Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Generell diskusjon > Nyheter og media

Tror du Johaug har dopa seg bevisst?

Nyheter og media Forum for diskusjoner av nyheter og artikler. Husk å lenke til aktuell artikkel i første innlegg, så meddebattantene får mulighet til å sette seg inn i temaet.

Svar
 
Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 14-10-16, 09:04   #141
Input
Bør lage seg en tittel selv
 
Input sin avatar
 
Medlem siden: Aug 2010
Hvor: Oslo
Innlegg: 24.550
Blogginnlegg: 159
Input har et rykte de fleste bare kan drømme omInput har et rykte de fleste bare kan drømme omInput har et rykte de fleste bare kan drømme omInput har et rykte de fleste bare kan drømme omInput har et rykte de fleste bare kan drømme omInput har et rykte de fleste bare kan drømme omInput har et rykte de fleste bare kan drømme omInput har et rykte de fleste bare kan drømme omInput har et rykte de fleste bare kan drømme omInput har et rykte de fleste bare kan drømme omInput har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Tror du Johaug har dopa seg bevisst?

Opprinnelig lagt inn av Fløyel, her.

Er det ikke rart at man ikke har funnet spor av dette tidligere dersom hun er en som doper seg?

Hun kan jo ha blitt en som doper seg.

__________________
♥ Sønn, des. 2010 Datter, mar. 2020 ♥

Innanfor den er kvar av oss einsam,
og det skal vi alltid bli.
Input er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 14-10-16, 09:06   #142
Input
Bør lage seg en tittel selv
 
Input sin avatar
 
Medlem siden: Aug 2010
Hvor: Oslo
Innlegg: 24.550
Blogginnlegg: 159
Input har et rykte de fleste bare kan drømme omInput har et rykte de fleste bare kan drømme omInput har et rykte de fleste bare kan drømme omInput har et rykte de fleste bare kan drømme omInput har et rykte de fleste bare kan drømme omInput har et rykte de fleste bare kan drømme omInput har et rykte de fleste bare kan drømme omInput har et rykte de fleste bare kan drømme omInput har et rykte de fleste bare kan drømme omInput har et rykte de fleste bare kan drømme omInput har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Tror du Johaug har dopa seg bevisst?

Opprinnelig lagt inn av Filifjonka, her.

Jeg fatter virkelig ikke sammenligningen med å miste barna.

For en som ikke har barn og som lever jobben sin på den måten f.eks. Johaug gjør, så vil jeg tippe det kan oppleves som en minst like stor livskrise å bli tatt for doping som å miste ungene sine. Selv om det selvfølgelig ikke kan sammenliknes direkte. Men jeg husker i hvert fall hvor enormt ting føltes før jeg fikk barn, ting som nå bare er bagateller.

__________________
♥ Sønn, des. 2010 Datter, mar. 2020 ♥

Innanfor den er kvar av oss einsam,
og det skal vi alltid bli.
Input er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 14-10-16, 09:09   #143
Chablis
Drømmer
 
Medlem siden: Dec 2006
Hvor: Ved vannet
Innlegg: 18.849
Blogginnlegg: 22
Chablis har mye å være stolt avChablis har mye å være stolt avChablis har mye å være stolt avChablis har mye å være stolt avChablis har mye å være stolt avChablis har mye å være stolt avChablis har mye å være stolt avChablis har mye å være stolt avChablis har mye å være stolt avChablis har mye å være stolt avChablis har mye å være stolt av
Standard

Sv: Tror du Johaug har dopa seg bevisst?

Opprinnelig lagt inn av Veslemøya, her.

Samtidig er jo ski hele livet hennes, og for henne er dette ei alvorlig krise. Hele livsgrunnlaget. Jeg vet ikke hva jeg kan sammenligne en slik situasjon med. Men hvis noen plutselig hadde tatt fra meg barna, hadde nok ikke sjokket, sorgen og fortvilelsen vært særlig redusert etter en uke. Så jeg kan faktisk sette meg inn den bunnløse fortvilelsen og langvarige reaksjonen hennes, hvis hun er uskyldig.

Enig med deg.
Lett å sitte bak et tastatur og fortelle hvordan man skal opptre i en sånn sak,om man hadde opplevd det selv kan det hende man ikke hade reagert helt som man tenkte likevel.

