Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Kommunikasjon > HPs vevstove

Hjelp: Hvordan få slått av ting på Facebook (varseltoner og Spotify)?

HPs vevstove Forum for datasnakk.

Svar
 
Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 09-03-13, 13:45   #1
gnuri
Fru Jacobsen
 
gnuri sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 8.792
gnuri har mye å være stolt avgnuri har mye å være stolt avgnuri har mye å være stolt avgnuri har mye å være stolt avgnuri har mye å være stolt avgnuri har mye å være stolt avgnuri har mye å være stolt avgnuri har mye å være stolt avgnuri har mye å være stolt avgnuri har mye å være stolt avgnuri har mye å være stolt av
Standard

Hjelp: Hvordan få slått av ting på Facebook (varseltoner og Spotify)?

Jeg har plutselig begynt å få varseltone hver gang folk skriver noe i innlegg jeg har skrevet i. Hvordan får det dette bort. T-skje forklaring takk.

Det samme gjelder spotify- hvordan få slutt på at det publiseres på veggen min hva jeg har hørt på på spotify?

gnuri er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 09-03-13, 13:50   #2
Meissa
stressmonster
 
Meissa sin avatar
 
Medlem siden: Dec 2009
Hvor: Hammerfest
Innlegg: 3.066
Meissa er et glitrende lys på stjernehimmelenMeissa er et glitrende lys på stjernehimmelenMeissa er et glitrende lys på stjernehimmelenMeissa er et glitrende lys på stjernehimmelenMeissa er et glitrende lys på stjernehimmelenMeissa er et glitrende lys på stjernehimmelenMeissa er et glitrende lys på stjernehimmelenMeissa er et glitrende lys på stjernehimmelenMeissa er et glitrende lys på stjernehimmelenMeissa er et glitrende lys på stjernehimmelenMeissa er et glitrende lys på stjernehimmelen
Standard

Sv: Hjelp:Hvordan få slått av ting på facebook (Varseltoner og spotify)?

Det første vet jeg ikke, men på spotify finner du "private listening" under file øverst. Dette må du skru på for hver økt. Enkelt skal det ikke være.

__________________
(2005) (2010) (2012)
Meissa er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 09-03-13, 13:51   #3
gnuri
Fru Jacobsen
 
gnuri sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 8.792
gnuri har mye å være stolt avgnuri har mye å være stolt avgnuri har mye å være stolt avgnuri har mye å være stolt avgnuri har mye å være stolt avgnuri har mye å være stolt avgnuri har mye å være stolt avgnuri har mye å være stolt avgnuri har mye å være stolt avgnuri har mye å være stolt avgnuri har mye å være stolt av
Standard

Sv: Hjelp:Hvordan få slått av ting på facebook (Varseltoner og spotify)?

Har klart å ordne med spotify, så da gjenstår bare varseltonene

gnuri er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 09-03-13, 13:51   #4
gnuri
Fru Jacobsen
 
gnuri sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 8.792
gnuri har mye å være stolt avgnuri har mye å være stolt avgnuri har mye å være stolt avgnuri har mye å være stolt avgnuri har mye å være stolt avgnuri har mye å være stolt avgnuri har mye å være stolt avgnuri har mye å være stolt avgnuri har mye å være stolt avgnuri har mye å være stolt avgnuri har mye å være stolt av
Standard

Sv: Hjelp:Hvordan få slått av ting på facebook (Varseltoner og spotify)?

Meissa- tusen takk datteren min hjalp meg med det )

gnuri er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 09-03-13, 17:51   #5
Stine-mor
Firebarnsmor
 
Stine-mor sin avatar
 
Medlem siden: Mar 2007
Innlegg: 9.741
Stine-mor er kulere enn de flesteStine-mor er kulere enn de flesteStine-mor er kulere enn de flesteStine-mor er kulere enn de flesteStine-mor er kulere enn de flesteStine-mor er kulere enn de flesteStine-mor er kulere enn de flesteStine-mor er kulere enn de flesteStine-mor er kulere enn de flesteStine-mor er kulere enn de flesteStine-mor er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Hjelp:Hvordan få slått av ting på facebook (Varseltoner og spotify)?

Hjelper min gamle tråd?

Det var en periode jeg ble vekket av FB-oppdateringer, mailer og i det hele tatt.

