Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Mat og kosthold

Sånn kake med kvikklunsj rundt

Mat og kosthold Kategori for barnemat, oppskrifter, drikkevarer og kosthold generelt.

Svar
 
Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 28-08-14, 23:16   #41
Libra
Bør lage seg en tittel selv
 
Libra sin avatar
 
Medlem siden: Apr 2007
Innlegg: 5.507
Blogginnlegg: 51
Libra er kulere enn de flesteLibra er kulere enn de flesteLibra er kulere enn de flesteLibra er kulere enn de flesteLibra er kulere enn de flesteLibra er kulere enn de flesteLibra er kulere enn de flesteLibra er kulere enn de flesteLibra er kulere enn de flesteLibra er kulere enn de flesteLibra er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Sånn kake med kvikklunsj rundt

Den ble kjempeflott. Og den ser veldig god ut.

Libra er aktiv nå   Svar med sitat
Gammel 29-08-14, 08:25   #42
Observatøren
Bør lage seg en tittel selv
 
Observatøren sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 9.689
Blogginnlegg: 19
Observatøren har mye å være stolt avObservatøren har mye å være stolt avObservatøren har mye å være stolt avObservatøren har mye å være stolt avObservatøren har mye å være stolt avObservatøren har mye å være stolt avObservatøren har mye å være stolt avObservatøren har mye å være stolt avObservatøren har mye å være stolt avObservatøren har mye å være stolt avObservatøren har mye å være stolt av
Standard

Sv: Sånn kake med kvikklunsj rundt

Godt jobba!

__________________
08.05 | 06.12
Observatøren er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 29-08-14, 08:55   #43
Apple
Elsker gamlis- godis
 
Apple sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 8.691
Apple har mye å være stolt avApple har mye å være stolt avApple har mye å være stolt avApple har mye å være stolt avApple har mye å være stolt avApple har mye å være stolt avApple har mye å være stolt avApple har mye å være stolt avApple har mye å være stolt avApple har mye å være stolt avApple har mye å være stolt av
Standard

Sv: Sånn kake med kvikklunsj rundt

Flott kake! Har noen en eggefri oppskrift jeg kunne brukt til noe sånt? Hvilken str på formen brukte du? Sjokoladefyll i midten? Flere poser Nonstop?

__________________
2005 og 2010
Apple er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 29-08-14, 08:59   #44
Nessie
Erfaren nok
 
Nessie sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Trøndelag
Innlegg: 39.853
Blogginnlegg: 351
Nessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Sånn kake med kvikklunsj rundt

Nå fikk jeg lyst på sjokoladekake
Tror jeg må prøve denne en gang jeg og

__________________

Enten går det bra, eller så går det over.
Nessie er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 29-08-14, 09:01   #45
Dixie Diner
Nymotens gammeldags
 
Dixie Diner sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Stavanger
Innlegg: 43.980
Dixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Sånn kake med kvikklunsj rundt

Opprinnelig lagt inn av Tallulah, her.

Dixie, jeg er også interessert i alternativer, men mest på grunn av all palmeoljen i kvikklunsj. Så si i fra om du kommer over noe.

Ja, det skal jeg! Vil bake en slik kake til min datters 11-årsdag i oktober.

__________________
I stepped on a cornflake, now I'm a cereal killer.
Dixie Diner er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 29-08-14, 09:02   #46
Tussa
Ferdiglada
 
Tussa sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 11.881
Tussa har et rykte de fleste bare kan drømme omTussa har et rykte de fleste bare kan drømme omTussa har et rykte de fleste bare kan drømme omTussa har et rykte de fleste bare kan drømme omTussa har et rykte de fleste bare kan drømme omTussa har et rykte de fleste bare kan drømme omTussa har et rykte de fleste bare kan drømme omTussa har et rykte de fleste bare kan drømme omTussa har et rykte de fleste bare kan drømme omTussa har et rykte de fleste bare kan drømme omTussa har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Sånn kake med kvikklunsj rundt

Den var fryktelig kvalmande! Eg spiste 1*7 cm kake og blei heilt uvel. Ungane derimot elska den Eg brukte Bake it easy på 23 cm og fylte opp med to store posar non stop. Skal det være så skal det være. I midten hadde eg vaniljekrem.

__________________
Gut 02 Jente 05
Tussa er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 29-08-14, 09:12   #47
Apple
Elsker gamlis- godis
 
Apple sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 8.691
Apple har mye å være stolt avApple har mye å være stolt avApple har mye å være stolt avApple har mye å være stolt avApple har mye å være stolt avApple har mye å være stolt avApple har mye å være stolt avApple har mye å være stolt avApple har mye å være stolt avApple har mye å være stolt avApple har mye å være stolt av
Standard

Sv: Sånn kake med kvikklunsj rundt

Den forma har jeg også, tror jeg. Blir dyr kake, ja.