Chablis er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 14-10-16, 09:09   #144
Tallulah
Glamorøs
 
Tallulah sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 59.389
Blogginnlegg: 628
Tallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Tror du Johaug har dopa seg bevisst?

Selvsagt skjønner jeg fortvilelsen, både om hun er skyldig og ikke. Det er jo grusom å ikke bare bli fratatt det man lever for, men også bli diskreditert. Det er nok av mennesker som virkelig godter seg nå. Det er jo ikke bare et tap, men også så enormt flaut.

__________________

Tallulah er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 14-10-16, 09:09   #145
Tussa
Ferdiglada
 
Tussa sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 11.881
Tussa har et rykte de fleste bare kan drømme omTussa har et rykte de fleste bare kan drømme omTussa har et rykte de fleste bare kan drømme omTussa har et rykte de fleste bare kan drømme omTussa har et rykte de fleste bare kan drømme omTussa har et rykte de fleste bare kan drømme omTussa har et rykte de fleste bare kan drømme omTussa har et rykte de fleste bare kan drømme omTussa har et rykte de fleste bare kan drømme omTussa har et rykte de fleste bare kan drømme omTussa har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Tror du Johaug har dopa seg bevisst?

Eg syns dette har gått over all forstand og den oppvisninga i går var i beste fall puteflaut. Eg trur rett og slett ikkje på henne, det er for mykje som grumse. Og den gjentakande "Dette er itte mi skyld buh uhhhhh" er så barnslig at eg ikkje kan få sagt det.

__________________
Gut 02 Jente 05
Tussa er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 14-10-16, 09:11   #146
Neket
Har diplom
 
Neket sin avatar
 
Medlem siden: Jun 2010
Innlegg: 14.498
Neket har mye å være stolt avNeket har mye å være stolt avNeket har mye å være stolt avNeket har mye å være stolt avNeket har mye å være stolt avNeket har mye å være stolt avNeket har mye å være stolt avNeket har mye å være stolt avNeket har mye å være stolt avNeket har mye å være stolt avNeket har mye å være stolt av
Standard

Sv: Tror du Johaug har dopa seg bevisst?

Opprinnelig lagt inn av Input, her.

For en som ikke har barn og som lever jobben sin på den måten f.eks. Johaug gjør, så vil jeg tippe det kan oppleves som en minst like stor livskrise å bli tatt for doping som å miste ungene sine. Selv om det selvfølgelig ikke kan sammenliknes direkte. Men jeg husker i hvert fall hvor enormt ting føltes før jeg fikk barn, ting som nå bare er bagateller.

Enig i dette. Det er jo bare langrenn som er livet hennes. Det er jo det hun kan, og alt hun har gjort siden hun var tenåring har handlet om denne ene tingen. Skjønner at det er vanskelig.

Men hun kunne med hell fått litt medietrening, enig i det. Men hvis legene er såpass elendige er det jo ikke sikkert medierådgiverne er av toppklasse heller.

Neket er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 14-10-16, 10:10   #147
Éowyn
Whatever, never mind
 
Éowyn sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Innlegg: 7.292
Blogginnlegg: 67
Éowyn er et glitrende lys på stjernehimmelenÉowyn er et glitrende lys på stjernehimmelenÉowyn er et glitrende lys på stjernehimmelenÉowyn er et glitrende lys på stjernehimmelenÉowyn er et glitrende lys på stjernehimmelenÉowyn er et glitrende lys på stjernehimmelenÉowyn er et glitrende lys på stjernehimmelenÉowyn er et glitrende lys på stjernehimmelenÉowyn er et glitrende lys på stjernehimmelenÉowyn er et glitrende lys på stjernehimmelenÉowyn er et glitrende lys på stjernehimmelen
Standard

Sv: Tror du Johaug har dopa seg bevisst?

Jeg tror hun skjuler noe og at hun gamblet på slippe unna hvis hun ble tatt pga utseende og imaget sitt (både merkevaren som seg selv og det at hun er norsk).

Éowyn er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 14-10-16, 11:37   #148
Sonar
Bør lage seg en tittel selv
 
Sonar sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Hvor: i et hus med fantatisk utsikt og med verdens beste naboer
Innlegg: 2.043
Blogginnlegg: 31
Sonar imponerer mange og er sikkert smartSonar imponerer mange og er sikkert smartSonar imponerer mange og er sikkert smartSonar imponerer mange og er sikkert smartSonar imponerer mange og er sikkert smartSonar imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Sv: Tror du Johaug har dopa seg bevisst?

