Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Hjem og utstyr

Visning på sokkel

Hjem og utstyr Hus, hage, utstyr, design mm.

Svar
 
Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 22-06-09, 22:56   #1
Carrera
Må man ha en tittel?
 
Carrera sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Hvor: Trondheim
Innlegg: 9.539
Carrera har mye å være stolt avCarrera har mye å være stolt avCarrera har mye å være stolt avCarrera har mye å være stolt avCarrera har mye å være stolt avCarrera har mye å være stolt avCarrera har mye å være stolt avCarrera har mye å være stolt avCarrera har mye å være stolt avCarrera har mye å være stolt avCarrera har mye å være stolt av
Standard

Visning på sokkel

I går kveld satte vi inn annonse på sokkelleiligheten vår, og pågangen i dag har vært enorm. Telefoner hele dagen, og masse henvendelser på mail.

Vi kjørte visning i ettermiddag, og sitter nå med en lang liste over interesserte. Noen er plukket ut som uaktuelle, og noen er plukket ut som høyst aktuelle. Så nå er det bare å bestemme seg for hvem som er mest aktuell da...

Vanskelig dette. Blir vel nesten så vi bare må ta elle-melle metoden.

__________________
All of these lines across my face
Tell you the story of who I am
So many stories of where I've been
And how I got to where I am
Carrera er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 22-06-09, 23:20   #2
Mei
Har fått viljen sin
 
Mei sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 17.606
Blogginnlegg: 397
Mei har en fantastisk fremtidMei har en fantastisk fremtidMei har en fantastisk fremtidMei har en fantastisk fremtidMei har en fantastisk fremtidMei har en fantastisk fremtidMei har en fantastisk fremtidMei har en fantastisk fremtidMei har en fantastisk fremtidMei har en fantastisk fremtidMei har en fantastisk fremtid
Standard

Sv: Visning på sokkel

Jeg ville bedt om referanser, eventuelt hatt noen oppfølgingsspørsmål til de mest aktuelle kandidatene.

Mei er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 22-06-09, 23:23   #3
Carrera
Må man ha en tittel?
 
Carrera sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Hvor: Trondheim
Innlegg: 9.539
Carrera har mye å være stolt avCarrera har mye å være stolt avCarrera har mye å være stolt avCarrera har mye å være stolt avCarrera har mye å være stolt avCarrera har mye å være stolt avCarrera har mye å være stolt avCarrera har mye å være stolt avCarrera har mye å være stolt avCarrera har mye å være stolt avCarrera har mye å være stolt av
Standard

Sv: Visning på sokkel

Åja, referanser kommer vi til å be om ja, og det samme med noen flere spørsmål. Antar vi setter oss ned og finner de tre beste alternativene, og så tar vi en runde med dem. Kan jo hende noen har fått andre tanker etter å ha tenkt litt også.

__________________
All of these lines across my face
Tell you the story of who I am
So many stories of where I've been
And how I got to where I am
Carrera er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 22-06-09, 23:26   #4
Elise
Ute av drift
 
Elise sin avatar
 
Medlem siden: Nov 2007
Innlegg: 15.387
Elise har en fantastisk fremtidElise har en fantastisk fremtidElise har en fantastisk fremtidElise har en fantastisk fremtidElise har en fantastisk fremtidElise har en fantastisk fremtidElise har en fantastisk fremtidElise har en fantastisk fremtidElise har en fantastisk fremtidElise har en fantastisk fremtidElise har en fantastisk fremtid
Standard

Sv: Visning på sokkel

Syns du dette er vanskelig?

Jeg må si jeg gruer enormt for å finne nye hybelboere nå i august. Jeg får så utroooolig dårlig samvittighet for alle de jeg ikke kan leie ut til, det gnager noe voldsomt på meg. Tror kanskje jeg skal sette det bort til gubben. Vi har tidligere leid ut til den første som har sagt de vil leie, men vi ser at det er en dårlig måte å gjøre det på, og burde gjøre noe sånn som dere har gjort nå. Men det gir meg virkelig en bismak at jeg skal liksom bestemme hvem som skal få seg et sted å bo og hvem som må leite videre.

