knudsen som er akkurat sånn jeg ikke liker og ikke vil ha de. Så nå er jeg sur. Neste år for jeg vel gjøre det sjæl så det blir riktig.
Jeg liker ikke gi bort ting jeg er misfornøyd med, men gidder ikke bruke mer penger på ny kalender.

__________________
Storesøster- 06
Lillebror- 10
Lillesøster -13
Millen er ikke aktiv  
Gammel 26-12-18, 19:22   #813
Timar
Bør lage seg en tittel selv
 
Timar sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2009
Hvor: Sentralt
Innlegg: 10.446
Blogginnlegg: 56
Timar er kulere enn de flesteTimar er kulere enn de flesteTimar er kulere enn de flesteTimar er kulere enn de flesteTimar er kulere enn de flesteTimar er kulere enn de flesteTimar er kulere enn de flesteTimar er kulere enn de flesteTimar er kulere enn de flesteTimar er kulere enn de flesteTimar er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Gruffetråden #2

Opprinnelig lagt inn av Millen, her.

Hentet posten isted da jeg var ute og der lå kalenderene fra Foto Knudsen som er akkurat sånn jeg ikke liker og ikke vil ha de. Så nå er jeg sur. Neste år for jeg vel gjøre det sjæl så det blir riktig.
Jeg liker ikke gi bort ting jeg er misfornøyd med, men gidder ikke bruke mer penger på ny kalender.

De har ikke fornøyd-garanti, Millen? Verdt å si fra at du ikke er fornøyd, ihvertfall.

Syrinx, det høres fryktelig tøft ut.

Timar er ikke aktiv  
Gammel 26-12-18, 21:37   #814
Plingo
Erfaren
 
Medlem siden: Aug 2010
Innlegg: 916
Plingo er populærPlingo er populærPlingo er populærPlingo er populær
Standard

Sv: Gruffetråden #2

Irriterer meg over utlånte babyting, som fortsatt ikke er levert tilbake, selv om terminen nærmer seg med stormskritt.

Plingo er ikke aktiv  
Gammel 27-12-18, 00:11   #815
Millen
Klare sjøl
 
Millen sin avatar
 
Medlem siden: Apr 2007
Hvor: Oslo
Innlegg: 20.712
Millen har mye å være stolt avMillen har mye å være stolt avMillen har mye å være stolt avMillen har mye å være stolt avMillen har mye å være stolt avMillen har mye å være stolt avMillen har mye å være stolt avMillen har mye å være stolt avMillen har mye å være stolt avMillen har mye å være stolt avMillen har mye å være stolt av
Standard

Sv: Gruffetråden #2

Opprinnelig lagt inn av Timar, her.

De har ikke fornøyd-garanti, Millen? Verdt å si fra at du ikke er fornøyd, ihvertfall.
.


Kan sjekke ut, men tror egentlig det er mannen som har gjort feil.

__________________
Storesøster- 06
Lillebror- 10
Lillesøster -13
Millen er ikke aktiv  
Gammel 27-12-18, 00:40   #816
millact
Bør lage seg en tittel selv
 
Medlem siden: Mar 2008
Innlegg: 51.390
millact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtid
Standard

Sv: Gruffetråden #2

Opprinnelig lagt inn av Plingo, her.

Irriterer meg over utlånte babyting, som fortsatt ikke er levert tilbake, selv om terminen nærmer seg med stormskritt.

Kanskje du må ta noen telefoner og si dere trenger at tingene returneres nå?

__________________
05 og 08
millact er ikke aktiv  
Gammel 27-12-18, 08:34   #817
Ellisiv
Bør lage seg en tittel selv
 
Ellisiv sin avatar
 
Medlem siden: Mar 2012
Hvor: Rogaland
Innlegg: 1.356
Ellisiv imponerer mange og er sikkert smartEllisiv imponerer mange og er sikkert smartEllisiv imponerer mange og er sikkert smartEllisiv imponerer mange og er sikkert smartEllisiv imponerer mange og er sikkert smartEllisiv imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Sv: Gruffetråden #2

Mannen har bestilt elektriker til kl 08 når jeg har fri. Og “glemte” at elektrikeren må inn i boden bak soverommet vårt. Så jeg må stå opp. Nå. På fridagen min. Hrmf.

__________________
Ellisiv

2 jenter, -02 og -04
Ellisiv er ikke aktiv  
Gammel 27-12-18, 13:04   #818
Polyanna
Yes, we can!!
 
Polyanna sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 51.135
Blogginnlegg: 199
Polyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Gruffetråden #2

Pms.

Pleier ikke være så plaget, men tror jule-koko-banana-kosthold gjør at det blir verre. Bah.

__________________
Feilen med verden er at de dumme er så skråsikre på alt - og de kloke så fulle av tvil. Bertrand Russel
Polyanna er ikke aktiv  
Gammel 27-12-18, 13:48   #819
Nabojenta
#1
 
Nabojenta sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 7.649
Blogginnlegg: 99
Nabojenta har et rykte de fleste bare kan drømme omNabojenta har et rykte de fleste bare kan drømme omNabojenta har et rykte de fleste bare kan drømme omNabojenta har et rykte de fleste bare kan drømme omNabojenta har et rykte de fleste bare kan drømme omNabojenta har et rykte de fleste bare kan drømme omNabojenta har et rykte de fleste bare kan drømme omNabojenta har et rykte de fleste bare kan drømme omNabojenta har et rykte de fleste bare kan drømme omNabojenta har et rykte de fleste bare kan drømme omNabojenta har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Gruffetråden #2

Opprinnelig lagt inn av Polyanna, her.

Pms.

Pleier ikke være så plaget, men tror jule-koko-banana-kosthold gjør at det blir verre. Bah.

Skriver under på denne. Eller, lillejulaften, den var helt horribel. Stakkars eldstesønnen som fikk møte den verste trollkjerringa nå som han er hjemme på juleferie. Mensen har kommet nå, så da er alt gull og grønne skoger igjen.

__________________
Nabojenta er ikke aktiv  
Gammel 27-12-18, 18:44   #820
star
bits and pieces
 
star sin avatar
 
Medlem siden: Mar 2010
Hvor: innlandet
Innlegg: 14.003
Blogginnlegg: 228
star er et navn som alle kjenner tilstar er et navn som alle kjenner tilstar er et navn som alle kjenner tilstar er et navn som alle kjenner tilstar er et navn som alle kjenner tilstar er et navn som alle kjenner tilstar er et navn som alle kjenner tilstar er et navn som alle kjenner tilstar er et navn som alle kjenner tilstar er et navn som alle kjenner tilstar er et navn som alle kjenner til
Standard

Sv: Gruffetråden #2

Ingen til å massere beina mine.

__________________
Gutta 2005 og 2007
star er ikke aktiv  
Lukket tråd


Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum


Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 05:25.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Norsk: Lavkarbo.no | Selvrealisering.no
©2006 - 2015, Foreldreportalen.no