Jeg tror henne, hun har vært naiv og gjort en megatabbe med å bruke denne kremen.

Jeg kan ikke se noen mulighet for at dette ikke får konsekvenser på lik linje med andre som har testet positivt på stoffet. Reglene er strenge, det vet utøverne og de må praksisers på lik linje uavhengig om utøveren er russisk, norsk, finsk eller hva.

Sonar er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 14-10-16, 11:51   #149
Niobe
Personlig pessimist
 
Niobe sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Innlegg: 27.907
Blogginnlegg: 11
Niobe har et rykte de fleste bare kan drømme omNiobe har et rykte de fleste bare kan drømme omNiobe har et rykte de fleste bare kan drømme omNiobe har et rykte de fleste bare kan drømme omNiobe har et rykte de fleste bare kan drømme omNiobe har et rykte de fleste bare kan drømme omNiobe har et rykte de fleste bare kan drømme omNiobe har et rykte de fleste bare kan drømme omNiobe har et rykte de fleste bare kan drømme omNiobe har et rykte de fleste bare kan drømme omNiobe har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Tror du Johaug har dopa seg bevisst?

Det verste du har opplevd er det verste du har opplevd. Jeg tviler ikke et sekund på at dette har vært den verste uken i livet hennes, og det har veldig lite for seg å sammenligne med den verste uken i andres liv. Langrennskarrieren, merkevaren hun har bygget er jo alt hun har jobbet for. Klart det er en tragedie for henne å risikere å miste alt der. Man trenger ikke mye empati for å forstå den fortvilelsen.

__________________
«If you can’t be a good example, at least be a horrible warning.»
- Aileen Wuornos, seriemorder
Niobe er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 14-10-16, 12:01   #150
Java
kan tilsettes alkohol
 
Java sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 6.044
Blogginnlegg: 364
Java har et rykte de fleste bare kan drømme omJava har et rykte de fleste bare kan drømme omJava har et rykte de fleste bare kan drømme omJava har et rykte de fleste bare kan drømme omJava har et rykte de fleste bare kan drømme omJava har et rykte de fleste bare kan drømme omJava har et rykte de fleste bare kan drømme omJava har et rykte de fleste bare kan drømme omJava har et rykte de fleste bare kan drømme omJava har et rykte de fleste bare kan drømme omJava har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Tror du Johaug har dopa seg bevisst?

Opprinnelig lagt inn av Niobe, her.

Det verste du har opplevd er det verste du har opplevd. Jeg tviler ikke et sekund på at dette har vært den verste uken i livet hennes, og det har veldig lite for seg å sammenligne med den verste uken i andres liv. Langrennskarrieren, merkevaren hun har bygget er jo alt hun har jobbet for. Klart det er en tragedie for henne å risikere å miste alt der. Man trenger ikke mye empati for å forstå den fortvilelsen.

Det er jeg helt enig i. Jeg har veldig vondt av henne. Av legen også. Hvis dette er en glipp så får et øyeblikks ubetenksomhet enorme konsekvenser.

__________________
Cappuccino (01), Cortado (04), Espresso (07)

Vi vil ta vare på skjønnheten, varmen, som om vi bar et barn varsomt på armen.
Java er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 14-10-16, 12:14   #151
Minerva
guru advisor
 
Minerva sin avatar
 
Medlem siden: Feb 2007
Hvor: I de dype skoger
Innlegg: 5.787
Blogginnlegg: 157
Minerva har mye å være stolt avMinerva har mye å være stolt avMinerva har mye å være stolt avMinerva har mye å være stolt avMinerva har mye å være stolt avMinerva har mye å være stolt avMinerva har mye å være stolt avMinerva har mye å være stolt avMinerva har mye å være stolt avMinerva har mye å være stolt avMinerva har mye å være stolt av
Standard

Sv: Tror du Johaug har dopa seg bevisst?

Kulturministeren sa det veldig bra i går: hvorfor har ikke skiforbundet tatt selvkritikk på alt med astma-saken og laget en rutine der det ikke er mulig at EN lege sitter igjen med alt ansvar? Dosemåling, innholdsfortegnelser og WADAlister og alt innen medisinbruk må sjekkes av flere når konsekvensene er såpass store som de er. Ingen er så dumme at de går på denne smellen.