__________________
2005 og 2010
Apple er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 29-08-14, 09:23   #48
GinaK
Tja...
 
GinaK sin avatar
 
Medlem siden: Dec 2006
Innlegg: 15.851
GinaK har mye å være stolt avGinaK har mye å være stolt avGinaK har mye å være stolt avGinaK har mye å være stolt avGinaK har mye å være stolt avGinaK har mye å være stolt avGinaK har mye å være stolt avGinaK har mye å være stolt avGinaK har mye å være stolt avGinaK har mye å være stolt avGinaK har mye å være stolt av
Standard

Sv: Sånn kake med kvikklunsj rundt

Kjempefin.

__________________
Gina og gutta, 2001 og 2005
Jeg eldes ikke - jeg mørner.
GinaK er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 29-08-14, 09:27   #49
mkj
Off the map.
 
mkj sin avatar
 
Medlem siden: Apr 2008
Innlegg: 14.130
Blogginnlegg: 10
mkj har mye å være stolt avmkj har mye å være stolt avmkj har mye å være stolt avmkj har mye å være stolt avmkj har mye å være stolt avmkj har mye å være stolt avmkj har mye å være stolt avmkj har mye å være stolt avmkj har mye å være stolt avmkj har mye å være stolt avmkj har mye å være stolt av
Standard

Sv: Sånn kake med kvikklunsj rundt

Råfin kake.

@DD - har sett brukt sånne fingerkjeks. Det har vært brukt rundt kaker med fruktfromasj, men det går sikkert an å lage noe ala dette også. Kanskje du kan dyppe de i melkefri sjokolade.

__________________
røverunger 03 og 08
mkj er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 06-09-14, 22:50   #50
Dixie Diner
Nymotens gammeldags
 
Dixie Diner sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Stavanger
Innlegg: 43.980
Dixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Sånn kake med kvikklunsj rundt

Opprinnelig lagt inn av Tallulah, her.

Dixie, jeg er også interessert i alternativer, men mest på grunn av all palmeoljen i kvikklunsj. Så si i fra om du kommer over noe.

Ble tipset om dette i dag; det var ei på FB som laget en slik kake der gjerdene rett og slett var striper med kokesjokolade. Nå får jeg ikke helt inntrykk av hvor lav kaken hennes er, men det jeg kan tenke meg funker bra, er Coop sin mørke kokesjokolade, for den er relativt stor (200-gramsen) og de har begynt å lage den i striper i stedet for ruter. Se etter pakkene med nytt design. Så det skal jeg prøve asap!

Her er den hun laget, jeg vil som sagt bruke Coop sin kokesjokkis, for da blir nok stripene enda høyere. Skal kjøpe inn fingerkjeks også (takk, mkj) så jeg har det i bakhånd.

Vedlagte bilder
Filtype: jpg 10672339_10154564258395612_1460747328033642734_n.jpg (60,8 KB, 104 visninger)
__________________
I stepped on a cornflake, now I'm a cereal killer.
Dixie Diner er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 06-09-14, 23:06   #51
millact
Bør lage seg en tittel selv
 
Medlem siden: Mar 2008
Innlegg: 51.383
millact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtid
Standard

Sv: Sånn kake med kvikklunsj rundt

Mange gode tips her! Er heldigvis mett så det frister ikke med kake nå i kveld.

__________________
05 og 08
millact er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 06-09-14, 23:43   #52
Odelia
Bør lage seg en tittel selv
 
Odelia sin avatar
 
Medlem siden: Jul 2009
Innlegg: 4.825
Odelia er et navn som alle kjenner tilOdelia er et navn som alle kjenner tilOdelia er et navn som alle kjenner tilOdelia er et navn som alle kjenner tilOdelia er et navn som alle kjenner tilOdelia er et navn som alle kjenner tilOdelia er et navn som alle kjenner tilOdelia er et navn som alle kjenner tilOdelia er et navn som alle kjenner tilOdelia er et navn som alle kjenner tilOdelia er et navn som alle kjenner til
Standard

Sv: Sånn kake med kvikklunsj rundt

Veldig lekre! Ler godt av de badende grisene

Odelia er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 07-09-14, 00:48   #53
mkj
Off the map.
 
mkj sin avatar
 
Medlem siden: Apr 2008
Innlegg: 14.130
Blogginnlegg: 10
mkj har mye å være stolt avmkj har mye å være stolt avmkj har mye å være stolt avmkj har mye å være stolt avmkj har mye å være stolt avmkj har mye å være stolt avmkj har mye å være stolt avmkj har mye å være stolt avmkj har mye å være stolt avmkj har mye å være stolt avmkj har mye å være stolt av
Standard

Sv: Sånn kake med kvikklunsj rundt

Det blir fint med fingerkjeks også, men et annet uttrykk selvsagt.