__________________
06.09.01 ~ 25.05.03 ~ 23.01.06 ~ 12.03.09.
Stine-mor er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 09-03-13, 18:10   #6
nokon
Librocubicularist
 
nokon sin avatar
 
Medlem siden: Dec 2011
Innlegg: 13.493
Blogginnlegg: 174
nokon har et rykte de fleste bare kan drømme omnokon har et rykte de fleste bare kan drømme omnokon har et rykte de fleste bare kan drømme omnokon har et rykte de fleste bare kan drømme omnokon har et rykte de fleste bare kan drømme omnokon har et rykte de fleste bare kan drømme omnokon har et rykte de fleste bare kan drømme omnokon har et rykte de fleste bare kan drømme omnokon har et rykte de fleste bare kan drømme omnokon har et rykte de fleste bare kan drømme omnokon har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Hjelp: Hvordan få slått av ting på Facebook (varseltoner og Spotify)?

Kva slags telefon er det snakk om?

På iPhone er det innstillinger-> Varsling og så blar du ned til facebookappen, kor du skrur av lyden.

__________________

People who wonder whether the glass is half empty or half full miss the point.
The glass is refillable.
nokon er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 09-03-13, 18:30   #7
Nyx
Kan tituleres
 
Nyx sin avatar
 
Medlem siden: Nov 2010
Hvor: Østenfor sol og vestenfor måne
Innlegg: 1.597
Nyx imponerer mange og er sikkert smartNyx imponerer mange og er sikkert smartNyx imponerer mange og er sikkert smartNyx imponerer mange og er sikkert smartNyx imponerer mange og er sikkert smartNyx imponerer mange og er sikkert smartNyx imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Sv: Hjelp: Hvordan få slått av ting på Facebook (varseltoner og Spotify)?

Jeg tror det skal gå an å "bryte forbindelsen" mellom Spotify og Facebook permanent også, sånn at man ikke trenger å velge 'private' hver gang man starter opp, men jeg husker ikke hvordan.
Kanskje ved å slette Spotify-appen fra Facebook? Men det er klart, da mister man vel kanskje muligheten til å se venners spillelister og sånn også?

__________________
♪♫ Hva skal det til? Hva må jeg gi? Og hva er prisen for å bli fri? Et utopi som kunne bli mer enn en drøm. ♪♫
Nyx er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 09-03-13, 18:38   #8
Nyx
Kan tituleres
 
Nyx sin avatar
 
Medlem siden: Nov 2010
Hvor: Østenfor sol og vestenfor måne
Innlegg: 1.597
Nyx imponerer mange og er sikkert smartNyx imponerer mange og er sikkert smartNyx imponerer mange og er sikkert smartNyx imponerer mange og er sikkert smartNyx imponerer mange og er sikkert smartNyx imponerer mange og er sikkert smartNyx imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Sv: Hjelp: Hvordan få slått av ting på Facebook (varseltoner og Spotify)?

Nå kom jeg på noe! Hvis du går inn på Facebook, på 'kontoinnstillinger' (finnes under tannhjulet øverst i høyre hjørne) og så 'applikasjoner' (venstre marg), finner Spotify og trykker på 'rediger', så vil du få opp muligheten til å endre hvem som kan se Spotify-aktivitetene dine på Facebook. Du kan sette innstillingen til 'Bare meg', så slipper du at Spotify-aktiviteter blir synlig for andre.

De vil kanskje fortsatt kunne se hva du hører på inne i margen i Spotify, da, det vet jeg ikke.

__________________
♪♫ Hva skal det til? Hva må jeg gi? Og hva er prisen for å bli fri? Et utopi som kunne bli mer enn en drøm. ♪♫
Nyx er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 09-03-13, 19:14   #9
gnuri
Fru Jacobsen
 
gnuri sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 8.792
gnuri har mye å være stolt avgnuri har mye å være stolt avgnuri har mye å være stolt avgnuri har mye å være stolt avgnuri har mye å være stolt avgnuri har mye å være stolt avgnuri har mye å være stolt avgnuri har mye å være stolt avgnuri har mye å være stolt avgnuri har mye å være stolt avgnuri har mye å være stolt av
Standard

Sv: Hjelp: Hvordan få slått av ting på Facebook (varseltoner og Spotify)?

Stinemor og Nyx- tusen takk, da var det ordnet

gnuri er ikke aktiv   Svar med sitat
Svar


Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum


Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 13:16.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Norsk: Lavkarbo.no | Selvrealisering.no
©2006 - 2015, Foreldreportalen.no