Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Generell diskusjon

Hva har du ledd av i dag?

Generell diskusjon Forum for generell diskusjon av temaer som ikke passer inn under andre kategorier.

Svar
 
Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 27-10-22, 21:53   #21
polarjenta
Tittel og tittel....
 
polarjenta sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Vesterålen
Innlegg: 21.514
Blogginnlegg: 66
polarjenta har mye å være stolt avpolarjenta har mye å være stolt avpolarjenta har mye å være stolt avpolarjenta har mye å være stolt avpolarjenta har mye å være stolt avpolarjenta har mye å være stolt avpolarjenta har mye å være stolt avpolarjenta har mye å være stolt avpolarjenta har mye å være stolt avpolarjenta har mye å være stolt avpolarjenta har mye å være stolt av
Standard

Sv: Hva har du ledd av i dag?

Opprinnelig lagt inn av Timar, her.

Jeg ler av den norske. Hvor finner du den engelske versjonen?

På discovery +den også.

__________________
Nå også med avatar
polarjenta er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 01-11-22, 21:58   #22
frukt
finner ut av mye
 
frukt sin avatar
 
Medlem siden: Mar 2013
Innlegg: 24.187
Blogginnlegg: 261
frukt har mye å være stolt avfrukt har mye å være stolt avfrukt har mye å være stolt avfrukt har mye å være stolt avfrukt har mye å være stolt avfrukt har mye å være stolt avfrukt har mye å være stolt avfrukt har mye å være stolt avfrukt har mye å være stolt avfrukt har mye å være stolt avfrukt har mye å være stolt av
Standard

Sv: Hva har du ledd av i dag?

Bloopers er gøy.

https://www.facebook.com/djshamrock/...9065581634540/

frukt er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 01-11-22, 22:08   #23
Stompa
50 & somewhat fab
 
Stompa sin avatar
 
Medlem siden: Nov 2006
Hvor: Nordpå
Innlegg: 15.004
Stompa har en fantastisk fremtidStompa har en fantastisk fremtidStompa har en fantastisk fremtidStompa har en fantastisk fremtidStompa har en fantastisk fremtidStompa har en fantastisk fremtidStompa har en fantastisk fremtidStompa har en fantastisk fremtidStompa har en fantastisk fremtidStompa har en fantastisk fremtidStompa har en fantastisk fremtid
Standard

Sv: Hva har du ledd av i dag?

Jeg har ledd av Riksteatrets Peer Gynt. Og litt av elevene mine, som satt med bakoversveis og holdt seg fast i setene gjennom hele forestillinga.

__________________
2001 og 2001
Stompa er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 01-11-22, 22:23   #24
Syrinx
koko
 
Syrinx sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2010
Hvor: Ålesund
Innlegg: 9.038
Blogginnlegg: 39
Syrinx har mye å være stolt avSyrinx har mye å være stolt avSyrinx har mye å være stolt avSyrinx har mye å være stolt avSyrinx har mye å være stolt avSyrinx har mye å være stolt avSyrinx har mye å være stolt avSyrinx har mye å være stolt avSyrinx har mye å være stolt avSyrinx har mye å være stolt avSyrinx har mye å være stolt av
Standard

Sv: Hva har du ledd av i dag?

Opprinnelig lagt inn av Stompa, her.

Jeg har ledd av Riksteatrets Peer Gynt. Og litt av elevene mine, som satt med bakoversveis og holdt seg fast i setene gjennom hele forestillinga.

Anders Baasmo som Peer? Så den da de var her i byen. En forrykende forestilling!

__________________
Dårlige vitser har også livets rett.
Syrinx er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 03-11-22, 18:07   #25
My
Semiaktiv
 
My sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Trondheim
Innlegg: 28.462
My har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Hva har du ledd av i dag?

Opprinnelig lagt inn av Primrose, her.

Det er en video som sirkulerer nå før Halloween av en hund kledd ut som en svær edderkopp. Bare å google dog dressed as spider. Fantastisk!!

Ja, den så jeg også, den var herlig!

Jeg lo av bildet av James Hetfield utkledt som Eddie Munson på Halloween.

__________________
µ 05 07 07
My er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 10-11-22, 21:55   #26
Syrinx
koko
 
Syrinx sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2010
Hvor: Ålesund
Innlegg: 9.038
Blogginnlegg: 39
Syrinx har mye å være stolt avSyrinx har mye å være stolt avSyrinx har mye å være stolt avSyrinx har mye å være stolt avSyrinx har mye å være stolt avSyrinx har mye å være stolt avSyrinx har mye å være stolt avSyrinx har mye å være stolt avSyrinx har mye å være stolt avSyrinx har mye å være stolt avSyrinx har mye å være stolt av
Standard

Sv: Hva har du ledd av i dag?

Jeg har ledd av meg selv. Det slo ned en aldri så liten tanke om at jeg kanskje skulle strikket meg et sjal til vinteren. Søkte opp strikke sjal nybegynner og skjønner virkelig null og ingenting av det som kommer opp. Ikke har jeg egentlig interesse for å lære meg å strikke heller.

