Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Hjem og utstyr > Stikkas barneutstyrshjørne

Kan dere hjelpe meg med nøstebarn og str?

Stikkas barneutstyrshjørne Diskusjonsforum for utstyr til barn.

Svar
 
Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 14-02-14, 13:55   #1
Curly
Bør lage seg en tittel selv
 
Medlem siden: Sep 2010
Innlegg: 1.275
Curly er litt kulCurly er litt kul
Standard

Kan dere hjelpe meg med nøstebarn og str?

Prøvde å ringe butikken men lite hjelp å få...snuppa trenger ull og sesongene r jo på hell så det er så kjipt å kjøpe akkurat.
Tenkte å kjøpe 2 bodyer og en overall eller selebuke uten fot. Hun bruker str 80 og er straks 11 mnd.
Blir 86/92 alt for stort?? Hun har ullfleecedress i str80/86 og den synes heg er kort i armer og bein, mens ullfrottepysjen med fot i str 86 er alt for stor....
Koster jo så himla mye å returnere ting også så det er greit å treffe på str.

__________________
Jau
Curly er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 14-02-14, 20:09   #2
vixen
Bør lage seg en tittel selv
 
vixen sin avatar
 
Medlem siden: Nov 2009
Hvor: Nordmøre
Innlegg: 8.603
Blogginnlegg: 8
vixen er kulere enn de flestevixen er kulere enn de flestevixen er kulere enn de flestevixen er kulere enn de flestevixen er kulere enn de flestevixen er kulere enn de flestevixen er kulere enn de flestevixen er kulere enn de flestevixen er kulere enn de flestevixen er kulere enn de flestevixen er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Kan dere hjelpe meg med nøstebarn og str?

Jeg synes generelt at Nøstebarn er store i str. Kjøpte ribbebukse til mini der nå. I str 86/92 og han er 16 mnd nå. Måtte brett opp mye. Når det er sagt så har jeg kjøpt de litt store og heller passet på å ta sokkene utenpå og slikt for å unngå at de tråkker på dem. Er jo kjipt å kjøpe noe som må skiftet ut etter en måned eller to.

vixen er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 14-02-14, 20:16   #3
venla
jabbsaft
 
venla sin avatar
 
Medlem siden: Nov 2008
Hvor: Trondheim
Innlegg: 7.863
venla er et glitrende lys på stjernehimmelenvenla er et glitrende lys på stjernehimmelenvenla er et glitrende lys på stjernehimmelenvenla er et glitrende lys på stjernehimmelenvenla er et glitrende lys på stjernehimmelenvenla er et glitrende lys på stjernehimmelenvenla er et glitrende lys på stjernehimmelenvenla er et glitrende lys på stjernehimmelenvenla er et glitrende lys på stjernehimmelenvenla er et glitrende lys på stjernehimmelenvenla er et glitrende lys på stjernehimmelen
Standard

Sv: Kan dere hjelpe meg med nøstebarn og str?

Jenta mi på 12 mnd bruker vanligvis 74/80, men har noen bodier fra Nøstebarn i 86/92 hun bruker nå. Synes ikke de er veldig lange i ryggen, men armene må brettes opp. Tipper hun kan bruke de igjen til høsten.

__________________
09 & 13
venla er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 14-02-14, 20:46   #4
Katta
maler
 
Katta sin avatar
 
Medlem siden: Jul 2008
Hvor: Trondheim
Innlegg: 31.241
Blogginnlegg: 92
Katta har et rykte de fleste bare kan drømme omKatta har et rykte de fleste bare kan drømme omKatta har et rykte de fleste bare kan drømme omKatta har et rykte de fleste bare kan drømme omKatta har et rykte de fleste bare kan drømme omKatta har et rykte de fleste bare kan drømme omKatta har et rykte de fleste bare kan drømme omKatta har et rykte de fleste bare kan drømme omKatta har et rykte de fleste bare kan drømme omKatta har et rykte de fleste bare kan drømme omKatta har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Kan dere hjelpe meg med nøstebarn og str?

Jeg har brukt både 86-92 og 92-98 fra ca 1 år. Da er det stort, men ikke utålelig stort. Jeg hadde kjøpt 86-92, størrelsen under blir fort knapp.

__________________
Storebror 2002 - Toern 2003 - Plutt 2009 - Mikro 2012
Katta er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 14-02-14, 21:21   #5
Chablis
Drømmer
 
Medlem siden: Dec 2006
Hvor: Ved vannet
Innlegg: 18.842
Blogginnlegg: 22
Chablis har mye å være stolt avChablis har mye å være stolt avChablis har mye å være stolt avChablis har mye å være stolt avChablis har mye å være stolt avChablis har mye å være stolt avChablis har mye å være stolt avChablis har mye å være stolt avChablis har mye å være stolt avChablis har mye å være stolt avChablis har mye å være stolt av
Standard

Sv: Kan dere hjelpe meg med nøstebarn og str?

