Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Informasjon

Ryktepoeng

Informasjon Forumrelaterte spørsmål og tilbakemeldinger.

Svar
 
Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 22-04-07, 12:45   #41
007
© All rights reserved
 
007 sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Vest
Innlegg: 20.095
Blogginnlegg: 57
007 har et rykte de fleste bare kan drømme om007 har et rykte de fleste bare kan drømme om007 har et rykte de fleste bare kan drømme om007 har et rykte de fleste bare kan drømme om007 har et rykte de fleste bare kan drømme om007 har et rykte de fleste bare kan drømme om007 har et rykte de fleste bare kan drømme om007 har et rykte de fleste bare kan drømme om007 har et rykte de fleste bare kan drømme om007 har et rykte de fleste bare kan drømme om007 har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Ryktepoeng

Opprinnelig lagt inn av Elinblu, her.

Er det mulig! Nå ble jeg faktisk litt deppa her, altså.



Opprinnelig lagt inn av Kaija, her.

Det synes jeg er litt dumt. Det blir jo bare forumfanatistene som klarer å henge med i svingene her jo. Synes jeg er aktiv og bidrar på forumet jeg, men det tempoet dere legger opp til med oppjusteringer av prikkekrav og inngangskrav og slikt klarer jeg ikke å følge. Men det er kanskje meningen?

Skjønner ikke helt hvorfor dette er noe å henge seg opp i?
Dersom du hadde gitt meg er prikk, hadde jeg ikke hatt peiling på hvor mange poeng den gav. Jeg har ikke egen poengsum i hodet, og hvorfor skal man det? Jeg hadde derimot lest kommentaren du gav, uansett farge og poeng av prikk. For mag er meldingen med prikken mye viktigere enn poeng. Slik tror jeg det er for de aller fleste.

007 er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 22-04-07, 12:45   #42
007
© All rights reserved
 
007 sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Vest
Innlegg: 20.095
Blogginnlegg: 57
007 har et rykte de fleste bare kan drømme om007 har et rykte de fleste bare kan drømme om007 har et rykte de fleste bare kan drømme om007 har et rykte de fleste bare kan drømme om007 har et rykte de fleste bare kan drømme om007 har et rykte de fleste bare kan drømme om007 har et rykte de fleste bare kan drømme om007 har et rykte de fleste bare kan drømme om007 har et rykte de fleste bare kan drømme om007 har et rykte de fleste bare kan drømme om007 har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Ryktepoeng

Opprinnelig lagt inn av safran, her.

Det var spesielt pent når rekken ble rød på ett prikk.

007 er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 22-04-07, 12:51   #43
Teofelia
Bedreviter
 
Teofelia sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 27.849
Blogginnlegg: 387
Teofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Ryktepoeng

Opprinnelig lagt inn av Kaija, her.

Det synes jeg er litt dumt. Det blir jo bare forumfanatistene som klarer å henge med i svingene her jo. Synes jeg er aktiv og bidrar på forumet jeg, men det tempoet dere legger opp til med oppjusteringer av prikkekrav og inngangskrav og slikt klarer jeg ikke å følge. Men det er kanskje meningen?

Poengkravene til medlemssalongene endres vel ikke lenger, så vidt jeg har skjønt, men hvis man ikke hadde endret grensene for hvor mange poeng man deler ut ved hver prikk, ville et veldig fort ha gått inflasjon i det, slik at alle etter hvert hadde fått tilgang til alt etter å ha mottatt sin første prikk.

Jeg synes forøvrig også godt at det kunne vært slik at alle delte ut ett poeng pr. prikk. Jeg har aldri helt skjønt vitsen med at det skal være forskjell.

Teofelia er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 22-04-07, 12:55   #44
HP
Administrator
 
HP sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Bergen
Innlegg: 13.952
Blogginnlegg: 6
HP har en fantastisk fremtidHP har en fantastisk fremtidHP har en fantastisk fremtidHP har en fantastisk fremtidHP har en fantastisk fremtidHP har en fantastisk fremtidHP har en fantastisk fremtidHP har en fantastisk fremtidHP har en fantastisk fremtidHP har en fantastisk fremtidHP har en fantastisk fremtid
Standard

Sv: Ryktepoeng

Opprinnelig lagt inn av ElinM, her.