Legen er han som blir ofret her. Jeg frykter at det er flere i systemet som vet noe om dette.

Minerva er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 14-10-16, 12:33   #152
nokon
Librocubicularist
 
nokon sin avatar
 
Medlem siden: Dec 2011
Innlegg: 13.493
Blogginnlegg: 174
nokon har et rykte de fleste bare kan drømme omnokon har et rykte de fleste bare kan drømme omnokon har et rykte de fleste bare kan drømme omnokon har et rykte de fleste bare kan drømme omnokon har et rykte de fleste bare kan drømme omnokon har et rykte de fleste bare kan drømme omnokon har et rykte de fleste bare kan drømme omnokon har et rykte de fleste bare kan drømme omnokon har et rykte de fleste bare kan drømme omnokon har et rykte de fleste bare kan drømme omnokon har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Tror du Johaug har dopa seg bevisst?

Opprinnelig lagt inn av Niobe, her.

Det verste du har opplevd er det verste du har opplevd. Jeg tviler ikke et sekund på at dette har vært den verste uken i livet hennes, og det har veldig lite for seg å sammenligne med den verste uken i andres liv. Langrennskarrieren, merkevaren hun har bygget er jo alt hun har jobbet for. Klart det er en tragedie for henne å risikere å miste alt der. Man trenger ikke mye empati for å forstå den fortvilelsen.

Nei, det er ikkje vanskeleg å forstå, uansett om det er bevisst eller ubevisst.

__________________

People who wonder whether the glass is half empty or half full miss the point.
The glass is refillable.
nokon er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 14-10-16, 12:34   #153
nokon
Librocubicularist
 
nokon sin avatar
 
Medlem siden: Dec 2011
Innlegg: 13.493
Blogginnlegg: 174
nokon har et rykte de fleste bare kan drømme omnokon har et rykte de fleste bare kan drømme omnokon har et rykte de fleste bare kan drømme omnokon har et rykte de fleste bare kan drømme omnokon har et rykte de fleste bare kan drømme omnokon har et rykte de fleste bare kan drømme omnokon har et rykte de fleste bare kan drømme omnokon har et rykte de fleste bare kan drømme omnokon har et rykte de fleste bare kan drømme omnokon har et rykte de fleste bare kan drømme omnokon har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Tror du Johaug har dopa seg bevisst?

Er det ikkje litt rart å ikkje godta frivillig suspensjon under etterforskninga?

__________________

People who wonder whether the glass is half empty or half full miss the point.
The glass is refillable.
nokon er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 14-10-16, 13:15   #154
mkj
Off the map.
 
mkj sin avatar
 
Medlem siden: Apr 2008
Innlegg: 14.130
Blogginnlegg: 10
mkj har mye å være stolt avmkj har mye å være stolt avmkj har mye å være stolt avmkj har mye å være stolt avmkj har mye å være stolt avmkj har mye å være stolt avmkj har mye å være stolt avmkj har mye å være stolt avmkj har mye å være stolt avmkj har mye å være stolt avmkj har mye å være stolt av
Standard

Sv: Tror du Johaug har dopa seg bevisst?

Opprinnelig lagt inn av Minerva, her.

Kulturministeren sa det veldig bra i går: hvorfor har ikke skiforbundet tatt selvkritikk på alt med astma-saken og laget en rutine der det ikke er mulig at EN lege sitter igjen med alt ansvar? Dosemåling, innholdsfortegnelser og WADAlister og alt innen medisinbruk må sjekkes av flere når konsekvensene er såpass store som de er. Ingen er så dumme at de går på denne smellen.

Legen er han som blir ofret her. Jeg frykter at det er flere i systemet som vet noe om dette.

Greit at legen måtte gå, det var virkelig amatørmessig, men flere må følge etter altså! Johaug opptrer klønete og har det formelle ansvaret, men hun er pålagt å følge legens råd, og forstår godt at hun føler seg uskyldig dratt inn i dette, gitt at hun ikke har gjort noe mer enn å smøre på den kremen.

Tror det er viktig for sporten at hun blir utestengt. Det kan ikke gjelde egne regler for nordmenn.