Jeg synes ikke overdelene til nøstebarn er store, vil heller si de er litt små. Jeg hadde kjøpt 86/92

Chablis er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 14-02-14, 21:34   #6
millact
Bør lage seg en tittel selv
 
Medlem siden: Mar 2008
Innlegg: 51.341
millact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtid
Standard

Sv: Kan dere hjelpe meg med nøstebarn og str?

Som Chablis synes ikke jeg heller det er stort, særlig ikke overdelene.

__________________
05 og 08
millact er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 15-02-14, 10:24   #7
Curly
Bør lage seg en tittel selv
 
Medlem siden: Sep 2010
Innlegg: 1.275
Curly er litt kulCurly er litt kul
Standard

Sv: Kan dere hjelpe meg med nøstebarn og str?

Takk for hjelpen kan jeg sjanse på å ta selebuksen så stor også? Trasig om de er så lang i ryggen at hun ikke klarer å krype

__________________
Jau
Curly er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 15-02-14, 12:36   #8
millact
Bør lage seg en tittel selv
 
Medlem siden: Mar 2008
Innlegg: 51.341
millact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtid
Standard

Sv: Kan dere hjelpe meg med nøstebarn og str?

Min fikk joggebukse i fjor i 116, han brukte da 98 i bukser.

__________________
05 og 08
millact er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 15-02-14, 13:28   #9
safran
frakoblet
 
safran sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 17.297
Blogginnlegg: 18
safran har et rykte de fleste bare kan drømme omsafran har et rykte de fleste bare kan drømme omsafran har et rykte de fleste bare kan drømme omsafran har et rykte de fleste bare kan drømme omsafran har et rykte de fleste bare kan drømme omsafran har et rykte de fleste bare kan drømme omsafran har et rykte de fleste bare kan drømme omsafran har et rykte de fleste bare kan drømme omsafran har et rykte de fleste bare kan drømme omsafran har et rykte de fleste bare kan drømme omsafran har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Kan dere hjelpe meg med nøstebarn og str?

Nøstebarn har da alltid vært små i størrelsene? Jeg går alltid opp en størrelse eller to, i alle fall.

__________________
In vino veritas
safran er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 15-02-14, 19:39   #10
vixen
Bør lage seg en tittel selv
 
vixen sin avatar
 
Medlem siden: Nov 2009
Hvor: Nordmøre
Innlegg: 8.603
Blogginnlegg: 8
vixen er kulere enn de flestevixen er kulere enn de flestevixen er kulere enn de flestevixen er kulere enn de flestevixen er kulere enn de flestevixen er kulere enn de flestevixen er kulere enn de flestevixen er kulere enn de flestevixen er kulere enn de flestevixen er kulere enn de flestevixen er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Kan dere hjelpe meg med nøstebarn og str?

Hehe. Ja der kan man se. Kanskje noe med at jeg stort sett kjøper bare bukser og dresser derifra og jeg har barn med ikke så lange føtter.

vixen er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 15-02-14, 20:22   #11
Niobe
Personlig pessimist
 
Niobe sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Innlegg: 27.905
Blogginnlegg: 11
Niobe har et rykte de fleste bare kan drømme omNiobe har et rykte de fleste bare kan drømme omNiobe har et rykte de fleste bare kan drømme omNiobe har et rykte de fleste bare kan drømme omNiobe har et rykte de fleste bare kan drømme omNiobe har et rykte de fleste bare kan drømme omNiobe har et rykte de fleste bare kan drømme omNiobe har et rykte de fleste bare kan drømme omNiobe har et rykte de fleste bare kan drømme omNiobe har et rykte de fleste bare kan drømme omNiobe har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Kan dere hjelpe meg med nøstebarn og str?

Overdelene er helt normale i størrelsen, men ribbebuksene er hvertfall digre. Minsten på snart 4 bruker enda sine i 86-92.

__________________
«If you can’t be a good example, at least be a horrible warning.»
- Aileen Wuornos, seriemorder
Niobe er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 15-02-14, 22:12   #12
Daisy
Trademark: Imperfection
 
Daisy sin avatar
 
Medlem siden: Feb 2008
Innlegg: 11.055
Daisy er kulere enn de flesteDaisy er kulere enn de flesteDaisy er kulere enn de flesteDaisy er kulere enn de flesteDaisy er kulere enn de flesteDaisy er kulere enn de flesteDaisy er kulere enn de flesteDaisy er kulere enn de flesteDaisy er kulere enn de flesteDaisy er kulere enn de flesteDaisy er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Kan dere hjelpe meg med nøstebarn og str?

Det du skal kjøpe hadde jeg i ditt tilfelle kjøpt i str 86/92.

__________________
Jeg skulle ønske jeg led av "flink pike syndrom"

Tre stk!
Daisy er ikke aktiv   Svar med sitat
Svar

Trådverktøy
Visningsmåter

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum


Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 10:02.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Norsk: Lavkarbo.no | Selvrealisering.no
©2006 - 2015, Foreldreportalen.no