Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Mat og kosthold

Spiser dere på Michelin-restauranter?

Mat og kosthold Kategori for barnemat, oppskrifter, drikkevarer og kosthold generelt.

Svar
 
Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 03-08-16, 20:16   #121
Katta
maler
 
Katta sin avatar
 
Medlem siden: Jul 2008
Hvor: Trondheim
Innlegg: 31.241
Blogginnlegg: 92
Katta har et rykte de fleste bare kan drømme omKatta har et rykte de fleste bare kan drømme omKatta har et rykte de fleste bare kan drømme omKatta har et rykte de fleste bare kan drømme omKatta har et rykte de fleste bare kan drømme omKatta har et rykte de fleste bare kan drømme omKatta har et rykte de fleste bare kan drømme omKatta har et rykte de fleste bare kan drømme omKatta har et rykte de fleste bare kan drømme omKatta har et rykte de fleste bare kan drømme omKatta har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Spiser dere på Michelin-restauranter?

Jeg vil ikke bruke penger på det nei. Hvis andre betaler er det jo ikke sånn at jeg nekter, men det er ikke noe det frister å prioritere.

__________________
Storebror 2002 - Toern 2003 - Plutt 2009 - Mikro 2012
Katta er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 04-08-16, 13:14   #122
Juste
Populærkulturjunkie
 
Juste sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Hvor: I Cyberspace.
Innlegg: 2.093
Blogginnlegg: 1
Juste er virkelig godt liktJuste er virkelig godt liktJuste er virkelig godt liktJuste er virkelig godt liktJuste er virkelig godt liktJuste er virkelig godt liktJuste er virkelig godt liktJuste er virkelig godt liktJuste er virkelig godt liktJuste er virkelig godt likt
Standard

Sv: Spiser dere på Michelin-restauranter?

Jeg har ikke noe problem med å bruke 5000 på Maaemo. Jeg har spist på helt fantastiske Michelin-restauranter (Maaemo, Dos Palillos i Barcelona), og andre hvor jeg ikke helt skjønner hvordan restauranten har fått stjerne (Gordon Ramsay at the London i New York). Nå ser jeg at den er stengt og det skjønner jeg godt.

Mat er opplevelse, mat er kunst. Verdens beste kunst koster.

Juste er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 04-08-16, 19:01   #123
liefje
Musk
 
liefje sin avatar
 
Medlem siden: Dec 2006
Innlegg: 7.424
liefje er et navn som alle kjenner tilliefje er et navn som alle kjenner tilliefje er et navn som alle kjenner tilliefje er et navn som alle kjenner tilliefje er et navn som alle kjenner tilliefje er et navn som alle kjenner tilliefje er et navn som alle kjenner tilliefje er et navn som alle kjenner tilliefje er et navn som alle kjenner tilliefje er et navn som alle kjenner tilliefje er et navn som alle kjenner til
Standard

Sv: Spiser dere på Michelin-restauranter?

Jeg er veldig interessert i mat og har vært på massevis av Michelin-stjernerestauranten. Siste en tostjerners på Mallorca forrige uke. Jeg elsker opplevelsen, kunstverkene sim serveres - både smak og utseendemessig. Imidlertid er jeg vel så glad i å finne spisesteder uten stjerner, be (gode) servitører om å anbefale noe lokalt eller å finne et "hull i veggen" og bli overrasket der. Gjør alltid masse research på hvor og hva som skal spises ifm reiser og legget opp utflukter og sightseeing ut fra dette. Å spise bare for å fylle magen er omtrent bortkastet for meg. Men trenger noen ukers diett etter hver reise

liefje er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 04-08-16, 21:09   #124
Polyanna
Yes, we can!!
 
Polyanna sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 51.114
Blogginnlegg: 199
Polyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Spiser dere på Michelin-restauranter?

Jeg har gjort det, men sjelden for egne penger. Jeg liker best å spise i segmentet under, der man ikke begynner å sammenligne prisen med en godt innhogg i feriebudsjettet, men får veldig god mat. Jeg er usikker på om jeg i tilstrekkelig stor grad klarer å få tilsvarende merverdi ut av måltidet som prisforskjellen, rett og slett.

__________________
Feilen med verden er at de dumme er så skråsikre på alt - og de kloke så fulle av tvil. Bertrand Russel
Polyanna er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 04-08-16, 21:27   #125
oslo78
Er frisk!
 
oslo78 sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2008
Innlegg: 9.789
Blogginnlegg: 28
oslo78 har mye å være stolt avoslo78 har mye å være stolt avoslo78 har mye å være stolt avoslo78 har mye å være stolt avoslo78 har mye å være stolt avoslo78 har mye å være stolt avoslo78 har mye å være stolt avoslo78 har mye å være stolt avoslo78 har mye å være stolt avoslo78 har mye å være stolt avoslo78 har mye å være stolt av
Standard

Sv: Spiser dere på Michelin-restauranter?

