Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Generell diskusjon

Hva har gjort deg glad i dag? #8

Generell diskusjon Forum for generell diskusjon av temaer som ikke passer inn under andre kategorier.

Lukket tråd
 
Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 18-05-20, 23:22   #481
Pasta
En skrue løs
 
Pasta sin avatar
 
Medlem siden: Dec 2007
Hvor: I nord
Innlegg: 7.678
Pasta er et navn som alle kjenner tilPasta er et navn som alle kjenner tilPasta er et navn som alle kjenner tilPasta er et navn som alle kjenner tilPasta er et navn som alle kjenner tilPasta er et navn som alle kjenner tilPasta er et navn som alle kjenner tilPasta er et navn som alle kjenner tilPasta er et navn som alle kjenner tilPasta er et navn som alle kjenner tilPasta er et navn som alle kjenner til
Standard

Sv: Hva har gjort deg glad i dag? #8

At jeg kjørte 50 mil for å være sammen med kjæresten i 30 timer!

__________________
2001, 2005, 2020
Pasta er ikke aktiv  
Gammel 19-05-20, 12:38   #482
Strå
Lesende
 
Strå sin avatar
 
Medlem siden: Jul 2007
Hvor: F16
Innlegg: 10.919
Strå har mye å være stolt avStrå har mye å være stolt avStrå har mye å være stolt avStrå har mye å være stolt avStrå har mye å være stolt avStrå har mye å være stolt avStrå har mye å være stolt avStrå har mye å være stolt avStrå har mye å være stolt avStrå har mye å være stolt avStrå har mye å være stolt av
Standard

Sv: Hva har gjort deg glad i dag? #8

Opprinnelig lagt inn av Strå, her.

42.

Opprinnelig lagt inn av My, her.

For ganske mange, virker det som. Forstå det den som kan.

Alt blir bra om du bare har med håndkle.

Vy-personalet som sto på og sørget for at jeg fikk igjen mobilen under en time etter at jeg la den på gulvet i toget jeg gikk av. Takksigelser til dem.

Strå er ikke aktiv  
Gammel 20-05-20, 14:07   #483
Nextlife
Rockesøster
 
Nextlife sin avatar
 
Medlem siden: Apr 2010
Innlegg: 9.174
Blogginnlegg: 1
Nextlife har et rykte de fleste bare kan drømme omNextlife har et rykte de fleste bare kan drømme omNextlife har et rykte de fleste bare kan drømme omNextlife har et rykte de fleste bare kan drømme omNextlife har et rykte de fleste bare kan drømme omNextlife har et rykte de fleste bare kan drømme omNextlife har et rykte de fleste bare kan drømme omNextlife har et rykte de fleste bare kan drømme omNextlife har et rykte de fleste bare kan drømme omNextlife har et rykte de fleste bare kan drømme omNextlife har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Hva har gjort deg glad i dag? #8

5-timers operasjon i annet fylke i går og var i utgangspunktet forespeilet 3-5 dager postop. opphold her, men er så kvikk og sprek at jeg får reise hjem i dag.

__________________
I'm happy, hope you're happy too
Nextlife er ikke aktiv  
Gammel 21-05-20, 08:35   #484
Strå
Lesende
 
Strå sin avatar
 
Medlem siden: Jul 2007
Hvor: F16
Innlegg: 10.919
Strå har mye å være stolt avStrå har mye å være stolt avStrå har mye å være stolt avStrå har mye å være stolt avStrå har mye å være stolt avStrå har mye å være stolt avStrå har mye å være stolt avStrå har mye å være stolt avStrå har mye å være stolt avStrå har mye å være stolt avStrå har mye å være stolt av
Standard

Sv: Hva har gjort deg glad i dag? #8

Opprinnelig lagt inn av Nextlife, her.

5-timers operasjon i annet fylke i går og var i utgangspunktet forespeilet 3-5 dager postop. opphold her, men er så kvikk og sprek at jeg får reise hjem i dag.

Så bra. Lykke til med rekonval-et-eller-annet. God bedring.

