Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Fritid og hobby > Sportshjørnet

Hvilket aktivitetsarmbånd bruker du nå?

Sportshjørnet Alt som har med sport å gjøre passer inn her.

Svar
 
Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 09-08-17, 18:00   #1
Pepper Lemon
Peppy!
 
Pepper Lemon sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Hvor: Oslo
Innlegg: 10.558
Blogginnlegg: 253
Pepper Lemon har et rykte de fleste bare kan drømme omPepper Lemon har et rykte de fleste bare kan drømme omPepper Lemon har et rykte de fleste bare kan drømme omPepper Lemon har et rykte de fleste bare kan drømme omPepper Lemon har et rykte de fleste bare kan drømme omPepper Lemon har et rykte de fleste bare kan drømme omPepper Lemon har et rykte de fleste bare kan drømme omPepper Lemon har et rykte de fleste bare kan drømme omPepper Lemon har et rykte de fleste bare kan drømme omPepper Lemon har et rykte de fleste bare kan drømme omPepper Lemon har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Hvilket aktivitetsarmbånd bruker du nå?

Jeg har brukt jawbone frem til nå, men den knakk (!) her en dag. Så nå må jeg skaffe noe nytt. Jeg ønsker et armbånd som teller skritt og måler søvn. Også fint om den klarer puls uten ekstra belte, slik at den kan erstatte pulsklokke når jeg trener. Og jeg vil gjerne slippe å måtte ta den av når jeg dusjer.

Noen som er oppdatert på hva som er bra nå? Og hva er du selv fornøyd med?

Pepper Lemon er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 09-08-17, 18:05   #2
Isa
--
 
Isa sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 5.040
Blogginnlegg: 1
Isa er kulere enn de flesteIsa er kulere enn de flesteIsa er kulere enn de flesteIsa er kulere enn de flesteIsa er kulere enn de flesteIsa er kulere enn de flesteIsa er kulere enn de flesteIsa er kulere enn de flesteIsa er kulere enn de flesteIsa er kulere enn de flesteIsa er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Hvilket aktivitetsarmbånd bruker du nå?

Jeg har Fitbit Blaze, hadde Fitbit Charge HR. Ingen av de kan vel dusjes med.

Jeg var veldig fornøyd med Charge pga størrelsen, og den målte puls og søvn. Den fikk så dårlig batteri etter hvert at jeg fikk 50% på en ny og valgte da Blaze. Er ikke superfornøyd, men liker den bedre for hver dag som går. Den er litt stor synes jeg, men begynner å bli vant til den nå. Måler søvn bra synes jeg, og jeg liker godt appen.

Isa er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 09-08-17, 18:13   #3
Linella
Erfaren
 
Linella sin avatar
 
Medlem siden: Apr 2012
Innlegg: 843
Linella er litt kulLinella er litt kul
Standard

Sv: Hvilket aktivitetsarmbånd bruker du nå?

Jeg har Charge2, og synes den er i største laget. Ellers rimelig fornøyd. Må ta den av med dusjing, men det hadde jeg nok gjort uansett.

Linella er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 09-08-17, 19:32   #4
Retz
Slim på hovednerven
 
Retz sin avatar
 
Medlem siden: Apr 2007
Hvor: Rogaland
Innlegg: 4.737
Retz er kulere enn de flesteRetz er kulere enn de flesteRetz er kulere enn de flesteRetz er kulere enn de flesteRetz er kulere enn de flesteRetz er kulere enn de flesteRetz er kulere enn de flesteRetz er kulere enn de flesteRetz er kulere enn de flesteRetz er kulere enn de flesteRetz er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Hvilket aktivitetsarmbånd bruker du nå?

Jeg bruker Polar M400 og er superfornøyd. Benytter den ikke til aktivitet generelt, dvs den måler det også, men det sjekker jeg aldri. Til trening er den gull verdt! Særlig mth puls.