__________________
røverunger 03 og 08
mkj er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 14-10-16, 13:37   #155
Tussa
Ferdiglada
 
Tussa sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 11.881
Tussa har et rykte de fleste bare kan drømme omTussa har et rykte de fleste bare kan drømme omTussa har et rykte de fleste bare kan drømme omTussa har et rykte de fleste bare kan drømme omTussa har et rykte de fleste bare kan drømme omTussa har et rykte de fleste bare kan drømme omTussa har et rykte de fleste bare kan drømme omTussa har et rykte de fleste bare kan drømme omTussa har et rykte de fleste bare kan drømme omTussa har et rykte de fleste bare kan drømme omTussa har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Tror du Johaug har dopa seg bevisst?

Sjølvsagt må ho få ein sanksjon i form av utestenging. Noko anna er feil.

__________________
Gut 02 Jente 05
Tussa er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 14-10-16, 14:13   #156
IzziCreo
#IsItOctoberYet?!
 
IzziCreo sin avatar
 
Medlem siden: Mar 2012
Innlegg: 12.937
IzziCreo har mye å være stolt avIzziCreo har mye å være stolt avIzziCreo har mye å være stolt avIzziCreo har mye å være stolt avIzziCreo har mye å være stolt avIzziCreo har mye å være stolt avIzziCreo har mye å være stolt avIzziCreo har mye å være stolt avIzziCreo har mye å være stolt avIzziCreo har mye å være stolt avIzziCreo har mye å være stolt av
Standard

Sv: Tror du Johaug har dopa seg bevisst?

Jeg tror på henne.

Når det er sagt, så er jeg ikke enig i at hun er uten skyld. Det er enhver idrettsutøvers ansvar å vite hvilke preparater man bruker. De vet konsekvensene hvis de ikke er ekstremt nøye - så enkelt er det. Derfor synes jeg det er fullstendig naturlig at hun selv sjekker preparatet ved å se på pakningsvedlegg (dog var nok dette på italiensk, til nød engelsk, men der er kompetansen hennes langt under pari så det hjelper nok lite), google, Felleskatalogen eller liknende. Er det språkmessige barrierer så må hun få hjelp, men hun må fortsatt være deltakende i arbeidet. Mange kan kanskje synes dette skal være fullstendig unødvendig, kanskje ved å relatere det til eget arbeide. Man må jo kunne stole på ekspertisen.
Men nei, når du er idrettsutøver så må du være ekstremt nøye på dette. Og ingen sjanser kan tas. Det ødelegger alt hva du har jobbet for, og som de jobber! Ikke bare de som havner på pallen støtt og stadig, men alle de idrettsutøverne som har dette som arbeid jobber 24/7 med å pushe sin kropp, både fysisk og psykisk, helt opp mot tålegrensen. Og da er det virkelig ikke rom for å tabbe seg ut på medisinbruk

Legen har gjort en feil, eller flere feil i denne saken, og jo, i den stillingen han har i landslaget så er det grov forsømmelse og helt rett at han går. Men det er menneskelig å gjøre feil, så jeg sier absolutt ikke at det sier noe om han som person og kompetanse. Men når man gjør en slik feil, så får det så enorme konsekvenser, så det bør definitivt være et større sikkerhetsnett der annet en en manns ord. Det blir jo helt åpenbart når man ser slike saker som denne.

Sanksjoner er selvsagt riktig - uansett formildende omstendigheter.

__________________
For every shadow, no matter how deep, is threatened by morning light.
Isabel/Izzi Creo
IzziCreo er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 14-10-16, 14:31   #157
Albertine
Bør lage seg en tittel selv
 
Albertine sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2014
Innlegg: 3.690
Blogginnlegg: 36
Albertine er kulere enn de flesteAlbertine er kulere enn de flesteAlbertine er kulere enn de flesteAlbertine er kulere enn de flesteAlbertine er kulere enn de flesteAlbertine er kulere enn de flesteAlbertine er kulere enn de flesteAlbertine er kulere enn de flesteAlbertine er kulere enn de flesteAlbertine er kulere enn de flesteAlbertine er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Tror du Johaug har dopa seg bevisst?

Opprinnelig lagt inn av Sonja Sockersöt, her.