__________________
05 og 07
Elise er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 22-06-09, 23:44   #5
Carrera
Må man ha en tittel?
 
Carrera sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Hvor: Trondheim
Innlegg: 9.539
Carrera har mye å være stolt avCarrera har mye å være stolt avCarrera har mye å være stolt avCarrera har mye å være stolt avCarrera har mye å være stolt avCarrera har mye å være stolt avCarrera har mye å være stolt avCarrera har mye å være stolt avCarrera har mye å være stolt avCarrera har mye å være stolt avCarrera har mye å være stolt av
Standard

Sv: Visning på sokkel

Opprinnelig lagt inn av Elise, her.

Syns du dette er vanskelig?

Jeg må si jeg gruer enormt for å finne nye hybelboere nå i august. Jeg får så utroooolig dårlig samvittighet for alle de jeg ikke kan leie ut til, det gnager noe voldsomt på meg. Tror kanskje jeg skal sette det bort til gubben. Vi har tidligere leid ut til den første som har sagt de vil leie, men vi ser at det er en dårlig måte å gjøre det på, og burde gjøre noe sånn som dere har gjort nå. Men det gir meg virkelig en bismak at jeg skal liksom bestemme hvem som skal få seg et sted å bo og hvem som må leite videre.

Vi synes det er greit med visning ja. For oss så er det veldig viktig at vi liker de vi leier ut til, og at kommunikasjonen er god, og det ville blitt et sjansespill å bare ta den første som kom liksom.

Vi har, etter noen år som utleiere, greid å legge bort den dårlige samvittigheten for de som ikke får. Det er mange om beinet, og kun en kan få. Sånn er det bare, og det er alle som er og ser også klar over.

Men vanskelig er det alikevel. Vi har jo ikke all verdens av info å gå etter, når det gjelder kandidatene, så vi følger magefølelsen, type kontakt under visning, evt referanser, og så følger vi lista vår over tema som ikke er aktuelt til punkt og prikke. Men uansett så kan vi være uheldige å få inn feil leieboer. Men det er jo en sjanse vi bare må ta, når vi nå valgte å bygge med utleie-enhet.

Vi har vært heldige hittil, egentlig. Vi har hatt tre leieboere her. Førte ble kastet på hue ut da økonomien etter et par år gikk over styr, og gjelda opp mot oss til slutt ble HØY. Nestemann vi leide ut til, skulle vise seg å bli en av mine beste venninner, og de siste nå merket vi knapt at var i huset. Håper vi treffer like godt denne gangen også.

__________________
All of these lines across my face
Tell you the story of who I am
So many stories of where I've been
And how I got to where I am
Carrera er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 23-06-09, 18:30   #6
Sokk
trøtt
 
Sokk sin avatar
 
Medlem siden: Apr 2007
Innlegg: 2.449
Blogginnlegg: 12
Sokk er virkelig godt liktSokk er virkelig godt liktSokk er virkelig godt liktSokk er virkelig godt liktSokk er virkelig godt liktSokk er virkelig godt liktSokk er virkelig godt liktSokk er virkelig godt liktSokk er virkelig godt likt
Standard

Sv: Visning på sokkel

Vi hadde visning i fjor høst, fikk ganske mange interesserte og valgte aller mest ut fra magefølelse. Har vært kjempeheldige, for hun som bor i kjelleren nå merker vi nesten ikke noe til og pengene kommer punktlig inn på konto. Det er vårt hus, og det er vi som må bestemme hvem som skal bo her. Har overhodet ikke dårlig samvittighet for de som ikke fikk tilbudet heller.

__________________
04 07

Du kan klare hva som helst
For du er suveren
Sokk er ikke aktiv   Svar med sitat
Svar


Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum


Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 16:40.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Norsk: Lavkarbo.no | Selvrealisering.no
©2006 - 2015, Foreldreportalen.no