Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Fritid og hobby

Hytte

Fritid og hobby Favner alt som har med fritid og hobby å gjøre. Reiser, sport, kosmetikk, shopping og hobbyaktiviteter.

Svar
 
Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 28-12-08, 22:37   #61
Tjorven
ej ikke møjkets heije
 
Tjorven sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Oslo
Innlegg: 41.005
Blogginnlegg: 180
Tjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Hytte

Hurdal står definitivt på lista over potensielle steder.

__________________
Snuppa 05, Knerten 07
Tjorven er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 28-12-08, 22:38   #62
Estrella
♥ ♥ ♥
 
Estrella sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Nedre Romerike
Innlegg: 9.812
Estrella har en fantastisk fremtidEstrella har en fantastisk fremtidEstrella har en fantastisk fremtidEstrella har en fantastisk fremtidEstrella har en fantastisk fremtidEstrella har en fantastisk fremtidEstrella har en fantastisk fremtidEstrella har en fantastisk fremtidEstrella har en fantastisk fremtidEstrella har en fantastisk fremtidEstrella har en fantastisk fremtid
Standard

Sv: Hytte

Opprinnelig lagt inn av Tjorven, her.

Hurdal står definitivt på lista over potensielle steder.

Eller også Gran og Jevnaker er også veldig flotte steder men tror nok at Hurdal er hakke billigere.

__________________
Estrella og gutta.

Storebror f. 1998 og minstemann f.2002 - d.2004
Estrella er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 28-12-08, 22:52   #63
Observatøren
Bør lage seg en tittel selv
 
Observatøren sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 9.690
Blogginnlegg: 19
Observatøren har mye å være stolt avObservatøren har mye å være stolt avObservatøren har mye å være stolt avObservatøren har mye å være stolt avObservatøren har mye å være stolt avObservatøren har mye å være stolt avObservatøren har mye å være stolt avObservatøren har mye å være stolt avObservatøren har mye å være stolt avObservatøren har mye å være stolt avObservatøren har mye å være stolt av
Standard

Sv: Hytte

En bekjent kjøpte nettopp hytte med alle fasiliteter i Hurdal for 250.000,-.

__________________
08.05 | 06.12
Observatøren er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 28-12-08, 23:02   #64
Estrella
♥ ♥ ♥
 
Estrella sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Nedre Romerike
Innlegg: 9.812
Estrella har en fantastisk fremtidEstrella har en fantastisk fremtidEstrella har en fantastisk fremtidEstrella har en fantastisk fremtidEstrella har en fantastisk fremtidEstrella har en fantastisk fremtidEstrella har en fantastisk fremtidEstrella har en fantastisk fremtidEstrella har en fantastisk fremtidEstrella har en fantastisk fremtidEstrella har en fantastisk fremtid
Standard

Sv: Hytte

Opprinnelig lagt inn av Observatøren, her.

En bekjent kjøpte nettopp hytte med alle fasiliteter i Hurdal for 250.000,-.


*misunnelig*

__________________
Estrella og gutta.

Storebror f. 1998 og minstemann f.2002 - d.2004
Estrella er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 28-12-08, 23:17   #65
polarjenta
Tittel og tittel....
 
polarjenta sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Vesterålen
Innlegg: 21.518
Blogginnlegg: 66
polarjenta har mye å være stolt avpolarjenta har mye å være stolt avpolarjenta har mye å være stolt avpolarjenta har mye å være stolt avpolarjenta har mye å være stolt avpolarjenta har mye å være stolt avpolarjenta har mye å være stolt avpolarjenta har mye å være stolt avpolarjenta har mye å være stolt avpolarjenta har mye å være stolt avpolarjenta har mye å være stolt av
Standard

Sv: Hytte

Opprinnelig lagt inn av Niobe, her.

Mine foreldres hytte (som jeg altså var mye på i barndommen) er av den typen med solcelle og uten innlagt vann. Vi ferierte der mye da jeg var liten, men som voksen har jeg kun vært der 2-3 ganger. At jeg er (var) vant til det gjør det ikke mer sjarmerende i mine øyne...

Godt man er forskjellige. Jeg syns egentlig ikke det er sjarmerende, jeg syns rett og slett det er avslappende og deilig.

__________________
Nå også med avatar
polarjenta er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 28-12-08, 23:21   #66
Tjorven
ej ikke møjkets heije
 
Tjorven sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Oslo
Innlegg: 41.005
Blogginnlegg: 180
Tjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Hytte

Opprinnelig lagt inn av polarjenta, her.

Godt man er forskjellige. Jeg syns egentlig ikke det er sjarmerende, jeg syns rett og slett det er avslappende og deilig.