Opprinnelig lagt inn av Juste, her.

Jeg har ikke noe problem med å bruke 5000 på Maaemo. Jeg har spist på helt fantastiske Michelin-restauranter (Maaemo, Dos Palillos i Barcelona), og andre hvor jeg ikke helt skjønner hvordan restauranten har fått stjerne (Gordon Ramsay at the London i New York). Nå ser jeg at den er stengt og det skjønner jeg godt.

Mat er opplevelse, mat er kunst. Verdens beste kunst koster.

Jeg tar meg ikke råd til 5000 kroners kunst på noen andre felter heller. Ikke konserter, ikke malerier, ikke fotografier, egentlig ingenting. Jeg er nok ikke særlig kunstinteressert.

__________________
Oslo78 - verdens heldigste mamma til Storebror 04, Storesøster 06 og Lillebror 10
oslo78 er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 04-08-16, 21:50   #126
Bluen
intro
 
Bluen sin avatar
 
Medlem siden: Nov 2006
Hvor: Lillestrøm
Innlegg: 31.845
Blogginnlegg: 388
Bluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Spiser dere på Michelin-restauranter?

Opprinnelig lagt inn av oslo78, her.

Jeg tar meg ikke råd til 5000 kroners kunst på noen andre felter heller. Ikke konserter, ikke malerier, ikke fotografier, egentlig ingenting. Jeg er nok ikke særlig kunstinteressert.

Ikke jeg heller.

__________________
Høstbarn 06 og 08
"Still there’s a light i hold before me
You’re the measure of my dreams
"
Bluen er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 04-08-16, 21:52   #127
Input
Bør lage seg en tittel selv
 
Input sin avatar
 
Medlem siden: Aug 2010
Hvor: Oslo
Innlegg: 24.533
Blogginnlegg: 158
Input har et rykte de fleste bare kan drømme omInput har et rykte de fleste bare kan drømme omInput har et rykte de fleste bare kan drømme omInput har et rykte de fleste bare kan drømme omInput har et rykte de fleste bare kan drømme omInput har et rykte de fleste bare kan drømme omInput har et rykte de fleste bare kan drømme omInput har et rykte de fleste bare kan drømme omInput har et rykte de fleste bare kan drømme omInput har et rykte de fleste bare kan drømme omInput har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Spiser dere på Michelin-restauranter?

Jeg hadde glatt betalt 5000 kr for kunst som varte.

__________________
♥ Sønn, des. 2010 Datter, mar. 2020 ♥

Innanfor den er kvar av oss einsam,
og det skal vi alltid bli.
Input er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 04-08-16, 22:01   #128
Katta
maler
 
Katta sin avatar
 
Medlem siden: Jul 2008
Hvor: Trondheim
Innlegg: 31.241
Blogginnlegg: 92
Katta har et rykte de fleste bare kan drømme omKatta har et rykte de fleste bare kan drømme omKatta har et rykte de fleste bare kan drømme omKatta har et rykte de fleste bare kan drømme omKatta har et rykte de fleste bare kan drømme omKatta har et rykte de fleste bare kan drømme omKatta har et rykte de fleste bare kan drømme omKatta har et rykte de fleste bare kan drømme omKatta har et rykte de fleste bare kan drømme omKatta har et rykte de fleste bare kan drømme omKatta har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Spiser dere på Michelin-restauranter?

Det blir liksom litt for dyrt i forhold til varighet ja. Litt som fyrverkeri. Fint, men dyrt.

__________________
Storebror 2002 - Toern 2003 - Plutt 2009 - Mikro 2012
Katta er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 04-08-16, 22:02   #129
Bluen
intro
 
Bluen sin avatar
 
Medlem siden: Nov 2006
Hvor: Lillestrøm
Innlegg: 31.845
Blogginnlegg: 388
Bluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Spiser dere på Michelin-restauranter?

Opprinnelig lagt inn av Katta, her.

Det blir liksom litt for dyrt i forhold til varighet ja. Litt som fyrverkeri. Fint, men dyrt.

Fyrverkeri er jo helt meningsløst, da. Vin er tross alt ikke det.

__________________
Høstbarn 06 og 08
"Still there’s a light i hold before me
You’re the measure of my dreams
"
Bluen er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 04-08-16, 22:05   #130
Polyanna
Yes, we can!!
 
Polyanna sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 51.114
Blogginnlegg: 199
Polyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Spiser dere på Michelin-restauranter?

Haha, morsom sammenligning med fyrverkeri!

__________________
Feilen med verden er at de dumme er så skråsikre på alt - og de kloke så fulle av tvil. Bertrand Russel
Polyanna er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 04-08-16, 22:10   #131
millact
Bør lage seg en tittel selv
 
Medlem siden: Mar 2008
Innlegg: 51.351
millact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtid
Standard

Sv: Spiser dere på Michelin-restauranter?