Retz er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 09-08-17, 19:53   #5
Fibi
Prematurmamma
 
Fibi sin avatar
 
Medlem siden: Mar 2007
Hvor: Sanniss, Rogaland
Innlegg: 14.671
Blogginnlegg: 11
Fibi har en fantastisk fremtidFibi har en fantastisk fremtidFibi har en fantastisk fremtidFibi har en fantastisk fremtidFibi har en fantastisk fremtidFibi har en fantastisk fremtidFibi har en fantastisk fremtidFibi har en fantastisk fremtidFibi har en fantastisk fremtidFibi har en fantastisk fremtidFibi har en fantastisk fremtid
Standard

Sv: Hvilket aktivitetsarmbånd bruker du nå?

Fitbit Alta HR. Har hatt den i en uke, og er veldig fornøyd. Eneste minusene jeg kommer på er at den er litt "høyere" enn charge, og at den ikke har gps. Ellers er jeg strålende fornøyd.

__________________
Jente 03 - Gutt 08 - Gutt 14 (uke 24+6)

Podcaster for Kjerringrådet - Helt uten filter (@Kjerringraadet)

Fibi er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 09-08-17, 20:05   #6
Isolde
Øyboer
 
Isolde sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 12.651
Isolde har mye å være stolt avIsolde har mye å være stolt avIsolde har mye å være stolt avIsolde har mye å være stolt avIsolde har mye å være stolt avIsolde har mye å være stolt avIsolde har mye å være stolt avIsolde har mye å være stolt avIsolde har mye å være stolt avIsolde har mye å være stolt avIsolde har mye å være stolt av
Standard

Sv: Hvilket aktivitetsarmbånd bruker du nå?

Jeg har charge 2 og er veldig fornøyd. Har byttet ut reimen til skinn så ble den enda finere.

Den er ikke vanntett men det er en av de eneste minusene. Savner og 100% beregningen som polar har. Hvor intensitet på trening betyr mer enn antall skritt. Hos fitbit teller ikke noen skritt mer enn andre. Hos polar kan man få 100% en dag uten å ha gått 10000 skritt.

Isolde er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 10-08-17, 17:57   #7
Stine-mor
Firebarnsmor
 
Stine-mor sin avatar
 
Medlem siden: Mar 2007
Innlegg: 9.741
Stine-mor er kulere enn de flesteStine-mor er kulere enn de flesteStine-mor er kulere enn de flesteStine-mor er kulere enn de flesteStine-mor er kulere enn de flesteStine-mor er kulere enn de flesteStine-mor er kulere enn de flesteStine-mor er kulere enn de flesteStine-mor er kulere enn de flesteStine-mor er kulere enn de flesteStine-mor er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Hvilket aktivitetsarmbånd bruker du nå?

Polar M600. Byttet akkurat fra Polar M400. Med i vurderingen var Polar M430.
Barna bruker Polar A360. Hele hustanden bruker Polar.

__________________
06.09.01 ~ 25.05.03 ~ 23.01.06 ~ 12.03.09.
Stine-mor er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 10-08-17, 18:34   #8
Pasta
En skrue løs
 
Pasta sin avatar
 
Medlem siden: Dec 2007
Hvor: I nord
Innlegg: 7.678
Pasta er et navn som alle kjenner tilPasta er et navn som alle kjenner tilPasta er et navn som alle kjenner tilPasta er et navn som alle kjenner tilPasta er et navn som alle kjenner tilPasta er et navn som alle kjenner tilPasta er et navn som alle kjenner tilPasta er et navn som alle kjenner tilPasta er et navn som alle kjenner tilPasta er et navn som alle kjenner tilPasta er et navn som alle kjenner til
Standard

Sv: Hvilket aktivitetsarmbånd bruker du nå?

Polar m400. Må ha eget pulsbelte for å måle puls.

__________________
2001, 2005, 2020
Pasta er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 10-08-17, 19:36   #9
Tallulah
Glamorøs
 
Tallulah sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 59.310
Blogginnlegg: 628
Tallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Hvilket aktivitetsarmbånd bruker du nå?

Jeg bruker Fitbit charge HR 2. Fornøyd med alle funksjoner, bortsett fra at det ikke passet så godt på håndleddet mitt. Ser derfor på Fitbit Blaze.

__________________

Tallulah er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 10-08-17, 22:07   #10
Spoon
med mange baller i lufta
 
Spoon sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: I et grått hus i Trøndelag
Innlegg: 3.319
Blogginnlegg: 66
Spoon er virkelig godt liktSpoon er virkelig godt liktSpoon er virkelig godt liktSpoon er virkelig godt liktSpoon er virkelig godt liktSpoon er virkelig godt liktSpoon er virkelig godt liktSpoon er virkelig godt liktSpoon er virkelig godt liktSpoon er virkelig godt likt
Standard

Sv: Hvilket aktivitetsarmbånd bruker du nå?

