Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Fritid og hobby > Fest og høytid

Hva fikk du av partneren din til jul?

Fest og høytid Et forum for å diskutere praktiske forberedelser knyttet til jubileer, bryllup, konfirmasjon, bar mitzva, ramadan, dåp og navnefest, mm.

Svar
 
Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 31-12-22, 23:30   #61
Kanutte
interlektuell
 
Kanutte sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 976
Kanutte imponerer mange og er sikkert smartKanutte imponerer mange og er sikkert smartKanutte imponerer mange og er sikkert smartKanutte imponerer mange og er sikkert smartKanutte imponerer mange og er sikkert smartKanutte imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Sv: Hva fikk du av partneren din til jul?

Jeg fikk ingenting, og det gjorde heller ikke han. Vi er enige om at vi skal reise litt i 2023, og bruker pengene på det,

__________________
Tjo og hei

Kanutte er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 04-01-23, 09:24   #62
Pelen
Bør lage seg en tittel selv
 
Pelen sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Oslo
Innlegg: 21.401
Blogginnlegg: 295
Pelen har et rykte de fleste bare kan drømme omPelen har et rykte de fleste bare kan drømme omPelen har et rykte de fleste bare kan drømme omPelen har et rykte de fleste bare kan drømme omPelen har et rykte de fleste bare kan drømme omPelen har et rykte de fleste bare kan drømme omPelen har et rykte de fleste bare kan drømme omPelen har et rykte de fleste bare kan drømme omPelen har et rykte de fleste bare kan drømme omPelen har et rykte de fleste bare kan drømme omPelen har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Hva fikk du av partneren din til jul?

Jeg fikk noe utrolig bra, jeg er så utrolig fornøyd!

Jeg fikk et speil. Et jeg hadde ønsket meg.

Rflex Mentra by Sats. Man må ikke ha speilet, men speilet har gitt meg stor treningsglede. Nå kan jeg ta korte treningspass uten å dra til Sats, for eksempel når maten står i ovnen eller på hjemmekontorlunsjen. Akkurat før jeg skrev dette hadde jeg et kort 5-minutters kontorstretch-program ettersom jeg er fryktelig stiv og har vondt mellom skulderbladene. Det finnes alle typer pass, korte, lange, harde, lette og instruktørene er enten "vanlige" Sats-instruktører eller litt mer kjente profiler fra idrettsverden.

https://e24.no/annonsorinnhold/e/men...ungerer-rflex/



(Jeg fikk litt andre ting også, han er flink på å kjøpe gaver, men dette var hovedgaven).

Pelen er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 04-01-23, 09:36   #63
Hyacinth
Kontrollfrik
 
Hyacinth sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Sammen med Richard
Innlegg: 37.876
Hyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Hva fikk du av partneren din til jul?

Hva koster et sånt speil, og må man være medlem på Sats?

Hyacinth er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 04-01-23, 09:42   #64
Divine
Textrovert
 
Divine sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 22.764
Blogginnlegg: 251
Divine har et rykte de fleste bare kan drømme omDivine har et rykte de fleste bare kan drømme omDivine har et rykte de fleste bare kan drømme omDivine har et rykte de fleste bare kan drømme omDivine har et rykte de fleste bare kan drømme omDivine har et rykte de fleste bare kan drømme omDivine har et rykte de fleste bare kan drømme omDivine har et rykte de fleste bare kan drømme omDivine har et rykte de fleste bare kan drømme omDivine har et rykte de fleste bare kan drømme omDivine har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Hva fikk du av partneren din til jul?

Jeg fikk ingenting, fordi vi ikke kjøper julegaver til hverandre. Vi bruker heller å spandere på oss noe vi trenger sammen. Så julegaven til hverandre er at vi skal ha en date på Løblabbet og kjøpe oss nye løpesko, begge to.

