Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Kommunikasjon > HPs vevstove

Bluetooth headset som skal brukes til blant annet trening

HPs vevstove Forum for datasnakk.

Svar
 
Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 04-03-13, 12:52   #1
Che
Har tro på forbedring
 
Che sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Hvor: "Cuba"
Innlegg: 26.675
Blogginnlegg: 293
Che har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Bluetooth headset som skal brukes til blant annet trening

Jeg har prøvd blåtannheadset mens jeg trente på mølle for noen dager siden. Det er rett og slett genialt. Headsettet jeg brukte var BTH-002


Dette er mannens.

Jeg kan selvfølgelig kjøpe dette, men er det noen som har erfaring med andre trådløse hodetelefoner som funker? - evt noen som er litt mindre? (Disse veier lite, og kommer godt ut i tester, men likevel)

__________________
Min signatur
Che er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 06-03-13, 12:59   #2
mrc
Bør lage seg en tittel selv
 
mrc sin avatar
 
Medlem siden: Aug 2008
Hvor: Foran pc-en
Innlegg: 5.480
mrc er virkelig godt liktmrc er virkelig godt liktmrc er virkelig godt liktmrc er virkelig godt liktmrc er virkelig godt liktmrc er virkelig godt liktmrc er virkelig godt liktmrc er virkelig godt liktmrc er virkelig godt liktmrc er virkelig godt likt
Standard

Sv: Bluetooth headset som skal brukes til bl.annet trening

Jabra lanserte i dag Bluetooth-baserte plugger. Kan ha sine fordeler når det gjelder å stenge annen støy ute - f.eks. på treningsstudioer hvor det spilles annen musikk....

Jabra Play har veiledende pris på 500 kr. Så finnes det også en modell av disse kalt Tag som i tillegg har fm-radio. Koster en hundrelapp mer og er litt større.

Bilde av Play: http://a5.mndcdn.com/image/upload/av...brrobwbh2x.jpg

__________________
"I've got nothing against God. It's his fan club I can't stand"
[J-2003 - G-2005 - J-2008]
mrc er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 06-03-13, 13:13   #3
Che
Har tro på forbedring
 
Che sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Hvor: "Cuba"
Innlegg: 26.675
Blogginnlegg: 293
Che har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Bluetooth headset som skal brukes til blant annet trening

Plugger er egentlig det jeg liker aller best. (mest av forfengelighetsårsaker)
- Den play vil jo være plagsom i all den tid at noe må klypes fast til kroppen.
Jeg fant forøvrig BTH på ebay for under 200 inkl porto, så da bestilte jeg det - de er vel verd prisen da, tenker jeg.

__________________
Min signatur
Che er ikke aktiv   Svar med sitat
Svar


Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum


Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 12:08.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Norsk: Lavkarbo.no | Selvrealisering.no
©2006 - 2015, Foreldreportalen.no