Jeg syns at alle bare skal kunne gi ett ryktepoeng, uavhengig av hvor mange innlegg de har, ryktepoeng og hvor lenge de har vært medlem. Jeg syns alle "prikker" burde være like mye verdt, det er den mest ryddige måten å gjøre det på.

Her på forumet fyller prikkene en funksjon, utenom tilbakemelding på innlegg, og den er tilgang til mer "private" områder av forumet. Når dere grønnprikker en bruker, så sier dere samtidig at "denne brukeren er ok, og kan få tilgang til medlemsområdet/medlemssalongen/medlemssalong II". Nye brukere må ha 5 innlegg (OG ingen røde prikker) for å se medlemsområdet. Jeg syns at det er viktig og riktig at de som er mest aktive har en sterkere stemme.

Jeg gir forøvrig 2 poeng med grønne, og -1 med røde. Og det syns jeg er helt ok!

HP er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 22-04-07, 13:37   #45
ElinM
På vei
 
ElinM sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 3.976
ElinM er kulere enn de flesteElinM er kulere enn de flesteElinM er kulere enn de flesteElinM er kulere enn de flesteElinM er kulere enn de flesteElinM er kulere enn de flesteElinM er kulere enn de flesteElinM er kulere enn de flesteElinM er kulere enn de flesteElinM er kulere enn de flesteElinM er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Ryktepoeng

Opprinnelig lagt inn av HP, her.

Her på forumet fyller prikkene en funksjon, utenom tilbakemelding på innlegg, og den er tilgang til mer "private" områder av forumet. Når dere grønnprikker en bruker, så sier dere samtidig at "denne brukeren er ok, og kan få tilgang til medlemsområdet/medlemssalongen/medlemssalong II". Nye brukere må ha 5 innlegg (OG ingen røde prikker) for å se medlemsområdet. Jeg syns at det er viktig og riktig at de som er mest aktive har en sterkere stemme.

Jeg gir forøvrig 2 poeng med grønne, og -1 med røde. Og det syns jeg er helt ok!

Jeg vet at prikkene fyller en funksjon her, og er enig i at de skal gjøre det. Jeg er allikevel altså uenig med deg i at de mest aktive brukerne skal ha en sterkere stemme. De har for det første uansett en "sterkere stemme", i og med at de er mer aktive og dermed prikker oftere enn de som er lite aktive. For det andre betyr faktisk ikke deres mening mer enn andre sin mening. Man kan f.eks. være uærlig som bare det og være en skikkelig drittsekk selv om man har aldri så mange prikker å gi bort, og dermed burde kanskje ikke de ha en sterk stemme? Rent hypotetisk i alle fall. Jeg syns det er viktigere å ha fått mange ryktepoeng fra tilsammen mange forskjellige personer, enn at noen få personer med mange ryktepoeng å gi gjør at noen får et godt rykte.

Dersom ryktepoengene bekrenses slik at ingen noen gang kan gi mer enn maks ti poeng, er det ikke så aller verst system, selv om jeg altså mener et poeng pr prikk uansett, er best. Men det er du som bestemmer, ikke jeg.


Sist redigert av ElinM : 22-04-07 kl 13:44.
ElinM er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 22-04-07, 14:44   #46
HP
Administrator
 
HP sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Bergen
Innlegg: 13.952
Blogginnlegg: 6
HP har en fantastisk fremtidHP har en fantastisk fremtidHP har en fantastisk fremtidHP har en fantastisk fremtidHP har en fantastisk fremtidHP har en fantastisk fremtidHP har en fantastisk fremtidHP har en fantastisk fremtidHP har en fantastisk fremtidHP har en fantastisk fremtidHP har en fantastisk fremtid
Standard

Sv: Ryktepoeng

Opprinnelig lagt inn av ElinM, her.

Jeg vet at prikkene fyller en funksjon her, og er enig i at de skal gjøre det. Jeg er allikevel altså uenig med deg i at de mest aktive brukerne skal ha en sterkere stemme.

Det er lov å være uenig, det er helt greit. Jeg står fortsatt på at jeg syns det er viktig og riktig at de med flest innlegg og mest rykte har en relativt sterkere stemme. Jeg ser ikke at enda en diskusjon på dette kommer til å endre på mitt standpunkt, ettersom at jeg har vurdert dette grundig for og i mot, og konkludert med at dette er den beste gjennomførbare løsningen.

Opprinnelig lagt inn av ElinM, her.

Man kan f.eks. være uærlig som bare det og være en skikkelig drittsekk selv om man har aldri så mange prikker å gi bort, og dermed burde kanskje ikke de ha en sterk stemme?