Apple watch, veldig fornøyd med den!

__________________
Storesøster desember-05, Lillesøster april-08
Spoon er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 10-08-17, 22:08   #11
Hondacrv
Gå heim, kyss din kvardag
 
Hondacrv sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Hvor: Buskerud
Innlegg: 13.067
Hondacrv er kulere enn de flesteHondacrv er kulere enn de flesteHondacrv er kulere enn de flesteHondacrv er kulere enn de flesteHondacrv er kulere enn de flesteHondacrv er kulere enn de flesteHondacrv er kulere enn de flesteHondacrv er kulere enn de flesteHondacrv er kulere enn de flesteHondacrv er kulere enn de flesteHondacrv er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Hvilket aktivitetsarmbånd bruker du nå?

Fitbit charge hr 2 her også. Diggar den.

__________________
05
Hondacrv er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 10-08-17, 22:50   #12
Ru
Protonterapeut
 
Ru sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Hundremeterskogen
Innlegg: 31.080
Blogginnlegg: 934
Ru har et rykte de fleste bare kan drømme omRu har et rykte de fleste bare kan drømme omRu har et rykte de fleste bare kan drømme omRu har et rykte de fleste bare kan drømme omRu har et rykte de fleste bare kan drømme omRu har et rykte de fleste bare kan drømme omRu har et rykte de fleste bare kan drømme omRu har et rykte de fleste bare kan drømme omRu har et rykte de fleste bare kan drømme omRu har et rykte de fleste bare kan drømme omRu har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Hvilket aktivitetsarmbånd bruker du nå?

Fitbit charge hr2. Funker greit nok, men bruker TickrX til trening.

__________________
“Though she be but little, she is fierce!”
- Shakespeare
Ru er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 10-08-17, 22:59   #13
Teofelia
Bedreviter
 
Teofelia sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 27.848
Blogginnlegg: 387
Teofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Hvilket aktivitetsarmbånd bruker du nå?

Jeg har Polar A360, som tilfredsstiller alle kriteriene. Jeg bruker belte når jeg trener, koblet til aktivitetsarmbåndet. Da blir den en fullverdig pulsmåler, og måler puls mer nøyaktig enn når den bare er på armen, men det er ikke nødvendig med armbånd. Den måler pulsen helt greit uten også.

Teofelia er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 10-08-17, 23:02   #14
Teofelia
Bedreviter
 
Teofelia sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 27.848
Blogginnlegg: 387
Teofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Hvilket aktivitetsarmbånd bruker du nå?

Og masse bonuspoeng for at den er så godt integrert med iPhone. Jeg får opp både meldinger, telefonsamtaler og siste nytt fra Aftenposten på skjermen. Nice!

Teofelia er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 10-08-17, 23:58   #15
Guava
Bør lage seg en tittel selv
 
Guava sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 17.728
Blogginnlegg: 17
Guava har et rykte de fleste bare kan drømme omGuava har et rykte de fleste bare kan drømme omGuava har et rykte de fleste bare kan drømme omGuava har et rykte de fleste bare kan drømme omGuava har et rykte de fleste bare kan drømme omGuava har et rykte de fleste bare kan drømme omGuava har et rykte de fleste bare kan drømme omGuava har et rykte de fleste bare kan drømme omGuava har et rykte de fleste bare kan drømme omGuava har et rykte de fleste bare kan drømme omGuava har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Hvilket aktivitetsarmbånd bruker du nå?

Jeg har fitbit blaze. Jeg hadde Fitbit HR tidligere.
Jeg likte HR godt, men den gikk i oppløsning. Blaze er jeg sånn passe fornøyd med, men så lenge den funker kommer jeg ikke til å bytte den ut. Jeg hadde nok ikke kjøpt den om jeg skulle byttet i dag.