Artig variant til Halloween:

__________________
røverunger 03 og 08
mkj er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 07-09-14, 00:51   #54
Dixie Diner
Nymotens gammeldags
 
Dixie Diner sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Stavanger
Innlegg: 43.980
Dixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Sånn kake med kvikklunsj rundt

Kult! Det er ikke egg og melk i fingerkjeks, altså?

__________________
I stepped on a cornflake, now I'm a cereal killer.
Dixie Diner er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 07-09-14, 00:55   #55
mkj
Off the map.
 
mkj sin avatar
 
Medlem siden: Apr 2008
Innlegg: 14.130
Blogginnlegg: 10
mkj har mye å være stolt avmkj har mye å være stolt avmkj har mye å være stolt avmkj har mye å være stolt avmkj har mye å være stolt avmkj har mye å være stolt avmkj har mye å være stolt avmkj har mye å være stolt avmkj har mye å være stolt avmkj har mye å være stolt avmkj har mye å være stolt av
Standard

Sv: Sånn kake med kvikklunsj rundt

Opprinnelig lagt inn av Dixie Diner, her.

Kult! Det er ikke egg og melk i fingerkjeks, altså?

Det aner jeg ikke, men det er kanskje hakket enklere enn å bake egen kvikklunsj å bake slike? Ellers synes jeg det ble kjempekult med kokesjokolade også.

__________________
røverunger 03 og 08
mkj er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 07-09-14, 01:18   #56
Candy Darling
Prettiest mess ever seen
 
Candy Darling sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Under ground
Innlegg: 29.239
Blogginnlegg: 50
Candy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Sånn kake med kvikklunsj rundt

Freias selskapssjokolade er også i striper, og veldig mørk og god. Aner ikke om den er melkefri, da.

__________________
Vi gjør alle så godt vi kan
Og vi gjør alt feil.

- No. 4 -
Candy Darling er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 07-09-14, 02:32   #57
Dixie Diner
Nymotens gammeldags
 
Dixie Diner sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Stavanger
Innlegg: 43.980
Dixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Sånn kake med kvikklunsj rundt

Ja, Freias selskapssjokolade er melkefri (men inneholder såpass spor av melk, at de må ha tørrmelk i ingrdienslista, selv om den ikke er tilsatt melk, så for meg som ikke er allergisk går det fint). Den er i striper altså? Good! Kan hende de blir litt for korte da, tror Coop sin har lengre striper siden den er dobbelt så stor som Freia sin. Må sjekkes ut.

__________________
I stepped on a cornflake, now I'm a cereal killer.
Dixie Diner er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 07-09-14, 09:20   #58
Kanina
Sviiisj!!
 
Kanina sin avatar
 
Medlem siden: Jan 2008
Hvor: Enga
Innlegg: 12.939
Blogginnlegg: 836
Kanina har en fantastisk fremtidKanina har en fantastisk fremtidKanina har en fantastisk fremtidKanina har en fantastisk fremtidKanina har en fantastisk fremtidKanina har en fantastisk fremtidKanina har en fantastisk fremtidKanina har en fantastisk fremtidKanina har en fantastisk fremtidKanina har en fantastisk fremtidKanina har en fantastisk fremtid
Standard

Sv: Sånn kake med kvikklunsj rundt

Et tips hvis man vil lage mindre og høyere kake: Bak i langpanne, og bruk en liten tallerken eller tegn en mal på bakepapir, skjær ut bunnene og stable i vei.

__________________

Kanina er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 07-09-14, 11:06   #59
Tallulah
Glamorøs
 
Tallulah sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 59.384
Blogginnlegg: 628
Tallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Sånn kake med kvikklunsj rundt

Mange gode, alternative tips! Jeg liker de mørke sjokoladene godt, men vet dere om de lyse kokesjokoladene også kommer i striper?

__________________

Tallulah er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 07-09-14, 21:58   #60
Mirasol
En Som Trener
 
Mirasol sin avatar
 
Medlem siden: Nov 2007
Innlegg: 6.158
Blogginnlegg: 12
Mirasol er kulere enn de flesteMirasol er kulere enn de flesteMirasol er kulere enn de flesteMirasol er kulere enn de flesteMirasol er kulere enn de flesteMirasol er kulere enn de flesteMirasol er kulere enn de flesteMirasol er kulere enn de flesteMirasol er kulere enn de flesteMirasol er kulere enn de flesteMirasol er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Sånn kake med kvikklunsj rundt

Opprinnelig lagt inn av Tallulah, her.

Mange gode, alternative tips! Jeg liker de mørke sjokoladene godt, men vet dere om de lyse kokesjokoladene også kommer i striper?

Crispo er i striper, men er vel ikke melkefri?

__________________
Storebror-02, Mellomsøster-05, Lillesøster-08
Mirasol er ikke aktiv   Svar med sitat
Svar


Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum


Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 00:28.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Norsk: Lavkarbo.no | Selvrealisering.no
©2006 - 2015, Foreldreportalen.no