Om en skikkelig drittsekk klarer å samle 1000 ryktepoeng (700-1000 klikk/kommentarer fra mange brukere) på å være uærlig, så tror jeg at vedkommende er mest uærlig med seg selv og trenger å revurdere sitt selvbilde. (Brukte 1000 ryktepoeng som eksempel siden det er det høyeste tilgangskravet vi har)

Opprinnelig lagt inn av ElinM, her.

Dersom ryktepoengene bekrenses slik at ingen noen gang kan gi mer enn maks ti poeng, er det ikke så aller verst system, selv om jeg altså mener et poeng pr prikk uansett, er best. Men det er du som bestemmer, ikke jeg.

Ryktepoengene begrenses slik at ingen, noen gang, kommer til å gi mer enn 10. Det har vært intensjonen og praksis helt fra starten av, og derfor justeres kriteriene etterhvert.


Sist redigert av HP : 22-04-07 kl 14:53. Årsak: … <enda> en diskusjon …
HP er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 22-04-07, 14:55   #47
Pamina
Kaldt hode, varmt hjerte!
 
Pamina sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Oslo
Innlegg: 8.983
Blogginnlegg: 70
Pamina har mye å være stolt avPamina har mye å være stolt avPamina har mye å være stolt avPamina har mye å være stolt avPamina har mye å være stolt avPamina har mye å være stolt avPamina har mye å være stolt avPamina har mye å være stolt avPamina har mye å være stolt avPamina har mye å være stolt avPamina har mye å være stolt av
Standard

Sv: Ryktepoeng

Opprinnelig lagt inn av Kaija, her.

Det synes jeg er litt dumt. Det blir jo bare forumfanatistene som klarer å henge med i svingene her jo. Synes jeg er aktiv og bidrar på forumet jeg, men det tempoet dere legger opp til med oppjusteringer av prikkekrav og inngangskrav og slikt klarer jeg ikke å følge. Men det er kanskje meningen?

Dette kan jeg også skrive under på, føler at jeg er med og legger inn når jeg har noe å si, men sitter ikke akkurat og diskurterer naboens gardiner med naboen i enlinjes innlegg. Så vi annenrangs deltakere får vel innse at her skal vi bli - ble litt glad da jeg så 1000 grensen, men innen jeg har lest halvveis gjennom diskusjoenen så er den endret.

Bill. merk. *vil gjerne, men*


__________________
Pamina & Snuppa, 23. juli 05, Brodern, 23. august 08
Et hus uten bøker er som et legeme uten sjel. (Marcus Tullius Cicero)
Pamina er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 22-04-07, 15:45   #48
DM
Live and let live
 
DM sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 19.119
Blogginnlegg: 86
DM har et rykte de fleste bare kan drømme omDM har et rykte de fleste bare kan drømme omDM har et rykte de fleste bare kan drømme omDM har et rykte de fleste bare kan drømme omDM har et rykte de fleste bare kan drømme omDM har et rykte de fleste bare kan drømme omDM har et rykte de fleste bare kan drømme omDM har et rykte de fleste bare kan drømme omDM har et rykte de fleste bare kan drømme omDM har et rykte de fleste bare kan drømme omDM har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Ryktepoeng

Pamina: 1000 grensen for tilgang er ikke endret.

__________________
Poden des. 01, Admini jan. 07 og Admikra feb.14.
-Det du tror, avgjør hva du ser.
DM er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 22-04-07, 15:53   #49
Bluen
intro
 
Bluen sin avatar
 
Medlem siden: Nov 2006
Hvor: Lillestrøm
Innlegg: 31.857
Blogginnlegg: 388
Bluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Ryktepoeng

Opprinnelig lagt inn av Desembermamma, her.

Pamina: 1000 grensen for tilgang er ikke endret.

Nei, men man må jo ha 1000 ryktepoeng også - dit er det langt for mange av oss. (Og jeg skjønner jo at det er meningen også.)

Jeg er på linje med ElinM her. Det er fint at det ikke går inflasjon i ryktepoeng, men akkurat nå var jeg så veldig innstilt på den 1000-grensa og gledet meg til å kunne påskjønne fornuftige og morsomme innlegg med svimlende 2 poeng og ikke bare det ene jeg har hatt i et halvt år nå. Innen jeg når 1250 meldinger, er gulrota garantert flyttet fram igjen.