Hadde vært interessant å se mediedekningen og kommentarfeltene om dette hadde vært en utenlandsk skiløper, en svenske for eksempel. "Hun hevder at funnet av anabole steroider strammer fra bruk av en leppekrem" etterfulgt av 250 kommentarer med "Haha, leppekrem! Den var ny! Tror de vi er helt idioter?"

Nettopp.

__________________
Be kind whenever possible. It is always possible. - Dalai Lama
Albertine er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 14-10-16, 14:45   #158
Marla Singer
Bør lage seg en tittel selv
 
Marla Singer sin avatar
 
Medlem siden: Jan 2012
Innlegg: 2.235
Marla Singer er et glitrende lys på stjernehimmelenMarla Singer er et glitrende lys på stjernehimmelenMarla Singer er et glitrende lys på stjernehimmelenMarla Singer er et glitrende lys på stjernehimmelenMarla Singer er et glitrende lys på stjernehimmelenMarla Singer er et glitrende lys på stjernehimmelenMarla Singer er et glitrende lys på stjernehimmelenMarla Singer er et glitrende lys på stjernehimmelenMarla Singer er et glitrende lys på stjernehimmelenMarla Singer er et glitrende lys på stjernehimmelenMarla Singer er et glitrende lys på stjernehimmelen
Standard

Sv: Tror du Johaug har dopa seg bevisst?

Forskning på området tyder vel på at selv de som lever av å avsløre løgn, ikke er spesielt gode til det, så jeg tror det er ganske unyttig å mene noe om dette ut ifra forsøk på bedømmelse av troverdighet.

Det jeg ikke skjønner er de som er så sikre på at hun ikke har dopet seg. Fra naboen til kulturministeren, lissom.

Marla Singer er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 14-10-16, 14:59   #159
safran
frakoblet
 
safran sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 17.301
Blogginnlegg: 18
safran har et rykte de fleste bare kan drømme omsafran har et rykte de fleste bare kan drømme omsafran har et rykte de fleste bare kan drømme omsafran har et rykte de fleste bare kan drømme omsafran har et rykte de fleste bare kan drømme omsafran har et rykte de fleste bare kan drømme omsafran har et rykte de fleste bare kan drømme omsafran har et rykte de fleste bare kan drømme omsafran har et rykte de fleste bare kan drømme omsafran har et rykte de fleste bare kan drømme omsafran har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Tror du Johaug har dopa seg bevisst?

Opprinnelig lagt inn av Madicken, her.

Jeg kjenner at det provoserer litt at Johaug, tilsynelatende uten skrupler, ser på at en mann tar på seg hele ansvaret, mister jobben og går stille ut døra, mens hun peker etter ham som den eneste skyldige, gauler, sutrer og hamrer løs på bordet, når hun for kort tid siden hevdet at hun aldri smører så mye som en klatt med krem på kroppen uten å selv ha dobbeltsjekket på forhånd.

Ja, dette reagerer jeg også sterkt på.

Opprinnelig lagt inn av Minerva, her.

Kulturministeren sa det veldig bra i går: hvorfor har ikke skiforbundet tatt selvkritikk på alt med astma-saken og laget en rutine der det ikke er mulig at EN lege sitter igjen med alt ansvar? Dosemåling, innholdsfortegnelser og WADAlister og alt innen medisinbruk må sjekkes av flere når konsekvensene er såpass store som de er. Ingen er så dumme at de går på denne smellen.

Legen er han som blir ofret her. Jeg frykter at det er flere i systemet som vet noe om dette.

Dette.
Jeg syns det er veldig rart at det et så stort apparat som dette er virkelig ikke har laget noen rutiner på dette?!

__________________
In vino veritas
safran er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 14-10-16, 15:36   #160
Candy Darling
Prettiest mess ever seen
 
Candy Darling sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Under ground
Innlegg: 29.244
Blogginnlegg: 50
Candy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Tror du Johaug har dopa seg bevisst?

De må jo rett og slett ansette en farmasøyt som har vett til å sjekke alt som skal sjekkes.

__________________
Vi gjør alle så godt vi kan
Og vi gjør alt feil.

- No. 4 -
Candy Darling er ikke aktiv   Svar med sitat
Svar

Emneord
porolon, stillongs


Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum


Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 12:23.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Norsk: Lavkarbo.no | Selvrealisering.no
©2006 - 2015, Foreldreportalen.no