__________________
Dårlige vitser har også livets rett.
Syrinx er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 10-11-22, 22:27   #27
Magica
søt
 
Magica sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 12.121
Magica har mye å være stolt avMagica har mye å være stolt avMagica har mye å være stolt avMagica har mye å være stolt avMagica har mye å være stolt avMagica har mye å være stolt avMagica har mye å være stolt avMagica har mye å være stolt avMagica har mye å være stolt avMagica har mye å være stolt avMagica har mye å være stolt av
Standard

Sv: Hva har du ledd av i dag?

Opprinnelig lagt inn av Syrinx, her.

Jeg har ledd av meg selv. Det slo ned en aldri så liten tanke om at jeg kanskje skulle strikket meg et sjal til vinteren. Søkte opp strikke sjal nybegynner og skjønner virkelig null og ingenting av det som kommer opp. Ikke har jeg egentlig interesse for å lære meg å strikke heller.

Det er enklere å hekle sjal. Prøvd det?

__________________
2001 - 2003 - 2014
Magica er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 10-11-22, 22:31   #28
Syrinx
koko
 
Syrinx sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2010
Hvor: Ålesund
Innlegg: 9.038
Blogginnlegg: 39
Syrinx har mye å være stolt avSyrinx har mye å være stolt avSyrinx har mye å være stolt avSyrinx har mye å være stolt avSyrinx har mye å være stolt avSyrinx har mye å være stolt avSyrinx har mye å være stolt avSyrinx har mye å være stolt avSyrinx har mye å være stolt avSyrinx har mye å være stolt avSyrinx har mye å være stolt av
Standard

Sv: Hva har du ledd av i dag?

Opprinnelig lagt inn av Magica, her.

Det er enklere å hekle sjal. Prøvd det?

Søker jeg opp en oppskrift i fullt alvor blir det nok kveldens andre latter.

__________________
Dårlige vitser har også livets rett.
Syrinx er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 11-11-22, 01:23   #29
Taien
lettere utlada
 
Taien sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2009
Hvor: Rogaland
Innlegg: 8.032
Blogginnlegg: 272
Taien er kulere enn de flesteTaien er kulere enn de flesteTaien er kulere enn de flesteTaien er kulere enn de flesteTaien er kulere enn de flesteTaien er kulere enn de flesteTaien er kulere enn de flesteTaien er kulere enn de flesteTaien er kulere enn de flesteTaien er kulere enn de flesteTaien er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Hva har du ledd av i dag?

Opprinnelig lagt inn av Syrinx, her.

Søker jeg opp en oppskrift i fullt alvor blir det nok kveldens andre latter.

Nei det er superenkelt! Tro meg! Kan jeg hekle sjal kan alle!!

__________________
Tvillinggutter 2010
Taien er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 15-11-22, 16:48   #30
millact
Bør lage seg en tittel selv
 
Medlem siden: Mar 2008
Innlegg: 51.409
millact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtid
Standard

Sv: Hva har du ledd av i dag?

En kollega hadde med VR briller på jobb, så jeg har trent og kjørt berg-og-dalbane.

__________________
05 og 08
millact er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 16-11-22, 11:24   #31
Polyanna
Yes, we can!!
 
Polyanna sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 51.141
Blogginnlegg: 199
Polyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Hva har du ledd av i dag?

I går lo jeg av en litt tøff ungdomsgjeng som gikk foran meg. Sånne som dunker i hverandre og skråler litt og tøffer seg litt vs hverandre.

Og så fløy det opp en due ut av grøften like foran dem, og de hylte og skvatt som en flokk pene frøkner.

Det lo jeg fælt av.

__________________
Feilen med verden er at de dumme er så skråsikre på alt - og de kloke så fulle av tvil. Bertrand Russel
Polyanna er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 16-11-22, 11:27   #32
Tjorven
ej ikke møjkets heije
 
Tjorven sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Oslo
Innlegg: 40.986
Blogginnlegg: 180
Tjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Hva har du ledd av i dag?

Jeg fniser godt over svigermor. Hun har akkurat gått av med pensjon. Og nå er det en uendelig rekke av snodige innlegg på facebook. Ikke noe feil med det, men det er så åpenlyst at dama har fått veldig mye mer tid.

Det unner jeg henne til fulle, altså.

__________________
Snuppa 05, Knerten 07
Tjorven er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 16-11-22, 11:51   #33
Galathea
Bør lage seg en tittel selv
 
Galathea sin avatar
 
Medlem siden: Mar 2011
Hvor: Trøndelag
Innlegg: 1.804
Galathea imponerer mange og er sikkert smartGalathea imponerer mange og er sikkert smartGalathea imponerer mange og er sikkert smartGalathea imponerer mange og er sikkert smartGalathea imponerer mange og er sikkert smartGalathea imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Sv: Hva har du ledd av i dag?

Spilte et tegnespill med de to eldste i går kveld, den ene spilleren tegner og de andre gjetter hva ordet er, ble mange morsomme og rare tegninger og lagt over sengetid, men fikk oss mang en god latter så det var det verdt.

Galathea er ikke aktiv   Svar med sitat
Svar


Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum


Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 00:32.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Norsk: Lavkarbo.no | Selvrealisering.no
©2006 - 2015, Foreldreportalen.no