Jeg setter naturligvis like stor pris på en hyggelig prikk som gir 1 poeng (eller 0, for den saks skyld), men når vi først har et sånt system, er det jo litt morsomt å følge med på poengene.

__________________
Høstbarn 06 og 08
"Still there’s a light i hold before me
You’re the measure of my dreams
"
Bluen er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 22-04-07, 16:04   #50
Che
Har tro på forbedring
 
Che sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Hvor: "Cuba"
Innlegg: 26.680
Blogginnlegg: 293
Che har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Ryktepoeng

Jeg gir også bare ett poeng.For en stund siden gav jeg to - og hvorfor jeg har falt aner jeg ikke. Jeg satt kanskje å lurte på at jeg var for dårlig til å dele ut ryktepoeng jeg - at om jeg i en periode var veldig aktiv på ryktefronten, så økte ryktepoengene...

__________________
Min signatur
Che er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 22-04-07, 16:06   #51
Bluen
intro
 
Bluen sin avatar
 
Medlem siden: Nov 2006
Hvor: Lillestrøm
Innlegg: 31.857
Blogginnlegg: 388
Bluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Ryktepoeng

Opprinnelig lagt inn av Bauche, her.

Jeg gir også bare ett poeng.For en stund siden gav jeg to - og hvorfor jeg har falt aner jeg ikke.

Det var sikkert fordi grensa ble flyttet fra 1000 innlegg til 1250 - du er jo straks oppe igjen.

__________________
Høstbarn 06 og 08
"Still there’s a light i hold before me
You’re the measure of my dreams
"
Bluen er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 22-04-07, 16:08   #52
Che
Har tro på forbedring
 
Che sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Hvor: "Cuba"
Innlegg: 26.680
Blogginnlegg: 293
Che har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Ryktepoeng

Opprinnelig lagt inn av Elinblu, her.

Det var sikkert fordi grensa ble flyttet fra 1000 innlegg til 1250 - du er jo straks oppe igjen.

ser man det! - skal skrive som en gal! -*ett innlegg nærmere*

__________________
Min signatur
Che er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 22-04-07, 20:05   #53
Tjorven
ej ikke møjkets heije
 
Tjorven sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Oslo
Innlegg: 40.985
Blogginnlegg: 180
Tjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Ryktepoeng

Opprinnelig lagt inn av safran, her.

Det var spesielt pent når rekken ble rød på ett prikk.

Dette klarte jeg å gjøre en gang på NM, jeg så ikke at dama var helt nytt medlem, og det så ikke pent ut.

Vel, hun fortjente den røde prikken, så hun fikk skylde seg selv.

__________________
Snuppa 05, Knerten 07
Tjorven er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 22-04-07, 20:10   #54
Tjorven
ej ikke møjkets heije
 
Tjorven sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Oslo
Innlegg: 40.985
Blogginnlegg: 180
Tjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Ryktepoeng

Finnes det forresten en "medlemssalong II" nå?

Hvor mange poeng trenger man for å få slippe inn der?

__________________
Snuppa 05, Knerten 07
Tjorven er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 22-04-07, 20:15   #55
Blå
Dårlig husmor
 
Blå sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 8.927
Blogginnlegg: 77
Blå har et rykte de fleste bare kan drømme omBlå har et rykte de fleste bare kan drømme omBlå har et rykte de fleste bare kan drømme omBlå har et rykte de fleste bare kan drømme omBlå har et rykte de fleste bare kan drømme omBlå har et rykte de fleste bare kan drømme omBlå har et rykte de fleste bare kan drømme omBlå har et rykte de fleste bare kan drømme omBlå har et rykte de fleste bare kan drømme omBlå har et rykte de fleste bare kan drømme omBlå har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Ryktepoeng

Det finnes en medlemssalong II og hvis jeg husker rett må man ha 1000 meldinger og 1000 prikkepoeng for å komme inn der :har_et_stykke_igjen:.

Jeg er forøvrig glad for denne justeringen som admin her har lagt inn. Ryktepoengene ble så usannsynlige på NM veldig fort. Dette systemet her gjør prikkene mye morsommere, selv om de mindre aktive, som meg selv, må finne oss i at vi bare gir et poeng. Jeg satser på at det poenget også settes pris på.