Jeg også.

Nå har jeg hatt en lang samtale med mamma om dette også. Hun husker det ikke som verken slitsomt eller sparsommelig å være på hytta uten innlagt vann og strøm. Det var bare trivelig.

Hun angrer bittert på at hun solgte hytta da bestefar døde for 8 år siden, men da virket det veldig lenge til at noen av oss barna kunne finne på å være interessert.

__________________
Snuppa 05, Knerten 07
Tjorven er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 29-12-08, 13:00   #67
Ru
Protonterapeut
 
Ru sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Hundremeterskogen
Innlegg: 31.082
Blogginnlegg: 934
Ru har et rykte de fleste bare kan drømme omRu har et rykte de fleste bare kan drømme omRu har et rykte de fleste bare kan drømme omRu har et rykte de fleste bare kan drømme omRu har et rykte de fleste bare kan drømme omRu har et rykte de fleste bare kan drømme omRu har et rykte de fleste bare kan drømme omRu har et rykte de fleste bare kan drømme omRu har et rykte de fleste bare kan drømme omRu har et rykte de fleste bare kan drømme omRu har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Hytte

Både mine og mannens foreldre har hytte på fjellet.
Svigers kjøpte i fjor sommer, en eldre hytte med innlagt vann og strøm, og mine foreldre bygget for 5 år siden. Sistnevnte hytte har innlagt strøm, men er uten innlagt vann. Akkurat det er ikke noe problem. Drikkevann tar vi med oss hjemmefra (fordi det er enklest) og oppvask/dusj/do-vann tar vi fra takvann eller snø. Det går nemlig fint an å ha både do og dusj uten å ha innlagt vann, og det uten å gå for snurredo-variantene.

Vi bruker den sistnevnte mest, fordi det er halvannen times kjøring. Vi må riktignok gå opp en bakke, både sommer og vinter, men det er kanskje 3 minutter, så det kaller jeg å kjøre til døren. Det at den er så ny, gjør jo at den er tett som bare det - og kan varmes opp på 5 minutter. Det er ikke mygg der, og det blåser ikke. Det er relativt snøsikkert, det bugner over av bær og den ligger ikke i noe hyttefelt. Det er 20 minutter å kjøre til skitrekk, men vi kan gå dagesvis på langrennsski fra rett utenfor døren.

Nå ligger ingen av disse hyttene i noe hyttefelt, og det er jeg glad for. Andre vil si det motsatte, muligens. Jeg kunne aldri bodd tett i tett og tjohei til fjells, da forsvinner noe av sjarmen for min del.

__________________
“Though she be but little, she is fierce!”
- Shakespeare
Ru er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 01-01-09, 16:21   #68
Storm
En som trener
 
Storm sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 10.650
Blogginnlegg: 145
Storm har et rykte de fleste bare kan drømme omStorm har et rykte de fleste bare kan drømme omStorm har et rykte de fleste bare kan drømme omStorm har et rykte de fleste bare kan drømme omStorm har et rykte de fleste bare kan drømme omStorm har et rykte de fleste bare kan drømme omStorm har et rykte de fleste bare kan drømme omStorm har et rykte de fleste bare kan drømme omStorm har et rykte de fleste bare kan drømme omStorm har et rykte de fleste bare kan drømme omStorm har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Hytte

Man må visst opp i 750-800' for å få en hytte i vårt område, ser jeg. Prikket deg link til en. Et par-tre hundre tusen i lån går vel bra? Fjellet er kjempe-deilig, hele året! :frelst:

Storm er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 01-01-09, 16:58   #69
turi
representert
 
Medlem siden: Oct 2006
Innlegg: 5.172
turi er et glitrende lys på stjernehimmelenturi er et glitrende lys på stjernehimmelenturi er et glitrende lys på stjernehimmelenturi er et glitrende lys på stjernehimmelenturi er et glitrende lys på stjernehimmelenturi er et glitrende lys på stjernehimmelenturi er et glitrende lys på stjernehimmelenturi er et glitrende lys på stjernehimmelenturi er et glitrende lys på stjernehimmelenturi er et glitrende lys på stjernehimmelen
Standard

Sv: Hytte

Den gang når vi skal ha hytte blir det max 1 time unna, max! Ellers blir den ikke brukt.

Da er det enklere og billigere og leie seg hytte på fjellet i starten hvertfall, og se at den faktisk blir brukt før en kjøper den selv.

__________________
Jente -96, gutt -04
turi er ikke aktiv   Svar med sitat
Svar


Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum


Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 07:53.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Norsk: Lavkarbo.no | Selvrealisering.no
©2006 - 2015, Foreldreportalen.no