Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Generell diskusjon

Skolefravær

Generell diskusjon Forum for generell diskusjon av temaer som ikke passer inn under andre kategorier.

Svar
 
Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 20-05-20, 08:33   #21
Acsa
Audacious
 
Acsa sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: The immoral high ground
Innlegg: 8.242
Blogginnlegg: 237
Acsa har et rykte de fleste bare kan drømme omAcsa har et rykte de fleste bare kan drømme omAcsa har et rykte de fleste bare kan drømme omAcsa har et rykte de fleste bare kan drømme omAcsa har et rykte de fleste bare kan drømme omAcsa har et rykte de fleste bare kan drømme omAcsa har et rykte de fleste bare kan drømme omAcsa har et rykte de fleste bare kan drømme omAcsa har et rykte de fleste bare kan drømme omAcsa har et rykte de fleste bare kan drømme omAcsa har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Skolefravær

Er du utslitt og har hodepine er det begrenset hva du klare å lære. Poenget med skolen er å lære, ikke oppmøte.

__________________
2001&2005
Acsa er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 20-05-20, 11:29   #22
Strå
Lesende
 
Strå sin avatar
 
Medlem siden: Jul 2007
Hvor: F16
Innlegg: 10.858
Strå har mye å være stolt avStrå har mye å være stolt avStrå har mye å være stolt avStrå har mye å være stolt avStrå har mye å være stolt avStrå har mye å være stolt avStrå har mye å være stolt avStrå har mye å være stolt avStrå har mye å være stolt avStrå har mye å være stolt avStrå har mye å være stolt av
Standard

Sv: Skolefravær

Opprinnelig lagt inn av Tjorven, her.

Jeg kunne latt dem være hjemme hvis det skjedde en ytterst sjelden gang, men jeg hadde nok ikke jugd på dem sykdom. Jeg hadde nok formulert det som «ikke i form til å komme på skolen i dag». (...)

Dette.

Strå er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 20-05-20, 11:33   #23
Strå
Lesende
 
Strå sin avatar
 
Medlem siden: Jul 2007
Hvor: F16
Innlegg: 10.858
Strå har mye å være stolt avStrå har mye å være stolt avStrå har mye å være stolt avStrå har mye å være stolt avStrå har mye å være stolt avStrå har mye å være stolt avStrå har mye å være stolt avStrå har mye å være stolt avStrå har mye å være stolt avStrå har mye å være stolt avStrå har mye å være stolt av
Standard

Sv: Skolefravær

Og selvfølgelig er hodepine gyldig fravær, de fleste fungerer særdeles dårlig med hodepine og det kan også bidra til (alvorlige) feil beslutninger.

Strå er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 20-05-20, 11:41   #24
My
Semiaktiv
 
My sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Trondheim
Innlegg: 28.271
My har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Skolefravær

Enig med resten. Jeg har latt barn være hjemme på grunn av sterk hodepine, og har selv vært hjemme fra jobb av samme grunn, i tilfeller hvor smertestillende ikke har virket, og jeg har måttet ligge i et mørkt og kjølig rom for å komme meg igjennom det. Jeg ser ikke hvorfor det skal være behov for å lyve på seg annen sykdom enn det.

Verk i kroppen og hodepine er forresten vanlige symptom ved Covid-19, så etter reglene skal hun vel strengt tatt holde seg hjemme også (selv om du vet at det skyldes noe annet denne gangen).

__________________
µ 05 07 07
My er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 20-05-20, 12:25   #25
tink
har tatt seg sammen
 
tink sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Hvor: Mellom fjellene
Innlegg: 9.361
Blogginnlegg: 612
tink er kulere enn de flestetink er kulere enn de flestetink er kulere enn de flestetink er kulere enn de flestetink er kulere enn de flestetink er kulere enn de flestetink er kulere enn de flestetink er kulere enn de flestetink er kulere enn de flestetink er kulere enn de flestetink er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Skolefravær

Enig med de andre. Jeg har ved et par anledninger holdt mine hjemme fordi de ikke var i form til å gå på skolen. Og som alle sier: det du beskriver stemmer bra med sykdom. Det er ikke å lyve om sykdom, det er å innse at allmenntilstanden ikke svarer til skoledag akkkurat den dagen.

__________________

tink er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 20-05-20, 12:27   #26
Nenne
Introvert optimist
 
Nenne sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Telemark
Innlegg: 23.790
Blogginnlegg: 201
Nenne har et rykte de fleste bare kan drømme omNenne har et rykte de fleste bare kan drømme omNenne har et rykte de fleste bare kan drømme omNenne har et rykte de fleste bare kan drømme omNenne har et rykte de fleste bare kan drømme omNenne har et rykte de fleste bare kan drømme omNenne har et rykte de fleste bare kan drømme omNenne har et rykte de fleste bare kan drømme omNenne har et rykte de fleste bare kan drømme omNenne har et rykte de fleste bare kan drømme omNenne har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Skolefravær

Opprinnelig lagt inn av tink, her.

Enig med de andre. Jeg har ved et par anledninger holdt mine hjemme fordi de ikke var i form til å gå på skolen. Og som alle sier: det du beskriver stemmer bra med sykdom. Det er ikke å lyve om sykdom, det er å innse at allmenntilstanden ikke svarer til skoledag akkkurat den dagen.

Dette!

__________________
Nenne

Storesøster (juli -99), Storebror (mars -02), Lillebror (oktober -04)
Nenne er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 20-05-20, 12:41   #27
Madicken
Flawsome
 
Madicken sin avatar
 
Medlem siden: Aug 2011
Innlegg: 10.321
Madicken har mye å være stolt avMadicken har mye å være stolt avMadicken har mye å være stolt avMadicken har mye å være stolt avMadicken har mye å være stolt avMadicken har mye å være stolt avMadicken har mye å være stolt avMadicken har mye å være stolt avMadicken har mye å være stolt avMadicken har mye å være stolt avMadicken har mye å være stolt av
Standard

Sv: Skolefravær

Enig med røkla. Ekstrem hodepine, kroppsverk og gnagsår over alt kvalifiserer til syk i min verden.

Madicken er ikke aktiv   Svar med sitat
Svar

Trådverktøy
Visningsmåter

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum


Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 23:47.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Norsk: Lavkarbo.no | Selvrealisering.no
©2006 - 2015, Foreldreportalen.no