Blå er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 22-04-07, 20:19   #56
Tjorven
ej ikke møjkets heije
 
Tjorven sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Oslo
Innlegg: 40.985
Blogginnlegg: 180
Tjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Ryktepoeng

OK. Da synes jeg i hvert fall at det er et sympatisk trekk at man ikke ser dette "medlemssalongen II" når man uansett ikke har tilgang.

Jeg har så langt igjen at jeg nok aldri når dit før grensene heves igjen.

Vel, jeg får trøste meg med at jeg deler ut helt vanvittig mange poeng på NM.

__________________
Snuppa 05, Knerten 07
Tjorven er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 22-04-07, 20:21   #57
Azi
Come what may...
 
Azi sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Innlegg: 7.216
Blogginnlegg: 40
Azi er kulere enn de flesteAzi er kulere enn de flesteAzi er kulere enn de flesteAzi er kulere enn de flesteAzi er kulere enn de flesteAzi er kulere enn de flesteAzi er kulere enn de flesteAzi er kulere enn de flesteAzi er kulere enn de flesteAzi er kulere enn de flesteAzi er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Ryktepoeng

1000 innlegg kommer jeg til å klare snart. Men 1000 ryktepoeng gitt!

Azi er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 22-04-07, 20:26   #58
turi
representert
 
Medlem siden: Oct 2006
Innlegg: 5.172
turi er et glitrende lys på stjernehimmelenturi er et glitrende lys på stjernehimmelenturi er et glitrende lys på stjernehimmelenturi er et glitrende lys på stjernehimmelenturi er et glitrende lys på stjernehimmelenturi er et glitrende lys på stjernehimmelenturi er et glitrende lys på stjernehimmelenturi er et glitrende lys på stjernehimmelenturi er et glitrende lys på stjernehimmelenturi er et glitrende lys på stjernehimmelen
Standard

Sv: Ryktepoeng

Men åssen er det med de røde prikkene? Når en gir grønne må en gi 10? stk før en kan gi til den samme igjen, er det sånn med de røde og? Eller kan en bare pumpe de ut uten å svinge innom andre?

turi er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 22-04-07, 20:28   #59
Azi
Come what may...
 
Azi sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Innlegg: 7.216
Blogginnlegg: 40
Azi er kulere enn de flesteAzi er kulere enn de flesteAzi er kulere enn de flesteAzi er kulere enn de flesteAzi er kulere enn de flesteAzi er kulere enn de flesteAzi er kulere enn de flesteAzi er kulere enn de flesteAzi er kulere enn de flesteAzi er kulere enn de flesteAzi er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Ryktepoeng

Du må nok prikke 10 andre før du kan prikke en annen rød også akurrat slik som grønne regner jeg med!

Azi er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 22-04-07, 20:29   #60
Stompa
50 &amp;amp; somewhat fab
 
Stompa sin avatar
 
Medlem siden: Nov 2006
Hvor: Nordpå
Innlegg: 15.004
Stompa har en fantastisk fremtidStompa har en fantastisk fremtidStompa har en fantastisk fremtidStompa har en fantastisk fremtidStompa har en fantastisk fremtidStompa har en fantastisk fremtidStompa har en fantastisk fremtidStompa har en fantastisk fremtidStompa har en fantastisk fremtidStompa har en fantastisk fremtidStompa har en fantastisk fremtid
Standard

Sv: Ryktepoeng

Opprinnelig lagt inn av Pamina, her.

Dette kan jeg også skrive under på, føler at jeg er med og legger inn når jeg har noe å si, men sitter ikke akkurat og diskurterer naboens gardiner med naboen i enlinjes innlegg. Så vi annenrangs deltakere får vel innse at her skal vi bli - ble litt glad da jeg så 1000 grensen, men innen jeg har lest halvveis gjennom diskusjoenen så er den endret.

Bill. merk. *vil gjerne, men*


fra en annen annenrangs. Jeg har åpenbart ikke skjønt hva som skal til for å få prikker, for jeg har bare klart å få 160 siden jeg registrerte meg til tross for at jeg svarer når jeg føler at jeg har noe å bidra med. Så jeg får nok bare innse at jeg aldri kommer til å komme inn på Medlemssalongen II, og heller være fornøyd så lenge jeg får beholde tilgangen til I-ern.

__________________
2001 og 2001
Stompa er ikke aktiv   Svar med sitat
Svar


Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum


Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 19:01.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Norsk: Lavkarbo.no | Selvrealisering.no
©2006 - 2015, Foreldreportalen.no