Strå er ikke aktiv  
Gammel 21-05-20, 10:10   #485
Cumulus
Bør lage seg en tittel selv
 
Cumulus sin avatar
 
Medlem siden: Aug 2011
Innlegg: 3.625
Cumulus imponerer mange og er sikkert smartCumulus imponerer mange og er sikkert smartCumulus imponerer mange og er sikkert smartCumulus imponerer mange og er sikkert smartCumulus imponerer mange og er sikkert smartCumulus imponerer mange og er sikkert smartCumulus imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Sv: Hva har gjort deg glad i dag? #8

Alenedag med mannen. ☺️

Cumulus er ikke aktiv  
Gammel 21-05-20, 17:15   #486
Syrinx
koko
 
Syrinx sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2010
Hvor: Ålesund
Innlegg: 9.017
Blogginnlegg: 39
Syrinx har mye å være stolt avSyrinx har mye å være stolt avSyrinx har mye å være stolt avSyrinx har mye å være stolt avSyrinx har mye å være stolt avSyrinx har mye å være stolt avSyrinx har mye å være stolt avSyrinx har mye å være stolt avSyrinx har mye å være stolt avSyrinx har mye å være stolt avSyrinx har mye å være stolt av
Standard

Sv: Hva har gjort deg glad i dag? #8

Jeg har hatt knivene mine hos knivsliper, så nå er den ødelagte kokkekniven fiksa og bedre enn den noen gang har vært og de andre knivene er skarpe så det synger etter.

__________________
Dårlige vitser har også livets rett.
Syrinx er ikke aktiv  
Gammel 21-05-20, 18:36   #487
Milfrid
Shake it out!
 
Milfrid sin avatar
 
Medlem siden: Feb 2007
Hvor: Stavanger
Innlegg: 15.926
Blogginnlegg: 65
Milfrid har et rykte de fleste bare kan drømme omMilfrid har et rykte de fleste bare kan drømme omMilfrid har et rykte de fleste bare kan drømme omMilfrid har et rykte de fleste bare kan drømme omMilfrid har et rykte de fleste bare kan drømme omMilfrid har et rykte de fleste bare kan drømme omMilfrid har et rykte de fleste bare kan drømme omMilfrid har et rykte de fleste bare kan drømme omMilfrid har et rykte de fleste bare kan drømme omMilfrid har et rykte de fleste bare kan drømme omMilfrid har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Hva har gjort deg glad i dag? #8

Jeg ble tvunget til å stå opp tidlig for å drikke kaffe. Var sol på terrassen og hyggelig selskap. Solen forsvant jo ikke så lenge etterpå, så egentlig godt jeg kom meg opp.

__________________
Now it's nothing but MY way!
Milfrid er ikke aktiv  
Gammel 21-05-20, 18:58   #488
Millen
Klare sjøl
 
Millen sin avatar
 
Medlem siden: Apr 2007
Hvor: Oslo
Innlegg: 20.679
Millen har mye å være stolt avMillen har mye å være stolt avMillen har mye å være stolt avMillen har mye å være stolt avMillen har mye å være stolt avMillen har mye å være stolt avMillen har mye å være stolt avMillen har mye å være stolt avMillen har mye å være stolt avMillen har mye å være stolt avMillen har mye å være stolt av
Standard

Sv: Hva har gjort deg glad i dag? #8

Rolig dag på hytta i fint vær. Alle gjorde det de hadde lyst til, og jeg får kurert brakkesyken min.

__________________
Storesøster- 06
Lillebror- 10
Lillesøster -13
Millen er ikke aktiv  
Gammel 21-05-20, 19:12   #489
kamp
ASD
 
Medlem siden: Mar 2010
Innlegg: 4.934
kamp er et glitrende lys på stjernehimmelenkamp er et glitrende lys på stjernehimmelenkamp er et glitrende lys på stjernehimmelenkamp er et glitrende lys på stjernehimmelenkamp er et glitrende lys på stjernehimmelenkamp er et glitrende lys på stjernehimmelenkamp er et glitrende lys på stjernehimmelenkamp er et glitrende lys på stjernehimmelenkamp er et glitrende lys på stjernehimmelenkamp er et glitrende lys på stjernehimmelenkamp er et glitrende lys på stjernehimmelen
Standard

Sv: Hva har gjort deg glad i dag? #8

Sykepleier - eh du kamp?, om det er lov me glass nå eller er alt enda papp og plastikk?
Jeg - det er lov me keramikk tallerken men ikke glass det er plastikk enda

Sykepleier - eh du kamp? Om du har lov å gå tur me faren din nå eller er det bare besøk ute i Hagen og gangen?
Jeg - bare besøk ikke tur

Sykepleier - jeg får be de ta det opp i morgen
Jeg - det kommer nye regler den 24
Sykepleier - åja, stemmer det...