Opprinnelig lagt inn av Input, her.

Jeg hadde glatt betalt 5000 kr for kunst som varte.

Ja, heller det enn 5000 kr for et måltid. Jeg er glad i god mat og vin, men kan ikke se for meg at jeg ville betalt så mange tusenlapper for et måltid.

__________________
05 og 08
millact er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 04-08-16, 22:22   #132
Varta
Bookhouse girl
 
Varta sin avatar
 
Medlem siden: Mar 2011
Hvor: Oslo
Innlegg: 483
Varta er populærVarta er populærVarta er populær
Standard

Sv: Spiser dere på Michelin-restauranter?

Jeg har vært på flere Michelin-restauranter og stort sett alltid syntes det har vært helt fantastisk. Både at man behandles så godt (de som er virkelig dyktige på service har den egenskapen at de aldri vil la deg oppleve at du har gjort noe galt; hvis gjesten føler seg ille til mote har de feilet. Dermed kan man bare slappe av og kose seg) og at jeg kan vente meget kompetent, vellaget og i de beste tilfellene, overraskende mat. Jeg elsker å bli overrasket av nye smakskombinasjoner og opplevelser, og noe av poenget med å gå slike steder er for meg nettopp å bli servert ting jeg hverken har ferdighetene eller fantasien til å komme på selv.

Men dette med Michelin er litt på siden av saken. Denne typen opplevelser har jeg fått på steder både med og uten stjerne. Pjoltergeist er for eksempel en av mine favoritter, man vet aldri hva de finner på, men det kommer til å smake godt. De får nok aldri noen stjerne, men står for noen av mine beste restaurantopplevelser i Oslo.

Tilsvarende er det som gjør meg aller surest å få servert mat jeg kan lage bedre selv, uengasjert service og manglende yrkesstolthet. Jeg har faktisk aldri spist på Egon; jeg er ganske sikker på at jeg ville blitt mye mer grinete over regningen der enn over å legge igjen et par laken etter en helaften på Statholdergården.

Varta er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 04-08-16, 22:29   #133
Appelsin
Søt og rar
 
Appelsin sin avatar
 
Medlem siden: Jan 2008
Hvor: Bergen
Innlegg: 10.645
Blogginnlegg: 260
Appelsin har en fantastisk fremtidAppelsin har en fantastisk fremtidAppelsin har en fantastisk fremtidAppelsin har en fantastisk fremtidAppelsin har en fantastisk fremtidAppelsin har en fantastisk fremtidAppelsin har en fantastisk fremtidAppelsin har en fantastisk fremtidAppelsin har en fantastisk fremtidAppelsin har en fantastisk fremtidAppelsin har en fantastisk fremtid
Standard

Sv: Spiser dere på Michelin-restauranter?

Nei. Om jeg hadde fått gavekort eller noe på en slik restaurant, hadde jeg nok gitt det bort til noen som verdsetter god mat og vin. Jeg ødela matgleden min i tenårene.

__________________
2012, 2007 og 2004
Appelsin er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 05-08-16, 00:13   #134
Novla
Bør lage seg en tittel selv
 
Novla sin avatar
 
Medlem siden: Apr 2010
Hvor: Tromsø
Innlegg: 1.900
Novla er virkelig godt liktNovla er virkelig godt liktNovla er virkelig godt liktNovla er virkelig godt liktNovla er virkelig godt liktNovla er virkelig godt liktNovla er virkelig godt liktNovla er virkelig godt liktNovla er virkelig godt likt
Standard

Re: Spiser dere på Michelin-restauranter?

Igjen, man trenger ikke nødvendigvis bruke 5000/ halve feriebudsjettet/ selge en av ungene for å spise på Michelin-restaurant, altså, i hvert fall utenfor Norges grenser. Det er synd om den misoppfatningen gjør at man vegrer seg for å gi det sjanse, i hvert om man er litt opptatt av mat.

__________________
Småen 2010, Knøttet 2013
Novla er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 05-08-16, 00:21   #135
rine
Halloen!
 
rine sin avatar
 
Medlem siden: Mar 2008
Innlegg: 20.371
rine har et rykte de fleste bare kan drømme omrine har et rykte de fleste bare kan drømme omrine har et rykte de fleste bare kan drømme omrine har et rykte de fleste bare kan drømme omrine har et rykte de fleste bare kan drømme omrine har et rykte de fleste bare kan drømme omrine har et rykte de fleste bare kan drømme omrine har et rykte de fleste bare kan drømme omrine har et rykte de fleste bare kan drømme omrine har et rykte de fleste bare kan drømme omrine har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Spiser dere på Michelin-restauranter?