__________________
En stor og en liten (94 og 02)

Ikke la det aller beste bli det godes fiende
Divine er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 04-01-23, 14:06   #65
Marla Singer
Bør lage seg en tittel selv
 
Marla Singer sin avatar
 
Medlem siden: Jan 2012
Innlegg: 2.235
Marla Singer er et glitrende lys på stjernehimmelenMarla Singer er et glitrende lys på stjernehimmelenMarla Singer er et glitrende lys på stjernehimmelenMarla Singer er et glitrende lys på stjernehimmelenMarla Singer er et glitrende lys på stjernehimmelenMarla Singer er et glitrende lys på stjernehimmelenMarla Singer er et glitrende lys på stjernehimmelenMarla Singer er et glitrende lys på stjernehimmelenMarla Singer er et glitrende lys på stjernehimmelenMarla Singer er et glitrende lys på stjernehimmelenMarla Singer er et glitrende lys på stjernehimmelen
Standard

Sv: Hva fikk du av partneren din til jul?

Opprinnelig lagt inn av Trulte, her.

Jeg fikk diamantsmykke formet som en ring og et frieri.

Så hyggelig, gratulerer!

Jeg har vært gift i femten år og fikk votter jeg har kjøpt selv. Han hadde pakket de inn, da, på oppfordring fra meg.

Marla Singer er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 04-01-23, 14:21   #66
Pelen
Bør lage seg en tittel selv
 
Pelen sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Oslo
Innlegg: 21.401
Blogginnlegg: 295
Pelen har et rykte de fleste bare kan drømme omPelen har et rykte de fleste bare kan drømme omPelen har et rykte de fleste bare kan drømme omPelen har et rykte de fleste bare kan drømme omPelen har et rykte de fleste bare kan drømme omPelen har et rykte de fleste bare kan drømme omPelen har et rykte de fleste bare kan drømme omPelen har et rykte de fleste bare kan drømme omPelen har et rykte de fleste bare kan drømme omPelen har et rykte de fleste bare kan drømme omPelen har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Hva fikk du av partneren din til jul?

Opprinnelig lagt inn av Hyacinth, her.

Hva koster et sånt speil, og må man være medlem på Sats?

SATS skriver:

Til deg som medlem:
SATS-medlemmer med Region + gruppetrening og All-inclusive medlemmer har SATS Online inkludert i sitt medlemskap – helt kostnadsfritt. Ordinær pris for medlemmer er 99,-/mnd. Ingen bindingstid.

Før jul var det 1500 kr i rabatt for Anton Club medlemmer. Nå står det: "Treningsspeilet koster 6 990". Det ser ut som om speilet ikke selges via SATS Mentra lenger der vårt ble kjøpt, men det går sikkert å kjøpe et annet sted. Uten speil kan man bruke appen.

Pelen er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 04-01-23, 16:22   #67
Lykken
Nek er allrighte dyr
 
Lykken sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Hvor: nær Oslo
Innlegg: 11.770
Lykken har en fantastisk fremtidLykken har en fantastisk fremtidLykken har en fantastisk fremtidLykken har en fantastisk fremtidLykken har en fantastisk fremtidLykken har en fantastisk fremtidLykken har en fantastisk fremtidLykken har en fantastisk fremtidLykken har en fantastisk fremtidLykken har en fantastisk fremtidLykken har en fantastisk fremtid
Standard

Sv: Hva fikk du av partneren din til jul?

Mannen min kjøpte sånt speil før jul, i gave til seg selv (oss) og vi skal teste det ut nå i januar. Nyttårsforsetter om hjemmetrening, siden vi hater å gå på treningsenter.
I julegave fikk jeg langhelg for oss to til London med meget lekkert hotell og flott beliggenhet ved Covent Garden, Moulin Rouge show, middag på Michelin restaurant m.m.

__________________
Det er bedre å vere lita og tøff,
enn en stor bløff! (Jeg er begge deler!)

Gutt 2002 og jente 2005
Lykken er ikke aktiv   Svar med sitat
Svar


Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum


Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 01:12.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Norsk: Lavkarbo.no | Selvrealisering.no
©2006 - 2015, Foreldreportalen.no