Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Kommunikasjon > Divines spør-og-lær-forum

Stempeløvelse i mensendieck

Divines spør-og-lær-forum Spør om alt mulig du lurer på - kanskje er det noen som kan svare.

Svar
 
Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 06-10-18, 18:15   #1
Ine
rakkarpus
 
Ine sin avatar
 
Medlem siden: Apr 2008
Innlegg: 8.812
Blogginnlegg: 17
Ine er et navn som alle kjenner tilIne er et navn som alle kjenner tilIne er et navn som alle kjenner tilIne er et navn som alle kjenner tilIne er et navn som alle kjenner tilIne er et navn som alle kjenner tilIne er et navn som alle kjenner tilIne er et navn som alle kjenner tilIne er et navn som alle kjenner tilIne er et navn som alle kjenner tilIne er et navn som alle kjenner til
Spørsmål

Stempeløvelse i mensendieck

Jeg gikk for noen år siden på mensendieck. Veldig bra trening for meg, men måtte slutte da jeg fikk vondt i hoftene av noen av øvelsene.

Jeg skrev opp alle øvelsene jeg husket, og noen ganger gjør jeg de jeg ikke får vondt av hjemme.

Jeg har skrevet opp, og husker instruktøren kalte noe en stempeløvelse. Jeg erindrer at det var noe med at hælen(e) skulle gå opp og ned som et stempel. Men selve stillingen husker jeg ikke. Noen som kan denne stillingen?

Jeg lurer også på hva en sagøvelse er.

__________________
When you know better, you do better.

Sist redigert av Ine : 06-10-18 kl 19:05.
Ine er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 06-10-18, 21:13   #2
Lavender
Passe aktiv
 
Lavender sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2010
Hvor: Sentralt
Innlegg: 10.876
Lavender er kulere enn de flesteLavender er kulere enn de flesteLavender er kulere enn de flesteLavender er kulere enn de flesteLavender er kulere enn de flesteLavender er kulere enn de flesteLavender er kulere enn de flesteLavender er kulere enn de flesteLavender er kulere enn de flesteLavender er kulere enn de flesteLavender er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Stempeløvelse i mensendieck

Hæl kan være å ligge på gulv, sette bena 90 grader i gulvet og løfte kroppen, hvile på øvre rygg for så å løfte hæl og sette de i gulvet.

Sag er utgangsposisjon planke, så skyve kroppen frem, hold, midten, hold og bakover, hold. Tre posisjoner x fire to runder i slynge. Spesielt bakover er tungt og ikke anbefalt hvis det er en stund siden siste trening.

__________________
06 & 08 .
Lavender er ikke aktiv   Svar med sitat
Svar

Trådverktøy
Visningsmåter

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum


Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 19:55.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Norsk: Lavkarbo.no | Selvrealisering.no
©2006 - 2015, Foreldreportalen.no