Jeg ler litt av de må jeg innrømme

Det er rett før jeg korrigere de på hvilken juice til hvilke måltid (egentlig kun appelsin til frokost og kun eple til lunsj og kveld) samt kun salami på søndag men det gidder jeg ikke.. til egen fordel �� haha duster

__________________
Even God was autistic, that's why the world spin
kamp er ikke aktiv  
Gammel 22-05-20, 10:38   #490
Strå
Lesende
 
Strå sin avatar
 
Medlem siden: Jul 2007
Hvor: F16
Innlegg: 10.919
Strå har mye å være stolt avStrå har mye å være stolt avStrå har mye å være stolt avStrå har mye å være stolt avStrå har mye å være stolt avStrå har mye å være stolt avStrå har mye å være stolt avStrå har mye å være stolt avStrå har mye å være stolt avStrå har mye å være stolt avStrå har mye å være stolt av
Standard

Sv: Hva har gjort deg glad i dag? #8

Jeg fikk starta dagen med besøk hos Mutter'n og vi fikk gått en tur, før jeg dro hjem og er godt i gang med å skyfle unna ting på jobbgjørelista mi'. Fin start på ukas siste arbeidsdag.

Strå er ikke aktiv  
Gammel 22-05-20, 17:13   #491
Albertine
Bør lage seg en tittel selv
 
Albertine sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2014
Innlegg: 3.690
Blogginnlegg: 36
Albertine er kulere enn de flesteAlbertine er kulere enn de flesteAlbertine er kulere enn de flesteAlbertine er kulere enn de flesteAlbertine er kulere enn de flesteAlbertine er kulere enn de flesteAlbertine er kulere enn de flesteAlbertine er kulere enn de flesteAlbertine er kulere enn de flesteAlbertine er kulere enn de flesteAlbertine er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Hva har gjort deg glad i dag? #8

Ny bil!
Ny grill!
Ny høyttrykkspyler!
Masse nye sommerblomster i krukke!
Herlig fredagsmiddag med masse grillmat, prosecco og jordbær og verdens beste kjæreste!

__________________
Be kind whenever possible. It is always possible. - Dalai Lama
Albertine er ikke aktiv  
Gammel 22-05-20, 21:35   #492
Frøy
I endring
 
Frøy sin avatar
 
Medlem siden: Apr 2009
Innlegg: 6.962
Blogginnlegg: 136
Frøy er kulere enn de flesteFrøy er kulere enn de flesteFrøy er kulere enn de flesteFrøy er kulere enn de flesteFrøy er kulere enn de flesteFrøy er kulere enn de flesteFrøy er kulere enn de flesteFrøy er kulere enn de flesteFrøy er kulere enn de flesteFrøy er kulere enn de flesteFrøy er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Hva har gjort deg glad i dag? #8

Far og sønn som driver å blir bestevenner i garasjen.

__________________
2004 og 2008

Du kan'kke gi Gud, så bare gi faen
Frøy er ikke aktiv  
Gammel 23-05-20, 00:09   #493
Milfrid
Shake it out!
 
Milfrid sin avatar
 
Medlem siden: Feb 2007
Hvor: Stavanger
Innlegg: 15.926
Blogginnlegg: 65
Milfrid har et rykte de fleste bare kan drømme omMilfrid har et rykte de fleste bare kan drømme omMilfrid har et rykte de fleste bare kan drømme omMilfrid har et rykte de fleste bare kan drømme omMilfrid har et rykte de fleste bare kan drømme omMilfrid har et rykte de fleste bare kan drømme omMilfrid har et rykte de fleste bare kan drømme omMilfrid har et rykte de fleste bare kan drømme omMilfrid har et rykte de fleste bare kan drømme omMilfrid har et rykte de fleste bare kan drømme omMilfrid har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Hva har gjort deg glad i dag? #8

Hele familien samlet formål feire bursdagen til Poden. Jeg synes det er utrolig fint at ungene har et så godt og nært forhold, selv om det er 5 år mellom dem, og eldstemann har flyttet hjemmenfra. I går kom eldstemann og samboeren hjem hit og sov over, så vi kunne servere frokost på sengen og synge for minstemann. Og i dag var vi ute og spiste sammen. Jeg har de fineste ungene.

__________________
Now it's nothing but MY way!
Milfrid er ikke aktiv  
Gammel 23-05-20, 08:46   #494
Strå
Lesende
 
Strå sin avatar
 
Medlem siden: Jul 2007
Hvor: F16
Innlegg: 10.919
Strå har mye å være stolt avStrå har mye å være stolt avStrå har mye å være stolt avStrå har mye å være stolt avStrå har mye å være stolt avStrå har mye å være stolt avStrå har mye å være stolt avStrå har mye å være stolt avStrå har mye å være stolt avStrå har mye å være stolt avStrå har mye å være stolt av
Standard

Sv: Hva har gjort deg glad i dag? #8

Det regna skikkelig i natt, så da er ørkenspredningen over for denne gang. Fargene i hagen ble adskillig friskere nå, puh. Ja og frokost på senga, med kaffe og bok, er alltid en deilig start på dagen og noe å bli glad for.