Nei, jeg er ganske sikker på at jeg ikke ville synes at det var verdt pengene. Jeg liker god mat og velger ikke nødvendigvis fra nederste hylle når vi spiser ute, men det er helt uaktuelt for både mannen og meg å gå ut og spise for mer enn en tusenlapp, altså. Betaler vi 1000 kroner for et måltid i Norge har vi flottet oss ordentlig, synes vi. Jeg har spist på en veldig fancy restaurant i utlandet en gang (aner ikke om det var Michelin), da fordi jeg ble påspandert, men ble mye mer imponert av hvordan maten var tilberedt på tallerkenen enn av selve smaken.

rine er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 05-08-16, 00:27   #136
Candy Darling
Prettiest mess ever seen
 
Candy Darling sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Under ground
Innlegg: 29.238
Blogginnlegg: 50
Candy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Spiser dere på Michelin-restauranter?

Du kommer veldig langt med 1000 kr per pers de aller fleste steder i Norge også, hvis du ikke velger vinpakke. Det har jeg stort sett uansett sluttet med, jeg klarer ikke å drikke så mye hvis jeg skal nyte maten (og gudforby å sette halvfulle glass igjen!).

Men så klart, bra steder har også bra (og dyr) vin, så det drar seg fort til hvis man skal ha noen glass.

__________________
Vi gjør alle så godt vi kan
Og vi gjør alt feil.

- No. 4 -
Candy Darling er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 05-08-16, 00:34   #137
rine
Halloen!
 
rine sin avatar
 
Medlem siden: Mar 2008
Innlegg: 20.371
rine har et rykte de fleste bare kan drømme omrine har et rykte de fleste bare kan drømme omrine har et rykte de fleste bare kan drømme omrine har et rykte de fleste bare kan drømme omrine har et rykte de fleste bare kan drømme omrine har et rykte de fleste bare kan drømme omrine har et rykte de fleste bare kan drømme omrine har et rykte de fleste bare kan drømme omrine har et rykte de fleste bare kan drømme omrine har et rykte de fleste bare kan drømme omrine har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Spiser dere på Michelin-restauranter?

Mannen drikker helst øl, og jeg klarer ikke en flaske alene uten å bli usjarmerende og/eller glemme å spise maten min, så vi dropper som regel vinpakke.

rine er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 05-08-16, 07:41   #138
Tjorven
ej ikke møjkets heije
 
Tjorven sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Oslo
Innlegg: 40.951
Blogginnlegg: 180
Tjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Spiser dere på Michelin-restauranter?

Opprinnelig lagt inn av rine, her.

Mannen drikker helst øl, og jeg klarer ikke en flaske alene uten å bli usjarmerende og/eller glemme å spise maten min, så vi dropper som regel vinpakke.

Hele poenget med vinpakke er at du ikke skal drikke en hel flaske. Du får ett glass vin til hver av rettene med vin som passer til akkurat den maten.

__________________
Snuppa 05, Knerten 07
Tjorven er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 05-08-16, 07:43   #139
Tjorven
ej ikke møjkets heije
 
Tjorven sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Oslo
Innlegg: 40.951
Blogginnlegg: 180
Tjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Spiser dere på Michelin-restauranter?

Opprinnelig lagt inn av Katta, her.

Det blir liksom litt for dyrt i forhold til varighet ja. Litt som fyrverkeri. Fint, men dyrt.

Greia for meg er at jeg synes maten varer. Ikke i munnen og magen, selvsagt, men i minnet.

(Jeg synes forøvrig at fyrverkeri er helt meningsløst, men jeg kan være villig til å forstå at ikke alle er enige med meg i det.)

__________________
Snuppa 05, Knerten 07
Tjorven er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 05-08-16, 07:55   #140
Candy Darling
Prettiest mess ever seen
 
Candy Darling sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Under ground
Innlegg: 29.238
Blogginnlegg: 50
Candy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Spiser dere på Michelin-restauranter?

Opprinnelig lagt inn av Tjorven, her.

Hele poenget med vinpakke er at du ikke skal drikke en hel flaske. Du får ett glass vin til hver av rettene med vin som passer til akkurat den maten.

Og jeg synes de gode restaurantene oftere og oftere klarer å være fleksibel der også - f.eks. på Bon Lío fikk vi vin som passer til mer enn én rett og påfyll etter behov. Så betalte vi bare for det vi faktisk drakk.

Det blir jo ikke helt det samme, men bedre enn ubehagelig mett og full rundt 3. hovedrett.

__________________
Vi gjør alle så godt vi kan
Og vi gjør alt feil.

- No. 4 -
Candy Darling er ikke aktiv   Svar med sitat
Svar


Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum


Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 14:49.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Norsk: Lavkarbo.no | Selvrealisering.no
©2006 - 2015, Foreldreportalen.no