Guava er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 11-08-17, 01:11   #16
emin
Engel med shit på vingene
 
emin sin avatar
 
Medlem siden: Feb 2011
Hvor: Troms
Innlegg: 4.290
emin imponerer mange og er sikkert smartemin imponerer mange og er sikkert smartemin imponerer mange og er sikkert smartemin imponerer mange og er sikkert smartemin imponerer mange og er sikkert smartemin imponerer mange og er sikkert smartemin imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Sv: Hvilket aktivitetsarmbånd bruker du nå?

Polar M400 for meg og mannen og Polar Loop for Størsta.

__________________
-01 -07 og Minstemor -10

Stolt bilsikringsfanatiker
emin er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 12-08-17, 22:27   #17
Anda
Smugleser
 
Anda sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 6.962
Blogginnlegg: 411
Anda er kulere enn de flesteAnda er kulere enn de flesteAnda er kulere enn de flesteAnda er kulere enn de flesteAnda er kulere enn de flesteAnda er kulere enn de flesteAnda er kulere enn de flesteAnda er kulere enn de flesteAnda er kulere enn de flesteAnda er kulere enn de flesteAnda er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Hvilket aktivitetsarmbånd bruker du nå?

Hmh. Har Fitbit Charge 2, og har dusjet med den daglig, og svømt med den i hele sommer. Mulig jeg bare har hatt flaks med at den funker strålende videre? Jeg trodde den var vanntett. Hjelpes.

__________________
Anda
- - - - -
Har Andungen fra '03 og Knøtto fra '06
Anda er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 12-08-17, 23:04   #18
Eia
Permakulturell
 
Eia sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Hvor: Telemark
Innlegg: 5.906
Blogginnlegg: 125
Eia er et navn som alle kjenner tilEia er et navn som alle kjenner tilEia er et navn som alle kjenner tilEia er et navn som alle kjenner tilEia er et navn som alle kjenner tilEia er et navn som alle kjenner tilEia er et navn som alle kjenner tilEia er et navn som alle kjenner tilEia er et navn som alle kjenner tilEia er et navn som alle kjenner tilEia er et navn som alle kjenner til
Standard

Sv: Hvilket aktivitetsarmbånd bruker du nå?

Opprinnelig lagt inn av Teofelia, her.

Og masse bonuspoeng for at den er så godt integrert med iPhone. Jeg får opp både meldinger, telefonsamtaler og siste nytt fra Aftenposten på skjermen. Nice!

Ja vel? Min A360 og iPhonen liker ikke hverandre, eller rettere sagt blåtannkommunikasjonen hakker. Bokstavelig talt. Jeg har tilbakestilt både her og der et utall ganger allerede (iPhone 5). Din funker bra, altså?

__________________
"Jeg er forbauset over at noen legger så mye vekt på krevende skatteforhold at de flytter fra det land det er en Guds gave å være født i." Olav Thon
Eia er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 13-08-17, 00:40   #19
Teofelia
Bedreviter
 
Teofelia sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 27.848
Blogginnlegg: 387
Teofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Hvilket aktivitetsarmbånd bruker du nå?

Opprinnelig lagt inn av Eia, her.

Ja vel? Min A360 og iPhonen liker ikke hverandre, eller rettere sagt blåtannkommunikasjonen hakker. Bokstavelig talt. Jeg har tilbakestilt både her og der et utall ganger allerede (iPhone 5). Din funker bra, altså?

Ja, men jeg hadde et svare strev med å klare å synkronisere første gang, husker jeg nå. Jeg googlet og fant ut at jeg måtte re-sette innstillinger, eller noe slikt. Når det først virket, fungerer det som bare det,

Teofelia er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 13-08-17, 01:00   #20
Candy Darling
Prettiest mess ever seen
 
Candy Darling sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Under ground
Innlegg: 29.221
Blogginnlegg: 50
Candy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Hvilket aktivitetsarmbånd bruker du nå?

Ups.

Vedlagte bilder
Filtype: jpg IMG_5922.JPG (1,44 MB, 54 visninger)
__________________
Vi gjør alle så godt vi kan
Og vi gjør alt feil.

- No. 4 -
Candy Darling er ikke aktiv   Svar med sitat
Svar

Trådverktøy
Visningsmåter

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum


Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 15:54.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Norsk: Lavkarbo.no | Selvrealisering.no
©2006 - 2015, Foreldreportalen.no