Strå er ikke aktiv  
Gammel 23-05-20, 09:24   #495
Cumulus
Bør lage seg en tittel selv
 
Cumulus sin avatar
 
Medlem siden: Aug 2011
Innlegg: 3.625
Cumulus imponerer mange og er sikkert smartCumulus imponerer mange og er sikkert smartCumulus imponerer mange og er sikkert smartCumulus imponerer mange og er sikkert smartCumulus imponerer mange og er sikkert smartCumulus imponerer mange og er sikkert smartCumulus imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Sv: Hva har gjort deg glad i dag? #8

3 av 4 gjorde samme aktivitet i går kveld. Og det innebar ikke skjerm, og vi var utendørs. Da ble jeg såå glad!!😊

Cumulus er ikke aktiv  
Gammel 23-05-20, 10:58   #496
My
Semiaktiv
 
My sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Trondheim
Innlegg: 28.395
My har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Hva har gjort deg glad i dag? #8

Ungene og søskenbarna som var ute på gården hos Svigers i flere timer i går kveld og lekte "gi et lite vink". Til sammen 6 ungdommer, tre gutter og tre jenter, på hhv 12, 12, 12, snart 15, snart 16, og 17 år. God stemning, latter, hoiing og fjas. Og kveldsmat inne hos besteforeldrene rundt midnatt.

__________________
µ 05 07 07
My er ikke aktiv  
Gammel 23-05-20, 19:14   #497
vixen
Bør lage seg en tittel selv
 
vixen sin avatar
 
Medlem siden: Nov 2009
Hvor: Nordmøre
Innlegg: 8.604
Blogginnlegg: 8
vixen er kulere enn de flestevixen er kulere enn de flestevixen er kulere enn de flestevixen er kulere enn de flestevixen er kulere enn de flestevixen er kulere enn de flestevixen er kulere enn de flestevixen er kulere enn de flestevixen er kulere enn de flestevixen er kulere enn de flestevixen er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Hva har gjort deg glad i dag? #8

Kveldstur med gutta. Mini som havnet i bakleksa. Han plukket en bukett løvetann til mor. Nådde oss igjen og gikk ned på kne foran meg og sa : will you be my mother? Fine samtaler på veien om alt fra båtflyktninger til skatt og velferdssamfunn.

vixen er ikke aktiv  
Gammel 23-05-20, 20:11   #498
millact
Bør lage seg en tittel selv
 
Medlem siden: Mar 2008
Innlegg: 51.356
millact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtid
Standard

Sv: Hva har gjort deg glad i dag? #8

En lang gå/sykkeltur nå med snart 12-åringen for å levere en sykkel til en kamerat og se på et hus vi fant på finn. Fikk pratet om mye underveis.

__________________
05 og 08
millact er ikke aktiv  
Gammel 25-05-20, 20:38   #499
frukt
finner ut av mye
 
frukt sin avatar
 
Medlem siden: Mar 2013
Innlegg: 24.163
Blogginnlegg: 261
frukt har mye å være stolt avfrukt har mye å være stolt avfrukt har mye å være stolt avfrukt har mye å være stolt avfrukt har mye å være stolt avfrukt har mye å være stolt avfrukt har mye å være stolt avfrukt har mye å være stolt avfrukt har mye å være stolt avfrukt har mye å være stolt avfrukt har mye å være stolt av
Standard

Sv: Hva har gjort deg glad i dag? #8

Fikk min første AAP utbetaling for noen dager siden, men det var noen tusen mindre enn jeg forventet. Men i dag fikk jeg enda en utbetaling så for første gang på veldig lenge har jeg faktisk ganske god råd. Det er en innmari god følelse etter måneder med økonomiske bekymringer.

__________________
"Beware of looking for goals: look for a way of life.
Decide how you want to live
and then see what you can do to make a living within that way of life."
- Hunter S. Thompson
frukt er ikke aktiv  
Gammel 26-05-20, 16:45   #500
Strå
Lesende
 
Strå sin avatar
 
Medlem siden: Jul 2007
Hvor: F16
Innlegg: 10.919
Strå har mye å være stolt avStrå har mye å være stolt avStrå har mye å være stolt avStrå har mye å være stolt avStrå har mye å være stolt avStrå har mye å være stolt avStrå har mye å være stolt avStrå har mye å være stolt avStrå har mye å være stolt avStrå har mye å være stolt avStrå har mye å være stolt av
Standard

Sv: Hva har gjort deg glad i dag? #8

Jeg merker så godt på pusten når jeg går at jeg går mer enn før og at jeg har stumpa røyken. Det er også deilig å ha bedre smak i munnen.

Strå er ikke aktiv  
Lukket tråd


Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum


Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 20:16.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Norsk: Lavkarbo.no | Selvrealisering.no
©2006 - 2015, Foreldreportalen.no